poihths Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Καλημερα σας παιδια... ηρθα να σας πω κγω ενα παραπονο μου... που εχω απο το ονλινε αυτο καταστημα ( δεν ξερω βεβαια αν εχω ποσταρει στο σωστο section αν ειναι να μεταφερθει) προ 3-4 ημερων παρηγγειλα ενα αντικειμενο απο το online καταστημα μεσω της ειδικης φορμας... εγινε η παραγγελια κανονικα ... και εφτασε στη φαση Τιμολογησης μολις εχτες... μουρθαν μαιλ οτι σημερα θα εχω τη παραγγελια στα χερια μου.. σημερα το πρωι μια κυρια.. με παιρνει απ το πλαισιο κ μ λεει... τελικα ειχαμε κανει λαθος και δεν εχουμε αποθεματα... να την ακυρωσω να παρετε κατι αλλο, της λεω δεν θελω τπτ αλλο ακυρωστε τη πληρως... οκ μ λεει.. καλημερα σας προ ενος 20λεπτου μου ήρθε sms οτι ειναι ετοιμη η παραγγελια μου,... και ερχεται απ το κουριερ.. ξαναπαιρνω το τηλεφωνο στην αθηνα κ μου λεει... καναμε λαθος το κανει αυτοματα μονο του το συστημα και στελνει σμσ και λεω εγω... με τετοια σοβαροτητα παμε να τους εμπιστευτουμε τα λεφτα μας?? φτανει σε σημειο να μας κανουν και πλακα... οτι μπορει και ναρθει η παραγγελια σας μαντεψτε... γαιτι οι online αγορες ειναι τοσο $@#$@# στην ελλαδα??? το ξερω οτι εχετε δει και χειροτερα... αλλα δεν παει αλλο αυτο το πραγμα αν θες ναχεις σοβαρο online καταστημα... οφειλεις νασαι σοβαρος και στην ενημερωση των πελατών και πρωτίστως του site...
giorgosxristou Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 εγώ παράγγειλα το contuer strike και μου ήρθε μετά από 4 μέρες παρόλο που γραφει παράδωσε σε 24 ώρες ,μετά με πήρε ο tzamal από την κούριερ και μου λέει :"λείπατε από του σπίτι και το έχουμε στο κατάστημα κούριερ το δέμα σας περάσετε να το πάρετε",ρε κουμπάρε τι λες σε 24 ώρες αφού δεν θα το έχεις εδώ αφενός και αφετέρου στην σελίδα του πλαίσιο γραφει p.x 13 euro τελική τιμή και σου λέει πατα ok για να σου επικυρωθεί η παραγγελια και στο email σου λέει πως είναι 16,δεν με νοιάζουν τα 3 euro αλλα το σωστό είναι από μιας αρχής να σου λέει την τελική τιμή,
Captain Nemo Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Βλέποντας το μήνυμα σου καταλαβαίνω οτι εχεις γίνει turbo Σε κατανοώ οπως και πολλοί πάσχοντες εδω μέσα.Υπάρχουν παρόμοιες ιστορίες απο κάθε ηλεκτρονικό κατάστημα.Χρειάζεται αγώνας φαίνεται για να έχουμε τα αυτονόητα.Η δημοσίευση που κάνεις είναι ενα βήμα προς την σωστή κατέυθυνση.Μήν τους την χαρίζεις στέλνε και σε περιοδικά του χώρου τα προβλήματα που σου έτυχαν στέλνε και e-mail στα κεντρικά του καταστήματος να βλέπουν το χάλι τους.Στα κεντρικά στις δημόσιες σχέσεις παντού.Οσο ποιο πολύ ντόρο κάνουμε τόσο το καλύτερο.Μέχρι να έχουμε αυτά που θα έπρεπε.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Eσείς είστε άψογοι και αλάνθαστοι στις δουλειές σας; Δεν κάνετε ποτέ λάθος, δεν ξεχνάτε τίποτα, είστε πάντα στην ώρα σας; Έλεος ρε παιδιά, σαν τι χήρες στο κρεβάτι κάνετε..
πΑ-Βου-Γα Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 αυτός που θα πάει στην χήρα όμως ξέρει τι έχει μέσ' το παντελόνι του. ενώ αυτοί ΌΧΙ (στις αποθήκες τους)! εντελώς άκυρο σε βρίσκω. (με το συμπάθιο κιόλας....)
status Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Eσείς είστε άψογοι και αλάνθαστοι στις δουλειές σας;Δεν κάνετε ποτέ λάθος, δεν ξεχνάτε τίποτα, είστε πάντα στην ώρα σας; Έλεος ρε παιδιά, σαν τι χήρες στο κρεβάτι κάνετε.. Αλάνθαστοι δεν είμαστε, αλλά το "διπλά" μαγαζί έχει καλύτερο eshop, κ πιο.."τίμιο" λογιστήριο
JIMBOAthens Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Eσείς είστε άψογοι και αλάνθαστοι στις δουλειές σας;Δεν κάνετε ποτέ λάθος, δεν ξεχνάτε τίποτα, είστε πάντα στην ώρα σας; Έλεος ρε παιδιά, σαν τι χήρες στο κρεβάτι κάνετε.. Τώρα αυτό τι σχόλιο είναι? Φιλαράκο μάλλον δεν ξέρεις πως λειτουργεί μία ΣΟΒΑΡΗ επιχείρηση. Μία σοβαρή επιχείρηση λοιπόν ΟΧΙ ΔΕΝ κάνει λάθη, και αν κάνει φροντίζει πάντα να επανορθώσει για αυτά. Αλλιώς δεν είναι σοβαρή και δεν θα κρατήσει τους πελάτες της...
epivitor Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Πραγματι το τμημα των online παραγγελιων του πλαισιου θελει αρκετη δουλεια ακομα. Μεχρι στιγμης εχω κανει 3-4 παραγγελιες απο εκει και με ολες ειχα και απο καποιο θεμα. Σ'αυτον τον τομεα πρεπει να παραδεχτω οτι το eshop ειναι παρα πολυ μπροστα.
_BASSstarlet_ Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Αν (ξανά)αρχίσουμε να μιλάμε για περιπτώσεις, τότε δεν θα καταλήξουμε πουθενά. Η γενική εικόνα όμως είναι θετική.
πΑ-Βου-Γα Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 δεν μιλαμε για περιπτωσεις. μιλαμε για το πως πρεπει να λειτουργει μια επιχειρηση. λογικα πραγματα....
_BASSstarlet_ Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Προφανώς έτσι πρέπει να δουλεύει, αλλά επειδή μίλησες για <<λογικά πράγματα>>, λογικό είναι να σου κάτσει και η στραβή.
poihths Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 δεν ειναι απλα περιπτώσεις ειναι επαναλαμβανομενες περιπτώσεις... με μεγαλη συχνότητα που σημαινει κακή λειτουργια της επιχειρησης κανονικα θα επρεπε το σιτε να ενημερώνεται απο την αποθήκη και οχι αφου κανεις τη παραγγελια να βλεπουν οτι δεν την εχουν πλεον και να στην ακυρώνουν για να παρεις κατι αλλο... αυτη η λογικη απο μονη της ειναι λογικη μαγαζιου της γειτονιας... και δεν καταλαβαινω δηλαδη εσυ βολευεσαι με την ανικανότητα που επιδεικνυουν μερικες επιχειρήσεις?? δεν θες να βελτιωθουν και να προστατευουν περισσοτερο το πελατη τους?? μπορει να σου φαινενται παραλογο αλλα εγω δυστηχως χαραμισα χρονο για αυτη την παραγγελια που μου ήταν πολυτιμος... γιατι κατα τα φαινομενα (και απ τα μαιλ.. ) ειχα πειστει οτι σημερα θα την εχω.. και εμεινα στο σπιτι να την περιμενω.. ενω καλλιστα θα μπορουσα να την ειχα παρει απο αλλου?? γενικα μιλωντας σαν καταστημα ειναι καλο το πλαισιο αλλα μονο σαν καταστημα σαν online καταστημα ειναι για τα πανηγύρια
πΑ-Βου-Γα Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 μια δυο να σου κάτσει οκ, 100 να σου κάτσει οκ αλλα όταν σου κάθεται η στραβή συνέχεια τότε σταματάς να είσαι σοβαρή επιχείρηση και γενικά επιχείρηση...
liopyr Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Αν (ξανά)αρχίσουμε να μιλάμε για περιπτώσεις, τότε δεν θα καταλήξουμε πουθενά.Η γενική εικόνα όμως είναι θετική. Βάση των επαναλαμβανόμενων περιπτώσεων έχουμε καταλήξει ότι λίγο πολύ το after sales support του eshop είναι τραγικό. Αντίστοιχα η εικόνα του online shop του πλαισίου κάθε άλλο παρά θετική είναι. Και εγώ παραγγέλνω πολύ συχνά πράγματα, και πραγματικά είναι τεράστιο το ποσοστό προβληματικής παράδοσης. Όταν ακούω πως έχουν και άλλοι παρόμοια θέματα, ε, νταξ, μάλλον κάτι δεν δουλεύει καλά.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 πράγματι όσο καλό είναι το RMA του Πλαισίου τόσο τραγικό είναι το online shop και η διαθεσιμότητα/παραλαβή
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.