Προς το περιεχόμενο

LaTeX

Steven

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχάς είδα ότι δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμενό θέμα για LaTeX για το OSX.. Οπότε ας χρησιμοποιηθεί αυτό το θέμα για παντος τύπου ερώτήσεις από αρχάριους σαν κι εμένα, συζήτηση πάνω στο θέμα, προτάσεις κλπ...

Και τώρα παω στο βασικό λόγο που άνοιξα το topic. Θέλω να γράψω μια εκτεταμένη εργασία και είπα να μάθω latex γιατί με το word δεν γίνεται δουλειά. Γράφεις μια συνάρτηση και μετά θες ενα τέταρτο να ηρεμήσουν τα νεύρα σου :P

Μπορείτε να μου προτείνετε κάποιο πακέτο προγραμμάτων? Προφανώς editor και compiler. Θα ήθελα ο editor να έχει και κάποιο βασικό graphical interface, τουλάχιστον για την αρχή που θα είμαι ακόμα αρχάριος και θα χρειάζομαι ακόμα βοήθεια με τις εντολές.. ΔΕΝ θέλω όμως να κάνω τα πάντα με το interface μιας και θέλω στο άμεσο μέλλον να μάθω να γράφω κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό κώδικα, χωρίς να χτυπάω το κουμπάκι για τι ρίζα πχ... Έτσι κι αλλιώς έχω ακούσει ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο και άμα το μάθεις είναι και πολύ πιο γρήγορο.

Επίσης με ενδιαφέρει να μπορώ να φτιάχνω γραφήματα και να τα βάζω μέσα στο κείμενο.

Προτάσεις γενικά πάνω στο θέμα?

Προγράμματα που χρειάζεται ο tex-ας?

Βρήκα αυτό έως τώρα.. http://www.tug.org/mactex/

Το χρησιμοποιεί κάποιος? Δεν το έχω βάλει, αλλά δεν είναι λίγο εξωφρενικό το μέγεθός του? Τι διάολο έχει μέσα? :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης

το MacTex είναι το πιο πλήρες πακέτο που υπάρχει...υπάρχουν άλλες εναλλακτικές που μπορούν να συνδυαστούν με TextMate/ ΒΒEdit(και άλλους text editors) αλλά με το MacTex θα είσαι καλυμμένος...

Κοίτα, εγώ έμαθα το mathtype (ο editor του office είναι ο eq editor που είναι υποσύνολο του mathtype), συνήθισα τις συντομεύσεις του πληκτρολογίου κι έβαλα και δικές μου αυτές που χρησιμοποιώ συνήθως - όχι παραπάνω από 10 - 15. Π.χ. με ctrl+E μπαίνω στο mathtype, ctrl+F για κλάσμα (fraction), ctrl+R για ρίζα, ctrl+H για εκθέτη και ctrl+L για δείκτη κλπ.