Septum Δημοσ. 24 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2009 Ειμαι 18 και θελω να αγορασω μια μηχανη που να υποστηριζεται απο το διπλωμα μου 33hp(και λιγο παραπανω δεν πειραζει).Οχι παπι, οχι αυτοματo.Τι προτεινετε? Θα προτιμουσα τετραχρονο αλλα θα εκτιμουσα αν καποιος μου ελεγε πλεονεκτηματα μειονεκτηματα 4χρονα-2χρονα. budget:1000-1500 (ενοοειται πως αναφερομαι σε μεταχειρισμενο και παλιο μοντελο) γνωριζει καποιος ποιο ειναι το πιο γνωστο forum για μηχανες ωστε να απευθυνθω και εκει.?
lef50 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2009 Mαλλον αυτο ειναι και το πιο μαζικο μοτο φορουμ http://www.moto.gr/forums/forumdisplay.php?forumid=48. Ξεχνα τα διχρονα περασε η εποχη τους (ισως στο μελλον να ξαναεμφανιστουν ισως και οχι) (million που εισαι?)
million_voices Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 εφτασεεεεεεεε οχι διχρονο για πολλους λογους TTR 250,AX1 250,XR 250 ψαξε για μιζατο,τσεκαρε το σε γνωστο συνεργειο,μην πιστευεις τα χιλιομετρα στο κοντερ
Septum Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 εφτασεεεεεεεε οχι διχρονο για πολλους λογους TTR 250,AX1 250,XR 250 ψαξε για μιζατο,τσεκαρε το σε γνωστο συνεργειο,μην πιστευεις τα χιλιομετρα στο κοντερ αν ξερεις κατι παραπαπανω για +- διχρονα πες...ετσι δεν με πειθεις
Sorath Δημοσ. 29 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2009 2χρονος Κινήτηρας (+) -Ιπποδύναμη (Συνήθως διπλή στα ίδια κυβικά σε σχέση με ένα 4χρονο) -Χαμηλό βάρος κινητήρα -Απλό Service (πχ δεν έχει βαλβίβες), χαμηλό κόστος (-) -Αυξημένη κατανάλωση -Χαμηλή αξιοπιστία (σε σχέση με 4χρονο) -Απαιτεί να βάζεις λάδι στην βενζίνη -Καπνίζει η εξάτμιση, και μυρίζεις λαδίλα (το πόσο εξαρτάται απο την ποιότητα του λαδιού μίξης) -Αυξημένοι ρύποι -Πιθανά προβλήματα θερμοκρασίας -Θόρυβος απο την εξάτμιση (γκιιιιν... γκιιιν...γκιιιν... ) 4χρονος Κινητηρας (+) -Χαμηλή κατανάλωση -Μεγάλη αξιοπιστία -Χαμηλοί ρύποι -Δυνατότητα τροφοδοσίας ψεκασμού (-) -Χαμηλή ιπποδύναμη (σε σχέση με 2χρονο αντίστοιχου κυβισμού) -Μεγαλύτερο βάρος κινητήρα -Πολύπλοκος κινητήρας, πιο ακριβά servce (σε σχέση με 2χρονο) Πάνω κάτω αυτά είναι τα βασικά συν, πλην του κάθε τύπου. Δυστηχώς, οι 2χρονοι κινητήρες κοντεύουν να εξαφανιστούν, λόγω των ρύπων τους και της αυξημένης κατανάλωσης. Προσωπικά, τους λατρεύω τους 2χρονους για το τρόπο λειτουργίας τους και τον ήχο τους. Παρόλαυτά, είχα βαρεθεί να έχω συνέχεια κολλημένο πιστόνι προερχόμενο απο ένα σωρό (γκαντέμικους) λόγους. Απο τότε που πήρα 4χρόνο, υσήχασα.
million_voices Δημοσ. 29 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2009 τετραχρονοι ομαλοτητα και φιλικοτητα στον τροπο αποδοσης της ιπποδυναμης τους δλδ βγαζουν στον δρομο την δυναμη τους ποιο ομαλα και σε μεγαλυτερο ευρος στροφων υγ επειδη μολις ηπια καφε με ενα φιλο που μου ειπε για το νεο νομοσχεδιο με τα περιβαλλοντικα τελη οσοι ψαχνετε για μεταχειρισμενα μην κοιτατε για παλαιοτερα απο 2006,οποτε ακυρες οι προτασεις μου
markosf1 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 31 Ιουλίου 2009 και εγώ .. συμφωνώ για τετράχρονα ! και μόλις χτες πήρα ένα daytona 125
Επισκέπτης Δημοσ. 1 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2009 και εγώ .. συμφωνώ για τετράχρονα ! και μόλις χτες πήρα ένα daytona 125 Καλορίζικο και πάντα όρθιος. Κράνος και στα 50 μέτρα.
iced Δημοσ. 1 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2009 Το οποιο να ειναι δεμενο, αλλιως ειναι σα να μην το φορας... +1 Aigeas
million_voices Δημοσ. 2 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2009 το 250R βγαζει 33 ακριβως:p ποιο? το "σου μαμω τα μαγαζακι" 250R? και μετα τι σημασια εχει το οτι βγαζει 33 (γατες?)?
eSATA Δημοσ. 2 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 2 Αυγούστου 2009 ποιο? το "σου μαμω τα μαγαζακι" 250R? και μετα τι σημασια εχει το οτι βγαζει 33 (γατες?)? ναι το ζιουζιτσου... αφου λεει τοσες καλυπτει το διπλωμα του
Septum Δημοσ. 3 Αυγούστου 2009 Μέλος Δημοσ. 3 Αυγούστου 2009 σκεφτομαι και κατι σε cagiva mito 125 η aprilia rs 125...2χρονιλα αλλα απο οτι εχω ακουσει ειναι οτι καλυτερο οσον αφορα τους περιορισμους του διπλωματος
kaiowas Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 5 Αυγούστου 2009 Suzuki Bandit 250, παλιο αλλα καλο. Μου ειχε βγαλει χωρις κανενα προβλημα 450χμ ταξιδι, σε τετοια κυβικα λιγα μηχανακια το καταφερνουν αυτο πιστευω. Ειναι πολυστροφο (18.000στροφες απο οτι θυμαμαι) και αυτο κουραζει καμια φορα αλλα για πρωτη μηχανη ειναι οτι πρεπει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.