Προς το περιεχόμενο

Επικείμενη Αγορά Alfa Romeo 147


Stefanaras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όπως φαίνεται και στο τίτλο του θέματος, βρίσκομαι στην έρευνα αγοράς μίας μεταχειρισμένης Alfa Romeo 147. Θα ήθελα λοιπόν από τους αγαπητούς συμφορουμήτες που είχαν εμπειρία -άμεση ή έμμεση (μέσω φίλων, συγγενών)- με το εν λόγω μοντέλο, να παραθέσουν τις απόψεις-εμπειρίες τους σε ότι αυτοί πιστεύουν ότι θα μπορούσε να μου φανεί χρήσιμο.

 

Θα ήθελα να αναφέρω ότι τα κριτήριά μου για την επιλογή του εν λόγω μοντέλου, πέραν του οικονομικού φυσικά, είναι αυστηρά προσανατολισμένα στην οδηγική εμπειρία-απόλαυση αλλά και το -κυρίως εσωτερικό- design του αυτοκινήτου. Οι φίλοι πού έχουν οδηγήσει Alfa Romeo φαντάζομαι καταλαβαίνουν τι εννοώ.

 

Προνοώντας, να αναφέρω επίσης ότι είμαι γνώστης του "ρίσκου αξιοπιστίας" που παίρνω, οπότε θα ήθελα να αποτρέψω τους φίλους που θα τρέξουν να με προειδοποιήσουν για το "λάθος" που πάω να κάνω...

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων,

 

Στέφανος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει να ξέρεις ότι καίει αρκετά, τουλάχιστον 10% περισσότερο από ότι άλλα παρόμοια αυτοκίνητα και ότι είναι μέτρια από παθητική ασφάλεια (3 αστέρια στο Euroncap).

Aυτό που λένε ότι βγάζουν πολλά αυτοκίνητα είναι πρόβλημα στο μεταβλητό χρονισμό (αν πάρεις την έκδοση των 120 ίππων, στη μικρή έκδοση δεν υπάρχει μεταβλητός χρονισμός) το οποίο ακούγεται νομίζω σαν κροτάλισμα όταν ανάβεις τη μηχανή και ως πρόβλημα πρέπει να έχει επίπτωση σε επιδόσεις/κατανάλωση (δεν πρέπει να σε αφήνει στο δρόμο πάντως)

Αν δε σε ενδιαφέρει η οδήγηση σε υψηλές στροφές (πάνω από 5500σαλ.) πάρε τη μικρή έκδοση που τραβάει καλύτερα χαμηλά.

 

Τα θετικά δε νομίζω πως χρειάζεται να τα πω...

πολύ ωραία θέση οδήγησης και ταχύτατο τιμόνι όπως και εργονομία στο εσωτερικό, καλή και άνετη ανάρτηση και γενικά είναι ένα αυτοκίνητο που σε κακομαθαίνει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ως κάτοχος μιας 147 1.6 Distiinctive να σου πω ότι είναι πάρα πολύ ωραίο αυτοκίνητο οδηγικά και εμφανισιακά και προσφέρει αξιόλογες επιδόσεις για το βάρος του. Ο κινητήρας είναι πολύ πρόθυμος για παιχνίδι και αν σου αρέσουν οι στροφοδιαδρομές τότε έχεις επιλέξει το σωστό αυτοκίνητο. Από θέματα αξιοπιστίας κλπ δε θα έχεις προβλήματα αφού δε συνηθίζουν να σου βγάζουν άκυρα και ξαφνικά προβλήματα όπως όλα τα σύγχρονα γερμανογαλλικά. Τακτικό έλεγχο στα λαδάκια του και σέρβις στην ώρα τους, τίποτα άλλο.

Στα μείον του είναι η κατανάλωση (αλλά όταν έχεις Alfa δε σε ενδιαφέρει... πολύ απλά γιατί θέλεις να κινείσαι σβέλτα και άρα να καις), κάποια θέματα όπως φθορές ψαλιδιών και ζαμφόρ που δεν τα έχουμε συνηθίσει σε άλλα αυτοκίνητα. Όσο για τον μεταβλητό χρονισμό, αν πάρεις 147 με περισσότερα από 50.000κμ να ζητήσεις το πλήρες ιστορικό service για να διαπιστώσεις αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα έχει αλλάξει.

 

Πέρα από αυτά, σου εύχομαι καλή αγορά και σε περιμένουμε στο club των χαμογελαστών οδηγών. :-)

 

ΥΓ: ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι το μόνο ΣΩΣΤΟ χρώμα για Alfa είναι το Rosso Alfa, έτσι? ;)

 

ghk5zeymxnl7qsoxrspm.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις σας. Για τα πιθανά προβλήματα του μεταβλητού χρονισμού αλλά και των ψαλιδιών ήμουν ενήμερος, για τα ζομφόρ όμως όχι. :rolleyes: Τί είναι ακριβώς και πόσο κοστίζει συνήθως η επισκευή-αντικατάστασή τους;; Επίσης μήπως έχετε κάποιο καλό συνεργείο να προτίνεται εδώ στα Β.Π. που βρίσκομαι; :devil:

 

Όσον αφορά την επιλογή του κινητήρα (105HP ή 120HP) να πω ότι η διαθεσιμότητα θα παίξει το πρωταρχικό ρόλο καθώς πέραν της έκδοσης Distinctive που αναζητώ, στα standard μου έχω και την ηλιοροφή ή το δερμάτινο σαλόνι. :o

 

Όσο για τις χρωματικές αποχρώσεις της, η άτιμη δίχνει ωραία στις πιο πολλές (συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του Rosso Alfa) από αυτές!! ;-)

 

@ bikey77: Κούκλα την έχεις τη δικιά σου βλέπω, κούκλα...!! :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σας ευχαριστώ και τους 2 για τις απαντήσεις σας. Για τα πιθανά προβλήματα του μεταβλητού χρονισμού αλλά και των ψαλιδιών ήμουν ενήμερος, για τα ζομφόρ όμως όχι. :rolleyes: Τί είναι ακριβώς και πόσο κοστίζει συνήθως η επισκευή-αντικατάστασή τους;; Επίσης μήπως έχετε κάποιο καλό συνεργείο να προτίνεται εδώ στα Β.Π. που βρίσκομαι; :devil:

 

Όσον αφορά την επιλογή του κινητήρα (105HP ή 120HP) να πω ότι η διαθεσιμότητα θα παίξει το πρωταρχικό ρόλο καθώς πέραν της έκδοσης Distinctive που αναζητώ, στα standard μου έχω και την ηλιοροφή ή το δερμάτινο σαλόνι. :o

 

Όσο για τις χρωματικές αποχρώσεις της, η άτιμη δίχνει ωραία στις πιο πολλές (συμπεριλαμβανομένου φυσικά και του Rosso Alfa) από αυτές!! ;-)

 

@ bikey77: Κούκλα την έχεις τη δικιά σου βλέπω, κούκλα...!! :-)

 

Κι εγώ 2 κριτήρια είχα, να είναι κόκκινη και να έχει ηλιοροφή.

Να πάρεις τον κινητήρα των 120hp, όσοι έχουν πάρει με τους 105 ψάχνονται να τον δυναμώσουν, το αυτοκίνητο είναι 1250 κιλά, είναι βαρύ για 105hp.

 

Πολύ καλό συνεργείο είναι το Alfisti Team του Τάκη Δουλάμη στον Γέρακα, ακριβώς δίπλα από Saturn και απέναντι από Carrefour. Είναι πολύ γνωστοί για την καλή δουλειά τους.

Στη ζαμφόρ, όταν σκληρήνουν τα τσιμουχάκια (δηλ τα σινεμπλοκ) η Alfa σου λέει να την αλλάξεις ολόκληρη και δε δίνει τα τσιμουχάκια ξεχωριστά, κόστος περίου 130 ευρώ + εργασία. Αν όμως το ψάξεις λίγο και έχεις και καλό μάστορα, το θέμα λύνεται με 40 ευρώ.

 

Προσπάθησε να βρεις μια 147 Ti, έχει σπορ αναρτήσεις, 17άρες ζάντες και στάνταρ δερμάτινο σαλόνι Momo που είναι καταπληκτικό. Άκου τη δίψα σου! :-D

 

A11165_b.jpg

Alfa147_home.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα τώρα με έψησες για την εν λόγω έκδοση (την οποία, αν και σπάνια, την έβλεπα στις αγγελίες και δεν ήξερα περί τίνος πρόκειται)!!

 

Το συνεργείο το έχουν τα ίδια πεδιά από το admin team του alfisti.gr?? Θα το έχω στα υπ'όψιν μου όπως και να έχει πάντως, αν και μου πέφτει λίγο μακριά...

 

Το σαλόνι momo που εναφέρεσαι είναι αυτό που φαίνεται στη φωτό που παρέθεσες, γιατι είναι πολύ ωραίο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν έχουν σχέση με το Alfisti.gr, το forum είναι ανεξέρτητο από συνεργεία κλπ.

Ναι, το σαλόνι στη φωτό είναι από το Τi, ρίξε μια ματιά στο car.gr, έχει αρκετές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι, δεν έχουν σχέση με το Alfisti.gr, το forum είναι ανεξέρτητο από συνεργεία κλπ.

Ναι, το σαλόνι στη φωτό είναι από το Τi, ρίξε μια ματιά στο car.gr, έχει αρκετές.

 

Αυτη που λινκαρα την εχει το παλικαρι μολις 8.500 χιλιαρικα. Αν του παει 7000 στο χερι αμεσως παιζει να του την δωσει κιολας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε νομίζω ότι θα κόψει κάποιος εύκολα 1.500 ευρώ σε ένα μεταχειρισμένο που κάνει 8.500!

Εκτός και αν είναι απελπισμένος ή έχει κάποιο πρόβλημα το αμάξι ή ο ίδιος και βιάζεται να το δώσει. Τα χρήματα στο χέρι θα τα πάρει έτσι κι αλλιώς, οι ιδιώτες δεν κάνουν διακανονισμούς με γραμμάτια (ακόμα και από μάντρα να το πάρει κάποιος, ο μαντράς τα παίρνει στο χέρι τα λεφτά από την τράπεζα, ο αγοραστής πληρώνει δόσεις στην τράπεζα, όχι στη μάντρα).

 

Μην τσιγκουνευτείς τα 1000 ευρώ αν είναι να πάρεις μεταχειρισμένο, είναι 101% βέβαιο ότι ένα καλοσυντηρημένο αμάξι σε καλή κατάσταση και με καθαρό ιστορικό ατυχημάτων θα πουληθεί στην τιμή που πρέπει. Αν ένα αμάξι που η αντικειμενική του αξία είναι πχ 10.000 πωλείται στα 7-8.000 σημαίνει ότι θέλει και άλλα 2-3.000 για να σουλουπωθεί και μέχρι να το κάνεις θα έχεις ξενερώσει με το νέο σου απόκτημα και θα θες να το δώσεις.

 

Μην ξεχάσεις να δεις (όσο μπορείς) τα λάστιχα, αναρτήσεις, φρένα, δίσκο-πλατό, γιατί αυτά για πλάκα κάνουν 2.000 ευρώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοιτα δεν λεω οτι ειναι ευκολο αλλα μπορει να το δοκιμασει. Εγω το δικο μου παλιο Corolla G6 οταν πηγα να το παρω εκανε 9,500 χιλιαρικα. Με το πες πες και λιγο παιξιμο με τα λογια "ξερεις φιλαρακι η τραπεζα μου δινει δανειο μονο 8 χιλιαρικα" και αλλα τετοια λογοπαιγνια μπορει να φερει την τιμη εκει περιπου που θελει. Εγω μετα απο περιπου 3 ωρες διακανονισμο-test drive-ελεγχο αυτοκινητου καταφερα και το τσιμπησα μολις 8 χιλιαρικα.

 

Βλεπεις φυσικα αν ο ιδιοκτητης θελει να το ξεφορτωθει γρηγορα (για να μπορεσει να παρει αλλο αμαξι η να τα χρειαζεται τα λεφτα) και κανεις αναλογες κινησεις. Δεν εχει προβλημα να δοκιμασει παντως. Ειναι σιγουρα προτιμοτερο απο το να παει και να σκασει αμεσως 8.500 χιλιαρικα (αν φτασει στο σημειο να το παρει τελικα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχετε δίκιο και οι 2 πάντως... Όντως κάποιος που πουλάει το μεταχειρισμένο του 8500 δεν προκειται να πέσει στα 7000 επειδή είναι ιδιώτης και παίρνει τα λεφτά μετρητά (εκτός και αν το αμάξι είναι υπερτιμημένο και το ξέρει...).

 

Δε ξέρω για τη κορόλα σου αλλά μάλλον του τόνισες κάποια μειονεκτήματα-προβληματάκια που μπορεί να βρήκες (και αυτός τα έκρυβε), ή ήταν σε πραγματικά μεγάλη ανάγκη για λεφτά. Πάντως αρκετοί ιδιώτες πουλάνε με διακανονισμούς-γραμμάτια...

 

Επίσης για το παλιό μοντέλο της 147 δεν είμαι διατεθιμένος να δώσω πάνω από 7500 εύκολα. Για το καινούριο πάμε κανα χιλιάρικο+ πάνω αλλά δεν βλέπω μεγάλη τύχη σε αυτό το φάσμα τιμών.

 

Η ΤΙ έκδοση εκτός του δερματος στα καθίσματα-πόρτες και ζάντες τι παραπάνω έχει από την 'απλή' distinctive. Γιατί έχω βρεί μία μοντέλο του 2002 με δερμάτινα καθίσματα-ηλιοροφή και ζάντες από ΤΙ και τη σκέφτομαι σοβαρά. Το αμάξι φαίνεται πολύ προσεγμένο αν και λίγο ακριβό (8000).

 

Υ.Γ.: Η επιδότηση μέσω απόσυρσης για αγορά αμαξιών euro 4/5 (μετά το 2005) αφορά και μεταχειρισμένα;; Γιατί τυγχάνει να έχω ένα opel ascona '79 που περιμένει να μπει ο Αύγουστος!! ;-) Αν είναι να πάρω επιδότηση 1000 ευρά παρπάνω να κοιτάξω μόνο το νέο μοντέλο (2005-2009) και να καθυστερήσω κανα 20μερο την αγορά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Corolla το καταφερα 1.500 ευρω κατω γιατι ειπα οτι μεχρι τοσα μου εδινε η τραπεζα και οτι τοσα ειχα ζεστα για ξοδεμα μονο "σημερα" και "αυριο" και οτι θα επαιρνα αμαξι οτι και να γινοταν αυτες τις 2 μερες. Παντως και αυτος απο οτι τον καταλαβα ηθελε να αγορασει την Celica T-sport kαι τον περιμενε οποτε και αυτος ψιλοβιαζοταν να το διωξει το Corolla και ηρθε και εδεσε.

 

Γι αυτο σε λεω. Πες εσυ ενα λογο, ριξε ενα αγκιστρι να δεις τι ψαρια θα πιασεις. Δεν ειναι κακο ουτε θα σε παρεξηγησει. Εδω περα ο ξαδερφος μου μπορεσε πηρε A4 του 2006 1.8Τ φουλ εξτρα με μολις 17 χιλιαρικα με λιγο μπλα μπλα (αμαξι που μεταχειρισμενο κανει γυρω στα 20 χιλιαρικα).

 

Αν τον βλεπεις ανενδοτο και ανετο τοτε αν σου αρεσει πολυ το αμαξι κανε εσυ λιγο πισω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης για το παλιό μοντέλο της 147 δεν είμαι διατεθιμένος να δώσω πάνω από 7500 εύκολα. Για το καινούριο πάμε κανα χιλιάρικο+ πάνω αλλά δεν βλέπω μεγάλη τύχη σε αυτό το φάσμα τιμών.

 

Η ΤΙ έκδοση εκτός του δερματος στα καθίσματα-πόρτες και ζάντες τι παραπάνω έχει από την 'απλή' distinctive. Γιατί έχω βρεί μία μοντέλο του 2002 με δερμάτινα καθίσματα-ηλιοροφή και ζάντες από ΤΙ και τη σκέφτομαι σοβαρά. Το αμάξι φαίνεται πολύ προσεγμένο αν και λίγο ακριβό (8000).

 

Δέρμα Momo, μαύρα φανάρια μπροστά, αναρτήσεις sport-kit, 17άρες (αντί 15/16άρες) ζάντες και ίσως 1-2 λεπτομέρειες που δε θυμάμαι. Υπάρχουν και Distinctive με δέρμα αλλά δεν είναι σαν αυτό της φωτό.

Αν θέλεις ηλιοροφή θα πρέπει να κάνεις υπομονή, δεν κυκλοφορούν πολλές.

Αν θεωρείς πολλά τα 8.000 για ένα αυτοκίνητο σαν την 147 (μιλάμε για Alfa Romeo, όχι κάποιο ibiza/fabia/polo/golf/leon/corolla κλπ που κοντεύεις να πάθεις πλήξη οδηγώντας το) τότε μην την πάρεις γιατί μάλλον δεν ξέρεις για τι αυτοκίνητο πρόκειται. (το σχόλιό μου δεν περιέχει ειρωνεία, απλά σκέψου τι άλλο παίρνεις με 8.000, κάνε τις συγκρίσεις σου και αποφάσισε μόνος σου).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέρμα Momo, μαύρα φανάρια μπροστά, αναρτήσεις sport-kit, 17άρες (αντί 15/16άρες) ζάντες και ίσως 1-2 λεπτομέρειες που δε θυμάμαι. Υπάρχουν και Distinctive με δέρμα αλλά δεν είναι σαν αυτό της φωτό.

Αν θέλεις ηλιοροφή θα πρέπει να κάνεις υπομονή, δεν κυκλοφορούν πολλές.

Αν θεωρείς πολλά τα 8.000 για ένα αυτοκίνητο σαν την 147 (μιλάμε για Alfa Romeo, όχι κάποιο ibiza/fabia/polo/golf/leon/corolla κλπ που κοντεύεις να πάθεις πλήξη οδηγώντας το) τότε μην την πάρεις γιατί μάλλον δεν ξέρεις για τι αυτοκίνητο πρόκειται. (το σχόλιό μου δεν περιέχει ειρωνεία, απλά σκέψου τι άλλο παίρνεις με 8.000, κάνε τις συγκρίσεις σου και αποφάσισε μόνος σου).

 

Αν διαβάσεις ξανά το 1ο μου ποστ θα καταλάβεις ότι ξέρω πολύ καλά τι αμάξι παίρνω και τους λόγους που το διάλεξα... Το θέμα όμως φίλε μου δεν είναι πόσο κοστολογείς εσύ ή εγώ το κάθε αμάξι αλλά πόσο το κοστολογεί η αγορά._

 

Αν και η αλήθεια στη συγκεκρημένη περίπτωση μπορεί να σε 'πονάει' λίγο (σαν κάτοχο του ίδιου μοντέλου). Όπως φυσικά και εμένα αν είχα δώσει 22000 πριν 7 χρόνια και τώρα (αν και εσύ δε φένεσαι να θες να το πουλήσεις και καλά κάνεις) να μην μπορώ να πάρω πίσω ούτε 7000. Γιατί τόση και χαμηλότερη είναι η αξία πώλησης (από μάντρα πάντα-που δίνει εγγύηση...) της 'παλιάς' 147 (2000-2004) στα 1600 κυβικά, είτε το θέλουμε (εγώ το θέλω γιατί με συμφέρει) είτε όχι (εσύ ίσως αλλά και ο κάθε κάτοχος 147). Για να δώσω τώρα σε ιδιώτη 8000 ή και παραπάνω, θα έπρεπε να ήμουν χαζός ή το λιγότερο ανυπόμονος και ανίδεος, ή το αμάξι να είναι πραγματικό διαμάντι σε όλα του, με πολλά έξτρα και με σχετικά λίγα χιλιόμετρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...