nick#18 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2009 ναι μπορει να χειροτερεψει η ολη κατασταση με τη χρηση αλλα και παλι δεν νομιζω να υπαρξει καποιο επιπλεων προβλημα αφου εχει δημιουργηθει...
turist Δημοσ. 25 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2009 Αν έχεις κάποια οθόνη Desktop δοκίμασε να συνδέσεις το Laptop μ' αυτή και να δεις αν παρουσιάζει κι εκεί τα προβλήματα.
Moderators stormrain Δημοσ. 9 Αυγούστου 2009 Μέλος Moderators Δημοσ. 9 Αυγούστου 2009 Καλησπέρα κ πάλι. Λοιπόν κατ'αρχήν να διορθώσω την ανακρίβεια του πρώτου ποστ. Το λαπτοπ είχε αγοραστεί από κωτσόβολο τελικά. Το πηγα όμως πλαίσιο όπως είχα πει κ μου είπαν πως φταίει η κάρτα γραφικών κ πρέπει να γίνει αλλαγή μητρικής. Σε ευρώ μεταφράζεται 450. Δεν νομίζω πως αξίζει γι'αυτό εχω ανοίξει κ ένα θέμα που ρωτάω για νέο μηχάνημα παρεμπιπτόντως. Πήρε το μάτι μου βέβαια πως κανονικά η επίσημη διάταξη λέει πως δικαιούμαστε 2ετή εγγύηση, αλλά το λαπτοπ γράφει από κάτω στο αυτοκόλλητακι 1 χρόνο εγγύηση οπότε δεν νομίζω πως θα βγάλω κ άκρη να το κυνηγήσω. Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας, αν έχετε τπτα έξτρα να προσθέσετε τώρα που γνωρίζετε όλη την κατάσταση μου λέτε... Έδιτ: ένας φίλος πρότεινε την λύση εξωτερικής κάρτας γραφικών, αλλά με μια πρόχειρη αναζήτηση κατέληξα πως δεν αξίζει κάτι τέτοιο.
liopyr Δημοσ. 9 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2009 Φυσικά και θα βγάλεις άκρη άμα το κυνηγήσεις. Συνήθως νόμος > αυτοκολλητάκι. Διάβασε αυτό, ρίξε μια ματιά και εδώ, εκτύπωσε αν χρειαστεί κάποιες σελίδες να τις πάρεις μαζί σου.
Moderators stormrain Δημοσ. 10 Αυγούστου 2009 Μέλος Moderators Δημοσ. 10 Αυγούστου 2009 Έλεος, μόλις επικοινώνησα με την hp κ μου είπαν πως δεν ισχύει η 2ετής εγγύηση, καθώς αυτό αποτελεί κοινοτική οδηγία κ όχι νόμο. Αν θέλω λέει μπορώ να εκφράσω την ένσταση μου κλπ κλπ. Καλά αν αγοράσω hp ξανά να με φτυσουν με τέτοια μπερδέματα! Εδit: μίλησα τώρα με τεχνικό και μου είπαν να κάνω πρώτα recovery έπειτα να κατεβάσω drivers της κάρτας γραφικών κ αν δεν διορθωθεί το πρόβλημα να τους ξαναπάρω. Εν τω μεταξύ περιμένω τηλέφωνο από την εξυπηρέτηση πελατών τους για να μου εξηγήσουν τι παίζει με την εγγύηση. Για να δούμε... Αν κ για να είμαι ειλικρινής ήδη εχω βαρεθεί! Εδit: Και μόλις με πήραν τηλέφωνο και ούτε λίγο ούτε πολύ μου είπαν πως τον ξέρουν τον νόμο, και ουσιαστικά υπάρχει παραθυράκι που τους καλύπτει, και αν θέλω μπορώ να μιλήσω και με το νομικό τμήμα της hp να το αποσαφηνίσουμε κλπ. Και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή μου είπε συγκεκριμένα πως δεν υπάρχει φιξ χρονος εγγύησης αλλά είναι αυτή που δηλώνει ο κατασκευαστής!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.