Super Moderators Snoob Δημοσ. 27 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 27 Απριλίου 2012 Ξεκίνησα το πρώτο μέρος (από τα συνολικά 5 που θα κυκλοφορήσουν) του The Walking Dead, της Telltale. Το έχω δει πολύ λίγο ως τώρα αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές. Ο χειρισμός είναι κάπως περίεργος (mouse και πλήκτρα, με διαδοχικά action sequences) και για να βγει η ένταση υπάρχει περιορισμός στο χρόνο για να δώσεις απαντήσεις ή να κάνεις κάποιες κινήσεις. Στην αισθητική (κυρίως τα γραφικά των χαρακτήρων θυμίζει πολύ το Bordelands. Ανάλογα με το τι επιλέγεις να απαντήσεις και να κάνεις οι άλλοι χαρακτήρες αντιδρούν και θυμούνται. Μέχρι στιγμής δεν έχω μπει σε μπελάδες από κάποια επιλογή, αλλά είναι ακόμη νωρίς. Ενδεχομένως και να του ταιριάζει περισσότερο η μορφή των κεφαλαίων/επεισοδίων (ή ίσως να είμαι πιο εξοικιωμένος εγώ με αυτό, λόγω τηλεοπτικής σειράς) από ό,τι ας πούμε στο Monkey Island. Πολύ ενδιαφέρον μέχρι στιγμής, αν και μοιάζει περισσότερο με interactive story παρά με adventure παλαιάς κοπής, κυρίως λόγω του χειρισμού και των χρονικών περιορισμών.
benign Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Ξεκίνησα το πρώτο μέρος (από τα συνολικά 5 που θα κυκλοφορήσουν) του The Walking Dead, της Telltale. Το έχω δει πολύ λίγο ως τώρα αλλά οι πρώτες εντυπώσεις είναι θετικές. Ο χειρισμός είναι κάπως περίεργος (mouse και πλήκτρα, με διαδοχικά action sequences) και για να βγει η ένταση υπάρχει περιορισμός στο χρόνο για να δώσεις απαντήσεις ή να κάνεις κάποιες κινήσεις. Στην αισθητική (κυρίως τα γραφικά των χαρακτήρων θυμίζει πολύ το Bordelands. Ανάλογα με το τι επιλέγεις να απαντήσεις και να κάνεις οι άλλοι χαρακτήρες αντιδρούν και θυμούνται. Μέχρι στιγμής δεν έχω μπει σε μπελάδες από κάποια επιλογή, αλλά είναι ακόμη νωρίς. Ενδεχομένως και να του ταιριάζει περισσότερο η μορφή των κεφαλαίων/επεισοδίων (ή ίσως να είμαι πιο εξοικιωμένος εγώ με αυτό, λόγω τηλεοπτικής σειράς) από ό,τι ας πούμε στο Monkey Island. Πολύ ενδιαφέρον μέχρι στιγμής, αν και μοιάζει περισσότερο με interactive story παρά με adventure παλαιάς κοπής, κυρίως λόγω του χειρισμού και των χρονικών περιορισμών. Δεν ειναι βαρετο ομως να παιξεις ενα game που βασιζεται στο σεναριο της γνωστης σειρας η εχουμε τουλαχιστον αλλο σεναριο στο παιχνιδι?Γιατι αν ξερουμε απο πριν τι γινεται τι νοημα εχει?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Σωστά, δεν το διευκρίνισα αυτό: το παιχνίδι βασίζεται στα κόμιξ, στον "κόσμο" του The Walking Dead, όχι στην τηλεοπτική σειρά. Η Ατλάντα αναφέρεται κι εδώ, προφανώς η γενική κατάσταση είναι η γνωστή (ζόμπι παντού, τρέξτε -minor, minor spoiler ahead μόνο που δεν μπορείς να τρέξεις, χα ) αλλά ο κεντρικός ήρωας δεν έχει σχέση με τους τηλεοπτικούς χαρακτήρες. Bέβαια δεν είμαι μεγάλος fan του όλου χώρου των ζόμπι (άρα μπορεί να μου έχει ξεφύγει -από τα λίγα που έχω δει, δεν είναι παιχνίδι που το τρέχεις σε ώρες που ένα παιδί κόβει βόλτες στο σπίτι), κυρίως μου κέντρισε την περιέργεια η αισθητική του (βρήκα το Bordelands εξαιρετικό ως προς τα γραφικά του α λα κόμιξ) και το να δω πώς θα χειριζόταν την ένταση ενός θρίλερ. Σαφώς πρέπει να το δω περισσότερο για να σχηματίσω ολοκληρωμένη άποψη, αλλά μου αρέσει το ότι οι επιλογές που κάνεις στο επεισόδιο 1 θα επηρεάσουν την εξέλιξη στο επεισόδιο 2 κ.ο.κ. Μένει να διαπιστώσω αν αυτά που θυμούνται οι άλλοι χαρακτήρες για σένα και όσα είπες/έκανες επηρεάζουν ουσιαστικά την ιστορία -εκεί νομίζω είναι και η διαφορά μεταξύ μιας έξυπνης αλλά αναξιοποίητης ιδέας και ενός πραγματικά ιδιαίτερου τίτλου.
Greygore Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Πολύ ενδιαφέρον μέχρι στιγμής, αν και μοιάζει περισσότερο με interactive story παρά με adventure παλαιάς κοπής, κυρίως λόγω του χειρισμού και των χρονικών περιορισμών. Μια-δυό απορίες μια και (μάλλον) πάει για αγορά βάσει όσων λέγονται: *Είναι κάτι σαν το Fahrenheit/ Indigo Prophecy της Quantic Dream; Με ενδιαφέρει κυρίως στα action sequences να μην ζητάει υπερβολικά περίπλοκα/ γρήγορα button presses (αν έχεις παίξει το προαναφερθέν ). *Απο story έχει καινοτομίες/ ενδιαφέρον γενικά; Ο χώρος τα τελευταία 2-3 χρόνια έχει κορεστεί αρκετά απο zombie apocalypse stories, σε σημείο που αρχίζω να αποφεύγω γενικά τα πιο "παραδοσιακά" settings του συγκεκριμένου genre (υπ'όψιν δεν έχω ασχοληθεί με το συγκεκριμένο franchise - yet). Edit: Καλημέρα as well .
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Ναι, σαν το Fahrenheit είναι, cinematic adventure game. Πρόλαβα να δω λίγο ακόμη, συνάντησα ήδη το πρώτο σοβαρό δίλημμα και λίγο μετά νόμισα για πρώτη φορά πως την έχω πατήσει -σε action sequence, αλλά δεν ήταν ακριβώς έτσι. Είναι κρίμα που δεν μπορώ να το εξηγήσω αναλυτικότερα, όμως είναι πολύ βαρύ spoiler το συγκεκριμένο. Τα action sequences που έχω δει δεν είναι κάτι δύσκολο (αν και έχει λίγο key tapping σε κάποια σημεία). Το ενδιαφέρον είναι ότι κάποιες απαντήσεις πρέπει να δοθούν μέσα σε ένα χρονικό όριο, ανάλογα με την "ένταση" της στιγμής το περιθώριο είναι μεγαλύτερο ή μικρότερο, οπότε πρέπει να διαβάσεις τις επιλογές, να επιλέξεις αυτή που θέλεις σύμφωνα με το πώς υποδύεσαι το χαρακτήρα και να αξιολογήσεις τις αντιδράσεις. Όπως είπα, οι άλλοι χαρακτήρες θυμούνται τι είπες/έκανες και αντιδρούν ανάλογα, όσα περισσότερα μαθαίνεις γι' αυτούς αλλά και αποκαλύπτεις για τον εαυτό σου, αντίστοιχα επηρεάζονται οι επιλογές σου. Δύο ακόμη σημεία που αξίζει να αναφέρω: ένα είναι τα saves: δεν υπάρχουν. Το παιχνίδι κάνει auto-save σε ορισμένα σημεία, οπότε αν θέλετε να δείτε διαφορετικές επιλογές πρέπει να σταματήσετε εκεί και να κάνετε resume. Άβολο εν μέρει, διατηρεί την ένταση και τη βαρύτητα των επιλογών που κάνετε. Το δεύτερο σημείο αφορά την αξιολόγηση των αντιδράσεων: στην αρχή του παιχνιδιού ο παίκτης έχει την επιλογή να παίξει την έκδοση με το standard ή το minimal feedback. Στην πρώτη περίπτωση το παιχνίδι βοηθάει κάπως περισσότερο, δηλαδή τα hotspots εντοπίζονται ευκολότερα και ενημερώνει κάθε φορά που κάποιος χαρακτήρας μαθαίνει ή θυμάται κάτι για εσάς, κι αντίστοιχα εσείς για τους άλλους χαρακτήρες. Στο minimal η βοήθεια είναι ελάχιστη και δεν ξέρετε πότε είπατε κάτι που έχει σημασία για τη συνέχεια, πέρα από το να εκτιμάτε την πιθανή αντίδραση μέσω των εκφράσεων που παίρνουν οι άλλοι χαρακτήρες. Έχω την υποψία πως αν παίξει κανείς σε minimal χωρίς καθόλου επιστροφή στην αρχή μιας σκηνής (quit και resume όπως ανέφερα πριν) η εμπειρία θα είναι πολύ πιο έντονη, αλλά συνήθως μου βγαίνει αυτή η συνήθεια από τα παλιά rpg και θέλω να βλέπω όλες τις επιλογές, οπότε ξεκίνησα σε standard και έχω κάνει δύο-τρία resume (βασικά γιατί μπερδεύτηκα από τη μορφή μιας επιλογής σε διάλογο και έδωσα απάντηση που δεν ήταν συμβατή με το χαρακτήρα που έχω επιλέξει να υποδύομαι). Ίσως δοκιμάσω το δεύτερο επεισόδιο σε minimal-no resume, όταν θα είμαι περισσότερο εξοικιωμένος με το χειρισμό και τη λογική του παιχνιδιού.
SOCRATIS1000 Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 ΤΟ walking dead ειναι αξαιρετικο,αλλα το πρωτο επισοδειο πολυ μικρο.Ποτε βγαινει το δευτερο?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Εφόσον τηρηθεί το πρόγραμμα, τα επόμενα επεισόδια θα κυκλοφορούν ανά μήνα.
skiabox Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Snoob : Από ότι κατάλαβα μάλον κατατάσεται στα action-adventures το συγκεκριμένο παιχνίδι.
DioNiSis_000 Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Dark Fall 2 το εχει παιξει κανεις για εντυπωσεις?Αξιζει οσο το πρωτο? αξιζει, τα ειχα παιξει σχεδον συνεχομενα το ενα μετα το αλλο πριν χρονια, εμενα μου φανηκε και λιγο καλύτερο του πρωτου.
SOCRATIS1000 Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Δημοσ. 28 Απριλίου 2012 Snoob : Από ότι κατάλαβα μάλον κατατάσεται στα action-adventures το συγκεκριμένο παιχνίδι. ΕΙναι κατι σαν το fahrenait.Πολυ καλο.
benign Δημοσ. 29 Απριλίου 2012 Δημοσ. 29 Απριλίου 2012 Η περιγραφη του Snoob ειναι δελεαστικη,οποτε θα το αγορασω. αξιζει, τα ειχα παιξει σχεδον συνεχομενα το ενα μετα το αλλο πριν χρονια, εμενα μου φανηκε και λιγο καλύτερο του πρωτου. Ευχαριστω για την πληροφορια.Εχει βγει και τριτο νομιζω,εχεις ασχοληθει και με αυτο?Ποιο βρισκεις πιο τρομακτικο?
Super Moderators Snoob Δημοσ. 29 Απριλίου 2012 Super Moderators Δημοσ. 29 Απριλίου 2012 Τελείωσα σήμερα το πρώτο επεισόδιο του The Walking Dead. Καλό (σε ορισμένα σημεία πάρα πολύ καλό) αλλά σύντομο. Υπολογίζω με πολύ σκέψη και αξιοποιώντας όλα τα περιθώρια διαλόγου ότι κυμαίνεται γύρω στις 3 ώρες, ίσως και λίγο περισσότερο (έχω διαβάσει και για 2ωρα κάπου, αλλά μου φαίνεται πολύ γρήγορο πέρασμα, εκτός κι αν ξέρεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις, δεν σταθείς σε "άχρηστα" σημεία κτλ). Τα puzzles είναι λογικά, όχι πολλά μεν αλλά αρκετά καλοφτιαγμένα. Στα θετικά που ανέφερα ήδη σε προηγούμενα μηνύματα, να προσθέσω ότι στο τέλος του επεισοδίου οι αποφάσεις που παίρνει ο παίκτης συγκρίνονται με εκείνες που πήραν οι υπόλοιποι παίκτες, οπότε προκύπτει επιπλέον τροφή για σκέψη. Οι αποφάσεις δεν είναι εύκολες και ο μηχανισμός με τα saves που περιέγραψα δεν επιτρέπει εύκολο bacκtracking (αν επιβάλει κανείς στον εαυτό του τον περιορισμό να μείνει σε ένα save, κάνοντας copy ένα σημείο που είσαι "ευχαριστημένος" με τις ως τότε επιλογές σου λύνεται αυτό το θέμα) και έτσι εντείνεται αρκετά η αίσθηση ότι παίρνεις κάποιες αποφάσεις και πρέπει να ζήσεις με αυτές. Επίσης, στο ύφος "τηλεοπτικής σειράς", υπάρχει ένα σύντομο spot με όσα ακολουθούν στο δεύτερο επεισόδιο και από ό,τι φάνηκε το σενάριο παίρνει ενδιαφέρουσες προεκτάσεις. Στα αρνητικά θα έβαζα αυτό ακριβώς το "σπάσιμο" της ιστορίας. Ένα μικρό διάλειμμα δεν είναι κακό, αλλά πέντε μήνες συνολικής αναμονής για 15 (ίσως και 20) ώρες gameplay; Το ίδιο θέμα είχα και με το Monkey Island, εκεί όμως η ανάγκη για διάλειμμα ήταν πολύ μικρότερη από ό,τι στο The Walking Dead, όπου καλείσαι να πάρεις αποφάσεις που (ακόμη κι αν δεν αφήσεις τον εαυτό σου να επηρεαστεί ψυχολογικά από το όλο κλίμα) επηρεάζουν το πώς θα εξελιχτεί η ιστορία στη συνέχεια. Συνολικά, δεν έχω κανένα δισταγμό να προτείνω το παιχνίδι, με μόνο "μελανό" σημείο τη διάρκειά του (από την άλλη, όποιος έχει δει το Today I Die πιθανότατα θα συμφωνήσει πως μια εξαιρετική εμπειρία δεν έχει να κάνει πάντοτε με τη διάρκεια ενός παιχνιδιού). Η τιμή δεν είναι απαγορευτική, το παιχνίδι είναι καλοφτιαγμένο, δεν έχει σκαλώματα και παρουσιάζει μια ενδιαφέρουσα ιστορία.
benign Δημοσ. 29 Απριλίου 2012 Δημοσ. 29 Απριλίου 2012 Τελείωσα σήμερα το πρώτο επεισόδιο του The Walking Dead. Καλό (σε ορισμένα σημεία πάρα πολύ καλό) αλλά σύντομο. Υπολογίζω με πολύ σκέψη και αξιοποιώντας όλα τα περιθώρια διαλόγου ότι κυμαίνεται γύρω στις 3 ώρες, ίσως και λίγο περισσότερο (έχω διαβάσει και για 2ωρα κάπου, αλλά μου φαίνεται πολύ γρήγορο πέρασμα, εκτός κι αν ξέρεις ακριβώς τι πρέπει να κάνεις, δεν σταθείς σε "άχρηστα" σημεία κτλ). Τα puzzles είναι λογικά, όχι πολλά μεν αλλά αρκετά καλοφτιαγμένα. Στα θετικά που ανέφερα ήδη σε προηγούμενα μηνύματα, να προσθέσω ότι στο τέλος του επεισοδίου οι αποφάσεις που παίρνει ο παίκτης συγκρίνονται με εκείνες που πήραν οι υπόλοιποι παίκτες, οπότε προκύπτει επιπλέον τροφή για σκέψη. Οι αποφάσεις δεν είναι εύκολες και ο μηχανισμός με τα saves που περιέγραψα δεν επιτρέπει εύκολο bacκtracking (αν επιβάλει κανείς στον εαυτό του τον περιορισμό να μείνει σε ένα save, κάνοντας copy ένα σημείο που είσαι "ευχαριστημένος" με τις ως τότε επιλογές σου λύνεται αυτό το θέμα) και έτσι εντείνεται αρκετά η αίσθηση ότι παίρνεις κάποιες αποφάσεις και πρέπει να ζήσεις με αυτές. Επίσης, στο ύφος "τηλεοπτικής σειράς", υπάρχει ένα σύντομο spot με όσα ακολουθούν στο δεύτερο επεισόδιο και από ό,τι φάνηκε το σενάριο παίρνει ενδιαφέρουσες προεκτάσεις. Στα αρνητικά θα έβαζα αυτό ακριβώς το "σπάσιμο" της ιστορίας. Ένα μικρό διάλειμμα δεν είναι κακό, αλλά πέντε μήνες συνολικής αναμονής για 15 (ίσως και 20) ώρες gameplay; Το ίδιο θέμα είχα και με το Monkey Island, εκεί όμως η ανάγκη για διάλειμμα ήταν πολύ μικρότερη από ό,τι στο The Walking Dead, όπου καλείσαι να πάρεις αποφάσεις που (ακόμη κι αν δεν αφήσεις τον εαυτό σου να επηρεαστεί ψυχολογικά από το όλο κλίμα) επηρεάζουν το πώς θα εξελιχτεί η ιστορία στη συνέχεια. Συνολικά, δεν έχω κανένα δισταγμό να προτείνω το παιχνίδι, με μόνο "μελανό" σημείο τη διάρκειά του (από την άλλη, όποιος έχει δει το Today I Die πιθανότατα θα συμφωνήσει πως μια εξαιρετική εμπειρία δεν έχει να κάνει πάντοτε με τη διάρκεια ενός παιχνιδιού). Η τιμή δεν είναι απαγορευτική, το παιχνίδι είναι καλοφτιαγμένο, δεν έχει σκαλώματα και παρουσιάζει μια ενδιαφέρουσα ιστορία. Very good review. Εχουμε τμημα στο site που να γινεται game review?(Οπως εχουμε hardware review?)
Iridium Δημοσ. 29 Απριλίου 2012 Δημοσ. 29 Απριλίου 2012 Μόλις το τερμάτισα και μπορώ να πω πως μου άρεσε παρά τα πολλά προβλήματά του. Άπειρα σπασίματα εικόνας, bugs, freezes, crashes, κάκιστο lip sync σε ορισμένες περιπτώσεις (καλό σε άλλες), προβληματικοί υπότιτλοι, απουσία ή στιγμιαία διακοπή του ήχου είναι τα προβλήματα που συνάντησα κατά τη σύντομη ενασχόλησή μου με το πρώτο επεισόδιο (να σημειώσω ότι δεν το έχω αγοράσει). Επίσης άθλια κάμερα και ακόμη χειρότερος χειρισμός. Όσον αφορά τους διαλόγους τώρα, ο περιορισμένος χρόνος για να δώσεις μια απάντηση δεν μου άρεσε. Ίσως το έκαναν για να δώσουν ρεαλισμό στο παιχνίδι αλλά ο χρόνος τελειώνει υπερβολικά γρήγορα με αποτέλεσμα να μην προλάβω να διαβάσω όλες τις επιλογές σε 1-2 περιπτώσεις. Τα qte, πάλι, δεν έχουν θέση σε ένα adventure (σε κανένα είδος παιχνιδιού εδώ που τα λέμε). Στην ίδια κατηγορία με τους διαλόγους μπαίνει και η εξέλιξη των γεγονότων σε πραγματικό χρόνο. Έχω συνηθίσει στα adventures να παίρνω τον χρόνο μου για σοβαρές αποφάσεις και αυτή η βιασύνη μου φάνηκε κάπως "ξένη". Εφόσον εξαιρέσουμε τα παραπάνω-κυρίως-τεχνικά προβλήματα έχουμε ένα πολύ ποιοτικό adventure που σίγουρα ξεχωρίζει απ' το σωρό λόγο της θεματολογίας του. Η δράση είναι πολύ καλή και τοποθετημένη σωστά στο χρόνο, οι επιλογές για την εξέλιξη της ιστορίας πάρα πολλές και τα γραφικά εξαιρετικής αισθητικής. Ειδικά στο θέμα του ρεαλισμού παίρνει άριστα. Σε μερικά δευτερόλεπτα πρέπει να πάρεις αποφάσεις που θα κρίνουν ολόκληρη τη συνέχεια του παιχνιδιού( η οποία φαίνεται άκρως ενδιαφέρουσα). Τα voice overs δεν είναι άσχημα (ικανοποιητικά θα έλεγα). Στο θέμα των γρίφων πάσχει λίγο. Οι γρίφοι είναι λίγοι και εύκολοι στην λύση τους αλλά ένα τέτοιο παιχνίδι δεν θα μπορούσε να σου βάζει γρίφους λογικής οπότε συγχωρείται. Εάν είχε γίνει πιο προσεκτική δουλειά στον τεχνικό τομέα και στον χειρισμό θα μιλούσαμε για ένα εξαιρετικό παιχνίδι αλλά από τη στιγμή που έχω δει μόνο το πρώτο επεισόδιο δεν μπορώ να το πω αυτό. Ίσως στα επόμενα επεισόδια τα διορθώσουν. Μέχρι τότε κρατάμε τις θετικές εντυπώσεις του πρώτου . Αν σας άρεσε η ιστορία δείτε και το παρακάτω flash game. http://www.newgrounds.com/portal/view/511685
shodan Δημοσ. 3 Μαΐου 2012 Δημοσ. 3 Μαΐου 2012 Τελικά τα σπασίματα εικόνας τα παρατήρησε και άλλος.. Είπα και εγώ τόοοοοοσο απαιτητικό είναι αυτό το παιχνίδι;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα