Προς το περιεχόμενο

Αντιμετώπιση νέων οδηγών από παλιούς


paschalia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδες, εγω εχω παρατηρησει σε οσα μερη εχω παει και τους καλους κ τους κακους:

 

-Κρήτη: Ζούδια, οδηγανε μες τη μεση του δρομου.

-Άρτα: σταματανε όπου να ναι, ακομη κ στο φαναρι κ σημκωνονται κ φευγουν!

-Αθήνα: Απλά περισσότερη ποικιλία..

-Γιάννενα: Σαν τους Αρτινούς, μονο που δεν αναβουν ΚΑΝ Alarm..

-Θεσαλλονικη: Σα την Αθηνα πανω-κατω πια..

-Τσιγγάνοι (οπουδήποτε, συνοδευόμενοι με Datsun ή αμάξι χρωματος σκουρο-μωβ κ οσο πιο καγγουρικο γινεται): Όπως θελω οδηγω φιλε, δε πηρα ποτε διπλωμα! Τσα μου καρ τι πινιά! (τσιγγάνικη εκφραση-βρισια)

-(Μερικες) γυναίκες οδηγοι: δε πανε στη σωστη λωριδα, κ αμα αναψεις τα φωτα ή κορναρεις (για μισο sec) για να καταλαβουν που βρισκονται, τοτε ειναι που σε γραφουν επιδεικτικα

-ειδικη περιπτωση ξαδερφης: οδηγει,μιλαει στο κινητο (χωρις hands free) κ βαφεται ταυτοχρονως. ανα 5 λεπτα βεβαια παει να της φυγει στη στροφη. Τα κανουμε εμεις αυτα?? ολα μαζι?? :P

 

Το βραδυ ειναι ακομη καλυτερα τα πραγματα: φορτηγατζηδες μονο πανε κ συμπεριφερονται οπως πρεπει (πλην ορισμενων κ λιγων περιπτωσεων) κ ολοι οι υπολοιποι πανε ως εξης:

ταξιτζηδες: ή σχετικα αργα, ή αρκετα γρηγορα.

αγροτικα: με μια λαμπα ξενον, ή με μονο τα μεσαια να ναι ξενον κ τα μεγαλα κανονικη λαμπα

Ι.Χ.: 10ετιας++ παλι με ξενον (αφου δεν πληρουν προδιαγραφες για τετοια φωτα) δε πα να σε τυφλωνουν στο αντιθετο ρευμα.. αυτοι να βλεπουν αρκει! ολοι οι υπολοιποι δε πα να τρακαρουμε..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Δεν είναι ανδρικό - γυναικείο το θέμα. Είναι θέμα νοοτροπίας.

Οι γυναίκες έχουν πρόβλημα με το χώρο, ενω εμείς με το σημάδι.:P:-D

 

Οσο για τους "επαγγελματίες", ενα εχω να πω. Η οδηγική συμπεριφορά τους, παραπέμπει σε νταβατζήδες.

Εγω ειμαι εδω και κανω οτι θελω!

Με το που τραβάς ομως χειρόφρενο και κατεβαίνεις κάτω, αρχίζουν: "ελα ρε φιλαράκι δεν σε ειδα, δεν το θελα κλπ"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

-ειδικη περιπτωση ξαδερφης: οδηγει,μιλαει στο κινητο (χωρις hands free) κ βαφεται ταυτοχρονως. ανα 5 λεπτα βεβαια παει να της φυγει στη στροφη. Τα κανουμε εμεις αυτα?? ολα μαζι?? :P

 

Ειδικά σε κανα ταξίδι, ένα σαντουιτσάκι δεν το τρως; Μια χαρά το τρώμε :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιστέυω ότι το περιστατικό της πασχαλιάς δεν είναι καν περιστατικο. Κανείς δεν έφταιγε. Ο αποπίσω μπορεί να είδε ότι είχες χώρο μπροστά να φύγεις και να το έβαλε όπως ακριβώς μπήκε, χωρίς να κάνει μανούβρες. Ο μπροστινός που ήρθε μετά μπορεί να είχε μεγαλύτερο αυτοκίνητο από τον προηγούμενο και να το έβαλε ίσα ίσα.

Συμβουλή μου είναι οι νέοι οδηγοί να παρκάρουν τα αυτοκίνητα σε πάρκινγκ και όχι δίπλα από το δρόμο...

Το θέμα για μένα δεν είναι νέοι οδηγοί vs παλιών. Εγώ, απ ότι βλέπω καθημερινά στους δρόμους είναι ανδρών vs γυναικών...

Έχω παρατηρήσει ότι οι γυναίκες είναι πιο προσεκτικές αλλά και ότι προκαλούν τα περισσότερα ατυχήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικα πιστευω οτι αν καποιος που ειναι Νεος και εχει το Ν πισω απλα παιζει με πιθανοτητες.. Τι εννοω : Oι νεοι οδηγει προφανως και στα πρωτα σταδια της οδηγικης τους εμπειριας αντιδρουνε διαφορετικα στο δρομο απο οτι οι παλιοι σε καποιες καταστασεις.. Το θεμα λοιπον ειναι που θα πεσει κανεις.. Αν σε εναν νεο οδηγο σβησει η μηχανη ενω ειναι πρωτος στο φαναρι για παραδειγμα (κατι που μου ειχε τυχει αρκετες φορες οταν επαιρνα το αυτοκινητο στην αρχη) υπαρχουνε 2 περιπτωσεις.. Η ο απο πισω του θα δει το Ν και θα πει "ενταξει.. Νεος ειναι δεν πειραζει χαλαρα" η θα ειναι ζωο και θα σκεφτει "κοιτα τον λαλακα τον Νεο τι κανει" και θα ριξει βρισιδια και κορνες. Εγω λοιπον δεν εβαλα καν Ν. και ηξερα οτι στανταρ καποιος σε καποια φαση που θα εκανα ενα μικρολαθος θα μου την εμπαινε. Απλα ειχα παρει αποφαση οτι δεν θα με ενοχλουσε και οτι δεν θα ιδρωνε το αυτι μου οτι και αν συναντουσα..

 

ΥΓ: δεν ξερω γιατι αλλα μου βγηκε καπως σαν εκθεση το ποστ απλα ηθελα να μοιραστω μαζι σας τις σκεψεις μου. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ όταν ειχα πρωτοπάρει το Ν, το χρησιμοποιησα περιπου 4 μήνες. Έπειτα εφυγα για διακοπες κ το χα αφησει το αμαξι σε ενα δημοτικο παρκινγκ.. ολα καλα μεχρι εδω.

 

Μετά τις διακοπες όπου γύρισα, το Ν ειχε γίνει σαν.. W! Διαστρεβλωμενο απ τη ζεστη! Οποτε βαρεθηκα να ξαναπάρω..

 

Γενικα δε παρατηρησα τοσο ακραια συμπεριφορα απο αλλους οδηγους (ισα ισα κραταγαν κ σωστες αποστασεις με μενα) περα βεβαια 3-4 περιπτωσεων..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περιστατικό νομίζω οτι το μεγαλοποιείς ακριβώς επειδή λόγω νεότητας δεν είχες τη δυνατότητα να βγείς απο μια (λέω εγώ) φυσιολογική θέση στάθμευσης με ικανά κενά μπροστά και πίσω. Επειδή εσύ δεν έχεις αυτή την ικανότητα δεν σημαίνει οτι και ο άλλος θα πρέπει να παρατήσει την (λέω εγώ) φυσιολογική θέση στάθμευσης που βρήκε και να ψάχνει για (ακόμα) ένα μισάωρο. Δεν σου το λέω αρνητικά, όσο συναινετικά/διαλογικά...

Όσον αφορά τους νέους οδηγούς τώρα... Εκ των πραγμάτων είναι άπειροι και προσωπικά αυτό που κάνω είναι να κρατάω τις ανάλογες αποστάσεις ανάλογα με τις συνθήκες. Επειδή όμως παλιοί νέοι δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όσο το λογικοί/βλάκες... Προσέχω πάντα τους πάντες.. Ο άλλος μπορεί να οδηγάει 30 χρόνια αλλα να οδηγάει σαν $#@$@ας. Πολλά και καθημερινά τα παραδείγματα..

Τώρα για τις γυναίκες.. Μέσα στην πόλη δεν με ενοχλούν μιας και ούτως η άλλως όλοι πηγαίνουν σαν κότες... Με ενοχλούν όμως όταν πιάνουν αριστερή λωρίδα με 90 στην εθνική και δεν λένε να ξεκουνηθούνε.. Τους είναι πολύ δύσκολο να κάτσουν στην τέρμα δεξιά ή στη μεσαία... Αυτό το φαινόμενο (όσο ισοπεδωτικό και αν διαβάζεται) είναι καθαρά οδηγική συμπεριφορά γυναίκας ή ηλικιωμένου... Ποτέ μα ποτέ δεν έχω πέσει έξω στην πρόβλεψη.

Κατα τα άλλα δεν βλέπω θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το περιστατικό νομίζω οτι το μεγαλοποιείς ακριβώς επειδή λόγω νεότητας δεν είχες τη δυνατότητα να βγείς απο μια (λέω εγώ) φυσιολογική θέση στάθμευσης με ικανά κενά μπροστά και πίσω. Επειδή εσύ δεν έχεις αυτή την ικανότητα δεν σημαίνει οτι και ο άλλος θα πρέπει να παρατήσει την (λέω εγώ) φυσιολογική θέση στάθμευσης που βρήκε και να ψάχνει για (ακόμα) ένα μισάωρο. Δεν σου το λέω αρνητικά, όσο συναινετικά/διαλογικά...

Όσον αφορά τους νέους οδηγούς τώρα... Εκ των πραγμάτων είναι άπειροι και προσωπικά αυτό που κάνω είναι να κρατάω τις ανάλογες αποστάσεις ανάλογα με τις συνθήκες. Επειδή όμως παλιοί νέοι δεν έχει τόσο μεγάλη σημασία όσο το λογικοί/βλάκες... Προσέχω πάντα τους πάντες.. Ο άλλος μπορεί να οδηγάει 30 χρόνια αλλα να οδηγάει σαν $#@$@ας. Πολλά και καθημερινά τα παραδείγματα..

Τώρα για τις γυναίκες.. Μέσα στην πόλη δεν με ενοχλούν μιας και ούτως η άλλως όλοι πηγαίνουν σαν κότες... Με ενοχλούν όμως όταν πιάνουν αριστερή λωρίδα με 90 στην εθνική και δεν λένε να ξεκουνηθούνε.. Τους είναι πολύ δύσκολο να κάτσουν στην τέρμα δεξιά ή στη μεσαία... Αυτό το φαινόμενο (όσο ισοπεδωτικό και αν διαβάζεται) είναι καθαρά οδηγική συμπεριφορά γυναίκας ή ηλικιωμένου... Ποτέ μα ποτέ δεν έχω πέσει έξω στην πρόβλεψη.

Κατα τα άλλα δεν βλέπω θέμα.

 

Συμφωνω απολυτα ομως αυτο με την αριστερη λωριδα πολλες φορες παρεξηγειται. Για την εθνικη που λες ολα οκ αλλα μου εχει τυχει να ειμαι αριστερη στην κηφησιας , να πηγαινω με 110 και να μου κολαει ενας "εξυπνος" με πορσε απο πισω και να μου παιζει επι 10 λεπτα τα φωτα. Δεν εκανα την παραμικρη κινηση και στο φαναρι που τολμησε να με κοιταξει και να πει κατι μονο που δεν κατεβηκα.. Δεν καταλαβαινω.. στην αριστερη ειμαι , τρεχω και επειδη ο αλλος θελει να πεταξει μου την λεει..? ε οχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα διαφωνήσω με την άποψη του NickPlusPlus στο εξής: Κακώς δεν έφυγες απο αριστερά. Κι εμένα δεν μ'αρεσει να τους βλέπω να πετάνε και να περνάνε δίπλα σε όλους σαν να είμαστε σταματημένοι, αλλά δεν έχω δικαίωμα να τον καθυστερήσω αν θέλει να πάει πιό γρήγορα απο εμένα... Αρκεί φυσικά να έχω χώρο να αλλάξω λωρίδα (και αν χρειαστεί, ξαναπάμε αριστερά :D)

 

Όσο για το Ν, το έβγαλα πριν 1 χρόνο, αλλά όσο το είχα πάνω κανένας δεν έδειξε κακή συμπεριφορά! Ένας μόνο νόμιζε πως σαν νεος δεν γνώριζα που είχα προτεραιότητα και κόρναρε 3-4 φορές, ενώ εγώ άφηνα τον άλλο που είχε ήδη περάσει το stop, να περάσει το δρόμο, και ένας άλλος, σε φανάρι πάνω σε ανηφόρα θεώρησε σωστό να σταματήσει 3,5 χιλιοστά πίσω μου... είχα όρεξη όμως και έτσι αντί για πρώτη, κούμπωσα όπισθεν, έτσι για 2 δευτερόλεπτα, ίσα ίσα να καταλάβει οτι μπορεί να το έκανα και κατα λάθος :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε μπορείς να κλείνεις την αριστερή λωρίδα επικαλούμενος το ανώτατο όριο ταχύτητας. Η μεσαία αν υπάρχουν τρεις λωρίδες ή η δεξιά αν υπάρχουν δύο είναι για χαμηλότερη ταχύτητα. Η αριστερή πρέπει να είναι ανοιχτή για τους οδηγούς που θέλουν να πάνε γρηγορότερα ακόμα και αν ξεπερνάνε το όριο ταχύτητας το οποίο μόνον η τροχαία με τα ραντάρ μπορεί να το πιστοποιήσει και να τον γράψει. Και εγώ μπορώ να πηγαίνω στα αριστερά με 80 και να λέω πως δείχνει το κοντέρ μου 110, όμως από τη στιγμή που υπάρχει οδηγός ταχύτερος οφείλω να κάνω στην άκρη, εκτός αν οδηγώ περιπολικό....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

"οφείλεις", δεν είσαι υποχρεωμένος από τον ΚΟΚ...άρα ότι και να σου "πει" ο άλλος αν πας πχ με 120km/h τον γράφεις κανονικά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι υποχρεωμένος ακόμη και αν πας με 120χλμ να κάνεις δεξιά. Δε μπορείς να είσαι αριστερή λωρίδα και να μην επιτρέπεις τον άλλον να περάσει επικαλούμενος το ανώτατο όριο ταχύτητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και για αυτό, αλλά βασικά ο πίσω μπορεί να ισχυριστεί πως ο μπροστά πήγαινε με λιγότερο από το ανώτατο όριο. Πως θα αποδείξουν ο καθένας τους ισχυρισμούς του; Για αυτό ο Κ.Ο.Κ. αναφέρει πως αφήνουμε να περάσουν τα οχήματα που κινούνται ταχύτερα από εμάς, αλλάζοντας λωρίδα. Αν κινούνται πάνω από το επιτρεπτό όριο αυτό δεν θα το αποφασίσει ο οδηγός του αριστερού ρεύματος. Αυτό είναι αρμοδιότητα των ραντάρ, της τροχαίας κλπ. Δε μπορείς να κλείσεις το αριστερό ρεύμα του δρόμου, γιατί εμποδίζεις τη διέλευση του άλλου αυτοκινήτου έστω και αν είναι με υπερβολική ταχύτητα κινούμενο. Είναι δουλειά της τροχαίας να κρίνει ποιος τρέχει πάνω από το ανώτατο όριο και ποιος όχι. Μιλάμε για αν υπάρχει παραπάνω από μία λωρίδα σε κάθε ρεύμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι υποχρεωμένος ακόμη και αν πας με 120χλμ να κάνεις δεξιά. Δε μπορείς να είσαι αριστερή λωρίδα και να μην επιτρέπεις τον άλλον να περάσει επικαλούμενος το ανώτατο όριο ταχύτητας.

 

Απο ποιον υποχρεωνεσαι?απο την παρανομια και την βιασυνη του Ελληναρα?:eek:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...