Προς το περιεχόμενο

Αναζήτηση εργασίας για φοιτητές

simeonjim18

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σε όλους και καλή εβδομάδα.

Ήρθε η ώρα που χρειάζομαι κι εγώ τη βοήθειά σας και τις γνώσεις σας σε ένα θέμα που με απασχολεί. Είμαι φοιτητής σε τμήμα Οικονομικων Επιστημων στο Παν. Μακεδονιας και εδώ και αρκετό καιρό αναζητώ κάποια εργασία.Το θέμα είναι το εξής. Δεν αναζητώ δουλειά που να μου παρέχει ασφάλιση και καλά λεφτά. Το ζητούμενο είναι να βγάζω τουλάχιστον 350 ευρώ, ίσα ίσα για να πληρώνω το ενοίκιο του σπιτιού που μένω (σπουδάζω μακρυά από την πόλη μου). Έχετε κάτι υπόψιν σας? Από την εμπειρία σας, σε τί επιχειρήσεις θα μπορούσε ένας φοιτητής οικονομικων να εργαστεί? Θα ήθελα μερικές πληροφορίες σαν γνώμονα για να ξέρω κι εγώ που να κοιτάξω... Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.

Φιλικά,

Δημητρης

Δημοσ.

Στο αντικείμενο σου εννοείς? Μάλλον ακόμα τίποτα.

Γιατι δεν κοιτάς για κάποια θέση σερβιτόρου ή μπάρμαν στα μαγαζια γυρω απτο πανεπιστήμιο? Ακόμα και σε κλάποιο φωτοτυπάδικο ή πάσης φύσεως άλλη χειρωνακτική εργασία θα έκανε.

Αν πάρεις σβάρνα όλες τις καφετέριες γυρω απτο ΑΠΘ και ρωτάς αν ψάχνουν υπάλληλο στανταρ θα βρείς κάποια δουλεια part time με30-40 ευρω τη μέρα και με 9-10 μεροκάματα το μήνα τα έβγαλες.

Δημοσ.

Στο αντικειμενο μου τιποτα εεε????

Οσο για μπαρμαν και σερβιτορος δεν το χω μωρε...Ειμαι κ ψηλος και θα χω προβλημα... Και δεν μαρεσει κιολλας.... Εχω φιλους που δουλευουν εκει και ειναι κατι χειροτερο και απο εκμετελαυση μου λενε...

Αυτο για φωτοτυπαδικο καλο ακουγεται...... Απλα δεν βρισκω πουθενα αγγελια για ατι τετοιο ρε γμτ..!!!

Δημοσ.

Σε καταλαβαίνω, δύσκολο να είσαι φοιτητής και να θες δουλειά με ένσημα. Ψάχνεις για part-time δουλειά παράλληλα με τη σχολή ή απλά προσωρινή δουλειά μέχρι να αρχίσουν τα μαθήματα; Γενικά σε part-time δουλειές κάπου στα 350 κυμαίνονται οι αποδοχές.