Alchemist` Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Καλημέρα... Πήρα πριν 2 βδομάδες ένα μεταχειρισμένο Celica GTI 1993, (2000cc 16V)... Το αυτοκινητο έχει 160HP αλλά είναι ατμοσφαιρικό (τα δίνει δλδ μετά τις 5000rpm)... Θέλω να το φτιάξω λοιπόν και το ερώτημά μου είναι το εξής: Πώς να το φτιάξω??? Έχω ακούσει τις εξής προτάσεις: 1) Να αντικαταστήσω το injection με τετραπετάλωτο σύστημα (αυτό που έχει η BMW M3) το οποίο θα κάνει το αυτοκίνητο ~220 άλογα και θα παραμείνει ατομοσφαιρικό... Υποψιάζομαι όμως ότι θα καίει τα μαλιοκέφαλά του από βενζίνη... Βγαίνει γύρω στις 2000 ευρώ 2) Τοποθέτηση τούρμπο σε αυτόν τον κινητήρα που επίσης βγαίνει στα 2000 ευρά, άγνωστο το πόσα άλογα θα καταφέρει να γίνει... (ο παρών κινητήρας είναι σε πολύ καλή κατάσταση) 3) Αλλαγή όλου του κινητήρα με έναν κινητήρα 2000cc με τούρμπο ~230 άλογα, με περίπου 2000 ευρόπουλα... (άγνωστο το πόσο τον είχε ξεσκίσει ο προηγούμενος κάτοχος) Εσείς τι προτείνετε??? Ευχαριστώ προκαταβολικά Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 lol@τετραπετάλωτο ειλικρινά δε θα σου πρότεινα τίποτα από αυτά, άσε που και οι τιμές είναι λιγάκι μούφα. κανονικά όλες οι επιλογές θα σου κοστίσουν αρκετά πιο ακριβά. αν κάνεις κάτι πάντως βάλε το 3s-gte. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fronimitis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Εγώ τετραπετάλουδο θα το έκανα.Επειδή είναι παλιό αμαξάκι μην του βάλεις καλύτερα τουρμπίνα...θα τα φτύσει με τόσα χιλιόμετρα (γνώμη μου).Η αλλαγή μοτέρ είναι καλή ιδέα αλλά να ξέρεις ποιός θα την βάλει και απο που θα την πάρεις,αλλιώς άστο. Πάντως οι τιμές που λές δεν νομίζω να είναι οι τελικές...μου φαίνονται μια χαρά χωρίς την εργασία.Στο λέω γιατί στο δικό μου corolla μου ζήτησαν περίπου 4000 ευρώ για να μου βάλουν μοτέρ απο celica gt-4. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Τις προτασεις που σου ειπαν δεν θα τις χαρακτηρισω γιατι κινδυνευω να φαω μπαν.... Το τι θα κανεις εξαρταται καθαρα απο το ποσο αντεχει το συγκεκριμενο μοτερ χωρις ανοιγμα.μπες σε ενα σαιτ με τσελικα και ρωτα ποσο αντεχει,εκει θα ξερουν να σου απαντησουν με σιγουρια.αν αντεχει με κλειστο μοτερ αρκετα τουρμπισε το αλλιως βαλε το μοτερ του gt-4 πανω. ps:λεγεται τετραπεταλουδο,και η m3 εχει και αλλα πραγματα πανω για να βγαζει 350 αλογα.εν'ολιγοις μακρια απο ατμοσφαιρικη βελτιωση.τουρμπισμα η αλλαγη μοτερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Ειδικά ο κινητήρας μόνο 2.000 ευρώ;Ούτε για αστείο τόσο μικρό ποσό. Γνώμη μου άστο όπως είναι εργοστασιακό μιας κ είναι παλιό και αξιόπιστο αυτοκίνητο.Αν παρέμβεις με τούρμπο,αλλαγές εισαγωγής κλπ. θα καταντήσεις να είσαι κάθε τρείς κ λίγο στο συνεργείο να τα σκάς,γιατί και ο κινητήρας αυτός δεν είναι σχεδιασμένος για τέτοιες πιέσεις κ οι "βελτιωτές" στην ελλάδα έχουν μαύρα μεσάνυχτα. Κάνε μια βόλτα από τα μαγαζάκια τους και θα δείς οτι υπάρχουν αυτοκίνητα θαμώνων εκεί συνεχώς για επισκευές και ρύθμιση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fronimitis Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Τις προτασεις που σου ειπαν δεν θα τις χαρακτηρισω γιατι κινδυνευω να φαω μπαν.... Το τι θα κανεις εξαρταται καθαρα απο το ποσο αντεχει το συγκεκριμενο μοτερ χωρις ανοιγμα.μπες σε ενα σαιτ με τσελικα και ρωτα ποσο αντεχει,εκει θα ξερουν να σου απαντησουν με σιγουρια.αν αντεχει με κλειστο μοτερ αρκετα τουρμπισε το αλλιως βαλε το μοτερ του gt-4 πανω. ps:λεγεται τετραπεταλουδο,και η m3 εχει και αλλα πραγματα πανω για να βγαζει 350 αλογα.εν'ολιγοις μακρια απο ατμοσφαιρικη βελτιωση.τουρμπισμα η αλλαγη μοτερ. Μα τι να ρωτήσει;Δεν είναι καινούριο μοντέλο....χιλιομονταρισμένο και χιλιοδοκιμασμένο απο πολλούς είναι το συγκεκριμένο αμάξι.Οι περισσότεροι την μηχανή της gt-4 φοράνε αλλά ποιον εμπιστεύεσαι εσύ να σου κάνει την μετατροπή;Και που ξέρεις τι μηχανή ή τροπέτο θα του φέρουν;Ένα αμάξι με ταλαιπωρημένη απο τα πολλά χιλιόμετρα μηχανή πόσο νομίζεις θα αντέξει την τουρμπίνα;Ότι και να κάνει την αξιοπιστία θα την χάσει κατα πολύ ότι και να λέμε.Καλύτερα μάζεψε λεφτά και πάρε κάτι καλύτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liopyr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Γνώμη μου άστο όπως είναι εργοστασιακό μιας κ είναι παλιό και αξιόπιστο αυτοκίνητο. Αυτό. Άστο ως έχει, να σου βγάλει άλλα 500.000Km. Είναι πραγματικά αμαρτία να σκαλίσεις μοτέρ που δεν σπάει ποτέ. Και δεν είναι και μικρή η ιπποδύναμη που έχει ήδη, μη σε τρώει ο ποπός σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Εγώ τετραπετάλουδο θα το έκανα.Επειδή είναι παλιό αμαξάκι μην του βάλεις καλύτερα τουρμπίνα...θα τα φτύσει με τόσα χιλιόμετρα (γνώμη μου).Η αλλαγή μοτέρ είναι καλή ιδέα αλλά να ξέρεις ποιός θα την βάλει και απο που θα την πάρεις,αλλιώς άστο.Πάντως οι τιμές που λές δεν νομίζω να είναι οι τελικές...μου φαίνονται μια χαρά χωρίς την εργασία.Στο λέω γιατί στο δικό μου corolla μου ζήτησαν περίπου 4000 ευρώ για να μου βάλουν μοτέρ απο celica gt-4. τετραπεταλουδο θα το εκανες για να παρεις 14,52 αλογα??? Ειδικά ο κινητήρας μόνο 2.000 ευρώ;Ούτε για αστείο τόσο μικρό ποσό. Γνώμη μου άστο όπως είναι εργοστασιακό μιας κ είναι παλιό και αξιόπιστο αυτοκίνητο.Αν παρέμβεις με τούρμπο,αλλαγές εισαγωγής κλπ. θα καταντήσεις να είσαι κάθε τρείς κ λίγο στο συνεργείο να τα σκάς,γιατί και ο κινητήρας αυτός δεν είναι σχεδιασμένος για τέτοιες πιέσεις κ οι "βελτιωτές" στην ελλάδα έχουν μαύρα μεσάνυχτα. Κάνε μια βόλτα από τα μαγαζάκια τους και θα δείς οτι υπάρχουν αυτοκίνητα θαμώνων εκεί συνεχώς για επισκευές και ρύθμιση. Υπαρχουν φιλε μου βελτιωτες στην ελλαδα αρκει να ξερεις που να πας και να μην πας στον μπαρμπαγιαννη της γειτονιας.... Μα τι να ρωτήσει;Δεν είναι καινούριο μοντέλο....χιλιομονταρισμένο και χιλιοδοκιμασμένο απο πολλούς είναι το συγκεκριμένο αμάξι.Οι περισσότεροι την μηχανή της gt-4 φοράνε αλλά ποιον εμπιστεύεσαι εσύ να σου κάνει την μετατροπή;Και που ξέρεις τι μηχανή ή τροπέτο θα του φέρουν;Ένα αμάξι με ταλαιπωρημένη απο τα πολλά χιλιόμετρα μηχανή πόσο νομίζεις θα αντέξει την τουρμπίνα;Ότι και να κάνει την αξιοπιστία θα την χάσει κατα πολύ ότι και να λέμε.Καλύτερα μάζεψε λεφτά και πάρε κάτι καλύτερο. τι να ρωτησει???ποσο αντεχει με κλειστο μοτερ.εδω δεν ξερει τι ειναι το τετραπεταλουδο ο φιλος λες να ξερει τι ροπη αντεχουν οι μπιελες???και ισχυει οτι ειπα στον φιλο απο πανω,το θεμα θελει πολυ ψαξιμο,δεν θα παει στον πρωτο μηχανικο που θα του ταξει λαγους με πετραχιλια.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις... 1) Δεν έχω και μεγάλη ιδέα από τέτοια πράγματα... ξέρω 5 βασικά πράγματα... Για την ύπαρξη του τετραπετάλουδου (λάθος το είχα ακούσει, σόρρυ ) άκουσα πρώτη φορά προχτές... 2) Αυτό δεν είναι το "κύριο" αυτοκίνητό μου... Έχω ένα Golf TSI GT Sport 140PS, οπότε δεν με πειράζει και ιδιαίτερα αν το αυτοκίνητο χάσει την αξιοπιστία του, ή μείνει και καμιά βδομάδα στο συνεργείο... (το οικονομικό πονάει βέβαια... ) 3) Δεν θέλω να φτιάξω το αυτοκίνητο για να κάνω κόντρες... Έχοντας οδηγήσει το Golf το ατμοσφαιρικό αυτό αυτοκίνητο μου φαίνεται υπερβολικάααα αργό... Θα ήθελα να πάρει μερικά άλογα (~200) και γενικώς να ανέβει λίγο η ροπή του 4) Οι τιμές που λέω είναι πραγματικές, γιατί όλα αυτά γίνονται μέσω γνωστών, και όχι κάποιου καταστήματος... Ο κινητήρας π.χ. που λέω είναι από φίλο ενός συναδέλφου, δεν θα "μεσολαβήσει" κανείς για να τσιμπηθεί τόσο πολύ η τιμή... 5) Γιατί να χαθεί τόσο πολύ η αξιοπιστία ρε παιδιά? Δλδ για να είναι αξιόπιστο θα πρέπει να βάλω έναν κινητήρα TSI πάνω? (που είναι εργοστασιακά ελεγμένος?) Πόσο θα κόστιζε κάτι τέτοιο (έτσι απο περιέργεια, γιατί φαντάζομαι το επίπεδο τιμών) 6) Που θα βρώ μοτέρ από GT4? Ποιά ακριβως είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού του μοτέρ? Ευχαριστώ και πάλι. Τις προτασεις που σου ειπαν δεν θα τις χαρακτηρισω γιατι κινδυνευω να φαω μπαν.... Το τι θα κανεις εξαρταται καθαρα απο το ποσο αντεχει το συγκεκριμενο μοτερ χωρις ανοιγμα. Δλδ ποιά είναι η δικιά σου πρόταση? Και γιατί να μην ανοιχτεί το μοτέρ? Τόσο επικύνδινο είναι? Μπορείς να μιλήσεις με συγκεκριμένα εξαρτήματα-κομμάτια? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
the_end Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_3S-GTE_engine http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_Celica_GT-Four#ST205_.281994-1999.29 imo, η αξιοπιστία δε χάνεται by default, απλά για έχεις μια σχετική αξιοπιστία πρέπει να ρίξεις περισσότερα χρήματα απ'αυτά που λες στο 1ο ποστ. νομίζω εκεί είναι το βασικό θέμα, πχ το να ανοίξεις το μοτέρ δεν είναι τπτ καταστροφικό, αλλά αν το ανοίξεις θα το κάνεις για να βάλεις πιο ανθεκτικά κινούμενα μέρη. και το κόστος ξεφεύγει. αν το μοτέρ παραμείνει κλειστό θα πρέπει να κινηθείς σε αρκετά χαμηλές πιέσεις (πχ 0,5 bar) για να μην το ζορίζεις. πόσα χλμ έχει όμως? έχει ανοιχτεί ποτέ για rebuilt? αν δεν το ανοίξεις παίζεις στα τυφλά, αν το ανοίξεις ξεφεύγει το κόστος. οπότε, αν προχωρήσεις, βάλε μοτέρ gt4. που φαντάζομαι θα πρέπει να ρωτήσεις σε παλιατζήδες στη Φραντζή και στη Σπύρου Πάτση για να το βρεις. ή να πας σε κάποιον εξειδικευμένο μηχανικό Toyota που θα αναλάβει τα πάντα απ'την εύρεση του μοτέρ (του τροπέτου βασικά, για λόγους ομοιογένειας και ασφάλειας) μέχρι και το μοντάρισμα. το τετραπετάλουδο το ξεχνάς γενικά για και η πιο ακριβή λύση είναι και δεν κερδίζεις αρκετά από θέμα δύναμης/ροπής αναλογικά. και btw, για ποιο τετραπετάλουδο μιλάμε? το μόνο που θυμάμαι είναι το 4A-GE/4A-GZE αλλά είναι 1.6 lt που προφανώς δε σου κάνει (το Z είχε και κομπρέσορα) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
linkin Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 καταρχήν ευχαριστώ για τις απαντήσεις... 1) Δεν έχω και μεγάλη ιδέα από τέτοια πράγματα... ξέρω 5 βασικά πράγματα... Για την ύπαρξη του τετραπετάλουδου (λάθος το είχα ακούσει, σόρρυ ) άκουσα πρώτη φορά προχτές... ok,nevermind 2) Αυτό δεν είναι το "κύριο" αυτοκίνητό μου... Έχω ένα Golf TSI GT Sport 140PS, οπότε δεν με πειράζει και ιδιαίτερα αν το αυτοκίνητο χάσει την αξιοπιστία του, ή μείνει και καμιά βδομάδα στο συνεργείο... (το οικονομικό πονάει βέβαια... ) το αυτοκινητο θα μεινει στο συνεργειο μονο για την μετατροπη,οποια και αν ειναι αυτη.αν ο ανθρωπος που θα αναλαβει την ολη δουλεια ειναι σοβαρος η αξιοπιστια θα κρατηθει σε υψηλα επιπεδα 3) Δεν θέλω να φτιάξω το αυτοκίνητο για να κάνω κόντρες... Έχοντας οδηγήσει το Golf το ατμοσφαιρικό αυτό αυτοκίνητο μου φαίνεται υπερβολικάααα αργό... Θα ήθελα να πάρει μερικά άλογα (~200) και γενικώς να ανέβει λίγο η ροπή του Απο την στιγμη που το golf με περισσοτερο βαρος,λιγοτερα αλογα και 600 κυβικα λιγοτερα σου φαινεται πιο γρηγορο τοτε αυτο που σου λειπει δεν ειναι τοσο τα αλογα ψηλα αλλα η ροπη στις μεσαιες στροφες.και αυτη την ροπη μονο το τουρμπο μπορει να την προσφερει.σε ατμοσφαιρικη βελτιωση απλα θα παρεις καποια αλογα μετα τις 5000 στροφες και δεν εχει νοημα αφου δεν σε ενδιαφερουν οι κοντρες.οποτε η τουρμπισμα η αλλαγη μοτερ. 4) Οι τιμές που λέω είναι πραγματικές, γιατί όλα αυτά γίνονται μέσω γνωστών, και όχι κάποιου καταστήματος... Ο κινητήρας π.χ. που λέω είναι από φίλο ενός συναδέλφου, δεν θα "μεσολαβήσει" κανείς για να τσιμπηθεί τόσο πολύ η τιμή... Ε τοτε εισαι πολυ τυχερος φιλε μου...αλλα και οι φιλοι οταν μυριστους φραγκα μπορει να γινουν ''φιλοι'' οποτε προσοχη.... 5) Γιατί να χαθεί τόσο πολύ η αξιοπιστία ρε παιδιά? Δλδ για να είναι αξιόπιστο θα πρέπει να βάλω έναν κινητήρα TSI πάνω? (που είναι εργοστασιακά ελεγμένος?) Πόσο θα κόστιζε κάτι τέτοιο (έτσι απο περιέργεια, γιατί φαντάζομαι το επίπεδο τιμών) Το να βαλεις μοτερ tsi πανω στην celica δεν ειναι εφικτο φιλε μου.θελει πολλες πατεντες και δεν νομιζω να δουλεψει...και δεν εχει και νοημα κιολας! 6) Που θα βρώ μοτέρ από GT4? Ποιά ακριβως είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά αυτού του μοτέρ? Μαντραδες στην αθηνα θα φερνουν,ειναι σιγουρο.το ζητημα ειναι εσυ να βρεις το καταλληλο τρομπετο ωστε να μην εχεις πολλα προβληματα.το συγκεκριμενο μοτερ ηταν διλητρο τουρμπο με 225-255 αλογα αναλογα την χρονολογια. Ευχαριστώ και πάλι. Δλδ ποιά είναι η δικιά σου πρόταση? Και γιατί να μην ανοιχτεί το μοτέρ? Τόσο επικύνδινο είναι? Μπορείς να μιλήσεις με συγκεκριμένα εξαρτήματα-κομμάτια? Κοιταξε,επειδη εχω ασχοληθει αρκετα με το θεμα της βελτιωσης θα σου ελεγα.Κανε εγγραφη σε ενα φορουμ/κλαμπ φιλων της toyota και δη celica αμα υπαρχει ελληνικο και ρωτα ποσα αλογα και ποση ροπη αντεχει το μοτερ που φορας χωρις να χρειαζεται να ανοιχτει.Καποιοι θα το εχουν κανει και θα ξερουν.Αν λοιπον το μοτερ σου αντεχει 250-280 αλογα χωρις την αλλαγη σωθικων πας για τουρμπισμα.Δεν εχει νοημα να αλλαξεις μοτερ οταν και το δικο σου με τουρμπισμα μπορει να φτασεις ΑΦΟΒΑ τοσα αλογα.Αν δεν αντεχει το μοτερ και θες να μπλεξεις πας για αλλαγη σωθικων μπιελοπιστονα κλπ κλπ που δεν γνωριζω αν υπαρχουν για το δικο σου μοτερ.αλλιως οπως προειπα πας για αλλαγη μοτερ και πιο συγκεκριμενα απο gt-four Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alexisssss Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Κι εγω λεω να το αφησεις ετσι οπως ειναι. Αφου ηθελες δυναμη γιατι δεν επαιρνες απο την αρχη ενα GT4; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Βαικα επρεπε να παρεις μια Corolla G6 και να βρεις κινητηρα απο Starlet turbo Glanza που μπαινει κουτι στο corolla και να του ριξεις ενα προγραμματακι για να παει ανετα στα 200 αλογακια χωρις το παραμικρο προβλημα. Εχουν γινει αμετρητες δοκιμες και οτι αλλο θες στο συγκεκριμενο μοτερ και τα μαμα υλικα του αντεχουν ως περιπου 700 αλογακια. Ολα τα παραπανω αν τα επαιρνες τωρα ειναι περιπου 5κ για corolla G6 του 2000 και περιπου 1200-1500 ευρω για τον κινητηρα του Starlet + κανενα χιλιαρικο ακομα για καλυτερα φρενα και σφηξιμο αναρτησεων (γιατι 200 αλογατα παν πολυ με το μαμα G6) και δηλαδη με αρκετα λιγοτερο απο 10κ ειχες κυριολεκτικα συλεκτικο αυτοκινητο + θρυλικο κινητηρα που σπαει μουτρα. Επισης το corolla εκεινης της χρονολογιας πραγματικα αν το βρεις σε καλη κατασταση ειναι απλα διαμαντι και το πλαισιο του + κινητηρας βγαζουν ανετα χωρις κανενα προβλημα αλλα 10 χρονια για την πλακα. Ημουν πολυ βλακας οταν ειχα την ευκαιρια να βαλω το συγκεκριμενο μοτερ στο δικο μου παλιο corolla G6 γιατι ειχα το κολλημα "τουρμπο ειναι, σπαει-χαλαει-καιει" και παει λεγοντας. Το μετανιωσα οικτρα μετα απο περιπου 4 χρονια. Παντως για το συγκεκριμενο σου αυτοκινητο θα ελεγα να μην το πειραξεις καθολου και να το αφησεις ετσι οπως ειναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiaxtro7 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 21 Ιουλίου 2009 Γεια σου φιλε με τον τζελιγκα . Τετραπεταλουδο στα αλογα που λες δεν νομιζω να υπαρχει . εγω εχω celica τετραπεταλουδο . Τα τετραπεταλουδα βγεναν με 2 μοτερ το ασημοκαπακο και το μαυροκαπακο . Αυτα ηταν απο levin αλλα μπαινουν κουτι στα celica 20βαλβιδα και το ασημι βγαζει 160 περιπου και το μαυρο 175 . Ενας ειναι ο δρομος ... 3sgte Aλλα θα παει πολυ και πρεπει να σκεφτεις αν θα βαλεις και την τετρακινηση που τοτε χρειαζεσαι αρκετες μοντες και αρκετα περισσοτερα χρηματα.Για μια κομπλε μετατροπη παντως σε τουρμπατο και περιφερειακα εργατικα πιστευω ποιανεις ενα 5000 , δεν ειναι λιγα τα χρηματα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.