The_Judas Δημοσ. 25 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2009 Οπως τα λέτε είναι. Αδικα τα τέλη και οι φόροι που υπολογίζονται με βάση τα κυβικά. Θα έπρεπε να μετράνε όλοι οι παράγοντες... ρύποι-παλαιότητα-τρέχουσα αξία αυτοκινήτου και διάφορα άλλα. Ποιος όμως θα κάτσει να τα υπολογίσει όλα αυτά? Ο Ελληνας πολιτικός ή οι δημόσιοι υπάλληλοι? Για να μην κουράζονται όλοι αυτοί μας παρουσιάζουν την εύκολη λύση των κυβικών. Είτε έχεις Hyundai-Daewoo είτε Lancer Evo - Mercedes πληρώνεις τα ίδια βάση κυβικών. Τα χαμηλά κυβικά 1.2 - 1.4 με turbo θα είναι το μέλλον της ελληνικής αγοράς ή τα γιαπωνέζικά με 1.3 κυβικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 25 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 25 Ιουλίου 2009 Παιδιά έχει ακούσει κανείς τι θα παίξει στα 2κυκλα? Θα υπάρξει τεκμήριο?Και αν ναι στα πόσα cc και άνω????(άσχετο με την παραπάνω συζήτηση αλλά άμεσα σχετικό με το θέμα!!) Καλά έτσι και βάλουν τεκμήριο στα δύκικλα χαμηλού κυβισμού είναι σαν να προωθούν τη ρύπανση κ το μποτιλιάρισμα.Κανονικά θα έπρεπε να επιδοτούν αγορά δικύκλου + προστατευτικού εξοπλισμού μπας κ ξεμπλοκάρουν λίγο οι δρόμοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.