Προς το περιεχόμενο

Επανέρχονται τα τεκμήρια στα οχήματα


Daemonos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ΤΟ MAZDA RΧ-8 kανει 35.000 ευρω και ειναι 1400 κυβικα.

 

Ενα ΚΙΑ 2λιτρο κανει 20.000 ευρω. Τα μισα σχεδον.

 

Το 2λιτρο ΚΙΑ το αγοραζει και το συντηρει ανετα ενας μεσος ανθρωπακος. Το ΡΧ-8 ειναι απλησιαστο για αυτον. Ειναι δικαιο λοιπον το ΚΙΑ να φορολογηθει περισσοτερο απτο RX-8?

 

3 προτασεις εγραψες φουλ στην ανακριβεια.

 

α)το rx-8 δεν κανει 35.000 ευρω,κανει 25.000 ευρω και τα μεταχειρισμενα κοντα 10.000.

β)το rx-8 ειναι 1300 κυβικα.

γ)ποιο ΚΙΑ διλητρο κανει 20.000 ευρω???

 

και μην παιρνεις ως παραδειγμα το rx8,ειναι η εξαιρεση που επιβεβαιωνει τον κανονα.

 

Επι της ουσιας,θεωρω πως ο τροπος φορολογιας (δλδ αναλογικα με τα κυβικα) ειναι σωστος,αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι η τεραστια διαφορα μεταξυ 2000 και 1800 κυβικων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

καλα κανουν και βαζουν φορους πανω απο καποια κυβικα διοτι εχει παραγινει το κακο..σε καθε δρομο βλεπω αυτοκινητα των 3000 κυβικων και βαλε , στα οποια βρισκονται ΜΟΝΟ ενας οδηγος ενω εγω με ενα 1600 focus μια χαρα παω και πιο γρηγορα απο αυτων (ετσι κι αλλιως καιρος ηταν να παρουν και καμια δεκαρα καποιου πλουσιου και καποιου <<ηλιθιου>>(ο φτωχος που παιρνει 3000 κυβικα αυτοκινητο)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

......Οντας οικονομολογος θα μπορουσα να μιλαω ωρες σχετικα με την διαφορα συμπεριφορας που εχουμε σε σχεση με εναν ''ορθολογικο'' καταναλωτη,αλλα ξεφευγουμε αρκετα :D

 

Ορθολογιστικά σκεπτόμενοι θα αλλάζαμε όλοι αυτοκίνητο δεν το συζητώ... (και όχι μόνο αυτοκίνητο).!!!

Είναι πολυδιάστατο το θέμα και όντως θα μπορούσαμε να μιλάμε επί ώρες.

Το θέμα όμως δεν είναι το 1800 vs. 2000 αλλά το κατά πόσο το τεκμήριο είναι όντως σωστό μέτρο... ΔΕΝ είναι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

man, πρέπει επιτέλους ο Έλληνας να καταλάβει ότι πρέπει να απλώνει τα πόδια του μέχρι εκεί που φτάνει η κουβέρτα! (έτσι δεν είναι η φράση?) Από την στιγμή που ξέρει τι συμβαίνει στην Ελλάδα και παρόλα αυτά παίρνει 2000 κυβικά αμάξι (ακόμα και αν είναι παλιό) δεν του φταίει κανείς...

 

To προβλημα ρε Τhresh ειναι πως την κονταινουν την κουβερτα ολο και περισσοτερο, για ολο και περισσοτερους..και την κονταινουν με το ετσι θελω και για να οδηγουν αυτοι τις υβριδικες Λεξους..ειπαμε αλλα οχι κ ετσι..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

δεκτό αυτό, αλλά από την στιγμή που η κουβέρτα κονταίνει δεν νομίζω ότι είναι λογικό να δίνουμε προτεραιότητα στο να έχουμε μεγάλου κυβισμού αμάξι ειδικά όταν έχουμε άλλες υποχρεώσεις...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεκτό αυτό, αλλά από την στιγμή που η κουβέρτα κονταίνει δεν νομίζω ότι είναι λογικό να δίνουμε προτεραιότητα στο να έχουμε μεγάλου κυβισμού αμάξι ειδικά όταν έχουμε άλλες υποχρεώσεις...

 

Ναι αλλα ειπαμε να μην μιλαμε μονο απο τη μερια μου και τη μερια σου που επειδη εχουμε μια αλφα παραπανω γνωση μπορουμε και διακρινουμε μεσα απο το φασμα της απατεωνιας γυρω απο τους νομους. Μπορει εγω και εσυ (σαν παραδειγμα το λεω αυτο) να μην αγορασουμε ποτε αμαξι 2κ+ cc γιατι ξερουμε οτι τα παγια εξοδα, σηματα, ασφαλειες κτλ θα ειναι εκει ψηλα και οτι τελικα δεν συμφερει αλλα υπαρχουν και οι αλλοι που απλα δεν μπορουν/ καταλαβαινουν/ νοιαζει (στην αρχη) και απλα προβαινουν στην αγορα.

 

Ειναι και το γεγονος οτι δεν προσφερονται απο ολες τις εταιριες μια αξιολογη γκαμα (υπαρχουν και εξαιρεσεις) απο κινητηρες να διαλεξουν και πεφτουν αναγκαστικα στην παγιδα. Δες παραδειγμα το mazda 6, για καποιον που το θελει για οποιονδηποτε λογο δεν εχει και πολλες επιλογες και μαλλον ο 2λιτρος ειναι η καλυτερη επιλογη. Γενικα το μετρο μας ειναι ηλιθιο απο καθε αποψη. Θα επρεπε να εχουμε και εμεις το ιδιο συστημα φορολογιας με τους ιππους και τους ρυπους. On a scale of 20 επισης (κατι οπως την Αγγλια ενα πραγμα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, η κυβέρνηση είναι πανικόβλητη και προσπαθεί να καλύψει το έλλειμα.

Το αν είναι δίκαιο ή όχι να φορολογούνται τα κυβικά, λίγο τους νοιάζει.

Είναι ο πιο απλός τρόπος κλιμάκωσης της φορολογίας.

 

<<Δυστυχώς>> (προσοχή στα <<>> ) αυτοί που θα πονέσουν, είναι αρκετά μπατιροθύματα, που εκπλήρωσαν το νεοελληνικό όνειρο της αγοράς μουράτου αυτοκινήτου για να φουσκώνουν σαν το παγώνι όταν θα παρκάρουν στη γειτονιά.

 

Αυτοί που έχουν τα πολύ πάνω από 2.000cc δεν έχουν πρόβλημα..εργολάβοι, νονοί της νύχτας, γιατροί-φακελοεισπράκτορες,δικηγόροι κλπ κλπ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, η κυβέρνηση είναι πανικόβλητη και προσπαθεί να καλύψει το έλλειμα.

Το αν είναι δίκαιο ή όχι να φορολογούνται τα κυβικά, λίγο τους νοιάζει.

Είναι ο πιο απλός τρόπος κλιμάκωσης της φορολογίας.

 

<<Δυστυχώς>> (προσοχή στα <<>> ) αυτοί που θα πονέσουν, είναι αρκετά μπατιροθύματα, που εκπλήρωσαν το νεοελληνικό όνειρο της αγοράς μουράτου αυτοκινήτου για να φουσκώνουν σαν το παγώνι όταν θα παρκάρουν στη γειτονιά.

 

Αυτοί που έχουν τα πολύ πάνω από 2.000cc δεν έχουν πρόβλημα..εργολάβοι, νονοί της νύχτας, γιατροί-φακελοεισπράκτορες,δικηγόροι κλπ κλπ...

 

 

Κιομως αν καταφερουν και φορολογησουν εστω και το 10% των γιατρων κτλ που δηλωνουν 10κ ευρω εισοδημα για μενα θα ειναι επιτυχεμενο μετρο, μην ξεχνας οτι τωρα δεν πληρωνουν τιποτα

 

Το κλασικο προβλημα ειναι οτι μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα αλλα απο οτι φαινεται ο μισθωτος δεν θα εχει προβλημα, αυτοι που εχουν προβλημα ειναι οσοι δεν δηλωνουν εισοδημα που να αντικατοπτριζει την αξια του αυτοκινητου/σκαφους

 

 

Πραγματικα ειμαι καθετα αντιθετος με ολη αυτη την φοροεισπρακτικη πρακτικη των τελευταιων μηνων, αλλα αυτο ειναι το μονο μετρο που αν εφαρμοστει σωστα μπορει να εχει και σωστο αποτελεσμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έχει ακούσει κανείς τι θα παίξει στα 2κυκλα? Θα υπάρξει τεκμήριο?Και αν ναι στα πόσα cc και άνω????

(άσχετο με την παραπάνω συζήτηση αλλά άμεσα σχετικό με το θέμα!!)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...