Προς το περιεχόμενο

Επανέρχονται τα τεκμήρια στα οχήματα


Daemonos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators

man, πρέπει επιτέλους ο Έλληνας να καταλάβει ότι πρέπει να απλώνει τα πόδια του μέχρι εκεί που φτάνει η κουβέρτα! (έτσι δεν είναι η φράση?) Από την στιγμή που ξέρει τι συμβαίνει στην Ελλάδα και παρόλα αυτά παίρνει 2000 κυβικά αμάξι (ακόμα και αν είναι παλιό) δεν του φταίει κανείς...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

man, πρέπει επιτέλους ο Έλληνας να καταλάβει ότι πρέπει να απλώνει τα πόδια του μέχρι εκεί που φτάνει η κουβέρτα! (έτσι δεν είναι η φράση?) Από την στιγμή που ξέρει τι συμβαίνει στην Ελλάδα και παρόλα αυτά παίρνει 2000 κυβικά αμάξι (ακόμα και αν είναι παλιό) δεν του φταίει κανείς...

 

Ναι αλλα δεν ειναι αυτο το νοημα. Ειπες οτι τα "μεταξωτα βρακια θελουν και...." και το (αληθινο) παραδειγμα που εδωσα δειχνει οτι δεν συμβαινει κατι τετοιο. Την ξερουμε την κατασταση ποια ειναι και πολυ καλα μαλιστα αλλα οχι να λεμε και οτι θελουμε οτι αν καποιος εχει αμαξι 2κ cc οτι ειναι και "πλουσιος" η δεν ξερω και γω τι αλλο.

 

Δηλαδη αν καποιος αγορασει αυτο

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=1111

αυτοματος ειναι λιγοτερο "πλουσιος" απο τον ξαδερφο μου? Η τελος παντων οποιοδηποτε 1.4 τουρμπισιο αμαξι που κυκλοφορει αυτη τη στιγμη στην αγορα δειχνει οτι αυτος που το επιλεγει εχει "λιγοτερα" να ξοδεψει?

 

Εχουμε χασει το νοημα με τα κυβικα και τις ιπποδυναμεις εδω στην Ελλαδα. Δηλαδη αν αγορασω τωρα εγω ας πουμε το υβριδικο Lexus Gs 450 (που ειναι 3.8κ cc με σχεδον 350 αλογα και κοστιζει περιπου 65κ ευρω) που εχει τοση καταναλωση οσο ενα πεινασμενο 1.400αρι και μηδενικα τελη κυκλοφοριας αυτοματως σημαινει οτι δεν εχω αρκετα να ξοδεψω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

δεν είναι πλούσιος αλλά ούτε και φτωχός και επειδή κλασικά η φορολογία στοχεύει την μεσαία τάξη είναι ένας λόγος παραπάνω να μην προβαίνουμε σε τέτοιες αγορές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάσω πολλά που συμφωνώ και πολλά που διαφωνώ, η ουσία όμως παίδες είναι ότι αυτό που γίνεται γίνεται καθαρά για φοροεισπρακτικούς λόγους επομένως είναι άδικο να χτυπιόμαστε για το τι είναι σωστό ή όχι!

Να προσθέσω απλά την άποψη μου, τα 2000κε που σας απασχολούν τόσο προέρχεται από μια κάπως παλιότερη νοοτροπία. Πολλές εταιρείες συνήθιζαν (ακόμα και σήμερα βέβαια) να παρέχουν αυτοκίνητα σε στελέχη τους. Όλοι λοιπόν έπαιρναν το 1400 - 1600άρι τους ενώ μόνο ο Διευθυντής έπαιρνε το 2000ρο. Αυτό ακολούθησε και στα ελεύθερα επαγγέλματα καθώς εξελίσσεται σε ορόσημο της αστικής τάξεως, της θέσης εργασίας και κατ' επέκταση του πόσο καλά πάνε οι δουλειές.

Από 'κει και μετά το πόσα λίτρα είναι η μηχανή του αυτοκινήτου μας είναι καθαρά υποκειμενικό και έχει να κάνει με τα κίνητρα του πως αγοράζει έκαστος. Συν του ότι το τεκμήριο δεν βγαίνει μόνο με την κατανάλωση αλλά και την ασφάλεια και συντήρηση του. Άλλος πληρώνει 200 Ε ασφάλεια (τα απαραίτητα) και άλλος 1000 κλπ κλπ...

Το μέτρο είναι καλό αρκεί να βασίζεται σε ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ σύστημα και όχι στο ΤΕΚΜΑΡΤΟ βλακώδες σύστημα.

Η συγκεκριμένη φορολογία επίσης δεν έχει να κάνει με την χρήση του οχήματος επομένως το σύστημα gps δεν είναι λύση. Ίσως για τα τέλη κυκλοφορίας να ήταν αλλά έχει άλλα αρνητικά (το gps).

Αυτή η φορολογία έχει να κάνει καθαρά με το πόθεν έσχες και την πάταξη της φοροδιαφυγής. Αν ήθελαν να το κάνουν σωστά έπρεπε να το κάνουν αξιοκρατικά και όχι για τα ταμεία τους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΤΟ MAZDA RΧ-8 kανει 35.000 ευρω και ειναι 1400 κυβικα.

 

Ενα ΚΙΑ 2λιτρο κανει 20.000 ευρω. Τα μισα σχεδον.

 

Το 2λιτρο ΚΙΑ το αγοραζει και το συντηρει ανετα ενας μεσος ανθρωπακος. Το ΡΧ-8 ειναι απλησιαστο για αυτον. Ειναι δικαιο λοιπον το ΚΙΑ να φορολογηθει περισσοτερο απτο RX-8?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν είναι πλούσιος αλλά ούτε και φτωχός και επειδή κλασικά η φορολογία στοχεύει την μεσαία τάξη είναι ένας λόγος παραπάνω να μην προβαίνουμε σε τέτοιες αγορές...

 

Αυτο το ξερουμε, το ζητημα ειναι να μην λεμε ομως οτι αυτος που εχει ενα αμαξι 2κ cc ειναι και "μεταξωτος κωλος" οποτε καλα παθαινει και το πληρωνει. Δεν ειναι ουτε δικαιο ουτε και μαρτυραει κατι για το ποθεν εσχες του.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:02 ----------

 

ΤΟ MAZDA RΧ-8 kανει 35.000 ευρω και ειναι 1400 κυβικα.

 

Ενα ΚΙΑ 2λιτρο κανει 20.000 ευρω. Τα μισα σχεδον.

 

Το 2λιτρο ΚΙΑ το αγοραζει και το συντηρει ανετα ενας μεσος ανθρωπακος. Το ΡΧ-8 ειναι απλησιαστο για αυτον. Ειναι δικαιο λοιπον το ΚΙΑ να φορολογηθει περισσοτερο απτο RX-8?

 

Ετσι ακριβως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Αυτο το ξερουμε, το ζητημα ειναι να μην λεμε ομως οτι αυτος που εχει ενα αμαξι 2κ cc ειναι και "μεταξωτος κωλος" οποτε καλα παθαινει και το πληρωνει. Δεν ειναι ουτε δικαιο ουτε και μαρτυραει κατι για το ποθεν εσχες του.

από την στιγμή που επικρατεί αυτή η κατάσταση στην Ελλάδα είναι παρόλογο να πάρεις 2000cc μιας και αυτή το καθιστά "μεταξωτό"...

 

ΤΟ MAZDA RΧ-8 kανει 35.000 ευρω και ειναι 1400 κυβικα.

 

Ενα ΚΙΑ 2λιτρο κανει 20.000 ευρω. Τα μισα σχεδον.

 

Το 2λιτρο ΚΙΑ το αγοραζει και το συντηρει ανετα ενας μεσος ανθρωπακος. Το ΡΧ-8 ειναι απλησιαστο για αυτον. Ειναι δικαιο λοιπον το ΚΙΑ να φορολογηθει περισσοτερο απτο RX-8?

 

 

ναι είναι άδικο αλλά από την στιγμή που ισχύει κάτι πρέπει να ενεργείς βάση αυτού αλλιώς δεν έχεις "δικαίωμα" να παραπονιέσαι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω θελω διλιτρο ,αλλα τωρα πυ ψαχνω αμαξι ξερω οτι θα το πληρωσω χρυσο , ετσι δεν το σκεφτομαι καν για >1800 κε

 

 

Ναι εχει πολλα στραβα το μετρο, αλλα ολοι ξερουν το κοστος ενος 2λιτρου πριν το αγορασουν

 

Και μην συγκρινεται 2λιτρα με το rx8 ειναι μονο 1 αμαξι αυτου του τυπου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Και εγω θελω διλιτρο ,αλλα τωρα πυ ψαχνω αμαξι ξερω οτι θα το πληρωσω χρυσο , ετσι δεν το σκεφτομαι καν για >1800 κε

 

και εγώ στην ίδια φάση είμαι, όχι μόνο λόγω των τεκμηρίων αλλά λόγω της ασφάλισης και του σήματος κυκλοφορίας (διπλασιάζεται η τιμή του)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εγώ στην ίδια φάση είμαι, όχι μόνο λόγω των τεκμηρίων αλλά λόγω της ασφάλισης και του σήματος κυκλοφορίας (διπλασιάζεται η τιμή του)

 

Και εγω κυριως για σηματα και ασφαλεια μιλαω ,αυτα με αποτρεψαν απο τα 2λιτρα :)

 

 

Βεβαια αναμενω τις εξελιξεις, ισως και να συμφερει κανα 2λιτρο diesel με τα νεα μετρα (αν φυσικα εχουμε τελη με το co2) :P

 

Παντως οσοι ετρεξαν και πηραν αυτοκινητα> 2000κε λογω μειωμενων τελων ταξινομησης πραγματικα πιαστηκαν στον υπνο

Δεν καταλαβαιναν οτι αυτα τα χρηματα θα τα παρουν απο καποια αλλη αυξηση στην φορολογια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω κυριως για σηματα και ασφαλεια μιλαω ,αυτα με αποτρεψαν απο τα 2λιτρα :)

 

 

Βεβαια αναμενω τις εξελιξεις, ισως και να συμφερει κανα 2λιτρο diesel με τα νεα μετρα (αν φυσικα εχουμε τελη με το co2) :P

 

Παντως οσοι ετρεξαν και πηραν αυτοκινητα> 2000κε λογω μειωμενων τελων ταξινομησης πραγματικα πιαστηκαν στον υπνο

Δεν καταλαβαιναν οτι αυτα τα χρηματα θα τα παρουν απο καποια αλλη αυξηση στην φορολογια?

 

Καλα το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα οταν ακουσα για την μειωση του τελους ταξινομησης ηταν "ωχ τι σκαρωνουν παλι αυτα τα λαμογια και παν να μας ριξουν σταχτη στα ματια για νεες αυξησεις οταν το μετρο ληξει"?

 

Γι αυτο και ποτε για οσο υπαρχει αυτου του τυπου η φορολογια στην Ελλαδα δεν θα κοιταξω ποτε αυτοκινητο πανω απο 1800cc, ειναι ομως κριμα να πιστευουμε οτι ολοι ξερουν που μπαινουν πριν αγορασουν αυτοκινητο. Υπαρχουν αρκετοι ανθρωποι που δεν ξερουν και δεν μπορουν να υπολογισουν σωστα τα εξοδα ενως 2κ+ cc αυτοκινητου και μπερδευονται με βαση την παλαιοτητα, το μεγεθος και αλλα (τωρα αυτο μπορειτε να το πειτε ελειψη παιδειας, ενημερωσης, οπως θελετε αλλα το ζητημα ειναι οτι υπαρχουν πολλοι και οχι δεν ειναι απαραιτητα δικο τους σφαλμα που δεν ξερουν που βαδιζουν πανω σε μια τετοια αγορα).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος με λογικά επιχειρήματα να μου εξηγήσει τι σχέση έχει ο κυβισμός του αυτοκινήτου του, με το εισόδημά του;

 

Και γιατί συγκεκριμένα, πάνω 2000cc θεωρείται κάποιος λεφτάς;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί κάποιος με λογικά επιχειρήματα να μου εξηγήσει τι σχέση έχει ο κυβισμός του αυτοκινήτου του, με το εισόδημά του;

 

Και γιατί συγκεκριμένα, πάνω 2000cc θεωρείται κάποιος λεφτάς;

 

 

Απο το κρατος ναι θεωρειται λεφτας (και για να παρει 2λιτρο πρεπει να εχει καποια ανεση)

 

-Διπλασια τελη κυκλοφοριας απο ενα 1800 κε

-Εξτρα φορος ( ο προσφατος, νομιζω ειναι 150ε τον χρονο για 2000κε)

-Αυξημενη ασφαλεια

 

Παντως σιγουρα πρεπει να εχεις καποια οικονομικη ανεση για ενα 2λιτρο αυτοκινητο, οχι τοσο σαν κοστος αποκτησης, αλλα στο κοστος των εξτρα φορων

Και για να ειμαι ειλικρινης θεωρω οτι οντως ειναι πολυτελεια το 2δλιτρο καθως δεν εξυπηρετει καποια βασικη αναγκη, μια χαρα κανεις την δουλεια σου και με 1800κε

 

 

Ikagura πολυ σωστος, υπαρχουν ατομα που δεν δινουν σημασια/καταλαβαινουν (φυσικα δεν το λεω με κακη εννοια) το εξτρα κοστος και αυτο ειναι πολυ μεγαλο θεμα ειδικα της Ελλαδας και σε αυτο βασιστικε η κυβερνηση με τα τελη ταξινομησης, (μου θυμισε το ''get in the van i have candy'') και φυσικα πολοι επεσαν στην επεσαν στην παγιδα να αγορασουν ακριβα αυτοκινητα τα οποια θα τα πληρωσουν πολυ ακριβοτερα λογω των εξτρα φορων

 

 

Οντας οικονομολογος θα μπορουσα να μιλαω ωρες σχετικα με την διαφορα συμπεριφορας που εχουμε σε σχεση με εναν ''ορθολογικο'' καταναλωτη,αλλα ξεφευγουμε αρκετα :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...