..MementoMori.. Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Γιατι πολυ απλα να μην φορολογουν μια φορα την αγορα του αμαξιου, βασει του ποσο σου κοστισε, και μετα να πληρωνουμε ενα στανταρ ετησιο τελος για την συντηρηση του οδικου δικτυου (λεμε τωρα)και ενα ποσο στην εφορια βασει της αντικειμενικης αξιας του αμαξιου. Τα κυβικα τι σχεση εχουν? Η τιμη ειναι που θα επρεπε να εχει σημασια.
Chris_85 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Όταν αγοράζεις ένα 2λιτρο αυτοκίνητο σημάνει ότι έχεις την οικονομική άνεση να πληρώνεις για την αυξημένη κατανάλωση που έχει, για τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα σε σχέση με μικρότερα κυβισμού αυτοκίνητα. Δεν αγοράζεις 2λιτρο χωρίς να έχεις την οικονομική άνεση απλά και μόνο επειδή μπορείς να το πάρεις φθηνότερα... Αυξημενη καταναλωση? Για δες ποσο καιει ενα διπλο τουρμπο στα 1400 και ποσο ενας ατμοσφαιρικος διλιτρος..νομιζεις εχουν διαφορα? (μιλαμε για αυτοκινητα ιδιου βαρους). Τελη κυκλοφοριας κ ασφαλιστρα? Αυτους τους νομους ποιος τους εισήγαγε? Ο γειτονας? Χαζοι ειναι στο εξωτερικο που φορολογουν βασει των ιππων? Για ποιο λογο δηλαδη να φορολογειται ενας 2λιτρος κινητηρας περισσοτερο απο εναν 1,4 που καιει το ιδιο και μαλιστα με αυξημενες εκπομπες CO2? ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:43 ---------- ]Γιατι πολυ απλα να μην φορολογουν μια φορα την αγορα του αμαξιου[/b'], βασει του ποσο σου κοστισε, και μετα να πληρωνουμε ενα στανταρ ετησιο τελος για την συντηρηση του οδικου δικτυου (λεμε τωρα)και ενα ποσο στην εφορια βασει της αντικειμενικης αξιας του αμαξιου. Τα κυβικα τι σχεση εχουν? Η τιμη ειναι που θα επρεπε να εχει σημασια. Το κερατιατικο στο τελωνειο ακριβως αυτο δεν ειναι? ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 20:50 ---------- ακόμα ποιο δίκαιο θα ήταν να πληρώνει κάποιος βάση των χλμ που κάνει, κάτι αντίστοιχο με αυτό που θέλει να κάνει η αγγλία δηλαδή. Εγκατάσταση gps συστήματος (το οποίο θα μπορεί να λειτουργήσει και ως "αντικλεπτικό"!) και σύνδεση του με μια dB οπου θα καταγράφονται τα ετήσια χλμ που διανύεις. Μετά με βάση τα χλμ, το μέγεθος και την καταναλωση καθώς και το πόσο ρυπογόνο είναι ένα αμάξι να πληρώνει τα αντίστοιχα λεφτά. Αμε, γιατι οχι. Να ξερει ο οποιοσδηποτε, ανα πασα στιγμη, που βρισκεσαι κ που πας. Καλη ιδεα.
..MementoMori.. Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Αυξημενη καταναλωση? Για δες ποσο καιει ενα διπλο τουρμπο στα 1400 και ποσο ενας ατμοσφαιρικος διλιτρος..νομιζεις εχουν διαφορα? (μιλαμε για αυτοκινητα ιδιου βαρους). Διαφορα εχουν. Το Ford Mondeo εχει 7,9 μικτο κυκλο με 2λιτρο κινητηρα, και το Golf 1,4 με τουρμπο και κομπρεσορα 10,2. Και μιλαμε για ενα αμαξι (ή μαλλον κινητηρα) που εχει κανει και θα συνεχισει να κανει τρελες πωλησεις. Και αν δεν κανω λαθος το 2λιτρο Mondeo (SW αν θυμαμαι καλα) ειναι αρκετα πιο βαρυ
imr Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Παντως συμφωνω απιστευτα με αυτο το μετρο Εναν μισθωτο που απλα εχει το αμαξι του (και 2 ισως) δεν θα πληρωσει κατι παραπανω, αυτοι που την πατησαν ειναι οσοι δηλωνουν 10.000 ευρω εισοδημα και κυκλοφορουν με cayene , πραγματικα απο αυτους πρεπει να τα παρουν! Το συστημα δεν ειναι τοσο παραλογο, ισως δεν θα επρεπε να αυξανουν τοσο πολυ τα τελη για τα 2.000 κε , αλλα οποιος εχει αμαξι μεγαλου κυβισμου λογικο να πληρωνει και μεγαλα τελη (Ναι ειναι πολυτελεια να εχεις αμαξι >2500 κε, οχι τοσο για 2000 αλλα απο εκει και πανω ναι)
Timour21 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Αμε, γιατι οχι. Να ξερει ο οποιοσδηποτε, ανα πασα στιγμη, που βρισκεσαι κ που πας. Καλη ιδεα. Να υποθέσω πως δεν χρησιμοποιείς κινητό ε?
tolis_01 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Να υποθέσω πως δεν χρησιμοποιείς κινητό ε? Είναι το κινητό τηλέφωνο gps με το οποίο σε παρακολουθούν και σε χρεώνουν παραπάνω αν μετακινείσαι πολύ;;;;
Chris_85 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Να υποθέσω πως δεν χρησιμοποιείς κινητό ε? Xaxa χρησιμοποιω αλλα ειναι καρτοκινητο και με απενεργοποιημενο το gps!!
vaso7 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Συγγνώμη ρε παιδιά σχολιάζουμε ένα ποστ το οποίο έχει δημοσιευτεί σε ένα μπλογκ σχεδόν ένα χρόνο πίσω????? 18/9/08 δημοσιεύθηκε το εν λόγω. Και εγώ έχω ανασφάλεια για τα τεκμήρια αλλά ψαχνοντάς το δεν έχω βρει κάποιο πρόσφατο άρθρο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 ο πίνακας είναι λανθασμένος, αλλά το θα επανέλθουν τα τεκμήρια είναι γνωστό νομίζω...
vaso7 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Δεν αμφισβητώ οτι θα επανέλθουν τα τεκμήρια εξάλλου γι'αυτό ψάχνομαι, αλλα σίγουρα ο παραπάνω πίνακας είναι, μην τον πω λανθασμένο καθώς δεν ξέρουμε με ποια μορφή θα επανέλθουν, αλλά σίγουρα outdated.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 δεν νομίζω πάντως ότι η συζήτηση μέχρι στιγμής έγινε γύρω από αυτό τον πίνακα, άρα είμαστε ok
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 άμα θεωρείς ότι σου βγαίνει η πίστη με τα μικρότερα κυβικά πάρε 2000, αλλά θα πληρώσεις και περισσότερη βενζίνη και περισσότερα λεφτά στο σήμα και περισσότερα ασφάλιστρα και περισσότερη φορολογία πλέον... τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους... Μαλιστα, δηλαδη ο ξαδερφος μου που σκιστηκε στη δουλεια τοσο χρονια για να παρει ενα NISSAN SUNNY του 95' με 2000cc και 125 αλογα που και καιει λιγοτερο απο πολλα τωρινα 1400αρια και εχει πολυ χαμηλοτερα λειτουργικα εξοδα (βενζινη, service κτλ) θα πρεπει να το πληρωσει σαν "μεταξωτος κωλος"? Ελεος. Δεν αγοραζουν ολοι -καινουργια- αυτοκινητα. Δεν ειναι τα 2000cc σαν τομη και επιδειξη πολυτελειας και πλουτου. Δηλαδη αυτος που αγοραζει (παραδειγμα) ενα RX-7, 8 που εχει 200+ αλογα αλλα μετραει σαν 1300cc και εχει καταναλωση Toyota Land Cruiser θα πρεπει να πληρωνει τα ιδια με αυτον που εχει ενα civic 1.33cc? Μην λεμε οτι θελουμε εδω περα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 καίει λιγότερα αλλά τι ρύπους έχει το Nissan αυτό σε σχέση με τα καινούρια?
Sorath Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Με αυτά που διαβάζω, καταλαβαίνω γιατί κάθε κυβέρνηση μας @@ στην φορολογία κάθε φορά. Τόσο ηλίθιος είναι ο Έλληνας... ΕΕε.... ψιτ, παίδες! Όλα τα 2λιτρα δηλαδή έχουν την ίδια τιμή αγοράς, το ίδιος κόστος συντήρησης κτλ; Είναι το ίδιο μια 2λιτρη Mercedes με ένα 2λιτρο Ford; Ή με ένα 2λιτρο fiat 20 ετίας;; Όλοι επίσης οι κάτοχοι, κάνουν την ίδια χρήση του αυτοκινήτου τους; Γιατι προσωπικά το 1.4 ibizάκι που έχω εδώ και 7 χρόνια 30.000χλμ έχει. Ούτε για πλάκα δεν ξοδεύω 2000€/χρόνο για πάρτη του.
ikaruga24 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 καίει λιγότερα αλλά τι ρύπους έχει το Nissan αυτό σε σχέση με τα καινούρια? Αναλογη αλλων 2λιτρων +/- και σιγουρα πολυ λιγοτερο απο πολλα τουρμο-1400αρια. Το θεμα ειναι οτι δεν το μετακινει και πολυ. Την καυλα του λιγο δεξια και αριστερα μιας και το ειχε αχτι αυτο το αυτοκινητο. Απο αυτον πρεπει να τα παρει η κυβερνηση δηλαδη?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.