Προς το περιεχόμενο

Επανέρχονται τα τεκμήρια στα οχήματα


Daemonos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
τα 1600 ή 1800 δεν φτάνουν? ok, ότι πείτε...

 

Παρε ενα 1600 βαλτο μεσα 4 ατομα,συνολο 5 μαζι με τον οδηγο,φορτωσε το με μπαγαζια και πηγαινε εκδρομη σε ενα βουνο.Θα σου βγαλει την πιστη μεχρι να το ανεβει.Αμα πετυχεις και μπροστα σου καμια νταλικα ξημερωσες.

Επισης ενα 2λιτρο 4ετιας κοστιζει περιπου τα ιδια με ενα καινουργιο 1600-1800.Γιατι να μην παρω εγω το 2λιτρο που εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια και να περιοριστω στο 1600????

  • Απαντ. 76
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.

άμα θεωρείς ότι σου βγαίνει η πίστη με τα μικρότερα κυβικά πάρε 2000, αλλά θα πληρώσεις και περισσότερη βενζίνη και περισσότερα λεφτά στο σήμα και περισσότερα ασφάλιστρα και περισσότερη φορολογία πλέον...

 

τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους κώλους...

Δημοσ.

Εμένα πάλι τα ποσά που βλέπω μου φαίνονται λογικά, συνεπώς ένας που δε φοροκλέβει δεν έχει πρόβλημα. Για να μην ξεχάσω όταν ήμουν φοιτητής όπου υπήρχαν γονείς με 1500 εισόδημα το χρόνο(!!!) και είχαν ως απασχόληση ένα καφενείο, ενώ τα παιδιά τους εμφανίζονταν με αμαξάρες. Άρα;

Δημοσ.

Όταν αγοράζεις ένα 2λιτρο αυτοκίνητο σημάνει ότι έχεις την οικονομική άνεση να πληρώνεις για την αυξημένη κατανάλωση που έχει, για τα αυξημένα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα σε σχέση με μικρότερα κυβισμού αυτοκίνητα. Δεν αγοράζεις 2λιτρο χωρίς να έχεις την οικονομική άνεση απλά και μόνο επειδή μπορείς να το πάρεις φθηνότερα...

Δημοσ.
Γιατι να μην παρω εγω το 2λιτρο που εχει καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια και να περιοριστω στο 1600????

 

Αυτο.

 

Το βλεπετε το 2λιτρο σαν να ειναι ο φαρος του καπιταλισμου.

Ενα διλιτρο αμαξι δεν ειναι ουτε ο ορισμος της πολυτελειας, ουτε απλησιαστο ονειρο του μεσου ελληνα. Δεν ειναι αναγκη να πας σε Jaguar πχ και αλλες πολυτελεις μαρκες. Απλα ενα νορμαλ αμαξι με κινητηρα που να σου προσφερει ενεργητικη ασφαλεια. Ασε που τα κυβικα δεν ειναι και η καλυτερη παραμετρος κατηγοριοποιησης ενος αμαξιου.

Golf TSI 1,4

Ford Mondeo 2.0

Κοστιζουν πανω κατω τα ιδια λεφτα, αλλα ο ενας απο τους 2 θα πληρωνει τα κερατα του.

 

 

Και που'στε... οι περισσοτερες Cayene που κυκλοφορουν εξω ειναι ειτε "εταιρικες" ειτε με leasing, οποτε καλουνται οι μικροτερες κατηγοριες να πληρωσουν τα σπασμενα.

Δημοσ.

Πω πω, κάνετε λες και τα 1600άρια καίνε 5lt/100km και τα 2λιτρα 500lt/100km, έλεος. Σιγά την διαφορά στην κατανάλωση που έχουν. Ούτε τόσο διαφορά στην τιμή. Το 1800άρι insignia πχ έχει 20 χιλιάρικα, το 2λιτρο 25. Στην πρώτη περίπτωση μιλάμε για οικογενειάρχη, στην δεύτερη για καπιτάλα με κρυφό εισόδημα 50.000 ευρώ. Χμ, ναι..... :X

  • Super Moderators
Δημοσ.

και εσείς κάνετε λες και τα 200 κυβικά πιο πάνω έχουν τόσο τρελή διαφορά η οποία είναι απίστευτα αναγκαία...

  • Super Moderators
Δημοσ.

αν έχεις 2-3 παιδιά έχεις 2000 κυβικά αμάξι και οι "ανάγκες" είναι να κάνεις ταξίδια συχνά τότε δεν νομίζω να σε απασχολούν ιδιαίτερα οι φόροι για το αμάξι...τα έχεις και τα δίνεις

Δημοσ.
αν έχεις 2-3 παιδιά έχεις 2000 κυβικά αμάξι και οι "ανάγκες" είναι να κάνεις ταξίδια συχνά τότε δεν νομίζω να σε απασχολούν ιδιαίτερα οι φόροι για το αμάξι...τα έχεις και τα δίνεις

 

Εντάξει δεν διαφωνώ. Αλλά διαφωνώ με την γενική αντίληψη του "όποιος έχει αμάξι του περισσεύουν χρήματα και δεν έχει τι να τα κάνει" επειδή καμια φορά το βιώνω κι εγώ ο ίδιος. Ένα corsa 1200cc έχω (δώρο από τους γονείς όταν πέρασα στη σχολή) αλλά ούτε μου περισσεύουν, ούτε καν μπορώ να το συντηρώ μονος μου.

Δημοσ.

Παιδιά το φορολογικό μας σύστημα (και) στα αυτοκίνητα είναι οτι να' ναι.... μην το ψάχνετε και πολύ...

 

Το να λες πάντως σε κάποιον οτι του στοιχίζει περισσότερο να συντηρήσει ένα 2λιτρο TypeR πχ, απο ένα Mazda Rx8 των 1300 κυβικών (που πληρώνει και λιγότερα τέλη) είναι πραγματικά αστείο.

Δημοσ.

εντωμεταξύ, αν δείτε τον πίνακα (αν τελικά ισχύσει αυτός) το τεκμήριο του δίλιτρου θα είναι 3.5 χιλιάρικα....

 

Το να λες πάντως σε κάποιον οτι του στοιχίζει περισσότερο να συντηρήσει ένα 2λιτρο TypeR πχ, απο ένα Mazda Rx8 των 1300 κυβικών (που πληρώνει και λιγότερα τέλη) είναι πραγματικά αστείο.

 

νταξ, υπάρχει ένα και μοναδικό wankel στην αγορά...τι να κάνουμε τώρα?

 

παρεπιπτόντως αυτό που θα έπρεπε να γίνει είναι να καταργηθεί η ταξινόμηση σε φορολογίσιμους ίππους βάσει του κυβισμού και να αντικατασταθεί από την ιπποδύναμη. είναι βλακεία το δίλιτρο πετρέλαιο των 120 ίππων να έχει την ίδια φορολογία με το δίλιτρο TFSi των 200 ίππων.

Δημοσ.

ακόμα ποιο δίκαιο θα ήταν να πληρώνει κάποιος βάση των χλμ που κάνει, κάτι αντίστοιχο με αυτό που θέλει να κάνει η αγγλία δηλαδή. Εγκατάσταση gps συστήματος (το οποίο θα μπορεί να λειτουργήσει και ως "αντικλεπτικό"!) και σύνδεση του με μια dB οπου θα καταγράφονται τα ετήσια χλμ που διανύεις. Μετά με βάση τα χλμ, το μέγεθος και την καταναλωση καθώς και το πόσο ρυπογόνο είναι ένα αμάξι να πληρώνει τα αντίστοιχα λεφτά.

Δημοσ.
ακόμα ποιο δίκαιο θα ήταν να πληρώνει κάποιος βάση των χλμ που κάνει, κάτι αντίστοιχο με αυτό που θέλει να κάνει η αγγλία δηλαδή. Εγκατάσταση gps συστήματος (το οποίο θα μπορεί να λειτουργήσει και ως "αντικλεπτικό"!) και σύνδεση του με μια dB οπου θα καταγράφονται τα ετήσια χλμ που διανύεις. Μετά με βάση τα χλμ, το μέγεθος και την καταναλωση καθώς και το πόσο ρυπογόνο είναι ένα αμάξι να πληρώνει τα αντίστοιχα λεφτά.

 

Επίσης να μας βάλουν και ένα gps που θα λειτουργεί και σαν antivirus στα pc μας να μετράει πόσο σερφάρουμε την ημέρα, άρα και πόσο άχρηστο ρεύμα καίμε και να φορολογούμαστε ανάλογα.

Λαμπρή ιδέα θα ήταν επίσης κι ένα gps που θα μετράει πόσες φορές πάμε τουαλέτα την ημέρα και τραβάμε καζανάκι (ξέρω έναν ρυπογόνο φίλο μου που πάει τρεις φορές την ημέρα :mrgreen: )

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...