Daemonos Δημοσ. 18 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2009 Δηλαδή πού θα πάει αυτή η κατάσταση ρε παιδιά?! ΟΧΙ ΑΛΛΟΙ ΦΟΡΟΙ!!!!! Έλεος δεν μένει τίποτα!!!! Παραθέτω σχετικό άρθρο...τα συμπεράσματα δικά σας... Τεκμήριο διαβίωσης για όλα τα ΙΧ αυτοκίνητα από το 2009 Μολονότι το 2003 είχε καταργηθεί ως αναποτελεσματικό μέτρο κατά της φοροδιαφυγής, η κυβέρνηση επαναφέρει από το 2009 το τεκμήριο διαβίωσης για όλα τα ΙΧ αυτοκίνητα, προσθέτοντας νέα φορολογικά βάρη στους πολίτες. Όπως επισημαίνει η εφημερίδα Τα Νέα, το τεκμήριο κατοχής ΙΧ καταργήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2003 και διατηρήθηκε μόνο για κατοχή και χρήση ΙΧ που η εργοστασιακή τους αξία ξεπερνά τα 50.000 ευρώ (η λιανική τιμή τους συνήθως ξεπερνά τα 80.000 ευρώ). Το τεκμήριο επιβαρύνει με πρόσθετο φόρο μέσω επιβολής τεκμαρτού εισοδήματος φορολογουμένους, ακόμη και μισθωτούς, οι οποίοι θέλουν να έχουν στην κατοχή τους ένα δεύτερο ΙΧ. Λειτουργεί παράλληλα ως αντικίνητρο για την αγορά μεγαλύτερου κυβισμού ΙΧ, ενώ απαγορεύει ουσιαστικά και την αγορά ΙΧ από νέους (φοιτητές κ.λπ.), οι οποίοι δεν εργάζονται, και για την κατοχή και χρήση ενός αυτοκινήτου θα πρέπει κάθε χρόνο να καταβάλουν φόρο για τεκμαρτό εισόδημα, το οποίο όμως δεν αποκτούν. Μετά την ουσιαστική κατάργηση του τεκμηρίου, όμως, το 2003, η αγορά αυτοκινήτου και κυρίως το καταναλωτικό πρότυπο της οικογένειας αναφορικά με το ΙΧ άλλαξε άρδην. Την τελευταία πενταετία πολλές οικογένειες, απαλλαγμένες από την παγίδα του τεκμηρίου, απέκτησαν και δεύτερο ΙΧ, εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά αντικατέστησαν το ΙΧ τους με υψηλότερου κυβισμού αυτοκίνητα (τζιπ κ.λπ.) και πολλοί φορολογούμενοι που δεν έχουν εισόδημα διότι δεν εργάζονται, απέκτησαν ΙΧ με δωρεές χρηματικών ποσών από συγγενικά πρόσωπα. Με την επαναφορά του τεκμηρίου διαβίωσης, όλοι αυτοί οι φορολογούμενοι κινδυνεύουν να βρεθούν αντιμέτωποι με ένα φόρο που το ύψος του θα εξαρτηθεί από τον τρόπο που θα εφαρμοστεί το τεκμήριο. Για την εφαρμογή του τεκμηρίου κατοχής και χρήσης ΙΧ μπορεί να εφαρμοστεί ως κριτήριο είτε η αξία του είτε ο κυβισμός του είτε ένας συνδυασμός και των δύο. Για παράδειγμα, για την κατοχή και χρήση ενός Ι.Χ. κυβισμού 2.000 κ.εκ., το τεκμαρτό εισόδημα μπορεί να ορισθεί στα 20.000 ευρώ. Στον μισθωτό που θα δηλώσει το 2009 εισόδημα 18.000 ευρώ αντιστοιχεί φόρος εισοδήματος 1.500 ευρώ. Ωστόσο, ο συγκεκριμένος φορολογούμενος, λόγω του τεκμηρίου διαβίωσης, θα φορολογηθεί για τεκμαρτό εισόδημα 20.000 ευρώ και θα καταβάλει φόρο εισοδήματος 2.000 ευρώ, δηλαδή 500 ευρώ περισσότερα από αυτά που πραγματικά του αναλογούν. Το άρθρο το μετέφερα από το In.gr Τις απόψεις σας παρακαλώ Νέοι Πίνακες & Μηχανισμός υπολογισμού τεκμηρίων Posted by Dimitris Stavrianos on September 18, 2008 Αγαπητοί, Το παρακάτω ρεπορτάζ είναι από το σημερινό ” Βήμα”, το οποίο επιμένει ότι κατ’ αυτόν τον τρόπο θα εφαρμοσθούν τα τεκμήρια. Πρόκειται για ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΧΡΗΣΗΣ και εκ πρώτης όψεως εγώ προσωπικά βρίσκω ότι οι νέες διατάξεις είναι άδικες αναφορικά με τα κάτωθι στοιχεία: α) Βάσει ποίας τιμής γίνεται ο υπολογισμός της βενζίνης?? Με τις τιμές που μας “εξασφαλίζει″ το Υπουργείο Ανάπτυξης? β) Γιατί θα πρέπει να συμπεριληφθεί και το τέλος κυκλοφορίας στο κόστος χρήσης? γ) Γιατί θα πρέπει να “τιμωρηθεί” ο συλλέκτης αυτοκινήτων με την “άθροιση” του κόστους χρήσης δ) Εάν κάποιος έχει μικτή ασφάλιση, γιατί τα κόστη να συμπεριλαμβάνουν διόρθωση ζημιών? «Κλείδωσαν» τα νέα τεκμήρια των αυτοκινήτων Το ετήσιο κόστος χρήσης και συντήρησης των οχημάτων θα συγκριθεί με τα εισοδήματα των ιδιοκτητών ΙΧ ΡΕΠΟΡΤΑΖ Κ. ΣΙΩΜΟΠΟΥΛΟΣ «Ο κύβος ερρίφθη» για τα νέα τεκμήρια των αυτοκινήτων. Στο υπουργείο Οικονομικών κατέληξαν στον τρόπο με τον οποίο θα υπολογίζεται το ετήσιο κόστος χρήσης και συντήρησης των οχημάτων και αυτό το ποσό θα καλούνται οι φορολογούμενοι να το αναγράψουν στη φορολογική τους δήλωση προκειμένου να συγκριθεί με τα πραγματικά τους εισοδήματα. Οπως δηλώνει στο «Βήμα» ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων κ. Ανδ. Ανδρικόπουλος , χθες επικοινώνησε μαζί του ανώτερος παράγοντας του υπουργείου Οικονομικών ο οποίος και του ανακοίνωσε ότι κατά την εφαρμογή των νέων τεκμηρίων η Εφορία για τον υπολογισμό του ετησίου κόστους χρήσης ΙΧ αυτοκινήτων θα λάβει υπόψη της τον πίνακα που έχει συντάξει η επιστημονική επιτροπή του ΣΕΑΑ με τις 13 διαφορετικές κατηγορίες οχημάτων βάσει κυβικών εκατοστών. Στον πίνακα αυτόν γίνεται αναλυτική κατανομή του ετησίου κόστους χρήσης και συντήρησης των οχημάτων βασισμένη σε ειδικούς μαθηματικούς τύπους που λαμβάνουν υπόψη το μέσο κόστος καυσίμου, τα τέλη κυκλοφορίας, την ασφάλιση και την τακτική και έκτακτη συντήρηση του οχήματος (σέρβις, αποκατάσταση ζημιών κτλ.). Σημειώνεται ότι ο πίνακας αυτός είναι ο ίδιος με αυτόν που δημοσίευσε «Το Βήμα» την περασμένη Κυριακή όπου το ανώτερο συνολικό ετήσιο κόστος χρήσης ανέρχεται σε περίπου 6.000 ευρώ για όχημα με κυλινδρισμό κινητήρα άνω των 4.000 κυβικών εκατοστών και σε 2.200 ευρώ για αυτοκίνητο 1.400 κυβικών εκατοστών. Παράλληλα, το υπουργείο Οικονομικών, όπως αναφέρει ο κ. Ανδρικόπουλος, πρόκειται να καταργήσει τον πίνακα της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης η οποία σήμερα λαμβάνεται υπόψη αφαιρετικά, προκειμένου να υπολογιστεί το κεφάλαιο το οποίο σχηματίστηκε κατά τα προηγούμενα χρόνια και το οποίο οι φορολογούμενοι μπορούν οποτεδήποτε να επικαλεσθούν ως ανάλωση κεφαλαίου προηγουμένων ετών και να δικαιολογήσουν οποιοδήποτε τεκμήριο (είτε αυτό προκύπτει από τα τεκμήρια διαβίωσης είτε από τα τεκμήρια κτήσεως περιουσιακών στοιχείων «πόθεν έσχες»). Αυτό αποτελεί για τους φορολογουμένους ένα σημαντικό βήμα, προκειμένου να επικαλούνται κεφάλαιο προηγουμένων ετών και να δικαιολογούν αγορές αυτοκινήτων, ακινήτων κτλ. χωρίς να χρειάζεται να προσφύγουν σε δανεισμό, δωρεά, γονική παροχή κτλ. Για παράδειγμα, σήμερα αν κάποιος δηλώσει στην Εφορία 20.500 ευρώ και έχει στην κατοχή του ένα αυτοκίνητο 1.950 κυβικών εκατοστών, δηλαδή 14 φορολογήσιμων ίππων, η τεκμαρτή δαπάνη του αυτοκινήτου αυτού, η οποία σήμερα είναι 20.500 ευρώ, αφαιρείται στο σύνολό της από το δηλωθέν εισόδημα και κατά συνέπεια ο φορολογούμενος δεν μπορεί με ανάλωση κεφαλαίου να δικαιολογήσει κανένα τεκμήριο. Πόσο μάλλον την αγορά κάποιου περιουσιακού στοιχείου. Παράγοντες της αγοράς εκτι μούν ότι αν τελικά καταργηθεί η αφαίρεση από το κεφάλαιο των προηγουμένων ετών η τεκμαρτή δαπάνη του αυτοκινήτου που ισχύει θα διευκολύνει σημαντικά τους φορολογουμένους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ίδια μεθοδολογία υπολογισμού του αντικειμένου κόστους διαβίωσης θα εφαρμοστεί και για τις υπόλοιπες κατηγορίες τεκμηρίων, δηλαδή για τις εξοχικές κατοικίες, τα σκάφη αναψυχής, τις πισίνες κτλ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !!!!! Απο: http://www.oxi-alloi-foroi-stis-rodes.gr/?p=153
FilipposMD Δημοσ. 18 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2009 Δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα... Το αυτοκίνητο έχει κόστος συντήρησης (πέρα από το κόστος αγοράς). Όποιος έχει αυτοκίνητο, έχει και το αντίστοιχο εισόδημα, αλλιώς δεν θα είχε όχημα. Άρα, να πληρώσει φόρο. Το ίδιο και για τα σκάφη, τις πισίνες κτλ. Δηλαδή, τι; Να λυπηθούμε τον καημένο φοιτητάκο ιδιοκτήτη ΙΧ; Και, κανονικά, τα αντικίνητρα για αγορά ΙΧ έπρεπε να είναι πολύ μεγαλύτερα. Δεν κοιτάτε που έχουμε πήξει στο αυτοκίνητο, στις πόλεις έχει τρελή κίνηση και ρύπανση, χώροι στάθμευσης δεν υπάρχουν, τα ποδήλατα και οι πεζοί πνίγονται... Ναι, κι άλλοι φόροι στις ρόδες!
Chris_85 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2009 Αντικινητρα κατα των αυτοκινητων, οταν το κρατος σου παρεχει δυνατοτητα εναλλακτικων μεσων μαζικης μεταφορας για να φτασεις αξιοπρεπως στον προορισμο σου. Αλλα η κλασσικη αφαιμαξη του φορολογουμενου, συνεχιζεται.
DrLo Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 - Όποιος είχε πιστέψει ότι τα τεκμήρια αυτά είχαν φύγει για πάντα είναι το λιγότερο αγαθός. - Όταν είχε καταργηθεί το τέλος ταξινόμησης πριν λίγους μήνες πολλοί γνωστοί μου σχεδίαζαν να πάρουν 2λιτρα καινούργια ΙΧ για νά "προλάβουν". Τσααααακκκκ, πάρτε την τώρα
FilipposMD Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Ρε σεις παλικάρια, η βαθμολογία στα ποστ δεν είναι για να δείξετε αν συμφωνείτε ή όχι με την άποψη του συγγραφέα. -3 επειδή διαφώνησα; Έλεος! @Chris_85: Δεν ξέρω πού μένεις, αλλά στην Αθήνα υπάρχουν πολλές περιοχές, όπου τα ΜΜΜ είναι αξιοπρεπέστατα και πολύ βολικά. Ασφαλώς υπάρχουν και μερικά μέρη που δεν έχουν καλή σύνδεση. Αλλά ξέρω άπειρο κόσμο που κατεβαίνει την Κηφισίας με τα τζιπ των 2 και 3 χιλιάδων κυβικών, τη στιγμή που υπάρχουν ένα κάρο λεωφορεία (και εξπρες), τα οποία κάνουν τον ίδιο χρόνο και στα οποία 7 στις 10 φορές πας και καθιστός.
ANHLIKOS Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Αλλά ξέρω άπειρο κόσμο που κατεβαίνει την Κηφισίας με τα τζιπ των 2 και 3 χιλιάδων κυβικών, τη στιγμή που υπάρχουν ένα κάρο λεωφορεία (και εξπρες), τα οποία κάνουν τον ίδιο χρόνο και στα οποία 7 στις 10 φορές πας και καθιστός. Συμφωνώ 100% μαζι σου, αλλα να προσθέσω στα μέρη που κατεβαίνουν με τα τζιπ και το Κολωνάκι!! Εκτός απο τα κλασικά Λέξους και BMW X5 eχω δει Hummer 2. Μα αν έχετε τον θεό σας HUMMER?
Chris_85 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Ρε σεις παλικάρια, η βαθμολογία στα ποστ δεν είναι για να δείξετε αν συμφωνείτε ή όχι με την άποψη του συγγραφέα. -3 επειδή διαφώνησα; Έλεος! @Chris_85: Δεν ξέρω πού μένεις, αλλά στην Αθήνα υπάρχουν πολλές περιοχές, όπου τα ΜΜΜ είναι αξιοπρεπέστατα και πολύ βολικά. Ασφαλώς υπάρχουν και μερικά μέρη που δεν έχουν καλή σύνδεση. Αλλά ξέρω άπειρο κόσμο που κατεβαίνει την Κηφισίας με τα τζιπ των 2 και 3 χιλιάδων κυβικών, τη στιγμή που υπάρχουν ένα κάρο λεωφορεία (και εξπρες), τα οποία κάνουν τον ίδιο χρόνο και στα οποία 7 στις 10 φορές πας και καθιστός. Μενω εκτος Αθηνων, στην Κεντρικη Ελλαδα! Δυστυχως η επιλογη εδω ειναι Ταξι ή λεωφορειο, οποτε καταλαβαινεις τον συλλογισμο μου. Για τα αλλα που λες και την επιδειξιομανια του Ελληνα, συμφωνουμε απολυτα. Στους μεγαλους κυβισμους και τα θηρια τζιπ, ας βαλουν οσα τεκμηρια θελουν. Αλλα οχι σ ενα αυτοκινητο 2000cc, για το οποιο ενας οικογενειαρχης μπορει να εχει στερηθει για να το αποκτησει..
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Αλλα οχι σ ενα αυτοκινητο 2000cc, για το οποιο ενας οικογενειαρχης μπορει να εχει στερηθει για να το αποκτησει.. γιατί το 1400-1800αρι δεν φτάνει? πρέπει να είναι 2000? έλεος ρε παιδιά
FilipposMD Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Στους μεγαλους κυβισμους και τα θηρια τζιπ, ας βαλουν οσα τεκμηρια θελουν. Αλλα οχι σ ενα αυτοκινητο 2000cc, για το οποιο ενας οικογενειαρχης μπορει να εχει στερηθει για να το αποκτησει.. Επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνουμε το ίδιο πράγμα για τα τεκμήρια. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι δεν πρόκειται για επιπλέον φόρους, παρά μόνο στην περίπτωση που το δηλωθέν εισόδημα είναι μικρότερο από το τεκμαρτό. Δηλαδή, για το αυτοκίνητο των 2000cc, αν το τεκμαρτό εισόδημα είναι 20.000 ευρώ κι ο ιδιοκτήτης δηλώνει 23.000, δεν τον νοιάζει καθόλου η εισαγωγή του τεκμηρίου. Το τεκμήριο πειράζει αυτόν που δηλώνει 15.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα και τώρα θα κληθεί να πληρώσει περισσότερο φόρο, γιατί το κράτος θα θεωρήσει ότι στην πραγματικότητα βγάζει 20.000. Το μέτρο με τα τεκμήρια πειράζει κυρίως τους φοροδιαφεύγοντες. Ο τραπεζικός που δηλώνει στην εφορία 40.000 ευρώ τον χρόνο, μπορεί άνετα να έχει το τζιπάκι του, γιατί δικαιολογείται από τα εισοδήματά του. Ο υδραυλικός που δηλώνει 8.000 τον χρόνο, όμως, δεν είναι λογικό να έχει τζιπ 3.000cc. Αυτός να πληρώσει τα κέρατά του στην εφορία, γιατί την κοροϊδεύει καταφανώς. Επίσης, με το τεκμήριο αποφεύγονται γραφικότητες του στυλ "ο πατέρας μου δεν έχει περιουσιακά στοιχεία, αλλά εγώ που είμαι φοιτητής έχω στο όνομά μου ένα τζιπ κι η αδερφή μου η σερβιτόρα έχει στο όνομά της ένα σκάφος". Διορθώστε με αν έχω λάθος.
tolis_01 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δεν ξέρω πού μένεις, αλλά στην Αθήνα υπάρχουν πολλές περιοχές, όπου τα ΜΜΜ είναι αξιοπρεπέστατα και πολύ βολικά. Ασφαλώς υπάρχουν και μερικά μέρη που δεν έχουν καλή σύνδεση. Αλλά ξέρω άπειρο κόσμο που κατεβαίνει την Κηφισίας με τα τζιπ των 2 και 3 χιλιάδων κυβικών, τη στιγμή που υπάρχουν ένα κάρο λεωφορεία (και εξπρες), τα οποία κάνουν τον ίδιο χρόνο και στα οποία 7 στις 10 φορές πας και καθιστός. Εγώ πάντως όπου πάω (εκτός από Αθήνα κέντρο), πάω με το corsa μου και βρίσκω και να παρκάρω, και φτάνω και στον μισό χρόνο από τα μμμ, και μπορώ να γυρίσω σπίτι ακόμα κι αν έχει πάει 12:01 το βράδυ χωρίς να δώσω 20ε στον ταρίφα για να με πάει από τον πειραιά σπίτι μου στον κορυδαλλό....
Critter Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Παντως παιδια εδω που τα λεμε ειναι αδικο αυτο για τους ήδη κατέχοντες υψηλου κυβισμου αυτοκινητα. Και εξηγουμαι : Ειναι γνωστο οτι ο Ελληνας μπορει να παρει πανακριβο αμαξι ενω δεν έχει να του βάλει βενζινη. Οκ, αυτο εννοειται οτι ειναι αξιολύπητο και κατακριτέο. Το θεμα ειναι οτι οταν βγαίνουν και σου λενε οτι καταργούνται τα τεκμηρια, αυτοματως αν είσαι στο ψήσιμο αποκτάς κίνητρο για να παρεις ακριβο αμαξι. Έτσι λοιπον κάποιοι καλως ή κακως προβαινουν σε αγορες. Και ξαφνικα έρχονται και σου λενε "Χα χα, πλακα σου εκανα, φατη τωρα". Αντιλαμβανεται λοιπον κανεις οτι με την κοινη λογικη αυτο αποτελει παραπλανηση και απατεωνια εκ μέρους του κράτους. Μπορουσε λοιπον να γίνει μια ρύθμιση για τους ηδη κατέχοντες. Υ.Γ : Προσωπικα εχω 1400cc αυτοκινητο μιας έιναι είμαι της αποψης οτι τα μηχανοκινητα ειναι εργαλεια για να κανεις τη δουλεια σου και τπτ παραπανω. Επισης ειμαι του συνθηματος "καβαλας όσα κυβικά σου λέιπουν". Επομενως δεν εχω κανα λογο να υπερασπιζομαι τους cayenistas.
..MementoMori.. Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 γιατί το 1400-1800αρι δεν φτάνει? πρέπει να είναι 2000? έλεος ρε παιδιά Καμια φορα δεν φτανει. 1400 εχω αλλα αν ειχα οικογενεια με 2 κουτσουβελα θα ηθελα ενα αξιοπρεπες αμαξι. Τα κυβικα και τα αλογα δεν ειναι μονο για ανεγκεφαλους που κανουν κοντρες, αλλα και για οσους θελουν να οδηγουν αποτελεσματικα και ακινδυνα.
Chris_85 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 γιατί το 1400-1800αρι δεν φτάνει? πρέπει να είναι 2000? έλεος ρε παιδιά Oχι φυσικα και δεν φτανει. Στο εξωτερικο αν δεις, τα 2000cc ειναι στανταρ επιλογη και μαλιστα πολλοι ανεβαινουν. Δε γινεται εμεις να ''τιμωρουμε'' βασει φορων τον Ελληνα ο οποιος θελει απ το αμαξι του το κατι παραπανω, το οποιο το εχει δουλεψει, το πληρωνει και το ζητα για μεγαλυτερη ασφαλεια/ανεση κτλ..!! Οι αναγκες μπορει να εξυπηρετουνται και με ενα 1400, αλλα ειμαι καθετα αντιθετος με τη λογικη οτι οι ''ανεσεις'' πρεπει να υποκεινται σε βαρια φορολογια, με στοχο ο Ελληνας να αγοραζει μονο τα απολυτως ''απαραιτητα''. Φτανει πια η μιζερια. Και βεβαιως δεν μιλαω για τερατα των 3,4 λιτρων, τα οποια εχουν ξεφυγει απ τη λογικη της ανεσης και της προσιτης ''πολυτελειας'' και δειχνουν σαφως πλουτισμο και μεγαλομανια και ως εκ τουτου θα επρεπε να φορολογουνται αναλογα. ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 15:27 ---------- Επειδή δεν είμαι σίγουρος ότι καταλαβαίνουμε το ίδιο πράγμα για τα τεκμήρια. Αυτό που κατάλαβα εγώ είναι ότι δεν πρόκειται για επιπλέον φόρους, παρά μόνο στην περίπτωση που το δηλωθέν εισόδημα είναι μικρότερο από το τεκμαρτό. Δηλαδή, για το αυτοκίνητο των 2000cc, αν το τεκμαρτό εισόδημα είναι 20.000 ευρώ κι ο ιδιοκτήτης δηλώνει 23.000, δεν τον νοιάζει καθόλου η εισαγωγή του τεκμηρίου. Το τεκμήριο πειράζει αυτόν που δηλώνει 15.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα και τώρα θα κληθεί να πληρώσει περισσότερο φόρο, γιατί το κράτος θα θεωρήσει ότι στην πραγματικότητα βγάζει 20.000. Το μέτρο με τα τεκμήρια πειράζει κυρίως τους φοροδιαφεύγοντες. Ο τραπεζικός που δηλώνει στην εφορία 40.000 ευρώ τον χρόνο, μπορεί άνετα να έχει το τζιπάκι του, γιατί δικαιολογείται από τα εισοδήματά του. Ο υδραυλικός που δηλώνει 8.000 τον χρόνο, όμως, δεν είναι λογικό να έχει τζιπ 3.000cc. Αυτός να πληρώσει τα κέρατά του στην εφορία, γιατί την κοροϊδεύει καταφανώς. Επίσης, με το τεκμήριο αποφεύγονται γραφικότητες του στυλ "ο πατέρας μου δεν έχει περιουσιακά στοιχεία, αλλά εγώ που είμαι φοιτητής έχω στο όνομά μου ένα τζιπ κι η αδερφή μου η σερβιτόρα έχει στο όνομά της ένα σκάφος". Διορθώστε με αν έχω λάθος. 1. Μιλησες γενικα για αντικινητρα σε αυτοκινητα...Εξου και ο συλλογισμος μου. 2. Συμφωνουμε οτι καποιοι (οχι πολλοι) που δηλωνουν ψευτικα εισοδηματα, θα κληθουν να πληρωσουν αυτο που τους αναλογει. Δε συμφωνεις ομως, οτι θα βρουν αλλους τροπους να φοροδιαφευγουν, ή στη χειροτερη, το κερδος που εχουν απ τη φοροδιαφυγη ειναι πολυ μεγαλυτερο απο την αυξηση φορου που θα κληθουν να πληρωσουν? 3. Το μετρο εχει αποτυχει στο παρελθον. 4. Με ποια κριτηρια οριζει το κρατος ποσο πρεπει να ειναι το εισοδημα καποιου για να αποκτησει ενα καλο αμαξι? Παραδειγμα: Παιδι που δουλευει σερβιτορος 10 χρονια, με μισθο 900ευρω. Μετα απο 10 χρονια οικονομιας μπορει να θελει να αποκτησει μια bmw η οποια ως ατμοσφαιρικη αποδιδει καλυτερα σε μεγαλο κυβισμο, π.χ. 2000cc. Γιατι να τον τιμωρησουμε αυτον? Θεωρεις οτι υπαρχουν λιγοι τετοιοι ανθρωποι? 5. Το κρατος βαζει αντικινητρα στην ανεση, την απολαυση, την ευχαριστηση και μας αφηνει μονο τη δυνατοτητα καλυψης των βασικων αναγκων μας σαν πολιτες. Ε δε θ αργισει μεχρι ν' αρχισει να εφευρει αντικινητρα και για αυτες. Μιζερια-μιζερια-μιζερια για το λαο και μιζες-μιζες-υβριδικες lexus για τους εκπροσωπους του. Υ.Γ. Δεν πηρες αρνητικη ψηφο απο εμενα.
user12 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 1.400 cc μια χαρα ειναι για καποιον που δεν κανει ταξιδια συχνα και καιει και λιγοτερα.Για τα οικογενιακα αμαξια 1.6 1.8 ειναι απλα ο Ελληναρας και η Τσιπαρα του καλα θα σου κανει αμα βγαζεις 10.000 τι το θες το 2.0 cc Οσο για τα ΜΜΜ μην μιλησω 3 χρονια αυτα χρησιμοιποιουσα και εχω να πω τα χειροτερα αλλο δρομολογιο λενε αλλο ερχονται,μετα ειναι το λαχειο αυτος που θα κατσει διπλα σου εχει κανει μπανιο?Αμα εισαι τυχερο μπορεις να μυρισεις την μασχαλη του διπλανου σου τοσο στριμογμα ουτε σε συναυλια να πηγαιναμε.Γενικατα ΜΜΜ ειναι χαλια μεσα στην Αθηνα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Καμια φορα δεν φτανει.1400 εχω αλλα αν ειχα οικογενεια με 2 κουτσουβελα θα ηθελα ενα αξιοπρεπες αμαξι. Τα κυβικα και τα αλογα δεν ειναι μονο για ανεγκεφαλους που κανουν κοντρες, αλλα και για οσους θελουν να οδηγουν αποτελεσματικα και ακινδυνα. Oχι φυσικα και δεν φτανει. Στο εξωτερικο αν δεις, τα 2000cc ειναι στανταρ επιλογη και μαλιστα πολλοι ανεβαινουν. Δε γινεται εμεις να ''τιμωρουμε'' βασει φορων τον Ελληνα ο οποιος θελει απ το αμαξι του το κατι παραπανω, το οποιο το εχει δουλεψει, το πληρωνει και το ζητα για μεγαλυτερη ασφαλεια/ανεση κτλ..!! τα 1600 ή 1800 δεν φτάνουν για οικογένεια 4 ατόμων? ok, ότι πείτε... Για τα οικογενιακα αμαξια 1.6 1.8 ειναι απλα ο Ελληναρας και η Τσιπαρα του καλα θα σου κανει αμα βγαζεις 10.000 τι το θες το 2.0 cc από το στόμα μου το πήρες...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.