Narayan Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Για αυτό δεν φταίνε σε καμία περίπτωση οι κατασκευαστές κάρτων γραφικών, υπαίτιοι είναι οι άσχετοι προγραμματιστές που δεν θα ξεχώριζαν ένα bezier curve από ένα Tρίγωνο Πανόρμου. Οι εταιρείες κατασκευής παιχνιδιών για να μειώσουν το κόστος παίρνουν τους προγραμματιστές C++ "με το κιλό" από τις σχολές για να φτιάξουν 3D παιχνίδια, ενώ οι ικανότητές τους είναι στην καλύτερη περίπτωση για καμιά ατζέντα σε Visual Basic. Τα εντυπωσιακά εφέ των νέων καρτών βασίζονται σε εξειδικευμένες ρουτίνες και εντολές οι οποίες ΔΕΝ διδάσκονται στις σχολές προγραμματισμού (μιλάμε για εξωτερικό πάντα, εδώ στην Ελλάδα γενικώς δεν διδάσκεται προγραμματισμός ). Αυτό θα αλλάξει σύντομα με την κυκλοφορία του OpenGL 2.0 και της γλώσσας Cg (C for graphics) και την ενσωμάτωση αυτών στην διδακτέα ύλη των πανεπιστημίων πληροφορικής.
epote Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Για αυτό δεν φταίνε σε καμία περίπτωση οι κατασκευαστές κάρτων γραφικών, υπαίτιοι είναι οι άσχετοι προγραμματιστές που δεν θα ξεχώριζαν ένα bezier curve από ένα Tρίγωνο Πανόρμου. Οι εταιρείες κατασκευής παιχνιδιών για να μειώσουν το κόστος παίρνουν τους προγραμματιστές C++ "με το κιλό" από τις σχολές για να φτιάξουν 3D παιχνίδια, ενώ οι ικανότητές τους είναι στην καλύτερη περίπτωση για καμιά ατζέντα σε Visual Basic. Τα εντυπωσιακά εφέ των νέων καρτών βασίζονται σε εξειδικευμένες ρουτίνες και εντολές οι οποίες ΔΕΝ διδάσκονται στις σχολές προγραμματισμού (μιλάμε για εξωτερικό πάντα, εδώ στην Ελλάδα γενικώς δεν διδάσκεται προγραμματισμός ). Αυτό θα αλλάξει σύντομα με την κυκλοφορία του OpenGL 2.0 και της γλώσσας Cg (C for graphics) και την ενσωμάτωση αυτών στην διδακτέα ύλη των πανεπιστημίων πληροφορικής. <hr /></blockquote> ελα ντε εχεις απολυτο δικιο. μα τι ασχετος που ειναι αυτος ο carmak. δεν ειναι τοσο απλο, το να φτιαξεις μια μηχανη γραφικων ειναι μια ιδιετερα χρονοβορα διαδικασια. σκεψου το 3dstudio max που σχεδον απο την αρχη του εχει τον ιδιο βασικο κωδικα, το να αναπτηξεις μια μηχανη γραφικων ειναι το ιδιο δυσκολο με το να φτιαξεις το max το οποιο βεβαια ειναι ενα προγραμα των 2000 ευρω...
pyro Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote epote:</font><hr> </font><blockquote><font class="small">Quote:</font><hr /> το οποιο βεβαια ειναι ενα προγραμα των 2000 ευρω... <hr /></blockquote> emena giati mou hr0e tzampa? :p
Red_Phantom Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote Narayan:</font><hr> Για αυτό δεν φταίνε σε καμία περίπτωση οι κατασκευαστές κάρτων γραφικών, υπαίτιοι είναι οι άσχετοι προγραμματιστές που δεν θα ξεχώριζαν ένα bezier curve από ένα Tρίγωνο Πανόρμου. Οι εταιρείες κατασκευής παιχνιδιών για να μειώσουν το κόστος παίρνουν τους προγραμματιστές C++ "με το κιλό" από τις σχολές για να φτιάξουν 3D παιχνίδια, ενώ οι ικανότητές τους είναι στην καλύτερη περίπτωση για καμιά ατζέντα σε Visual Basic. Τα εντυπωσιακά εφέ των νέων καρτών βασίζονται σε εξειδικευμένες ρουτίνες και εντολές οι οποίες ΔΕΝ διδάσκονται στις σχολές προγραμματισμού (μιλάμε για εξωτερικό πάντα, εδώ στην Ελλάδα γενικώς δεν διδάσκεται προγραμματισμός ). Αυτό θα αλλάξει σύντομα με την κυκλοφορία του OpenGL 2.0 και της γλώσσας Cg (C for graphics) και την ενσωμάτωση αυτών στην διδακτέα ύλη των πανεπιστημίων πληροφορικής. <hr /></blockquote> Kalitera na skeftese prin pis kati kai ma min petas tetoies ilithiotites.An nomizeis oti oi programmatistes pou ftiaxnoun pexnidia einai asxetoi,tote o pragmatika asxetos eisai esi.Xreiazese ena poli kalo mathimatiko ypobathro gia na katanoiseis ta 3d grafika kai tin epexergasia eikonas. Prepei na pezeis tin C++ kai C sta daktila sou kai na eisai tromera empiros programmatistis gia na mporeis na xeiristeis tous terastious kodikes pou apetoun ta paixnidia.Episeis ta paixnidia den einai mono grafika.Ksexnas tin texniti noimosini? To na didaskontai sta panepistimia directx kai opengl einai axristo entelos.Auto pou prepei na didaskete einai oi algorithmoi pou xrisimopoiounte,opos kai ginete se megalo i se mikro bathmo(Ypologistiki geometria,Grafika,Epexergasia eikonas...).Alios to opengl kai directx einai maura koutia pou oso kai na asxolithei kapoios den tha mporesei na ta katanoisei se bathos,h na ta epektinei.Episeis didaskontai mathimata opos Ypologistiki noimosini,Texniti noimosini kai alla opoia periexoun stin yli tous oti pio sighrono yparxei ta opoia pisteuo apo prosopiki empiria einai ta pio diskola mathimata pou yparxoun.Episeis an perniesai esi gia kalos giati den ftiaxneis esi ena paixnidi gia na mas dixeis se emas tous asxetous?Alla mallon den exeis kamia sxesi me to antikeimeno programmatismos.Telos to epipedo ton panepistimion kai politexnion stin ellada einai poli kalo,efoson kai kala biblia yparxoun,kai oi kathigites exoun polles spoudes stin plati tous kai poli apaititikoi einai.
Narayan Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 <blockquote><font class="small">Quote Red_Phantom:</font><hr> <blockquote><font class="small">Quote Narayan:</font><hr> Για αυτό δεν φταίνε σε καμία περίπτωση οι κατασκευαστές κάρτων γραφικών, υπαίτιοι είναι οι άσχετοι προγραμματιστές που δεν θα ξεχώριζαν ένα bezier curve από ένα Tρίγωνο Πανόρμου. Οι εταιρείες κατασκευής παιχνιδιών για να μειώσουν το κόστος παίρνουν τους προγραμματιστές C++ "με το κιλό" από τις σχολές για να φτιάξουν 3D παιχνίδια, ενώ οι ικανότητές τους είναι στην καλύτερη περίπτωση για καμιά ατζέντα σε Visual Basic. Τα εντυπωσιακά εφέ των νέων καρτών βασίζονται σε εξειδικευμένες ρουτίνες και εντολές οι οποίες ΔΕΝ διδάσκονται στις σχολές προγραμματισμού (μιλάμε για εξωτερικό πάντα, εδώ στην Ελλάδα γενικώς δεν διδάσκεται προγραμματισμός ). Αυτό θα αλλάξει σύντομα με την κυκλοφορία του OpenGL 2.0 και της γλώσσας Cg (C for graphics) και την ενσωμάτωση αυτών στην διδακτέα ύλη των πανεπιστημίων πληροφορικής. <hr /></blockquote> Kalitera na skeftese prin pis kati kai ma min petas tetoies ilithiotites.An nomizeis oti oi programmatistes pou ftiaxnoun pexnidia einai asxetoi,tote o pragmatika asxetos eisai esi.Xreiazese ena poli kalo mathimatiko ypobathro gia na katanoiseis ta 3d grafika kai tin epexergasia eikonas. Prepei na pezeis tin C++ kai C sta daktila sou kai na eisai tromera empiros programmatistis gia na mporeis na xeiristeis tous terastious kodikes pou apetoun ta paixnidia.Episeis ta paixnidia den einai mono grafika.Ksexnas tin texniti noimosini? To na didaskontai sta panepistimia directx kai opengl einai axristo entelos.Auto pou prepei na didaskete einai oi algorithmoi pou xrisimopoiounte,opos kai ginete se megalo i se mikro bathmo(Ypologistiki geometria,Grafika,Epexergasia eikonas...).Alios to opengl kai directx einai maura koutia pou oso kai na asxolithei kapoios den tha mporesei na ta katanoisei se bathos,h na ta epektinei.Episeis didaskontai mathimata opos Ypologistiki noimosini,Texniti noimosini kai alla opoia periexoun stin yli tous oti pio sighrono yparxei ta opoia pisteuo apo prosopiki empiria einai ta pio diskola mathimata pou yparxoun.Episeis an perniesai esi gia kalos giati den ftiaxneis esi ena paixnidi gia na mas dixeis se emas tous asxetous?Alla mallon den exeis kamia sxesi me to antikeimeno programmatismos.Telos to epipedo ton panepistimion kai politexnion stin ellada einai poli kalo,efoson kai kala biblia yparxoun,kai oi kathigites exoun polles spoudes stin plati tous kai poli apaititikoi einai. <hr /></blockquote> Μεγάλε αν είναι έτσι όπως τα λες τότε γιατί οι αξιόλογες 3D engine μετρούνται στα δάκτυλα του ενός χεριού; Αν πάει κάποιος στου Παπασωτηρίου να πάρει ένα παιχνίδι θα ανακαλύψει πως κατι λιγότερο από τα μισά χρησιμοποιούν ως μηχανή γραφικών μια "tailored-to-fit" (προσαρμοσμένη;; υλοποίηση, π.χ. η Lithtech Engine. Αυτό γίνεται επειδή 1)είναι φθηνότερο για την παραγωγό εταιρεία και 2)επειδή οι καλοί προγραμματιστές 3D αλγορίθμων είναι πραγματικά δυσεύρετοι. Φυσικά εγώ αναφερόμουν σε αυτή την κατηγορία προγραμματιστών και μόνο, αλλά αφού έβαλες λόγια στο στόμα μου και έκανες να φαίνεται ότι αναφέρομαι σε όλους ανεξαιρέτως τους προγραμματιστές παιχνιδιών, σου απαντώ ότι και σε άλλους τομείς όπως η τεχνητή νοημοσύνη τα άτομα που πραγματικά μπορούν να γράψουν κώδικα είναι επίσης δυσεύρετα. Πολύ σωστά γράφεις πως πρέπει να υπάρχει και ένα κατάλληλο υπόβαθρο για να κατανοήσει κανείς πως λειτουργούν τα αποκαλούμενα 'software mechanics', όμως σίγουρα αυτό δεν δημιουργεί από μόνο του το άτομο με προγραμματιστική αντίληψη, να μπορεί με άλλα λόγια να βρει λύση σε προβλήματα αυτού του τύπου. Κανείς στο πανεπιστήμιο δεν είπε στον John Carmack, "κοίτα το να φτίαχνεις 3D engine είναι απλό, κανείς αυτό και αυτό κ.λ.π.", μόνος του κάθησε και σκέφτηκε πως π.χ. η camera μπορεί να δείξει σε χώρους που βρίσκονται ο ένας πάνω από τον άλλο (overlaping) στο Quake, και έτσι να έχουμε διαφορετικούς ορόφους στο παιχνίδι. Επίσης, φυσικά και είναι απαραίτητο να διδάσκεται η χρήση των DirectX και OpenGL, καθότι είναι σημαντικότατες βιβλιοθήκες (libraries) εργαλείων που μπορούν να λύσουν τα χέρια όσων ασχολούνται με model oriented προγράμματα. Λες ότι είναι 'μαύρα κουτιά', και λοιπόν; Δηλαδή αυτός που σπουδάζει Visual Basic δεν πρέπει να γνωρίζει τι περιέχει το vbrun600.dll και οι άλλες βιβλιοθήκες της γλώσσας; Είναι σαν να μου λες ότι ο μηχανικός αυτοκινήτων δεν πρέπει να γνωρίζει τι έχει κάτω από το καπάκι ο κινητήρας. Ωραία λοιπόν, διδάσκεται στη χώρα μας προγραμματισμός. Ερωτώ λοιπόν: στην Κροατία υπάρχουν εταιρείες παιχνιδιών, το ίδιο και στην Τσεχία, στην Ουγγαρία, ακόμα και στην Ουκρανία. Στην Ελλάδα γιατί δεν υπάρχει ΚΑΜΜΙΑ;;; Πάλι θα δικαιολογηθούμε ότι δεν υπάρχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον, ότι οι συνθήκες της χώρας μας δεν το επιτρέπουν; Γιατί να μην καταπνίξουμε την γαμ***νη την περηφάνια μας για μισό λεπτό και να παραδεχτούμε ότι είμαστε έτη φωτός πίσω σε όσα διδάσκονται στα (δημόσια πάντα) εκπαιδευτικά ιδρύματα; Στο εξωτερικό υπάρχουν σχολές εξειδίκευσης ειδικά για εκείνους που θέλουν να ασχοληθούν με τον προγραμματισμό παιχνιδιών. Εδώ στην Ελλάδα γιατί να μην υπάρχει τέτοιο πράγμα; Τέλος θέλω να σου πω ότι ούτε ουρανοκατέβατος είμαι ούτε έχω όρεξη να γράφω μ****ιες για να περνάει η ώρα. Και εγώ μικρός προγραμματιστής ήθελα να γίνω, να νιώθω την ικανοποίηση που μου έδινε αυτή η δημιουργία, αλλά κατάλαβα απότομα ότι εδώ που ζούμε θα ζούσα ημιμαθής στην αφάνεια αν διάλεγα αυτόν τον δρόμο. Επειδή εγώ δεν μπορώ να γράψω C++ δεν σημαίνει πως όλοι αυτοί που την σπουδάζουν μπορούν. Από αυτά που γράφεις καταλαβαίνω πως μάλλον το σπουδάζεις το αντικείμενο, οπώτε καλή συνέχεια και καλή τύχη. Όμως αυτός που γράφει ηλιθιότητες είναι αυτός που νομίζει ότι οι προγραμματιστές για γραφικά παιχνιδιών βγαίνουν έτσι απλά και πως όλοι τους είναι αξιόλογοι.
BrwmogazoS Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Pantws apo skatogrammena games se 8ema programmatismou exoume dei arketoutsika twra teleytaia... COLIN MC RAE 2...GTA etc...
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Είμαστε 10 γαμάω Έλληνες προγραμματιστες και την έχουμε ψάξει σε παιχνίδια. Μαζευόμαστε και ψάχνουμε επιχειρηματία να μας χρηματοδοτήσει. Πόσους θα βρούμε;
epote Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 paides paides, no need na ginomaste epithetikoi:p narayan: den nomizo pos einai aparetito na mathainoun sta panepistimia directx kai openGL ayto einai kati pou mporoun na mathoun meta endoeterika gia paradeigma h ILM den psaxnei anthropous pou na kseroun na xrhshmopoioun to maya kai to softimage, psaxnei kalitexnes pou na einai kaloi paradosiakoi animators na exoun aisthish ton xromaton kai skinothesias kai ta ypoloipa ta mathainoun ekei. to idio kai oi programatistes, an tous matheis na doulevoun mono directX tous eglovizeis, giati einai kati pou kathe xrono alazei. indeed pantos einai fovera diskolo to game programing, giati thelei poly apolla, thelei fysikh, mathimatika, geometria programtismo, skinothetikes kai animating ikanotites, mexri kai [censored] psixologia red phantom: ela mate mhn ginese kakos:P den yparxei logos ayto pou vlepo einai oti oloi simfonoume oti o programatismos paixnidion einai kati ekseretika diskolo:P
Narayan Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Μέλος Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Χμμμμ... έχετε φτιάξει demo disk με τη δουλειά σας για να δείχνετε; Γνωρίζω ότι ενδιαφέρεται η MLS, αλλά αν αξίζει πραγματικά η δουλειά σας δεν σας σταματάει τίποτα από το να ξεκινήσετε το δικό σας software house και την έκδοση του παιχνιδιού να την αναλάβει κάποιος οίκος του εξωτερικού... έτσι ξεκίνησε και η CroTeam στην Κροατία (δημιουργόί του Serious Sam). Σκεφτήκατε να στείλετε δείγματα της δουλειάς σας στο εξωτερικό;
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Narayan: Ήταν ένα παράδειγμα αυτό. Εγώ δεν έχω σχέση με προγραμματισμό. Έχω πολύ περισσότερο σχέση με το marketing που πολλοί βρίζουν. Το θέμα είναι ότι η επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα υπάρχει μόνο ως έννοια...
Επισκέπτης Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2002 Και κάτι σχετικό με το full DirectX9 της GeForceFX: Reactor Critical: We were very astonished when Nvidia decided to turn off the parametric surfaces (or RT-patches in the DirectX parlance) support in their GeForce3 drivers a year ago. When asked why, Nvidia officials told that the support of curved surfaces should be turned off because several game developers implemented ATIs TruForm technology in their games and the software decided that the GeForce3 accelerators also supported the N-Patches, whereas the GPU just tried to emulate them through RT-patches causing the performance to drop dramatically. Since the higher order surfaces are not used widely these days, their support is not something the end-users can take any advantages of, we forgot about this fact shortly after it had been revealed. The higher order surfaces are here to allow game-developers to create very complex 3D-models without using too many triangles. There are many approaches of creating HOS surfaces, however, there are only two of them on the consumer market: RT-Pathes and derivatives and N-Patches in different incarnations. RT-Patches require control points definition over a surface at the stage of creating a model. Another way to achieve complex models and environments is to utilise N-Patches and its derivatives that calculate the control points on-the-fly. Since the latter were introduced by ATI, Nvidia said that they were not going to implement this in their own chips. What is even more interesting is that they decided not to support Displacement Mapping technology from DirectX 9.0 due to unknown reason, according to sources. Maybe because the approach is based on the notorious N-Pathes? Microsoft wants IHVs to support Displacement Mapping and points it out in every document they issue in regards DirectX 9.0. Both ATI Technologies RADEON 9700/9500 VPUs and Matrox Graphics Parhelia 512 graphics processor support the Displacement Mapping. I now wonder if Displacement Mapping is must be function of the DirectX 9.0. If it is, Nvidia may not be able to claim the DirectX 9.0 full hardware support for the GeForce FX VPU. xbitlabs: We told you numerous times that NVIDIAs GeForce FX graphics processor supports all the features provided by Microsoft DirectX 9.0 API and even beyond. Mostly due to their unique capabilities in vertex and pixel shaders, the Santa Clara, California-based graphics chip developer can boast with the CineFX architecture that should bring Hollywood to your personal computer. Apparently, we now doubt that NVIDIA really supports all the necessary DirectX 9.0 capabilities in hardware: according to our friends from Reactor Critical web-site, the GeForce FX also known as the NV30 graphics processor does not support Displacement Mapping. As we know from our Matrox Parhelia Review, hardware displacement mapping support is a long-time dream of software developers who wanted to correctly display bump mapped models without making them too complex by describing each bump in a separate set of polygons. According to Microsoft, displacement mapping is based on the N-Patch approach introduced by ATI a year ago, hence, have almost nothing to do with NVIDIAs RT-patches implemented in the GeForce3 GPU. Competing products, such as Matrox Parhelia, ATI RADEON 9700 and RADEON 9500 support the displacement mapping in hardware. Furthermore, NVIDIA does not seem to like curved surfaces very much at all: they turned off parametric surfaces support in the GeForce3 drivers due to compatibility issues a year ago, so, currently NVIDIA does not seem to support any higher order surfaces. At this point I do not know if the displacement mapping is needed to be strictly supported by hardware in order to declare DirectX 9.0 compatibility. If it is, NVIDIA will not be able to claim that the GeForce FX VPU is 100% DirectX 9.0 compatible.
pseira Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2002 O idios egrapse k ta dyo keimena i mou fainetai? Megali apwleia to displacement mapping??? 8a deiksei......
Επισκέπτης Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2002 Ο ένας αναφέρεται σε άρθρο που έγραψαν σε άλλο site και σχολιάζει.
MY80- Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2002 Epitelous arxisane na grafoune antikeimenika merika sites.....an kai mallon to paratravhxane, oloi exoune pesei na fane to nv30 To displacement mapping einai ontws mia kapoia apwleia alla auto pou me xalaei emena einai to AA to opoio ginetai AKOMA se ordered grid. Dhladh ama goustarw na paizw xwris jaggie tha prepei na xwsw 8x? Ama h ATI travhxei ligo to skoini (pou synexeia travietai apo dw ki apo kei) kai ypostirixei oti to AA ths exei diplasia apodwtikotita kai to apodextoun oi reviewers den to vlepw katholou kala to nv30. An kai kata th gnwmh mou to 2x RGMS (gamma correction exei kai to r300 kai to nv30 apo oti exw akousei) tha einai peripou iso me 3-3.5x OGMS, to 4x RGMS me peripou 7-7.5 OGMS kai to 6 me kana 10x ta noumera auta einai arketa konta sto 2x pou tha leei h ati (h opoia allh etairia tha exei karta pou douleyei se rotated grid.......a re 3dfx pou eisai na matheis stous allous to AA ). Epishs twra akougetai oti h nvidia parolo pou eixe dhlwsei oti tha parei ena risko (kai mallon anaferotane se auto) telika leei oti de tha xrhsimopoieisei low k-dialectric ( h kati tetoio, xerei kanas mhxanikos na mas exhghsei ti nai touto? Apo oti diavasa kai kala epitrepei megalytero clockspeed me ligotero power consumption kai heat) epeidh hdh ta yields ths tsmc einai xalia kai ws apotelesma ta proionta tha vgoune me xamhlotero clockspeed. Epishs diavasa sto cnet oti to nv30 tha xtyphsei ta magazia kata "april quarter" (dhladh aprilio/maio/iounio) an kai mou fainetai para poly xlwmo auto mias kai to chipaki eprepe na exei vgei apo ton augousto.......eipame kathysterhsane alla oxi ki etsi, oute kainourio tsipaki apo thn arxh na ftiaxnane Anyway, egw menw statheros stis palies mou apopseis oson afora auto to thema (oti tha to doume febrouario dhladh)...
epote Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2002 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2002 den ksero pos leitourgei to anti aliasing stis kartes grafikon alla ksero oti sta 3d programmata pairnei plirofories apo ola ta epipeda textures kai apo ton fotismo ton gyro pixel kai malista krinei apo mono tou apo posa pixel tha parei pliroforia den einai kleidomeno se 4plo h 8plo, whatnot. an kai omologo pos protimo megaliterh analysh apo anti aliasing, pare to ps2 gia paradeigma, pou den exei AA. tora ta ypoloipa texnika pou anafereis mythos den ta gnorizo tha htan kourastiko na mas ta psiloeksighseis na mathoume?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.