Super Moderators billdanos Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Εντύπωση μου κάνει που κανένας (εκτος του topic starter φυσικά) δεν έχει θίξει το γεγονός πως σου χρεώνουν (αδρά μάλιστα) την τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Μόνο σε εμένα φαίνεται απαράδεκτο κάτι τέτοιο για το μέγεθος μιας εταιρίας όπως η Wind; Εγώ έχω εταιρικό και το 1277 είναι χωρίς χρέωση.
Dimitris_1988 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Όντως είναι η χειρότερη εταιρία κινητής τηλεφωνίας...Δούλευα εκεί για μικρό χρονικό διάστημα (και πάλι καλά) και το μόνο που άκουγα ήταν παράπονα και γκρίνια...Ειδικά με την Tellas όπου ντρεπόμουν να την προωθήσω στους πελάτες γιατί ήξερα ότι είναι από της πιο άθλιες συνδέσεις Internet.
a333 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Είναι πράγματι η χειρότερη και απορώ με τον εαυτό μου πως τους ανέχτηκα 3 χρόνια με σύνδεση.
lexmark Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2009 2) Δε νομιζω οτι ο καθενας μπορει να μιλησει με τεχνικο. Η διαδικασια που ακολουθειται ειναι οτι κρατηται ενα "ticket" Με το παραπονο σου, το βλεπει το αρμοδιο τμημα (τεχνικο πχ) και μετα σε παιρνει πισω. Ενώ το γεγονός ότι δεν σε καλούν πίσω μετά που ανοίξεις το ticket δεν λέει τπτ, έτσι??? Παιδία κι εγώ απο τους δυσαρεστημένους είμαι. Και συγκεκριμμενα ειχα παει την προηγουμενη Παρασκευη να δηλωσω τα στοιχεια του καρτοκινητου μου, πιο πολυ για να παρω το κινητο-τηλεοραση που διαφημιζουν. Η εκει υπαλληλος μετα που καταγραψε τα στοιχεια μου (φωτοτυπια ταυτοτητας κτλ κτλ) μου βγαζει κατι κινητα για να μου δειξει που κυκλοφορουσαν προ 5ετιας! Οταν την ρωτησα τι εγινε με τη διαφημιση μου απαντα οτι ειχαν εξαντληθει τα αποθεματα και οτι τωρα δινουν αυτα σαν δωρο.... Το σημα δε, δεν το συζητω καν. Πριν ενα μηνα επιανε καμπανα σπιτι ενω την τελευταια βδομαδα πρεπει να κανω τον ταρζαν και να ανεβαινω στα φωτιστικα για να πιασω μια γραμμη!
Super Moderators billdanos Δημοσ. 31 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 31 Ιουλίου 2009 Καλησπέρα παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι, έχω στην WIND (4 αριθμούς με συμβόλαιο) family pack, αλλά επειδή τα έβαζα ένα-ένα στο οικογενειακό πακέτο, έχουν διαφορετικές ημερομηνίες, έχω ανανέωση αν δεν κάνω λάθος όλους τους αριθμούς το συμβόλαιο, τώρα όμως τους βαρέθηκα και θέλω να πάω στην vodafone βρήκα ένα καλό πακέτο εκεί (πιο φθηνό, και έβαλα και στο μάτι το iphone 3GS) υπάρχει δυνατότητα να διακόψω το συμβόλαιο? Τι πρέπει να κάνω για να μεταφέρω όλα τα νούμερα στην Vodafone και να κάνω εκεί οικογενειακό πακέτο με τους ίδιους αριθμούς?.. ευχαριστώ. Το κάθε νούμερο δικαιουται επιδότηση τη χρονική περίοδο που ενεργοποιήθηκε. Πρακτικά μετά από 6 μήνες μπορείς να διακόψεις όποιο νούμερο θέλεις αλλά θα χρεωθείς αναλογικά το ποσό της επιδότησης που σου έδωσαν για την αγορά συσκευής. Αν διακόψεις το συμβόλαιο στους 6 μήνες, θα σου ζητήσουν να πληρώσεις ολόκληρο το ποσό της επιδότησης. Αν το διακόψεις στους 7 μήνες θα πληρώσεις τα 5/6 της επιδότησης, στους 8 τα 4/6 και πάει λέγοντας! ---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:50 ---------- Τι στο καλό κάνετε με τα μηνύματα? Τα αλλάζετε για πλάκα?
dali13gr Δημοσ. 1 Αυγούστου 2009 Δημοσ. 1 Αυγούστου 2009 Παίζει και παραπαίζει να έρθουν μόνα τους τα μηνύματα!Προχτές Παρασκευή ήμουν στην wind (Aλεξάνδρας + Κηφισίας) και ήταν ένας κύριος που διαμαρτύρονται ακριβώς για όσα ο φίλος εδώ γράφει στο πρώτο πόστ. Δεν είχε δώσει πουθενά τα στοιχεία του κινητού του, τον είχαν πρήξει με τα sms και ο υπάλληλος του έλεγε: "εμείς δεν μπορούμε να το ακυρώσουμε αυτό πρέπει να στείλετε φάξ και να ζητήσετε αυτό και αυτό και αυτό κλπ". Δηλαδή γιατί να μην ακυρώνει το κατάστημα με μία εντολή τα μηνύματα; Επειδή σου λέει "ποιός στέλνει τώρα φάξ -ούτε κάν email αλλά fax - θα προτιμήσει τα sms". Άσε που στο συγκεκριμένο κατάστημα αρνούνται - άκουσον άκουσον! - να κάνουν διακοπές συμβολαίων! Λένε: "εμείς εδώ δεν κάνουμε διακοπές συμβολαίων, πηγαίντε Φειδιππίδου"!!!. Ευτυχώς εγώ ήμουν εκεί για να κάνω διακοπή συμβολαίου και έκανα διακοπή συμβολαίαου. Μακρυά από wind!!! Κι όμως, δεν μπορεί η εταιρεία να διακόψει μόνη της τα μηνύματα. Είναι παράνομο αφού οι εταιρείες που στέλνουν αυτά τα μηνύματα, έχουν άδεια. Για να γίνει η διακοπή των συνδρομών, δεν χρειάζεται φαξ, απλά ένα μήνυμα στο εκάστοτε νούμερο που στέλνει τα μηνύματα με την λέξη STOP σκέτη ή συνοδευόμενη από το όνομα της συνδρομής που έχει γραφτεί ο συνδρομητής. Ο πελάτης που έλεγε ότι δεν είχε δώσει ποτέ τα στοιχεία του κινητού του, μπορεί να είχε και δίκιο. Συνήθως όμως έτσι λένε όλοι όταν βλέπουν την χρέωση. Υπάρχουν άλλα δύο ενδεχόμενα: 1. Να έχει βάλει άλλος το νούμερό του στο internet σε υπηρεσίες του στυλ "Παρακολούθησε τι κάνει η γυναίκα σου/άντρας σου βάζοντας το κινητό του εδώ". 2. Το νούμερο που έχει, να το είχε άλλος πριν ο οποίος να είχε τέτοιες συνδρομές. Έξι μήνες μετά την διακοπή ενός αριθμού, αυτός είναι ξανά διαθέσιμος προς πώληση. Μόλις ενεργοποιηθεί πάλι, αρχίζουν να έρχονται και τα μηνύματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.