Προς το περιεχόμενο

Wind: H Xειρότερη εταιρία κινητής τηλεφωνίας και γιατί


OromeVala

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
  • Super Moderators
Δημοσ.
Τις περισσότερες φορές δεν φταίνε οι εταιρείες για το σήμα. "Ρίχνουν" τις κεραίες μετά απο διαμαρτυρίες πολιτών, αν δεν τηρούν τις προϋποθέσεις για τις αποστάσεις από σχολεία κλπ. Γι αυτό είχες σήμα πριν και τώρα δεν έχεις. Γι αυτό δεν έχουν και οι άλλες εταιρείες σήμα στην περιοχή σου.

 

και δεν είναι μόνο αυτό, εξαιτίας της έλλειψης καλού σήματος το κινητό "ζορίζεται" με αποτέλεσμα να τρώμε "περισσότερα" ηλεκτρομαγνητικά από την συσκευή :o

Δημοσ.

Aυτο το οταν εχει καποιος προβλημα με μια εταιρια θα πρεπει και ολοι οι αλλοι να την αποφυγουν δεν το καταλανβαινω.Τι θα πει ρε φιλε μακρια απο την Wind???Επειδη εσυ δεν εμεινες ευχαριστημενος θα πρεπει και μεις να μην την επιλεξουμε????Εχω wind 4 χρονια και ειμαι απολυτα ευχασριστημενος και απο τις υπηρεσιες της και απο το σημα που μου προσφερει.Το μονο που με εχει εκνευρισει ειναι τα μυνηματα που μου στελνει για διαφορους διαγωνισμους της αλλα δεν θα κατσω να πω μην βαλετε wind γι αυτο το λογο.Οσο για τα αλλα διαφημιστικα κατσε και σκεψου που εχεις δωσει το νουμερο σου,αν εκανες καμια online αγορα η απο καποια μεγαλη αλυσίδα καταστηματων και εδωσες το νουμερο σου λογικο ειναι να σου στελνουν διαφορα διαφημιστικά.Εμενα θυμαμαι μου εστελναν αραια και που απο το megamarket.gr,αλλα δεν βγηκα να φωναξω πουθενα οτι το εδωσε η wind.Επισης θυμαμαι οταν εκανα το συμβολαιο με ρωτησαν αν θελω να μεινει το νουμερο μου κρυφο η οχι αλλα δεν θυμαμαι τι τους ειχα πει,αλλα λογικα αν πεις οχι λογικο ειναι να το δωσουν δεξια και αριστερα.

Δημοσ.
Αυτό που λες θα το δεχόμουν αν δεν είχα σήμα ποτέ στην οποία περίπτωση θα έφταιγα εγώ που δεν έχω σήμα και δεν το τσέκαρα. Στην δική μου περίπτωση το σήμα κόπηκε τελείως μετά από δύο μήνες κανονικού σήματος. Προφανώς δεν είναι απλά θέμα κάλυψης. Κάτι άλλαξε. Το παράδειγμά σου με την σύνδεση internet είναι άτοπο γιατί εγώ δεν ζήτησα ποτέ να έχω τέρμα σήμα. Για να χρησιμοποιήσω το παράδειγμά σου σκέψου να είχες κλειδώσει στα 15 Mbps και ξαφνικά να μην είχες καθόλου σύνδεση. Δεν θα έπαιρνες τηλέφωνο; Αν σε γράφανε στα παπούτσια τους δεν θα έγραφες σε ένα forum; Θα πλήρωνες την συνδρομή σου και απλά θα έβριζες την τύχη σου που δεν σου έκατσε το internet; Είναι το ίδιο πράγμα. Γιατί να πληρώνεις κάτι που δεν σου το δίνουν;.

 

Σε αυτο που λες εχεις δικιο,θα το εκανα και εγω στη θεση σου.Αυτο το πραγμα το ειχα παθει και εγω με vodafone.Στην αρχη οταν ειχα κανει τη νεα συνδεση ειχα καλο σημα μεσα στο σπιτι και μετα απο καιρο χαλασε και ειχα μονο σε ενα συγκεκριμενο σημειο του σπιτιου.ευτυχως μετα απο χρονια:P το φτιαξανε και ειμαι οκ.

 

Τελος συμφωνω και εγω με τον dali13gr.Πιστευω οτι χωρις να εχεις στειλει τπτ απο μονος σου δεν γινεται να σου στελνουν μηνυματα.εγω ειχα στειλει μια φορα ενα μηνυμα στην εκπομπη του Δρυμουση και μετα με περνανε τηλεφωνο απο τα bodyline...:D.το ηξερα ομως οτι ηταν δικο μου λαθως..

Δημοσ.
Χωρίς να έχεις στείλει εσύ σε κάποιον διαγωνισμό ή χωρίς να έβαλες το νούμερό σου στο ίντερνετ σε κάποιον διαγωνισμό ή χωρίς να έβαλε κάποιος άλλος το νούμερό σου στο ίντερνετ σε κάποιον διαγωνισμό ή quiz, δεν παίζει να ήρθαν από μόνα τους τα μηνύματα.

 

Παίζει και παραπαίζει να έρθουν μόνα τους τα μηνύματα!

Προχτές Παρασκευή ήμουν στην wind (Aλεξάνδρας + Κηφισίας) και ήταν ένας κύριος που διαμαρτύρονται ακριβώς για όσα ο φίλος εδώ γράφει στο πρώτο πόστ. Δεν είχε δώσει πουθενά τα στοιχεία του κινητού του, τον είχαν πρήξει με τα sms και ο υπάλληλος του έλεγε: "εμείς δεν μπορούμε να το ακυρώσουμε αυτό πρέπει να στείλετε φάξ και να ζητήσετε αυτό και αυτό και αυτό κλπ". Δηλαδή γιατί να μην ακυρώνει το κατάστημα με μία εντολή τα μηνύματα; Επειδή σου λέει "ποιός στέλνει τώρα φάξ -ούτε κάν email αλλά fax - θα προτιμήσει τα sms". Άσε που στο συγκεκριμένο κατάστημα αρνούνται - άκουσον άκουσον! - να κάνουν διακοπές συμβολαίων! Λένε: "εμείς εδώ δεν κάνουμε διακοπές συμβολαίων, πηγαίντε Φειδιππίδου"!!!.

 

Ευτυχώς εγώ ήμουν εκεί για να κάνω διακοπή συμβολαίου και έκανα διακοπή συμβολαίαου.

 

Μακρυά από wind!!!

Δημοσ.

Μισό γιατί μάλλον δεν εξήγησα καλά τους λόγους που πιστεύω ότι η Wind είναι η χειρότερη εταιρία. Θα προσπαθήσω να το ξεκαθαρίσω λίγο.

Πρέπει πρώτα να πω ότι την συγκρίνω με την Cosmote και την Vodafone. Δεύτερων πρέπει να πω ότι δεν μιλάω για τους τυχερούς που έχουν καμπάνα σήμα σπίτι τους (για όλες τις εταιρίες). Ούτε για αυτούς που δεν είχανε ποτέ σήμα από οποιαδήποτε εταιρία. Μιλάω για αυτούς που είχαν σήμα και το χάσανε στα καλά του καθουμένου όπως ο φίλος Xolloth.

1) Η Wind είναι η μόνη εταιρία από της τρείς που χρεώνει για τηλεφώνημα στην εξυπηρέτηση πελατών.

2) Η Wind είναι η μόνη εταιρία από τις τρεις που δεν σου δίνει την ευκαιρία να μιλήσεις σε κάποιο τεχνικό.

3) Η Wind είναι η εταιρία για την οποία έχω ακούσει να έχει την λιγότερη κάλυψη στην Αθήνα και να κόβεται το σήμα στα καλά του καθουμένου. (Άσχετα με το ότι ρίχνουν κεραίες ή όχι).

4) (για να απαντήσω στους φίλους που νομίζουν ότι έστειλα το νούμερό μου πουθενά) Δεν μπορεί να είναι σύμπτωση ότι με το που άλλαξα εταιρία αρχίσανε να έρχονται όλα αυτά τα μηνύματα. Είμαι Διευθυντής Marketing σε μία εταιρία και επειδή γνωρίζω πως μπορεί μία εταιρία να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία σου δεν τα έχω δώσει ποτέ. Ξέρω όμως ότι υπάρχουν εταιρίες που ασχολούνται επιθετικά με το Direct Mail αλλά περιμένω από την εταιρία μου να με προστατεύει (αν και αυτός είναι από τους μικρότερους λόγους που πιστεύω ότι η Wind είναι η χειρότερη εταιρία).

5) Ο κυριότερος λόγος είναι το ότι με αγνοούνε. Όπως και τον φίλο Xolloth και εγώ τους έστειλα mail και τηλέφωνο και αυτοί με κοροϊδεύουν. Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση δεν μου είπε "κύριε δεν πιάνετε σήμα, βρείτε άλλη εταιρία." μου είπε "Θα σας καλέσει κάποιος από το τεχνικό τμήμα (που στις άλλες δύο εταιρίες θα μιλούσες κατευθείαν μαζί τους) και οι άσχετοι με πήρανε στο κινητό για να μου πούνε ότι κάτι-οτιδήποτε. Έχουν περάσει 3 εβδομάδες από τότε που τους είπα ότι κόπηκε το σήμα και ακόμα δεν έχω μιλήσει ούτε σε έναν άνθρωπο. Αυτό για εμένα είναι κωμικό.

 

Εν κατακλείδι πιστεύω ότι η Cosmote είναι από τις εταιρίες που παρέχουν τις πιο ολοκληρωμένες υπηρεσίες. Η Vodafone (που ως γνωστό στην αγορά του marketing έχει του πιο επαγγελματίες Marketeers) έχει τουλάχιστον μία σταθερότητα και προσπαθεί να προστατέψει και να καλύψει τις ανάγκες των πελατών της (έχουν δώσει μεγάλη βάση στην διατήρηση των πελατών τους). Η Wind από την άλλη προσπαθεί να αυξήσει το μερίδιό της με προσφορές αλλά οι διαδικασίες της αποσκοπούν στο βραχυπρόθεσμο κέρδος και δεν τους πολυενδιαφέρει αν θα φύγεις ή όχι.

 

Τέλος δεν έχει σχολιάσει κανένας το στρίψιμο της κεραίας. Αν όντως ισχύει αυτό δεν το βρίσκεται εξωφρενικό;

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 17:54 ----------

 

εγγραφη στην λιστα του αρθρου 13 της Αρχης Προστασιας Δεδομενων προσωπικου χαρακτηρα.

 

περισσοτερα εδω:

 

http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,19020&_dad=portal&_schema=PORTAL

 

http://www.dpa.gr/portal/page?_pageid=33,23998&_dad=portal&_schema=PORTAL

 

Σε ευχαριστώ φίλε μου. Θα το δοκιμάσω να δω τι θα γίνει. :-)

  • Super Moderators
Δημοσ.

Εγώ πάλι έχω αντίθετη άποψη, ειδικά για τα θεματα κάλυψης της Wind! Λίγο η αναβαθμιση που ξεκίνησε τελευταία σε όλο της το δίκτυο, λίγο το ότι ήταν το πιο "ξεκούραστο" δίκτυο (έχετε δει φαντάζομαι τι γίνεται με τα καρτοκινητά της cosmote τα απογέυματα...:confused:), δεν έχω κανένα παράπονο τόσο στην Αθήνα όσο και στα ταξίδια μου! Στην επαρχία δε, τελευταία η έκπληξη είναι μεγαλύτερη γιατί βρίσκω συχνά 3G και όταν δεν υπάρχει, full EDGE!

 

Τώρα είμαι διακοπές στην Αρεόπολη (Μάνη) και η Wind έχει Full 3G σήμα (περίπου 2.5mbps πιάνει το macbook με το GlobeSurfer III wifi 3g router), τη στιγμή που η Vodafone με το ζόρι GPRS... Σε απομακρυσμένες παραλίες (Σκουτάρι) έχει full EDGE και το iphone "πετάει", ενώ όσοι από την παρέα έχουν Voda ...γκρινιάζουν!

 

Προφανώς ο καθένας έχει τις δικές του εμπειρίες και βγάζει τα συμπεράσματά του και δεν γίνεται να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι. Και γω παλιότερα είχα τις ίδιες επιφυλάξεις μέχρι που τη δοκίμασα!

B)

Δημοσ.

ρε παιδια το θεμα δεν ειναι οι ευχαριστημενοι αλλα οι δυσαρεστημενοι.

και σε τελικη αναλυση σε μια οποιαδηποτε περιοχη εαν υπαρχουν εστω και 100 ανθρωποι που εχουν αυτο το προβλημα,κατι πρεπει να γινει. το θεμα δεν ειναι να φυγει καποιος και να παει σε αλλη εταιρεια σε μια περιοχη που εχουν βγαλει ολες τις κεραιες οι ανθρωποι του Δημου,για τον απλουστατο λογο δεν θα εχει σημα με καμμια απο τις εταιριες.

εδω ειναι το θεμα,ας μας προτεινουν μια λυση οι εταιριες π.χ. καποιον ενισχυτη σηματος[δεν ξερω εαν υπαρχει κατι τετοιο που να ειναι και αποτελεσματικο],που θα μας τον παρεχουν οι εταιριες.

προχθες πηρα το n97 της νοκια και αντι να χαρω το κινητο με το να στειλω τα email μου στους φιλους και γνωστους η να το χρησιμοποιησω απο το σπιτι για τις δουλειες μου η οτιδηποτε αλλο,κανω αυτην την δουλεια με το σταθερο λογω μη υπαρξης σηματος,και χρεωνομαι επιπλεον την στιγμη που εχω την δυνατοτητα να μην χρεωνομαι.

εαν ειναι να περιμενουμε ποτε θα τα βρουν οι εταιριες με τους Δημους,χαιρετε!

κατι πρεπει να γινει.

  • Super Moderators
Δημοσ.
ρε παιδια το θεμα δεν ειναι οι ευχαριστημενοι αλλα οι δυσαρεστημενοι.

και σε τελικη αναλυση σε μια οποιαδηποτε περιοχη εαν υπαρχουν εστω και 100 ανθρωποι που εχουν αυτο το προβλημα,κατι πρεπει να γινει. το θεμα δεν ειναι να φυγει καποιος και να παει σε αλλη εταιρεια σε μια περιοχη που εχουν βγαλει ολες τις κεραιες οι ανθρωποι του Δημου,για τον απλουστατο λογο δεν θα εχει σημα με καμμια απο τις εταιριες.

εδω ειναι το θεμα,ας μας προτεινουν μια λυση οι εταιριες π.χ. καποιον ενισχυτη σηματος[δεν ξερω εαν υπαρχει κατι τετοιο που να ειναι και αποτελεσματικο],που θα μας τον παρεχουν οι εταιριες.

προχθες πηρα το n97 της νοκια και αντι να χαρω το κινητο με το να στειλω τα email μου στους φιλους και γνωστους η να το χρησιμοποιησω απο το σπιτι για τις δουλειες μου η οτιδηποτε αλλο,κανω αυτην την δουλεια με το σταθερο λογω μη υπαρξης σηματος,και χρεωνομαι επιπλεον την στιγμη που εχω την δυνατοτητα να μην χρεωνομαι.

εαν ειναι να περιμενουμε ποτε θα τα βρουν οι εταιριες με τους Δημους,χαιρετε!

κατι πρεπει να γινει.

 

Δεν μπορεί να γίνει κατι τόσο εύκολα! Αν οι εταιρείες ανακοινώσουν πως θα βάλουν παντού μικρές κεραίες χαμηλής εκπομπής, θα πέσουν οι διάφορες "οργανώσεις κατοίκων" να τους φάνε!

 

Αντίστοιχα όταν η εταιρεία ξηλώσει τις κεραίες μετά απο διαμαρτυρίες και προσφυγές, την κράζουν που δεν έχει σήμα... Θυμάσαι τι έγινε στην Κρήτη σε μια περιοχή που ξεσηκώθηκαν όλοι για τις κεραίες και όταν ξηλώθηκαν όλες, παρακαλούσαν μετά οι κάτοικοι τις εταιρείες να τις ξαναβάλουν γιατί δεν λειτουργούσε κανένα κινητό!:devil:

 

Από τη μία θέλουμε full σήμα και 20mbps από το δίκτυο κινητής, αλλά ταυτόχρονα να μην υπάρχει καμία κεραία σε ακτίνα ...20 χιλιομέτρων...

B)

Δημοσ.

και τι πρεπει να κανουμε ολοι εμεις που εχουμε το προβλημα,να αλλαξουμε περιοχη να μεινουμε η να ξεχασουμε οτι εχουμε κινητο οταν ειμαστε σπιτι;

  • Super Moderators
Δημοσ.
και τι πρεπει να κανουμε ολοι εμεις που εχουμε το προβλημα,να αλλαξουμε περιοχη να μεινουμε η να ξεχασουμε οτι εχουμε κινητο οταν ειμαστε σπιτι;

 

...ένα από αυτά ή να αλλάξεις provider (αν έχει καλύτερο σήμα) ή να το πάρεις απόφαση...

B)

Δημοσ.

Εντύπωση μου κάνει που κανένας (εκτος του topic starter φυσικά) δεν έχει θίξει το γεγονός πως σου χρεώνουν (αδρά μάλιστα) την τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

 

Μόνο σε εμένα φαίνεται απαράδεκτο κάτι τέτοιο για το μέγεθος μιας εταιρίας όπως η Wind;

Δημοσ.

Xolloth και γω το ίδιο πρόβλημα αντιμετωπίζω. Είμαι φοιτητής στο Ηράκλειο και μέχρι τον Ιούλιο του 2008 είχα πολύ καλό σήμα με καρτοκινητό Wind, φεύγω για διακοπές και επιστρέφοντας τον Αύγουστο δεν υπάρχει σήμα. Απλά. Έχω πάρει καμιά δεκαριά τηλέφωνα για να ενημερώσω για το πρόβλημα, έχω στείλει και μέιλ αλλά ακόμα τίποτα. Κάποιος ανέφερε για απομάκρυνση κεραιών και λοιπά. Όταν πήρα τηλέφωνο στη Wind, μου είπαν πως η περιοχή δεν έχει κανένα πρόβλημα! Αν υπήρχε δε θα έπρεπε να με ενημερώσουν εφόσον ρώτησα;

Δημοσ.
Μ

1) Η Wind είναι η μόνη εταιρία από της τρείς που χρεώνει για τηλεφώνημα στην εξυπηρέτηση πελατών.

2) Η Wind είναι η μόνη εταιρία από τις τρεις που δεν σου δίνει την ευκαιρία να μιλήσεις σε κάποιο τεχνικό.

 

 

1) Λαθος. Ολες οι εταιριες χρεωνουν το τηλεφωνημα στην εξυπηρετηση πελατων.

 

Απλως η Vodafone εχει Πάγια χρεωση ανα κληση περιπου 0.11€/κληση

 

Η Cosmote στο 1212 εχει κανονικη χρεωση ανα δευτερολεπτο.

 

 

2) Δε νομιζω οτι ο καθενας μπορει να μιλησει με τεχνικο. Η διαδικασια που ακολουθειται ειναι οτι κρατηται ενα "ticket" Με το παραπονο σου, το βλεπει το αρμοδιο τμημα (τεχνικο πχ) και μετα σε παιρνει πισω.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...