Προς το περιεχόμενο

Wind: H Xειρότερη εταιρία κινητής τηλεφωνίας και γιατί


OromeVala

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά ΜΑΚΡΙΑ από την Wind. Παραθέτω την δική μου εμπειρία.

 

1) Καταπάτηση προσωπικών δεδομένων.

Τα τελευταία 10 χρόνια είχα σύνδεση με την Vodafone και δεν είχα λάβει ποτέ διαφημιστικό από άλλη εταιρία εκτός της Vodafone. Με το που πήγα στην Wind άρχισαν να με παίρνουν τηλέφωνο άσχετοι διαφημιστές να μου πουλήσουν από φίλτρα νερού μέχρι και μπογιές για τοίχους. Πολλοί έστελναν και μηνύματα με εκνευριστική συχνότητα. (Το τηλέφωνό μου δεν το έχω δώσει πουθενά ΠΟΤΕ ακριβώς για να μην μπω σε καμία λίστα.)

2) Παράνομη χρήση του αριθμού μου.

Έχοντας απηυδήσει με τα πολλά διαφημιστικά μηνύματα που μου έστελνε η ίδια η Wind τους παίρνω τηλέφωνο (24 λεπτά η κάθε κλήση προς την εξυπηρέτηση πελατών - να μην γκρινιάζεις και τζάμπα - και έπρεπε να ανέβω και στην ταράτσα για να πιάσω σήμα) και με βάλανε να τους στείλω φαξ ζητώντας να μην λάβω άλλα μηνύματα ενημερωτικά και διαφημιστικά. Άμεση η αντίδραση της Wind… άρχισα να λαμβάνω διαφημιστικά με μεγαλύτερη συχνότητα. Ταράτσα - τηλέφωνο - 24 λεπτά - (εκπληκτική απάντηση): "Αυτά τα μηνύματα είχαν δρομολογηθεί να σταλούν πριν κάνετε την αίτηση για να μην λάβετε μηνύματα, αλλά από την Δευτέρα που μας έρχεται δεν θα λάβετε κανένα άλλο μήνυμα". (Άντε υπομονή 5 μέρες μείνανε).

Αφού έχουν περάσει καμία δύο εβδομάδες από αυτή την Δευτέρα μπιπ μπιπ.... 54400 "Αύριο κληρώνει η BMW! Μην αφήνεις την ευκαιρία μέσα από τα χέρια σου! Στείλε Wind τώωωωωωωρα στο 54400! Μπες στην κλήρωση και άμα κερδίσεις να μου γράψεις. 1€/SMS". Ταράτσα - τηλέφωνο - 24 λεπτά - Τι έγινε ρε παιδιά; Απάντηση "Κύριε αυτό δεν ήταν διαφημιστικό μήνυμα, ήταν ενημερωτικό" "Μα κυρία μου στο φαξ που σας έστειλα έγραψα ότι δεν θέλω να λαμβάνω ΟΥΤΕ ενημερωτικά" (εκεί κάπου με πιάνουν οι τύψεις που μιλάω απλά με μία υπάλληλο που απλά δουλεύει για την γκατζολο-εταιρία και δεν μου πήγε η καρδιά να την βάλω να μου εξηγήσει ποιά είναι η διαφορά μεταξύ ενημερωτικού και διαφημιστικού μηνύματος). Όλα αυτά ήταν την προηγούμενη εβδομάδα οπότε δεν ξέρω αν θα υπάρξει και συνέχεια...

3) Θέμα τύχης το σήμα

Μετά από αρκετό ψάξιμο και έναν φίλο φίλου στο τεχνικό τμήμα της Wind έμαθα ότι το σήμα της Wind σε κάποιες περιοχές δουλεύει με βάρδιες.

Πριν 3 εβδομάδες σήμα μηδέν μέσα στο σπίτι. Ταράτσα - τηλέφωνο - 24 λεπτά - Τι έγινε ρε παιδιά; "Θα το κοιτάξει το τεχνικό μας τμήμα και θα σας καλέσουμε."

Μετά από μία εκνευριστική εβδομάδα συνεχούς υπενθύμισης από την αδερφή μου (έχει Vodafone και καμπάνα σήμα στο σπίτι) της μεγάλης βλακείας που έκανα, πάμε πάλι. Ταράτσα - τηλέφωνο - 24 λεπτά - Ακόμα ρε παιδιά;

Εξυπηρέτηση πελατών: "Κύριε έγινε απόπειρα επικοινωνίας από το τεχνικό μας τμήμα την περασμένη Δευτέρα αλλά δεν κατάφεραν να σας βρούνε."

Εγώ: "Μα εγώ δουλεύω από το σπίτι και δεν με πήρα καμία κλήση."

Εξυπηρέτηση πελατών: "Σας καλέσανε στο κινητό."

Εγώ: "Με καλέσανε στο κινητό να με ρωτήσουνε τι πρόβλημα έχω και δεν έχω σήμα; Και πως θα με βρίσκανε αφού δεν έχω σήμα;"

Εξυπηρέτηση πελατών: …..Παύση

Εξυπηρέτηση πελατών: "Θα τους ενημερώσω να σας καλέσουν σπίτι;"

(Άργησε αλλά το έπιασε).

Μετά από άλλες δύο εβδομάδες ακόμα καμία κλήση. Ταράτσα - τηλέφωνο στον φίλο Νίκο. "Ρε Νίκο δεν παίρνεις τον φίλο σου στην Wind να ρωτήσεις τι έχει γίνει με το σήμα μου γιατί σε λίγο θα βγάλω πολυθρόνα στην ταράτσα; Μάζεψε κανένας υπογραφές και βγάλανε καμία κεραία;". Μετά από 5 λεπτά ο Νίκος στο τηλέφωνο στο σπίτι για να μην περιμένω και στην ταράτσα: "Άκου. Ας πούμε ότι υπάρχει μία κεραία της Wind σε κάποιο σημείο και γύρω της υπάρχουν οι περιοχές Α, Β, Γ και Δ. Η κεραία δεν τους πιάνει όλους και οι Α δεν έχουν καλό σήμα (ειδικά αυτοί που μένουν σε χαμηλούς ορόφους σε πολυκατοικίες). Αυτοί γκρινιάζουν για περίπου δύο μήνες ότι δεν έχουν τηλέφωνο μέχρι που οι τεχνικοί της Wind να στρίψουν την κεραία λίγο για να καλύπτονται και αυτοί στην περιοχή Α. Μετά όμως αυτοί στην περιοχή Δ δεν έχουν σήμα. Και πάει λέγοντας. Δηλαδή θα έχεις σήμα Ιανουάριο, Φεβρουάριο, Μάιο, Ιούνιο, Σεπτέμβριο και Οκτώβριο."

 

ΩΡΑΙΟ!!!!!!

 

Ταράτσα - τηλέφωνο - 24 λεπτά:

Εγώ: "Πως μπορώ να λήξω το συμβόλαιο αφού δεν μπορείτε να μου παρέχετε καμία υπηρεσία;"

Εξυπηρέτηση πελατών: "Πρέπει να πληρώσετε 150 ευρώ που ήταν η επιδότησή σας για την συσκευή που πήρατε."

Εγώ: (Ήξερα την απάντηση αλλά έπρεπε να ρωτήσω) "Δηλαδή αν επιστρέψω την συσκευή είμαστε εντάξει;"

Εξυπηρέτηση πελατών: ..... Παύση

Εξυπηρέτηση πελατών: (εκνευρισμένα) "Αυτό που λέτε κύριε δεν γίνεται το έχετε χρησιμοποιήσει το κινητό."

Εγώ: (Συνεχίζοντας την λογική με χαμόγελο και ας γνώριζα ότι δεν θα βγάλει πουθενά) "Ναι αλλά έχω πληρώσει και 4 μήνες πάγια. Η επιδότηση είναι για ένα χρόνο οπότε αν σας δώσω πίσω το κινητό που έχει χρησιμοποιηθεί για 4 μήνες οικονομικά αλλά και λογιστικά είμαστε εντάξει."

Μπορείτε να φανταστείτε την συνέχεια.....

 

Ηθικό δίδαγμα: ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ WIND

 

Η σύνδεση μου κόστισε:

Όλα τα τηλεφωνήματα προς την εξυπηρέτηση πελατών. (Έτσι τα κονομάνε χοντρά και ας γκρινιάζεις εσύ.)

Όλα τα τηλεφωνήματα προς κινητά τα έκανα από το σταθερό (0,17 €/λεπτό - On Telecoms)

Τα σπασμένα νεύρα των πελατών μου που δεν με βρίσκουν ποτέ.

Μία Cosmocarta 10€ (για να στέλνω κανένα SMS χωρίς να χρειάζεται να πάω στην ταράτσα)

150€ η λήξη του συμβολαίου.

 

Από την σύνδεση κέρδισα:

2 στους 4 μήνες κανονική λειτουργία

Έμαθα για κάτι καλές προσφορές για μουσαμάδες, εκτυπώσεις και για κάτι μπογιές.

Έμαθα ότι τα κάγκελα στην ταράτσα θέλουν βάψιμο. Θα τις χρειαστώ τελικά τις μπογιές.

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Εγω είχα καρτοκινητή Wind, και μου είχε φάει μια 20άρα στα καλά καθούμενα όταν έκανα ανανέωση χρόνου, χωρίς να έχω γραφτεί προηγουμένως σε καμία υπηρεσία.

  • Super Moderators
Δημοσ.
1) Καταπάτηση προσωπικών δεδομένων.

Τα τελευταία 10 χρόνια είχα σύνδεση με την Vodafone και δεν είχα λάβει ποτέ διαφημιστικό από άλλη εταιρία εκτός της Vodafone. Με το που πήγα στην Wind άρχισαν να με παίρνουν τηλέφωνο άσχετοι διαφημιστές να μου πουλήσουν από φίλτρα νερού μέχρι και μπογιές για τοίχους. Πολλοί έστελναν και μηνύματα με εκνευριστική συχνότητα. (Το τηλέφωνό μου δεν το έχω δώσει πουθενά ΠΟΤΕ ακριβώς για να μην μπω σε καμία λίστα.)

 

δυστυχώς δεν νομίζω ότι είναι καταπάτηση αυτό, αν δεν έχεις δηλώσει ότι τους το απαγορεύεις, μπορούν να πουλάνε τα στοιχεία σου σε άλλες εταιρίες :-(

Δημοσ.

1)Σιγα το πραγμα τα διαφημιστικα....αυτο σε πειραξε εσενα?ελεος..

2)Το να θελεις να σου φτιαξουν το σημα το θεωρω χαζομαρα.αλλαζεις εταιρεια και τελειωνει το θεμα...τι καθεσαι κ ασχολεισαι ηθελα να ξερα?..

3)δεν ειναι σωστο να λες ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ 'ταδε εταιρεια' .εδω απλως λεμε καποια περιστατικα που εχουμε ολοι μας.δεν νομιζω οσοι ειναι σε cosmote και vodafone να ειναι τελειως ικανοποιημενοι...αλλοι εχουν προβληματα και αλλοι οχι.

Το σημα μεσα στο σπιτι του καθενα ειναι θεμα τυχης.εγω εχω χρονια vodafone και ποτε δεν ειχα καλο σημα.ε τωρα τους τελευταιους μηνες πιανει καμπανα.αυτο πως το εξηγει κανεις?

Δημοσ.

Και όμως. Τις εταιρίες κινητής τηλεφωνίας τις έχουν αναγκάσει στα συμβόλαια που υπογράφουμε να βάζουν περιορισμούς ώστε να μην δίνουνε τα στοιχεία μας σε καμία άλλη εταιρία. Αυτό όμως δεν τις σταματάει από το να βάζουν τα στοιχεία μας σε τηλεφωνικούς καταλόγους. ;) Η ερώτηση είναι: πως, αφού βάσει νομοθεσίας για να δώσουν τον αριθμό του κινητού μας πρέπει ο άλλος να μας ψάξει με το όνομά μας, οι εταιρίες αυτές βρίσκουν τα κινητά μας; Και η άλλη ερώτηση είναι γιατί αυτό δεν έγινε ΠΟΤΕ στα 10 χρόνια που ήμουν με την Vodafone; (Μεταφορά αριθμού έκανα)

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 23:42 ----------

 

1)Σιγα το πραγμα τα διαφημιστικα....αυτο σε πειραξε εσενα?ελεος..

2)Το να θελεις να σου φτιαξουν το σημα το θεωρω χαζομαρα.αλλαζεις εταιρεια και τελειωνει το θεμα...τι καθεσαι κ ασχολεισαι ηθελα να ξερα?..

3)δεν ειναι σωστο να λες ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ 'ταδε εταιρεια' .εδω απλως λεμε καποια περιστατικα που εχουμε ολοι μας.δεν νομιζω οσοι ειναι σε cosmote και vodafone να ειναι τελειως ικανοποιημενοι...αλλοι εχουν προβληματα και αλλοι οχι.

Το σημα μεσα στο σπιτι του καθενα ειναι θεμα τυχης.εγω εχω χρονια vodafone και ποτε δεν ειχα καλο σημα.ε τωρα τους τελευταιους μηνες πιανει καμπανα.αυτο πως το εξηγει κανεις?

 

1) Φίλε μου δεν έχεις καταλάβει ότι συνταγματικά αλλά και ηθικά πρέπει να σου δίνεται η επιλογή αν θα διαφημιστεί κάποιος σε εσένα η όχι. Ο βομβαρδισμός διαφημιστικών μηνυμάτων απαγορεύεται. Προφανώς εσένα δεν σε ενδιαφέρει να περνάς τον χρόνο σου να διαβάζεις διαφημίσεις αλλά ο περισσότερος κόσμος έχει βαρεθεί τους διαφημιστές και τους ενοχλητικούς που προσπαθούν να σου πουλήσουν ότι μπούρδα θέλουν.

2) Θεωρείς επίσεις χαζομάρα να ζητάω κάτι που το πληρώνω και σε ΌΛΕΣ τις σοβαρές χώρες θεωρείται αυτονόητο; Δηλαδή να έχω σήμα; Στην Αθήνα μένω όχι στην Ηρακλειά. Εντύπωση μου κάνει αυτή η στάση σου. Επίσης ξέρεις ότι το να διακόψεις το συμβόλαιο με οποιαδήποτε εταιρία σου ζητάνε λεφτά για το κινητό που δεν το χρειάζεσαι πια μιας και η νέα εταιρία που θα πας θα σου δώσει άλλο. Όταν διάλεξα την Wind είχα προνοήσει να δοκιμάσω αν στο σπίτι μου είχα σήμα και στην αρχή ήταν καμπάνα. Το ότι κόπηκε τελείως σε 2 μήνες (για τον λόγο που εξήγησα στο αρχικό μου μήνυμα) δεν σου φαίνεται για περίεργο;

3) Το ποτέ ξανά δεν το είπα γιατί δεν έχω σήμα (αν αυτό είναι αυτό που κατάλαβες). Το είπα γιατί θεωρώ ότι 1) Δεν με προστατεύουν σαν πελάτη τους, 2) Η προσπάθειά τους να λύσουν το πρόβλημά μου ήταν ανύπαρκτη, 3) Η εξυπηρέτηση τους ήταν απαράδεκτη.

Στην Vodafone ήμουν πολύ ικανοποιημένος με αυτούς τους παράγοντες.

Δημοσ.

Άστα μεγάλη ιστορία. Αν ήξερα τι θα τραβούσα δεν θα το έκανα ποτέ. :-(

 

Ξέχασα πριν να πω ότι ένα από τα πράγματα που μου την σπάσανε περισσότερο είναι τα 0,24€ στην εξυπηρέτηση πελατών... και καμία επιλογή να απευθυνθείς σε κάποιο τεχνικό. Αν σε πάρουν σε πήρανε...

Δημοσ.

1) Φίλε μου δεν έχεις καταλάβει ότι συνταγματικά αλλά και ηθικά πρέπει να σου δίνεται η επιλογή αν θα διαφημιστεί κάποιος σε εσένα η όχι. Ο βομβαρδισμός διαφημιστικών μηνυμάτων απαγορεύεται. Προφανώς εσένα δεν σε ενδιαφέρει να περνάς τον χρόνο σου να διαβάζεις διαφημίσεις αλλά ο περισσότερος κόσμος έχει βαρεθεί τους διαφημιστές και τους ενοχλητικούς που προσπαθούν να σου πουλήσουν ότι μπούρδα θέλουν.

2) Θεωρείς επίσεις χαζομάρα να ζητάω κάτι που το πληρώνω και σε ΌΛΕΣ τις σοβαρές χώρες θεωρείται αυτονόητο; Δηλαδή να έχω σήμα; Στην Αθήνα μένω όχι στην Ηρακλειά. Εντύπωση μου κάνει αυτή η στάση σου. Επίσης ξέρεις ότι το να διακόψεις το συμβόλαιο με οποιαδήποτε εταιρία σου ζητάνε λεφτά για το κινητό που δεν το χρειάζεσαι πια μιας και η νέα εταιρία που θα πας θα σου δώσει άλλο. Όταν διάλεξα την Wind είχα προνοήσει να δοκιμάσω αν στο σπίτι μου είχα σήμα και στην αρχή ήταν καμπάνα. Το ότι κόπηκε τελείως σε 2 μήνες (για τον λόγο που εξήγησα στο αρχικό μου μήνυμα) δεν σου φαίνεται για περίεργο;

3) Το ποτέ ξανά δεν το είπα γιατί δεν έχω σήμα (αν αυτό είναι αυτό που κατάλαβες). Το είπα γιατί θεωρώ ότι 1) Δεν με προστατεύουν σαν πελάτη τους, 2) Η προσπάθειά τους να λύσουν το πρόβλημά μου ήταν ανύπαρκτη, 3) Η εξυπηρέτηση τους ήταν απαράδεκτη.

Στην Vodafone ήμουν πολύ ικανοποιημένος με αυτούς τους παράγοντες.

 

1)εγω δεν ειπα οτι δεν απαγορευεται..ασφαλως και απαγορευεται.απλως το θεωρω χαζομαρα να ασχολειται κανεις με αυτο.και μενα μου στελνουν αλλα τα αγνοω...

2)γτ εγω που μενω ρε φιλε?στην ικαρια?που δεν πιανει τπτ?στην αθηνα μενω..δεν το θεωρω χαζομαρα ρε φιλε,απλως το να τους παρεις τηλεφωνο και να τους πεις "φτιαχτε μου το σημα" ε ειναι λιγο καπως..ειναι σα να λες στον Ποτε συχρονισε με στα 24 mbps επειδη ετσι γουσταρω και δεν με νοιαζει τι καλωδια εχω...ελεος δλδ..Αμα ηταν να ειχες καλο σημα εσυ θα το ειχες.αφου δεν το εχεις δεν προκειτε να το εχεις με wind μεχρι να κανουν κατι ΓΕΝΙΚΑ για εκει που μενεις.

3)Τελος ο Thresh με καλυψε απολυτα.οταν εισαι ικανοποιημενος καπου δεν φευγεις...Οπως ειπα το σημα ειναι κ θεμα τυχης καμια φορα..εσενα δεν σου εκατσε..για αυτο καμια φορα δεν αλλαζουμε εταιρεια αν δεν υπαρχει σοβαρος λογος.

Δημοσ.

Αυτό που λες θα το δεχόμουν αν δεν είχα σήμα ποτέ στην οποία περίπτωση θα έφταιγα εγώ που δεν έχω σήμα και δεν το τσέκαρα. Στην δική μου περίπτωση το σήμα κόπηκε τελείως μετά από δύο μήνες κανονικού σήματος. Προφανώς δεν είναι απλά θέμα κάλυψης. Κάτι άλλαξε. Το παράδειγμά σου με την σύνδεση internet είναι άτοπο γιατί εγώ δεν ζήτησα ποτέ να έχω τέρμα σήμα. Για να χρησιμοποιήσω το παράδειγμά σου σκέψου να είχες κλειδώσει στα 15 Mbps και ξαφνικά να μην είχες καθόλου σύνδεση. Δεν θα έπαιρνες τηλέφωνο; Αν σε γράφανε στα παπούτσια τους δεν θα έγραφες σε ένα forum; Θα πλήρωνες την συνδρομή σου και απλά θα έβριζες την τύχη σου που δεν σου έκατσε το internet; Είναι το ίδιο πράγμα. Γιατί να πληρώνεις κάτι που δεν σου το δίνουν;

 

Ο λόγος που έφυγα από την Vodafone (όπου μια κλήση στην εξυπηρέτηση είναι τσάμπα και μιλάς κατευθείαν στο τεχνικό τμήμα, και ποτέ δεν με πήρε τηλέφωνο κανένας άσχετος και απλά λάμβανα μία φορά στους 2 μήνες κανένα διαφημιστικό της Voda και όχι 4 μηνύματα την εβδομάδα που παίρνω στην Wind) ήταν γιατί έχω φίλο σε κατάστημα Wind που βοήθησε με έκπτωση σε συσκευή (λάθος τραγικό). Προς θεού δεν λέω ότι η Voda είναι η καλύτερη εταιρία στον κόσμο αλλά τουλάχιστον φαίνονταν να τους ενδιαφέρει το πως θα μείνω ικανοποιημένος από τις υπηρεσίες τους.

 

Ο λόγος που έγραψα αυτό το thread είναι για να ενημερώσω άλλους που θα σκέφτονται την Wind για λεπτομέρειες που δεν τις μαθαίνεις μέχρι να υπογράψεις συμβόλαιο. Είναι ο μόνος τρόπος που έχουμε για να μαθαίνουμε πριν πάθουμε. Όταν έμαθα για την “γυρισμένη κεραία” και ότι θα έχω σήμα 6 μήνες το χρόνο φρίκαρα. Κατά την γνώμη μου η Wind είναι για τα μπάζα γιατί όχι μόνο κοιτάνε να βγάλουν από την μύγα ξύγκι αλλά και γιατί δεν τους ενδιαφέρει να βελτιωθούν.

Δημοσ.

Και γω παιδια Vodafone εχω.. Και πριν απο 1 μηνα μου ηρθε ο λογαριασμος στο σπιτι και ηταν 40 ευρω χρεωμενα μεσα μηνυματα μεσα απο ενα νουμερο 54χχχ. Χωρις ποτε εγω να εχω στειλει ή λαβει τετοιο μηνυμα. Ολοι τα ιδια σκ**α ειναι...

Δημοσ.

Χωρίς να έχεις στείλει εσύ σε κάποιον διαγωνισμό ή χωρίς να έβαλες το νούμερό σου στο ίντερνετ σε κάποιον διαγωνισμό ή χωρίς να έβαλε κάποιος άλλος το νούμερό σου στο ίντερνετ σε κάποιον διαγωνισμό ή quiz, δεν παίζει να ήρθαν από μόνα τους τα μηνύματα.

 

Λόγω δουλειάς, κάθε μέρα βλέπω πελάτες να ωρύονται πως δεν έχουν στείλει τίποτα αυτοί και λοιπά. Πάντα στο τέλος, θυμούνται που είχαν βάλει το νούμερό τους ή που είχαν στείλει μήνυμα.

 

Γι αυτό, την υπογραφή μας και το νούμερό μας, προσέχουμε που το βάζουμε. :)

Δημοσ.

εγω εχω cosmote απο παλια..και να φανταστειτε οτι δεν ηξερα μεχρι τωρα οτι μεσω κινητων μπορουν να σου στελνουν διαφημηστικα και κατι ειχα ακουσει απο φιλο μου οτι vodafone πρεπει να πας ταρατσα για να πιασεις αλλα εγω δεν το πιστευα...τεσπα...συμπερασμα cosmote και εχεις σιγουρο το κολαρακι σου(αν και χαμηλη επιδοτηση εχουν και την εχουν μειωση απο παλια προσεξα πριν λιγο καιρο διοτι παλια με συνδεση 120 ειχα 90 ευρω επιδοτηση τωρα με συνδεση το ενα 180 που πηγα εχει 90 ευρω και το αλλο με 210 ,100 ευρω νομιζω ,δεν ξερω για τους αλλους)

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 08:41 ----------

 

Γι αυτό, την υπογραφή μας και το νούμερό μας, προσέχουμε που το βάζουμε. :)

και κατι αλλο!!!:P:-):lol::lol::lol:

Δημοσ.

παιδια αυτο το χαλι της wind με το σημα,παραπαει.

μιλαμε μεχρι πριν 6 μηνες στην περιοχη μου,ειχαμε σημα καμπανα και ξαφνικα μια ωραια πρωια,παπαλα,δεν υπαρχει καθολου σημα στο σπιτι μου οπως και των γειτονων που εχουν wind.

τι τηλεφωνα τους εχω κανει,τι emails τους εχω στειλει,με εχουν γραμμενο κανονικα.

για να παρω τηλ.πρεπει να βγω στον δρομο,να με παρουν δεν μπορουν,να μου στειλουν μηνυμα το λαμβανω οποτε βγω απο το σπιτι.

μιλαμε κατασταση δραματικη.

και το θεμα ειναι οτι μπηκα στην wind πριν 5 χρονια γιατι η voda και η cosmote τοτε ειχαν πολυ αδυνατο σημα πραγμα που ισχυει ακομα.

δεν ειναι λυση λοιπον να φυγω απο wind και να παω σε μια εκ των αλλων δυο γιατι παλι θα εχω προβλημα.

και μιλαμε για Κορυδαλλο και οχι για κανενα ακριτικο νησι.

φυσικα ουτε λογος για wi-fi κ.λ.π.

τι θα γινει ρε παιδια με αυτα τα χαλια;

Δημοσ.

cosmote και εχεις σημα:) Στο χωριο μου στο βουνο σε ολη την στερεα ελλαδα και δυτικη και πελοποννησο..που πηγαινω συχνα εχω σημα full μια φορα εχασα σημα πισω απο ενα βουνο και μεσα σε ενα λεπτο μπηκε...ο φιλος μου που το πηγαινα καπου με vodafone δεν μπορουσε να παρει ενω επαιρνε αναγκαστικα με την cosmote του(δυο κινητα:))

Δημοσ.
παιδια αυτο το χαλι της wind με το σημα,παραπαει.

μιλαμε μεχρι πριν 6 μηνες στην περιοχη μου,ειχαμε σημα καμπανα και ξαφνικα μια ωραια πρωια,παπαλα,δεν υπαρχει καθολου σημα στο σπιτι μου οπως και των γειτονων που εχουν wind.

τι τηλεφωνα τους εχω κανει,τι emails τους εχω στειλει,με εχουν γραμμενο κανονικα.

για να παρω τηλ.πρεπει να βγω στον δρομο,να με παρουν δεν μπορουν,να μου στειλουν μηνυμα το λαμβανω οποτε βγω απο το σπιτι.

μιλαμε κατασταση δραματικη.

και το θεμα ειναι οτι μπηκα στην wind πριν 5 χρονια γιατι η voda και η cosmote τοτε ειχαν πολυ αδυνατο σημα πραγμα που ισχυει ακομα.

δεν ειναι λυση λοιπον να φυγω απο wind και να παω σε μια εκ των αλλων δυο γιατι παλι θα εχω προβλημα.

και μιλαμε για Κορυδαλλο και οχι για κανενα ακριτικο νησι.

φυσικα ουτε λογος για wi-fi κ.λ.π.

τι θα γινει ρε παιδια με αυτα τα χαλια;

 

 

Τις περισσότερες φορές δεν φταίνε οι εταιρείες για το σήμα. "Ρίχνουν" τις κεραίες μετά απο διαμαρτυρίες πολιτών, αν δεν τηρούν τις προϋποθέσεις για τις αποστάσεις από σχολεία κλπ. Γι αυτό είχες σήμα πριν και τώρα δεν έχεις. Γι αυτό δεν έχουν και οι άλλες εταιρείες σήμα στην περιοχή σου.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...