paparoupas Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Σου ακουγεται και εσενα ο θορυβος (δυνατο σφηριγμα) μεταξυ 2200 - 2800 στροφες? Ναι, αλλα ειναι ο ηχος του κομπρεσσορα και ειναι φυσιολογικο (νομιζω...). Και νομιζω οτι ξεκιναει λιγο πιο χαμηλα, απο τις 1800. Αναφέρεται αυτό που λες σε κριτικές αλλά δεν είναι μειονέκτημα.Σε βοηθάει να το τοποθετήσεις καλύτερα στη στροφή. Η λύση είναι να φρενάρεις πριν τη στροφή και όχι κατά τη διάρκεια. Φιλε μου η λυση ειναι οντως να φρεναρεις πριν τη στροφη, αλλα αφενος αυτο δεν ειναι παντα στο χερι σου. Αφετερου ας πουμε οτι δεν ειναι μειονεκτημα του Golf αλλα πλεονεκτημα του Focus! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Ναι, αλλα ειναι ο ηχος του κομπρεσσορα και ειναι φυσιολογικο (νομιζω...). Και νομιζω οτι ξεκιναει λιγο πιο χαμηλα, απο τις 1800. Το ξερω απλα ηθελα να δω αν γινεται και στο Golf μιας και στο scirocco μου ειναι αισθητο και μαλιστα εν ωρα κινησης στην πολη εκνευριστικο θα ελεγα. Μετα απο χιλιομετρα στο scirocco ακουγεται ακομα περισσοτερο απο πριν. Το πηγα στην αντιπροσωπεια για να δουμε μηπως υπαρχει καποιο προβλημα αλλα μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο ΤΟΣΟΣ θορυβος. Εγω παλι επειδη ειμαι γενικα ψειρας θα το παω και εκτως αντιπροσωπειας σε καποιον "ειδικο" να δουμε τι μπορουμε να κανουμε. Στο Golf απο το φιλαρακι μου που εχει μονο 5000 χιλιομετρα ακουγεται αλλα πολυ λιγο, οσο ακουγοταν και εμενα δηλαδη στα ιδια χιλιομετρα. Τωρα στα 10000 χιλιομετρα ειναι σχεδον ανυποφορο στην πολη. Σιγουρα κατι πρεπει να κανω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ioankoukos Δημοσ. 7 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 7 Αυγούστου 2009 Φιλε μου η λυση ειναι οντως να φρεναρεις πριν τη στροφη, αλλα αφενος αυτο δεν ειναι παντα στο χερι σου. Αφετερου ας πουμε οτι δεν ειναι μειονεκτημα του Golf αλλα πλεονεκτημα του Focus! Μειονέκτημα γίνεται οταν χρειαστεί να στρίψεις στα πολλααα χλμ οταν θες το αμαξι βραχο ουδετερότητας. Αλλα για τότε θες και πιο σφιχτή ανάρτηση απο οτι του απλου Γκολφ, αν όχι θα έχεις θέματα μεταφοράς βάρους. Στα πιο σφιχτά κομμάτια το στησιμο της γκολφως βοηθάει στην 'υπερστροφική' τοποθέτηση. Ανάλογα με το χειρισμο του τιμονιού, το χειρισμό του φρένου για τη δεδομένη κατάσταση ελαστικών και δρόμου, μπαίνεις απο υποστροφικά εως φουλ υπερστροφικά Εγώ θα έλεγα οτι το το μοναδικό βασικό μειον του Γκολφ απεναντι στο Φοκους είναι το τιμόνι που ναι μεν εχει τελειο βαρος και ζυγισμα αλλα στο Φοκους έχει και αίσθηση (υδραυλικό γαρ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 8 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 8 Αυγούστου 2009 Το Focus δεν είχε τέτοια συμπεριφορά όταν πατούσες φρένο πάνω στη στροφή? Για να μην έχει τάσεις υπερστροφής (να πεταχτεί το πίσω μέρος) ένα αυτοκίνητο όταν πατάς φρένο μέσα στη στροφή πρέπει να είναι καθαρά υποστροφικά ρυθμισμένο όπως το Astra. Παλιά όλα τα αυτοκίνητα του Group VW ήταν υποστροφικά στημένα για λόγους ασφάλειας και φιλικότητας προς το μέσο οδηγό. Τώρα με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα έχουν κάνει το αυτοκίνητο πιο "ζωηρό" μιας και αν κάτι πάει στραβά τα ηλεκτρονικά επεμβαίνουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.