alexakos90 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Καλησπέρα παίδες.Είμαι καινούριος στο insomnia.Θα ήθελα πρώτα να σας πω ένα μεγάλο γειά.! Λοιπόν,με απασχολεί ένα θεματάκι το τελευταίο καίρο σχετικά με το ποιό αυτοκίνητο να διαλέξω.Το Golf είναι ωραίο σαν αμάξι,δλδ μου αρέσει αρκετά αλλά το πρόβλημα είναι ότι έχω ακούσει ότι ο tsi βγάζει πολλά προβλήματα.. και σίγουρα δε θέλω να τρώω τις ώρες μου στα συνεργεία..Από την άλλη, το focus μου αρέσει επίσης και σαν σχεδίαση και σαν οδηγική συμπεριφορά.Δε ξέρω ποιό να διαλέξω.Ας με βοηθήσει κάποιος! ευχαριστώ πολύ και καλά μπάνια! Φιλικά Αλέξανδρος Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SOWHAT Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Kαλησπέρα! Ωραίο θεματάκι ...Εμένα με ενδιαφέρει η "πλευρά" του Γκόλφ και θα ήθελα και εγώ λίγη βοήθεια αν μπορεί να μας βοηθήσει κανείς! Να σε ρωτήσω, σαν τι προβλήματα έχεις ακούσει ότι βγάζουν οι TSI; Επίσης, εγώ να ρωτήσω και κάτι άλλο, όσον αφορά στο Γκολφ, ένα απλό 1400 κυβικά με τον ΑΠΛΟ κινητήρα στους 80 ίππους δεν εξυπηρετεί; Ούτως ώστε να αποφευχθεί ο ΤSI; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
alexakos90 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Μέλος Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Χμμμ για τους TSI έχω ακούσει ότι καίνε πολύ λάδι ..και τα συνεργεία έχουν γεμίζει από δαύτα Επίσης σε ένα γνωστό μου έπαθε ζημιά ο ένας κύλινδρος πράγμα πολύ σπάνιο στα 44 χιλιάδες χλμ. (!) και γι' αύτο είμαι επιφυλακτικός!Όσο για το 1.4 80 ps , ε εντάξει είναι λίγο πιο αργό απο το τον TSI γι' αυτό! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chris_85 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 E oχι κ αυτοκινητο 80 ιππων ρε παιδια..ημαρτον. Στα του γκολφ να επισημανω, οτι εχει βγει αυτοκινητο της χρονιας στη Γερμανια και οτι δεν εχει ακουστει κατι για βλαβες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Δεν υπαρχει καν διλημμα μεταξυ αυτων των δυο.Golf παρολο που δε μου αρεσει καθολου σχεδιαστικα και δε θα το αγοραζα ποτε.Το turbo ειναι το αμεσο μελλον,σκεψου οτι στο καινουριο Focus το οποιο αναμενεται,ο 1.6 θα ειναι turbocharged. Το "ακουσα οτι εχουν προβληματα" ειναι ισως το πιο απαραδεκτο κριτηριο για την αγορα ενος αυτοκινητου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Καλησπέρα παίδες.Είμαι καινούριος στο insomnia.Θα ήθελα πρώτα να σας πω ένα μεγάλο γειά.! Λοιπόν,με απασχολεί ένα θεματάκι το τελευταίο καίρο σχετικά με το ποιό αυτοκίνητο να διαλέξω.Το Golf είναι ωραίο σαν αμάξι,δλδ μου αρέσει αρκετά αλλά το πρόβλημα είναι ότι έχω ακούσει ότι ο tsi βγάζει πολλά προβλήματα.. και σίγουρα δε θέλω να τρώω τις ώρες μου στα συνεργεία..Από την άλλη, το focus μου αρέσει επίσης και σαν σχεδίαση και σαν οδηγική συμπεριφορά.Δε ξέρω ποιό να διαλέξω.Ας με βοηθήσει κάποιος! ευχαριστώ πολύ και καλά μπάνια! Φιλικά Αλέξανδρος Mεταξυ των 2 δεν υπαρχει καν συγκριση, το Golf 6 ειναι νεοτατο, εχει τουρμο κινητηρα που ειναι σιγουρα και το ζητουμενο -πλεον- σε συγχρονο αυτοκινητο μικρων κυβικων, εκπληκτικο σαλονι, καλη οδικη συμπεριφορα (οχι σαν το focus αλλα πολυ καλη), ποιοτητα αυτοκινητου 2008-9 ακριβως οπως αρμοζει σε ενα καινουργιο αυτοκινητο. Το focus οτι και να εχει αντικαθισταται συντομα και γι αυτο και μονο το αποριπτω. Επισης μην ακους "ακουσα, εβγαλε, φημη," και δεν ξερω και εγω για προβληματα τα οποια υπαρχουν σε ολα τα αυτοκινητα. Εκει που θα συμφωνησω μαζι σου ειναι στο after sales της VW που ειναι απλα απαραδεκτο και ειναι και πανακριβα τα ανταλακτικα χωρις να υπαρχει λογος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Finn Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Η μάνα μου έχει ένα TSI 14άρι εδώ κι 1μιση χρόνο.Το οδηγάμε 3 άτομα και έχει κάνει 57000 απροβλημάτιστα χιλιόμετρα με τα προβλεπόμενα service του. Φοβερό αμάξι μπορώ να πω.Αν είχα τα λεφτά θα περνα και για μένα ένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickolas Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Δηλαδή γνωρίζεις άτομο με TSI που του χάλασε η μηχανή στα 44.000χλμ.? Δεν έχει ακουστεί κάτι τέτοιο πάντως. Ούτε καν το να καίνε λάδι (που λέγανε τουλάχιστον παλαιότερα για ατμοσφαιρικά κυρίως σε περιπτώσεις "παππουδίστικης" οδήγησης) Γενικά τα TSI ως τώρα έχουν βγάλει μόνο περιφειακές (και απλές) βλάβες. Τίποτα το σοβαρό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
anterovgaltis Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 17 Ιουλίου 2009 Οι φήμες για τους tsi έχουν καταντήσει πια... και γενικά οι φήμες για το οποιοδήποτε μοντέλο εταιρεία... Ελεος Ανάμεσα στα δυο μοντέλα που παρέθεσε o starter>> golf. Μπορει το focus να διαθέτει την καλύτερη πίσω ανάρτηση της κατηγορίας, μπορεί πράγματι να έχει τη φήμη του αξιόπιστου, αλλά ο πραγματικά αδύναμος κινητήρας του (και θορυβώδης σε σχέση με τους tsi) το θέτει αυτόματα εκτός. Ακόμη και η ford που αρνιόταν πεισματικά να μπει στο παιχνίδι των υπερτροφοδοτούμενων τώρα τα αλλάζει. Κάτι λέει αυτό... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alchemist` Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Καλησπέρα παίδες.Είμαι καινούριος στο insomnia.Θα ήθελα πρώτα να σας πω ένα μεγάλο γειά.! Λοιπόν,με απασχολεί ένα θεματάκι το τελευταίο καίρο σχετικά με το ποιό αυτοκίνητο να διαλέξω.Το Golf είναι ωραίο σαν αμάξι,δλδ μου αρέσει αρκετά αλλά το πρόβλημα είναι ότι έχω ακούσει ότι ο tsi βγάζει πολλά προβλήματα.. και σίγουρα δε θέλω να τρώω τις ώρες μου στα συνεργεία..Από την άλλη, το focus μου αρέσει επίσης και σαν σχεδίαση και σαν οδηγική συμπεριφορά.Δε ξέρω ποιό να διαλέξω.Ας με βοηθήσει κάποιος! ευχαριστώ πολύ και καλά μπάνια! Φιλικά Αλέξανδρος Καλωσήρθες καταρχήν... Εγώ έχω το Golf V TSI GT Sport @140PS εδώ και 1,5χρόνο (52384km)... Ειληκρινά είμαι πολύ ευχαριστημένος, το αυτοκίνητο δεν έχει παρουσιάσει ποτέ κανένα πρόβλημα και το service είναι σχετικά φτηνό (~120ευρώ)... Οι κινητήρες TSI είναι εξαιρετικοί και σε θέματα επιδόσεων δεν συγκρίνονται με τίποτε άλλο στην κατηγορία τους... Η επιτάχυνση & η αίσθηση που δίνουν ο συνδυασμός turbo+compressor είναι τέλεια... (Ο ήχος του τούρμπο δεν συγκρίνεται με έναν συμβατικό κινητήρα ) Οι φήμες για την αναξιοπιστία τους είναι απλά....φήμες... Με είχαν ζαλίσει και εμένα όταν αποφάσισα να το πάρω... Και επίσης ΔΕΝ καίει λάδια όπως λέγανε... Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι πολύ ποιοτηκό, ειδικά το ηχοσύστημα, και επίσης υπάρχουν παντού αερόσακοι...Λίγα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει έχουν καλύτερες αναρτήσεις και φρένα... Πιστεύω είναι πιο σπορ από το focus και η αξία του θα χαθεί πιο αργά... Το προτείνω ανεπιφύλακτα!!! {και μην ξεχνά ότι εσύ μιλάς για το GOLF Vi, & όχι το V που έχω εγώ, σίγουρα θα υπάρχουν βελτιώσεις} Πληροφοριακά: 1) ο κινητήρας δεν είναι 122PS, είναι παραπάνω... οι γερμανοί δηλώνουν λιγότερα άλογα γιατί εκεί ι φορολογία πάει σύμφωνα με τα άλογα και όχι τα κυβικά... Στο δικό μου έκανα δυναμομέτρηση και αντί για 140PS, έβγαλε 156PS. 2) η τιμή σε άλογα που μας δίνεται είναι η μέγιστη τιμή PS που πιάνει ο κινητήρας σε οποιδήποτε αριθμών στροφών/λεπτό... Έτσι το Χ αυτοκίνητο μπορει να έχει 40άλογα στις 1000rpm με την 1η ταχύτητα, 60 στις 2000rpm, 90 στις 4000rpm και 120(max) στις 6000rpm... Έστω ότι το Υ αυτοκίνητο έχει 50 άλογα στις 1000rpm, 75 στις 2000rpm, 100 στις 4000rpm και 115(max) στις 6000rpm ... (τα νούμερα είναι πλασματικά) Στα χαρτιά θα φαίνεται ότι το Χ αυτοκίνητο είναι 120άλογα ενώ το Υ 115... Παρόλαυτά όμως το αυτοκίνητο Υ είναι πιο γρήγορο. Ο κινητήρας TSI έχει λοιπόν το ίδιο πλεονέκτημα με το αυτοκίνητο Y, έχει περισσότερη δύναμη απο έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα σε μεγάλο εύρος στροφών/λεπτό. Αυτά... ελπίζω να μην ξέχασα κάτι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ipso33 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Το Golf είναι ωραίο σαν αμάξι,δλδ μου αρέσει αρκετά αλλά το πρόβλημα είναι ότι έχω ακούσει ότι ο tsi βγάζει πολλά προβλήματα.. και σίγουρα δε θέλω να τρώω τις ώρες μου στα συνεργεία..Φιλικά Αλέξανδρος Είμαι κάτοχος ενός Golf 1,6 FSI 115HP κόκκινο δίπορτο 65000χλ του 2004 και ενός TIGUAN 1,4 TSI 150HP λευκό του 2009 6500χλ. Έχω τουλάχιστον άλλους τρεις γνωστούς με Golf τα προβλήματα που ανέφερες μου είναι άγνωστα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 19 Ιουλίου 2009 Είμαι κάτοχος ενός Golf 1,6 FSI 115HP κόκκινο δίπορτο 65000χλ του 2004 και ενός TIGUAN 1,4 TSI 150HP λευκό του 2009 6500χλ.Έχω τουλάχιστον άλλους τρεις γνωστούς με Golf τα προβλήματα που ανέφερες μου είναι άγνωστα. Ε ενταξει το 1.6 FSI ειχε πολλα προβληματα που καιγανε λαδι και προβληματα λειτουργιας γενικα. Ειδικα μεσα στο Vag group ειχε πλανταξει ο τοπος. Το οτι δεν σαυ εβγαλε κατι ως τωρα ειναι απλα τυχη αν και τα χιλιομετρα που εχεις ειναι ακομα λιγα. Δεν λεω οτι θα σου βγαλει προβλημα απλα οτι ακομα βρισκεσαι μεσα στο "φασμα" καλης λειτουργιας του αυτοκινητου σου. Πες και εμενα που το φιλαρακι μου με το ιδιο Golf οπως το δικο σου στα 122.000 χιλιομετρα τελικα το μοτερ του "ψωφησε" και αφου ειχε φαει τα λεφτα του και τα μαλια του στα συνεργεια πριν γινει αυτο εξ αιτιας περιεργης λειτουργιας του κινητηρα. Τετοια προβληματα ομως μεχρι στιγμης με TSI δεν βρεθηκαν και τα περισσοτερα προβληματα που αναφερονται συνηθως μιλαμε για "καγκουρες" ιδιοκτητες που τα προκαλουν οι ιδιοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paparoupas Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Εχοντας προσφατα κανει την αλλαγη απο το ενα αυτοκινητο (Focus 115hp - 130.000 km) στο αλλο (Golf 160tsi), εχω να πω οτι μαλλον δεν εχω μετανιωσει για την αλλαγη, οποτε και προτεινω το Golf. Θα αναφερω μονο 2 πραγματα που θεωρω ανασταλτικα, και για τα υπολοιπα ρωτα με οτι θες. - Το Golf υστερει (εναντι του Focus παντα, οχι γενικα) ως προς το στησιμο. Το Focus ηταν (ειναι δηλάδη...) πιο καλοζυγισμενο σαν σασι και πολυ λιγοτερο αποστειρωμενο απο το Golf. Οχι οτι το Golf dε στριβει, αλλα τελικα δεν καταλαβαινεις γιατι εστριψε... (Τραβαει πολλα σχολια αυτη η προταση ) Αλλα αυτο τελικα νομιζω οτι απασχολει μικρο μερος των αγοραστων Golf, οι καυ***οι παιρνουν αλλα αυτοκινητα... - Κατι το οποιο εχω παρατηρησει στο Golf και το οποιο μου εχει κανει αρνητικη εντυπωση ειναι καποια αποσταθεροποιηση που εμφανιζει στο φρεναρισμα και ειδικα πανω σε στροφες. Ο λογος που το αναφερω ειναι κυριως γιατι δεν το ειχα διαβασει σε καμια κριτικη, ενω δεν ειναι κατι αμελητεο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ikaruga24 Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Εχοντας προσφατα κανει την αλλαγη απο το ενα αυτοκινητο (Focus 115hp - 130.000 km) στο αλλο (Golf 160tsi), εχω να πω οτι μαλλον δεν εχω μετανιωσει για την αλλαγη, οποτε και προτεινω το Golf. Θα αναφερω μονο 2 πραγματα που θεωρω ανασταλτικα, και για τα υπολοιπα ρωτα με οτι θες. - Το Golf υστερει (εναντι του Focus παντα, οχι γενικα) ως προς το στησιμο. Το Focus ηταν (ειναι δηλάδη...) πιο καλοζυγισμενο σαν σασι και πολυ λιγοτερο αποστειρωμενο απο το Golf. Οχι οτι το Golf dε στριβει, αλλα τελικα δεν καταλαβαινεις γιατι εστριψε... (Τραβαει πολλα σχολια αυτη η προταση ) Αλλα αυτο τελικα νομιζω οτι απασχολει μικρο μερος των αγοραστων Golf, οι καυ***οι παιρνουν αλλα αυτοκινητα... - Κατι το οποιο εχω παρατηρησει στο Golf και το οποιο μου εχει κανει αρνητικη εντυπωση ειναι καποια αποσταθεροποιηση που εμφανιζει στο φρεναρισμα και ειδικα πανω σε στροφες. Ο λογος που το αναφερω ειναι κυριως γιατι δεν το ειχα διαβασει σε καμια κριτικη, ενω δεν ειναι κατι αμελητεο. Σου ακουγεται και εσενα ο θορυβος (δυνατο σφηριγμα) μεταξυ 2200 - 2800 στροφες? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 Share Δημοσ. 6 Αυγούστου 2009 - Κατι το οποιο εχω παρατηρησει στο Golf και το οποιο μου εχει κανει αρνητικη εντυπωση ειναι καποια αποσταθεροποιηση που εμφανιζει στο φρεναρισμα και ειδικα πανω σε στροφες. Ο λογος που το αναφερω ειναι κυριως γιατι δεν το ειχα διαβασει σε καμια κριτικη, ενω δεν ειναι κατι αμελητεο. Αναφέρεται αυτό που λες σε κριτικές αλλά δεν είναι μειονέκτημα. Σε βοηθάει να το τοποθετήσεις καλύτερα στη στροφή. Η λύση είναι να φρενάρεις πριν τη στροφή και όχι κατά τη διάρκεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.