Προς το περιεχόμενο

xoris video carta

kostas124

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

re paidia diavaza ena thema simera se ena periodikogia video kartes , kai elege an exete agorasi prosfata computer ,

bori kai na min xreiastitai video karta gia na perasete video ston skliro sas ... einai dinaton afto to pragma ? ..

emena to computer mou einai areketa kainourio 1 mina to exo boro na to kano ? ego mexri tora hxera hthels sigoura video karta

Δημοσ.

υποθέτοντας βέβαια οτι υπάρχει κάτι σαν composite/svideo in στον υπολογιστή σου. Αυτό μπορεί να γίνεται απο μια κάρτα γραφικών ανάλογη ή απο ένα tv turer

Δημοσ.

Και οι ΑΤΙ All In Wonder δηλάδή είναι αποτυχία;

Δημοσ.

<blockquote><font class="small">Quote gbassili:</font><hr> Karta grafikon kai karta video mazi = apotixia kai kaki analisi.

Proteino tin agora mia katharoaimis kartas video gia kaliteri analisi kai dinatotita video montaz se aristes sinthikes. <hr /></blockquote>

Oxi panta apotyxia, h AIW 9700pro theoritika einai kalyterh apo oles tis non-professional video kartes ekei exw (kai kalyterh apo oles tis alles kartes grafikwn :P ) mono pou th vlepw na exei panw apo 200xil edw pera :(

Δημοσ.

ok na sas po kalitera ti ti thelo afti tin fasi ..

emena me niazh perisotero na boro na paro fotografies apo kapies tainies kai na tis epexergasto opote to na xoso lefta se kapia akrivi karta den nomizo tha htan kai poli xrisimo se afti tin fasi ..

xeri mipos kanis an boris na paris apo to dvd fototgrafies ?

yparxi exoteriko dvd ? .. den tha hthela na bo se fasaria na anixo to mixanima tora mia kai einai kainourio .. opote an ginetai na gini h doulia me dvd tha hthela ena exoteriko ..

telon padon kamia lisi h yparxi h tha prepi na ta skaso gia

kamia karta video kai apo ki na perno tis oftografies ???

Δημοσ.

exoteriko dvd?? mono auta pou pane stis thleoraseis :)

h lysh einai aplh kai den thes trella pramata:

ola ta dvd players tou pc (powerdvd,windvd...) mporoun na paroun mia foto apo to dvd, apla patas ena koumpi

kai den einai dyskolo na valeis ena dvd sto pc sou, mono pesmas ti exei to pc epano gia na doume an xoraei kati akoma

an exeis camera (analogikh) kai thes na pernas to video sto pc, h apo kapoia allh phgh xreiazesai mia karta me video-in

tetoies einai oles oi DELUXE tis asus (ge force me extra dynatothtes), oi ALL-IN-WONDER tis ati, kai diafores alles apo alles etairies

an den thes kati tetoio kai thes mono auto pou eipes me to dvd tote pare ena dvd kai eisai ok

prosexe: to DVD na einai esoteriko, epimeno se auto giati oti allo einai ligotero praktiko kai anamfivolou poiothtos, xoria to kostos

mhn sou pei kanenas na pareis dvd gia thleorash kai na to valeis sto pc, thes kartes akrivoteres apo oses periegrapsa

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...