GoldenEye Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2009 την εχω πατησει τρεις φορες με προιον το οποιο μετα την παραγγελια εγινε μη διαθεσιμο (και την μια κατι δεν πηγαινε καλα με το site τους γιατι καταχωρηθηκε η παραγγελια 3 φορες-πακετο με PS3 και 2 games-η παραγγελια ακομα εκρεμμει απο τα χριστουγεννα...). επισης ενα πολυ μεγαλο μπραβο στο πλαισιο στο συνταγμα που πηγαν να μου δωσουν ενα κινητο (samsung s8000) και καλα τελευταιο κομματι (αφου διαβεβαιωσα τον πωλητη οτι θα πληρωσω μετρητα...) με αλλοιωμενο το αυτοκολλητο της συσκευασιας (-φιλαρακο ξερεις πως ειναι αυτα, σκιστηκε στην μεταφορα, αυτο μου ειπαν κατα λεξη αν και ηταν επιμελως ξανακολλημενο), μετα απο παρακληση μου να ανοιξει το κουτι παρατηρησα οτι τα μισα εξαρτηματα στο κουτι δεν ηταν σε σακουλακι και ατακτα τοποθετημενα και ο πωλητης αρνηθηκε να βαλει την μπαταρια να δω αν δουλευει αν δεν πληρωνα πρωτα... μετα παω στο πλαισιο στο mall και ο ενας πωλητης μου ελεγε δεν το χουμε απο βδομαδα και με εγραψε κανονικοτατα και στα καπακια ρωταω μια αλλη πωλητρια και μου λεει μισο να το φερω (εμεινα _______) και αφου με επρηξε να κανω συνδεση vodafone και conn-x τελικα το πηρα (επρεπε να το χα παρει απο αλλου για την ταλαιπωρια και το τσιτωμα νευρων-εχε χαρει που βιαζομουν και δεν ειχα υπομονη). βεβαια αλλες φορες ειναι υποδειγμα εξυπηρετησης και ειδικα σε συγκριση με αλλους (κυριως το service των turbo-x). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skyhawk Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 την εχω πατησει τρεις φορες με προιον το οποιο μετα την παραγγελια εγινε μη διαθεσιμο (και την μια κατι δεν πηγαινε καλα με το site τους γιατι καταχωρηθηκε η παραγγελια 3 φορες-πακετο με PS3 και 2 games-η παραγγελια ακομα εκρεμμει απο τα χριστουγεννα...). επισης ενα πολυ μεγαλο μπραβο στο πλαισιο στο συνταγμα που πηγαν να μου δωσουν ενα κινητο (samsung s8000) και καλα τελευταιο κομματι (αφου διαβεβαιωσα τον πωλητη οτι θα πληρωσω μετρητα...) με αλλοιωμενο το αυτοκολλητο της συσκευασιας (-φιλαρακο ξερεις πως ειναι αυτα, σκιστηκε στην μεταφορα, αυτο μου ειπαν κατα λεξη αν και ηταν επιμελως ξανακολλημενο), μετα απο παρακληση μου να ανοιξει το κουτι παρατηρησα οτι τα μισα εξαρτηματα στο κουτι δεν ηταν σε σακουλακι και ατακτα τοποθετημενα και ο πωλητης αρνηθηκε να βαλει την μπαταρια να δω αν δουλευει αν δεν πληρωνα πρωτα... μετα παω στο πλαισιο στο mall και ο ενας πωλητης μου ελεγε δεν το χουμε απο βδομαδα και με εγραψε κανονικοτατα και στα καπακια ρωταω μια αλλη πωλητρια και μου λεει μισο να το φερω (εμεινα _______) και αφου με επρηξε να κανω συνδεση vodafone και conn-x τελικα το πηρα (επρεπε να το χα παρει απο αλλου για την ταλαιπωρια και το τσιτωμα νευρων-εχε χαρει που βιαζομουν και δεν ειχα υπομονη). βεβαια αλλες φορες ειναι υποδειγμα εξυπηρετησης και ειδικα σε συγκριση με αλλους (κυριως το service των turbo-x). Για τις Online παραγγελιες/προσφορες δεν εχω γνωμη γιατι εχω πλαισιο σχεδον διπλα μου. Οσον αφορα την εξυπηρετηση στα καταστηματα, εξαρταται που θα πεσεις. Παντως το πλαισιο στην βουλιαγμενης/αλιμου ειναι αψογο. Υποδειγμα εξυπηρετησης πραγματικα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
JIMBOAthens Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Παντως το πλαισιο στην βουλιαγμενης/αλιμου ειναι αψογο. Υποδειγμα εξυπηρετησης πραγματικα. +1 και από εμένα. Μου το έχουν αποδείξει πολλάκις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bikey77 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Παρήγγειλα πριν από μερικές μέρες ένα kit OCZ 2x512ΜΒ στην super καταπληκτική τιμή των 5 ευρώ και μου το έφεραν στις 28/07. Όταν άνοιξα το κουτί έμεινα έκπληκτος βλέποντας δύο μνήμες μεταχειρισμένες, εκτός συσκευασίας (ήταν και η συσκευασία μέσα στο κουτί αλλά απλά πεταμένη μέσα, ΠΑΝΒΡΩΜΙΚΗ ΚΑΙ ΤΡΙΣΑΘΛΙΑ, την καθάρισα με Ajax για να μπορώ να την πιάσω), με αυτοκόλλητα από το Service του Πλαισίου. Αποτέλεσμα: Οι μνήμες δεν λειτουργούν (εξού και τα αυτοκολλητάκια από το Service) άρα μου πούλησαν ελαττωματικό προϊόν εις γνώσιν τους. Τους έστειλα email και με πηραν τηλέφωνο ζητώντας συγγνώμη και προτείνοντάς μου να μου αντικαταστήσουν το προϊόν με παρόμοιο (αφού ίδιο δεν υπάρχει) αφού φυσικά πληρώσω τη διαφορά (δηλ αυτό είναι εξυπηρέτηση και αναγνώριση λάθους/εξαπάτηση??). Να σημειώσω ότι στη σελίδα του προϊόντος δεν αναφέρεται πουθενά ότι είναι μεταχειρισμένο προϊόν ούτε φυσικά ότι είναι προϊόν του Plaisio Stock. Μέχρι τώρα ήμουν ικανοποιημένος πελάτης αλλά με ξενέρωσε πολύ η στάση τους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fabio Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 λεφτα πισω φυσικα δεν δινουν ε ? οχι για το 5ευρω αλλα αυτη τη μνημη θελω ρε φιλε !!! εγω θα πηγαινα και απο το μαγαζι. δεν νομιζω να θελουν να ακουνε τι γινεται κι οι αλλοι πελατες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bikey77 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Με ρώτησαν αν θέλω να το πάω πίσω και να μου κόψουν πιστωτικό. Δηλαδή να δώσω και 5 ευρώ βενζίνη και 2 ώρες από τον χρόνο μου για τα 5 ευρώ? Όχι φυσικά. Προτιμώ να τις κάνω φυσαρμόνικα. Είναι ακριβώς αυτό που λες, δεν είναι τα 5 ευρώ, είναι η εξαπάτηση και η κοροϊδία και αντί να αποζημιώσουν τον πελάτη τους κάνοντας του μια αντικατάσταση ίδιου ή παρόμοιου προϊόντος χωρίς επιβάρυνση, σου λένε "δώσε κι άλλα 25 και πάρε άλλη μνήμη". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mathewgx Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Η ιδια συζητηση γινοταν και στο thelab.gr http://www.thelab.gr/showthread.php?t=66565 , αλλα εκει το θεμα κλειδωθηκε και μονο που δεν επεσαν να φανε αυτον που ανοιξε το θεμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Super Moderators Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 από την στιγμή που είναι DOA ζήτα τα λεφτά σου πίσω και μην δεχτείς τπτ άλλο...εκτός βέβαια αν σου δώσουν άλλες ΤΣΑΜΠΑ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
o_magazatoras Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 από την στιγμή που είναι DOA ζήτα τα λεφτά σου πίσω και μην δεχτείς τπτ άλλο...εκτός βέβαια αν σου δώσουν άλλες ΤΣΑΜΠΑ.. Και να πεις ότι είναι μακρυά...δυό posts παραπάνω είναι.Και λέει ότι "Δηλαδή να δώσω και 5 ευρώ βενζίνη και 2 ώρες από τον χρόνο μου για τα 5 ευρώ?" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Super Moderators Thresh Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Super Moderators Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 μην τα θέλουμε και όλα τότε, σιγά μην του τα φέρουν και σπίτι τσάμπα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mimidon Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Για τις Online παραγγελιες/προσφορες δεν εχω γνωμη γιατι εχω πλαισιο σχεδον διπλα μου. Οσον αφορα την εξυπηρετηση στα καταστηματα, εξαρταται που θα πεσεις. Παντως το πλαισιο στην βουλιαγμενης/αλιμου ειναι αψογο. Υποδειγμα εξυπηρετησης πραγματικα. Υπόδειγμα μπορεί να είναι, αλλά από service πάσχουν. Πήγα με τον κολλητό μου τον υπολογιστή του για service (Blue Screen που έδειχνε μνήμες - έτρεξα MemTest και τους είπα ότι φταίει η μητρική - θέσεις RAM 2 - 4), δεν ειδοποιήσανε καθόλου ότι ήταν έτοιμο (τους πήρε μετά από 4 ημέρες ο φίλος μου), και τελικά είπαν ότι έφταιγαν οι μνήμες και τις αλλάξανε.. 1 ημέρα μετά, νέα κολλήματα, άντε πάλι στο service (3η φορά - είχε πάει και στο μήνα πάνω και αλλάξανε τα 2 DVD-RW), βρήκαν πρόβλημα στην κάρτα γραφικών (260) και την αλλάξανε με 275... Καλά ως εδώ, απλώς όταν ανοίξαμε από περιέργια το κουτί, ανακαλύψαμε τι κάνανε με τις μνήμες... οι 4 1GB έγιναν 2 2GB (στις θέσεις 1-3) και ως δια μαγείας λύθηκε το θέμα της μητρικής! Το καλό είναι ότι έγινε μια μίνι αναβάθμιση και τώρα ακολουθεί ξύλωμα μητρικής και βουρ για Πλαίσιο Service Συντάγματος, γιατί δεν αντέχεται τέταρτη φορά στην Γερουλάνου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SlimData Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Πρωτον, στον φιλο με τις μνημες εχω να πω το εξης.. ΟΧΙ, ουτε θα κανεις τις μνημες φυσαρμονικα ουτε βεβαια θα δεχτεις τα 5 ευρω πισω... Θα πας σε ενα καταστημα με το προιον και την αποδειξη αγορας και θα ζητησεις αντικατασταση, αν οχι με τις ιδιες, με παρομοιες η καλυτερες. Δεν χρειαζεται να κανεις φασαρια η να φωναξεις η οτιδηποτε τετοιο. Απλα θα το ζητησεις και θα γινει γιατι ετσι προβλεπεται. Ειτε εδωσες 5 ειτε 5000 ευρω εχεις αγορασει ενα προιον και καλυπτεται με εγγυηση... Και δευτερον, να κανω ενα σχολιο για το θεμα Πλαισιο. Παιδια μην τα βαζετε με τους υπαλληλους στο πλαισιο. Πιστεψτε με δεν φταινε σε κατι. Σιγουρα υπαρχουν ακυροι τυποι που μπορει να σε φερουν στα ορια σου αλλα ειναι λιγοι. Γνωριζετε οτι το προσωπικο των καταστηματων του πλαισιου εχει μειωθει κατα 30-35%....??? Η για τους υπαλληλους που συναρμολογουν τους υπολογιστες στις κεντρικες αποθηκες?? 60 πριν 3 χρονια, 32 περυσι και λιγοτεροι απο 15 τωρα........... Αλλοι παραιτηθηκαν και αλλοι απολυθηκαν.Οι ψυχολογικες συνθηκες εργασιας για αυτα τα παιδια ειναι απαραδεκτες. Σε σχεση με αντιστοιχα καταστηματα η πιεση που εχουν απο ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ τα παιδια στο πλαισιο ειναι ασυγκριτη. Εγω προσωπικα το εχω ξαναδηλωσει, μεχρι πολυ προσφατα δουλευα στο πλαισιο και απολυθηκα με πολυ ασχημο τροπο απο εναν διπροσωπο διευθυντη. Αρα μην κατηγορηθω οτι αβανταρω το πλαισιο... Απεναντιας αυτη τη στιγμη η διαθεση μου προς τη συγκεκριμενη εταιρια δεν θα μπορουσε να ειναι χειροτερη. Απλα σας ξαναλεω, μην επιτιθεστε στα παιδια που δουλευουν εκει. Ειναι οι τελευταιοι που φταινε.... Η ευθυνη βαραινει αποκλειστικα τη διευθυνση της εταιριας που θελει να γινει μεγαλυτερη μειωνοντας ολα τα εξοδα....... Συγνωμη για το μεγεθος του μηνυματος μου, πιστεψτε με θα μπορουσα να γραφω ωρες ολοκληρες.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
UpToDate_ Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 O SlimData ειναι σωστος σε οσα λεει περι προσωπικου....προσφατα ειχα δει κατι βιντεακια στο youtube για το υπερσυχρονο καταστημα στην Mαγουλα...και σχεδον ολα τα comments ηταν απο πρωην-νυν προσωπικο το οποιο "κλαιγοταν" κατα καποιον τροπο, λογω του οτι το Πλαισιο βγαζει μια αριστη εικονα προς τους πελατες...ενω προς τους υπαλληλους μια ακρως αντιθετη..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GoldenEye Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Πρωτον, στον φιλο με τις μνημες εχω να πω το εξης.. ΟΧΙ, ουτε θα κανεις τις μνημες φυσαρμονικα ουτε βεβαια θα δεχτεις τα 5 ευρω πισω... Θα πας σε ενα καταστημα με το προιον και την αποδειξη αγορας και θα ζητησεις αντικατασταση, αν οχι με τις ιδιες, με παρομοιες η καλυτερες. Δεν χρειαζεται να κανεις φασαρια η να φωναξεις η οτιδηποτε τετοιο. Απλα θα το ζητησεις και θα γινει γιατι ετσι προβλεπεται. Ειτε εδωσες 5 ειτε 5000 ευρω εχεις αγορασει ενα προιον και καλυπτεται με εγγυηση...Και δευτερον, να κανω ενα σχολιο για το θεμα Πλαισιο. Παιδια μην τα βαζετε με τους υπαλληλους στο πλαισιο. Πιστεψτε με δεν φταινε σε κατι. Σιγουρα υπαρχουν ακυροι τυποι που μπορει να σε φερουν στα ορια σου αλλα ειναι λιγοι. Γνωριζετε οτι το προσωπικο των καταστηματων του πλαισιου εχει μειωθει κατα 30-35%....??? Η για τους υπαλληλους που συναρμολογουν τους υπολογιστες στις κεντρικες αποθηκες?? 60 πριν 3 χρονια, 32 περυσι και λιγοτεροι απο 15 τωρα........... Αλλοι παραιτηθηκαν και αλλοι απολυθηκαν.Οι ψυχολογικες συνθηκες εργασιας για αυτα τα παιδια ειναι απαραδεκτες. Σε σχεση με αντιστοιχα καταστηματα η πιεση που εχουν απο ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ τα παιδια στο πλαισιο ειναι ασυγκριτη. Εγω προσωπικα το εχω ξαναδηλωσει, μεχρι πολυ προσφατα δουλευα στο πλαισιο και απολυθηκα με πολυ ασχημο τροπο απο εναν διπροσωπο διευθυντη. Αρα μην κατηγορηθω οτι αβανταρω το πλαισιο... Απεναντιας αυτη τη στιγμη η διαθεση μου προς τη συγκεκριμενη εταιρια δεν θα μπορουσε να ειναι χειροτερη. Απλα σας ξαναλεω, μην επιτιθεστε στα παιδια που δουλευουν εκει. Ειναι οι τελευταιοι που φταινε.... Η ευθυνη βαραινει αποκλειστικα τη διευθυνση της εταιριας που θελει να γινει μεγαλυτερη μειωνοντας ολα τα εξοδα....... Συγνωμη για το μεγεθος του μηνυματος μου, πιστεψτε με θα μπορουσα να γραφω ωρες ολοκληρες.... καλα κανεις και τα λες γιατι απο την απαξιωση των μανατζεροβλακακων την πληρωνουν οι απλοι υπαλληλοι και τελικα καταληγουν τετοιες επιχειρησεις να δουλευουν με βληματα μεγαλου διαμετρηματος... αλλα δεν φταιω εγω που θα παω τα ζεστα μου λεφτακια που τα δουλεψα για την ανευθυνοτητα τους. τα νουμερα μιλανε απο μονα τους. 70% κατω σε πωλησεις (και οχι για την οικονομικη κριση) ειναι και το πλαισιο και το e-shop. γιατι πολυ απλα εχουν ανοιξει πολλες μικροτερες ηλεκτρονικες επιχειρησεις με υπευθυνη σταση και σεβασμο και δεν εχουν καρτελ τιμων (ελεος πια). Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SlimData Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2009 Φιλε μου εννοειτε οτι συμφωνω μαζι σου. Μπροστα μου ειχαν τυχει περιστατικα με πελατες π.χ. για αντικατασταση προιοντων και ειτε με πιστεψεις ειτε οχι, επαιρνα το μερος των πελατων. Στο λεω οσο πιο ειλικρινα μπορω. Και το σκεπτικο μου ηταν ολοιδιο με αυτο που μολις ειπες. Υπαρχει περιπτωση να πηγαινα εγω σε μαγαζι να εδινα 20-50-250 ευρω και μετα να μου πουνε ξερετε δεν το αλλαζουμε και δεν αυτο και δεν εκεινο.....????? ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ!!! Και ναι, χανει κοσμο ειδικα το πλαισιο και το αντιμετωπιζει εντελως λανθασμενα... Προβλημα τους λοιπον... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.