privateer Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Στη δημιουργία 5 - 10 καταστημάτων Apple, την προσεχή πενταετία, προσανατολίζεται η Info – Quest. Μετά την εξαγορά της Rainbow, η εταιρεία προχωρά στον εμπλουτισμό του δικτύου λιανικής, τόσο μέσω της δημιουργίας καινούργιων καταστημάτων «U», όσο και μέσω του λανσαρίσματος των νέων καταστημάτων Apple Store. Σύμφωνα με πηγές της εταιρείας, η Info – Quest προτίθεται να κατασκευάσει, την προσεχή πενταετία, 5 - 10 καταστήματα Apple. Αντίστοιχα, μέχρι τα τέλη του 2009, τα καταστήματα «U» αναμένεται να φτάσουν τα 80, έναντι 63 το πρώτο πεντάμηνο του έτους, όλα με τη μέθοδο του franchise. Η ανάπτυξη καταστημάτων «U» και Apple Store συγκαταλέγεται στην προσπάθεια της εταιρείας για βελτίωση του μικτού περιθωρίου κέρδους, μέσω ομαλής μετάβασης, από αμιγώς χονδρική πώληση, (και) σε λιανική. Όντας πιστοποιημένος συνεργάτης των HP, IBM, Microsoft και Dell, η εταιρεία φιλοδοξεί να προχωρήσει ένα βήμα παραπέρα από τη χονδρική πώληση προϊόντων πληροφορικής, εξαιτίας της συγκέντρωσης, τόσο σε επίπεδο πελατών, όσο και προμηθευτών που παρατηρείται στην αγορά πληροφορικής. Άγνωστο παραμένει -μέχρι σήμερα- αν θα δημιουργηθεί κάποιο μεγάλο Apple Store, όπως πραγματοποιείται συνήθως σε πρωτεύουσες χωρών. Πάντως, πρωταρχική επιδίωξη της Info – Quest παραμένει η ευρεία διάδοση προϊόντων της Apple σε Ελλάδα και Κύπρο, καθώς το μερίδιο αγοράς τους υπολείπεται εμφανώς άλλων κρατών της Ευρώπης. Μπορεί μεν τα καταστήματα «U» και Apple να αποτελούν την επάνοδο και το «μεγάλο στοίχημα» του ομίλου στον κλάδο της λιανικής πώλησης, ωστόσο τα περιθώρια κέρδους, στον εν λόγω κλάδο, θεωρούνται περιορισμένα, απαιτώντας παράλληλα σημαντικές επενδύσεις. Πηγή: capital.gr
Haros Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Καιρός ήταν να γίνει σωστή αντιπροσώπευση της apple στην Ελλάδα...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 το καλό after sales support είναι που χρειάζεται, όχι απλά μαγαζιά για να πουλάνε...
Demetris77 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Αυτη τη φιρμα το πλαισιο επρεπε να την αναλαβει για να της δωσει και κυρος λογο after-sale service κλπ.. τωρα οι αλλοι ειναι.. αστα βραστα..
Madlef86 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Συμφωνώ με τον φίλο Demetris77.... Μακάρι να έχουμε άδικο!
paokara Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Η Quest δεν φημίζεται για το καλό after sales support οπότε θα δούμε.
TechnoState Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 ..βασικά η apple ξέρουμε ποια είναι, δεν θα μας μιλήσει ένας dealer γι' αυτήν. Επίσης πολιτική της εταιρείας είναι να έχει ποιότητα παντού (κ στο aftersales), θα μου πείτε τώρα πως με την rainbow από την μια κόντευες να πάρεις σύνταξη για να πάρεις πίσω το μηχανάκι σου και απο την άλλη τα έσκαγες σαν να έβαζες Ferrari στα pit-stop. Πάντως κάνεις δεν είχε εξαπατηθεί απο όσο γνωρίζω κ διορθώστε με αν κάνω λάθος. Δεν είμαι φαν της εταιρείας διότι, αφενός την θεωρώ ψωνίστικη aka iphone fever και αφετέρου το κόστος ευκαιρίας είναι τεράστιο (1000+ eu τουλάχιστον για ενα macbook) για ένα τυπικό κοινό ποιοτικό μηχάνημα. Και τελικά πιστεύω (τουλάχιστον στον τομέα των φορητών που με ενδιαφέρει και ασχολούμαι) πως αν φτιάξει την τιμολογιακή πολιτική της και γίνει πιο ανταγωνιστική και επειδή έχει ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία τότε τα προϊόντα της θα πωλούνται εντελώς μόνα τους χωρίς να έχει ανάγκη τις προωθητικές ενέργειες της κάθε, εκάστοτε dealer / αντιπροσωπείας. Θα μπορεί τότε άνετα να χτυπήσει την τριπλέτα των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο (Dell-HP-IBM/Lenovo).
StavrosD Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 το καλό after sales support είναι που χρειάζεται, όχι απλά μαγαζιά για να πουλάνε... Απ'ότι ακούω τα apple είναι φιλικά στον χρήστη, δεν κολλάνε και δεν χαλάνε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται και πολύ after sales support.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 τότε δεν χρειάζεται να δίνει εγγύηση η apple... ...oh wait
tolis_01 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Απ'ότι ακούω τα apple είναι φιλικά στον χρήστη, δεν κολλάνε και δεν χαλάνε. Στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν χρειάζεται και πολύ after sales support. Άλλο software άλλο hardware. Και τα hardware μια ζωή καίγονται
Demetris77 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 ..βασικά η apple ξέρουμε ποια είναι, δεν θα μας μιλήσει ένας dealer γι' αυτήν. Επίσης πολιτική της εταιρείας είναι να έχει ποιότητα παντού (κ στο aftersales), θα μου πείτε τώρα πως με την rainbow από την μια κόντευες να πάρεις σύνταξη για να πάρεις πίσω το μηχανάκι σου και απο την άλλη τα έσκαγες σαν να έβαζες Ferrari στα pit-stop. Πάντως κάνεις δεν είχε εξαπατηθεί απο όσο γνωρίζω κ διορθώστε με αν κάνω λάθος. Δεν είμαι φαν της εταιρείας διότι, αφενός την θεωρώ ψωνίστικη aka iphone fever και αφετέρου το κόστος ευκαιρίας είναι τεράστιο (1000+ eu τουλάχιστον για ενα macbook) για ένα τυπικό κοινό ποιοτικό μηχάνημα. Και τελικά πιστεύω (τουλάχιστον στον τομέα των φορητών που με ενδιαφέρει και ασχολούμαι) πως αν φτιάξει την τιμολογιακή πολιτική της και γίνει πιο ανταγωνιστική και επειδή έχει ποιότητα κατασκευής και αξιοπιστία τότε τα προϊόντα της θα πωλούνται εντελώς μόνα τους χωρίς να έχει ανάγκη τις προωθητικές ενέργειες της κάθε, εκάστοτε dealer / αντιπροσωπείας. Θα μπορεί τότε άνετα να χτυπήσει την τριπλέτα των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο (Dell-HP-IBM/Lenovo). Και γω δεν ειμαι φαν της συγκεκριμενης φιρμας. Εκτος απ το σεβασμο στο τζομπς σαν ιδιοφυη στον τομεα του , δεν πολυτρελαινομαι με τη φιλοσοφια (all in one), τις τιμες που πουλαει και γενικα το γκατζετιστικο στυλ. Τωρα για σταθεροτητα κλπ που ακουω, φυσικο ειναι απο τη στιγμη που τα μηχανηματα που πουλαει τα εχει δεσει εξαρχης η εταιρια και δεν υπαρχει περιπτωση να υπαρχει αστοχια hardware με αυτη τη μεδοδο. Η Microsoft απ την αλλη, μπορει πολλοι να τη βριζουν για διαφορα, αλλα πουλαει μονο software.. Ηθελα να ηξερα πως δουλευουν αραγε τα διαφορα Mac OS σε μηχανηματα εκτος Mac built
TechnoState Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Ηθελα να ηξερα πως δουλευουν αραγε τα διαφορα Mac OS σε μηχανηματα εκτος Mac built παροδόξως πέρα απο μικρές ασυμβατότητες κ μικροκρασαρίσματα (μεμονωμένα κ εντελώς τυχαία περιστατικά, πιστεύω) δεν έχω ακούσει σοβαρά πρόβλημα (τουλάχιστον για Λέοπαρντ) επίσης, εξοικονόμηση πόρων συστήματος κ σταθερότητα συγκαταλέγονται στα θετικά. Προσωπική εμπειρία δεν έχω, δεν τα έχω βάλει σε κάποιο μηχάνημα μου (ούτε λάπτοπ ούτε ντέσκτοπ) και ούτε σκοπεύω να τα βάλω.
Demetris77 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 14 Ιουλίου 2009 Παντως και για ειμαστε ειλικρινεις , η Apple παντα με το ιδιο μοντελο δουλευε και εφερε ουσιαστικα τον πολυ κοσμο σε επαφη με τον ηλεκτρονικο υπολογιστη οπως τον ξερουμε σημερα, GUI MUI κλπ. Και τεχνικα και επιχηρηματικα ειναι κορυφαιο επιτευγμα σε συγκριση με αλλες εταιριες στο χωρο με κατα πολυ καλυτερες βασεις IBM, HP κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα