{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Phanispal συμφωνώ απόλυτα αλλα θα απαντήσω όπως θα απαντούσε ένας νεαρός. Who gives a fuck, i just wanna play.
Moderators GhostRiderLSOV Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Moderators Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Dude, I'd give a fuck (and more than one) for Lara. If you know what I mean.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Δημοσ. 17 Απριλίου 2013 Το μονο πρόβλημα 4 me είναι το accent, που μετά από τόσα χρονια UK απλά το μισό. Άμα εξαιρέσεις αυτό im with you bro! Lets share the ride
panther_512 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Έχει κάνα 5-ωρο που το ξεκίνησα και εγώ. Πρίν από αυτό, ποτέ δεν ασχολήθηκα σοβαρά με τα παιχνίδια της Lara. Όμορφο παιχνίδι, αρκετά καλοφτιαγμένο, αλλά το μεγάλο μου παράπονο είναι όλα αυτά τα mini-challenges και collectibles δεξιά και αριστερά. Είναι απίστευτα immersion breakers. Το παιχνίδι προσπαθεί να μου πεί μιά ιστορία, την οποία βρίσκω ιδιαίτερα συναρπαστική, και πάνω που αρχίζω και παρασύρομαι, μου λέει να ανάψω τις φωτιές σε 5 αγάλματα, να κάψω 5 αφίσες, να μαζέψω 10 αυγά, να σπάσω 5 καντίλια κ.ο.κ. Πραγματικά δεν υπάρχει ούτε μία γωνιά στο χάρτη που να μήν σου βγάζει κάποιο mini-challenge ή αντικείμενο για συλλογή. Θα μου πείς "Δεν σου αρέσουν, μήν τα κάνεις". Φυσικά και δεν τα κάνω, αλλά το παιχνίδι συνεχώς σπάει τον 4ο τοίχο για να μου υπενθυμίζει κάποιο mini challenge που τυχαίως ανακάλυψα ή προχώρησα. Θα μπορούσαν κάλλιστα όλα αυτά να τα πάρουν και να τα χώσουν σε ένα "game +", όπου αφού τερματίσεις το παιχνίδι και απολαύσεις την ιστορία, μετά σε ξαναξεκινάει με όλα αυτά τα challenges και collectibles. Όπως και να'χει, δεν είναι το πρώτο ούτε το τελευταίο παιχνίδι που έχει αυτά τα πράγματα. Απλά το συγκεκριμένο το βρίσκω ιδιαίτερα βαρυφορτωμένο και επηρεάζει αρνητικά την συνολικά θετικότατη εντύπωση που μου έχει δημιουργηθεί.
naruto14 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Έχει κάνα 5-ωρο που το ξεκίνησα και εγώ. Πρίν από αυτό, ποτέ δεν ασχολήθηκα σοβαρά με τα παιχνίδια της Lara. Όμορφο παιχνίδι, αρκετά καλοφτιαγμένο, αλλά το μεγάλο μου παράπονο είναι όλα αυτά τα mini-challenges και collectibles δεξιά και αριστερά. Είναι απίστευτα immersion breakers. Το παιχνίδι προσπαθεί να μου πεί μιά ιστορία, την οποία βρίσκω ιδιαίτερα συναρπαστική, και πάνω που αρχίζω και παρασύρομαι, μου λέει να ανάψω τις φωτιές σε 5 αγάλματα, να κάψω 5 αφίσες, να μαζέψω 10 αυγά, να σπάσω 5 καντίλια κ.ο.κ. Πραγματικά δεν υπάρχει ούτε μία γωνιά στο χάρτη που να μήν σου βγάζει κάποιο mini-challenge ή αντικείμενο για συλλογή. Θα μου πείς "Δεν σου αρέσουν, μήν τα κάνεις". Φυσικά και δεν τα κάνω, αλλά το παιχνίδι συνεχώς σπάει τον 4ο τοίχο για να μου υπενθυμίζει κάποιο mini challenge που τυχαίως ανακάλυψα ή προχώρησα. Θα μπορούσαν κάλλιστα όλα αυτά να τα πάρουν και να τα χώσουν σε ένα "game +", όπου αφού τερματίσεις το παιχνίδι και απολαύσεις την ιστορία, μετά σε ξαναξεκινάει με όλα αυτά τα challenges και collectibles. Όπως και να'χει, δεν είναι το πρώτο ούτε το τελευταίο παιχνίδι που έχει αυτά τα πράγματα. Απλά το συγκεκριμένο το βρίσκω ιδιαίτερα βαρυφορτωμένο και επηρεάζει αρνητικά την συνολικά θετικότατη εντύπωση που μου έχει δημιουργηθεί. Μην ξεχνάς πως παίζεις παιχνίδι έτσι. Λογικό είναι να συναντάς τέτοια. Εγώ δεν τα βρήκα τόσο ενοχλητικά και για κάποιον που θέλει να το πάει 100% είναι μια χαρά. Ωστόσο υπάρχουν κάποια χαζά mini-challenges όπως τα περισσότερα που ανέφερες...
panther_512 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Ίσως φταίει η κινηματογραφική πλοκή του παιχνιδιού που κάνει αυτά τα mini challenges πιό "out of place" τουλάχιστον για μένα. Και το uncharted έτσι είναι?
naruto14 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Ίσως φταίει η κινηματογραφική πλοκή του παιχνιδιού που κάνει αυτά τα mini challenges πιό "out of place" τουλάχιστον για μένα. Και το uncharted έτσι είναι? Σε κινηματογραφικότητα και σενάριο το Uncharted είναι πολύ πιο μπροστά (χωρίς να σημαίνει πως το TR δεν τα πάει καλά σε αυτούς τους τομείς). Στα υπόλοιπα στοιχεία το gameplay το Tomb Raider κάνει τα πάντα τέλεια. Επίσης το Uncharted δεν έχει mini-challenges. Απλά μαζεύεις ορισμένους θησαυρούς που λειτουργούν ως collectibles.
f1vettel Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 To αρχισα κι εγω,χωρις patch ελεω skidrow 45fps με tressfx ολα στο τερμα. Πολυ ωραιο παιχνιδι,αλλα εχω κολλησει σε ενα φαινομενικα ευκολο σημειο και τα walkthroughs δε βοηθανε! Eιμαι στο σημειο που παω να το σκασω και με πιανει ο Ρωσος στα πρασα να με πνιξει.Ο,τι και να κανω,παντα με πνιγει!Πως θα τον αποτρεψω?
AntonisKo Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Θελει καλο timimg στον χειρισμο σου... Προσπαθησε το, δεν ειναι δυσκολο..
panther_512 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Πάντως έχει μερικά σημεία όπου το παιχνίδι είναι CPU-bound. Τα fps κάνουν τεράστια βουτιά και ο επεξεργαστής τρώει χοντρά ζόρια. Σε εκείνα τα σημεία τα fps καθορίζονται από τον επεξεργαστή. Απαραίτητη προϋπόθεση φυσικά η κάρτα γραφικών σου να ικανοποιεί το παιχνίδι σε εκείνα τα σημεία παραπάνω από τον επεξεργαστή σου. Δεν το περίμενα. Αυτό και το Borderlands 2, με high το physx χωρίς Nvidia καρτα γραφικών είναι τα μόνα παιχνίδια που έχω δεί μέχρι στιγμής να ζορίζουν τους νέους επεξεργαστές. Τώρα για το Tomb Raider συγκεκριμένα, οι developers αναφέραν μία λύση, αλλάζοντας μία τιμή στο Registry των Windows, αλλά ενώ τα fps ανεβαίνουν, υπάρχει περίπτωση για glitches. http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=136427
qsis Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 εγω οσο ειχα δει στο συγκεκριμενο παιχνιδι ο επεξεργαστης ηταν απολυτως διακομητικο στοιχειο, το cpu usage ηταν αστειο μου κανει εντυπωση αυτο που λες, σε τι σημεια συνεβαινε; edit α για μες στη πολη , ναι εκει επαιζε καποιο ζορι
panther_512 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Είναι στα σημεία με τα πολλά κτίρια. Και αυτό συμβαίνει σε πολύ συγκεκριμένες γωνίες. Για παράδειγμα κοιτάς τα κτίρια μπροστά σου και η χρήση της GPU πέφτει κατακόρυφα, μαζί και τα frames, ενώ αυξάνεται κατακόρυφα η χρήση της CPU. Γυρνάς το βλέμα της Lara ελάχιστα δεξιά ή αριστερά και η χρήση της GPU επανέρχεται στα κανονικά της, ενώ η χρήση της CPU πέφτει. Το παιχνίδι μου παίζει καρφωτό 60fps με Ultra Quality. Σε εκείνα τα πολύ συγκρεκριμένα σημεία τα fps πέφτουν στα 45-50.
qsis Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 κοιτα εγω το επαιζα με avg 44-45 γιατι ειχα την 6950 ακομα και σε γενικες γραμμες το παιχνιδι ηταν αρκετα smooth, αλλωστε μιλαμε για 3rd person, εκει τα 60αρια δεν ειναι και τοσο απαραιτητα υπηρχαν σημεια που επεφταν τα frames , αλλα σε γενικες γραμμες ηταν λιγα το παιχνιδι (ειδικα σε amd στην αρχη ), ειναι απο τις καλυτερες μεταφορες απο κονσολα, παιζει ανετα σε μια πιο αδυναμη καρτα και στις high end υπαρχει διαφορα ωστε να δικαιολογησουν και αυτες τα χρηματα τους προσωπικα δεν ειχα ιδιαιτερο παραπονο στο τεχνικο τομεα (θα ειχα αν ειχα nvidia με το σκηνικο που ειχε γινει με τη nixxes ), αλλα ειδικα αν αναλογιστουμε αλλα port το συγκεκριμενο ηταν υποδειγμα ενταξει και αν εχεις μερικα framedrops στα 45 δε χαθηκε ο κοσμος, για παιχνιδι με τετοιο οπτικο αποτελεσμα επιμενω οτι ειναι παναλαφρο
panther_512 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δημοσ. 2 Μαΐου 2013 Δεν λέω όχι και δεν ασκώ κάποια κριτική στο παιχνίδι. Απλά μου φάνηκε περίεργο που σε εκείνα τα σημεία γονατίζει τον επεξεργαστή, αντί να μεταφέρει το βάρος στην κάρτα γραφικών. Σε εκείνα τα σημεία το παιχνίδι όχι απλώς δεν είναι ελαφρύ, αντίθετα, δεν έχει βγεί ακόμα ο επεξεργαστής για να το παίζει smooth σε 60fps. Στο φόρουμ της Eidos αναφέρεται για τύπο που έχει 2 Titan σε SLI και σε εκείνα τα σημεία το παιχνίδι του πέφτει στα ίδια κάτω των 60fps με όλους τους άλλους. Αυτό και αν δεν είναι ξενέρωμα
panther_512 Δημοσ. 4 Μαΐου 2013 Δημοσ. 4 Μαΐου 2013 OK, μετά από 11 ώρες παιχνιδιού και αφού ξεπέρασα το κόλλημα που έτρωγα με τα mini challenges 2 πράγματα έχω να πώ για το παιχνίδι: 1) Είναι ένα καταπληκτικό παιχνίδι και ευελπιστώ να δούμε και επόμενο παιχνίδι με την ανανεωμένη Lara. 2) Έχει τρομερά προβλήματα optimization. Το παιχνίδι απλά δεν μπορεί να αξιοποιήσει τους πόρους του συστήματός σου και σου ρίχνει αδικαιολόγητα τα fps, περιμένοντας την CPU να τελειώσει τις εργασίες της. Για κάποιον που έχει middle-end κάρτα γραφικών, δεν πρόκειται να δεί κάποια διαφορά. Αν έχεις όμως high-end μηχάνημα, κατευθείαν φαίνονται τα σημεία που το παιχνίδι "μπουκώνει" και δεν τραβάει, κάνοντας under-utilization των πόρων σου. Είδα το performance analysis που έκανε ο john2gr και τα αποτελέσματά του είναι ακριβώς τα ίδια με αυτά που παρατηρώ και εγώ. Όμως πρέπει να επισημάνω κάτι, το οποίο δήλωσαν και οι developers του παιχνιδιού: Στα σημεία στα οποία τα frames πέφτουν και η κάρτα γραφικών δεν αξιοποιείται, το παιχνίδι είναι καθαρά CPU-bound και περιμένει τον επεξεργαστή να τελειώσει εργασίες. Οπότε ακόμα και αν έχεις τις καλύτερες κάρτες γραφικών στο σύμπαν, το παιχνίδι θα σου τρέχει χάλια. Καθότι όμως, αν βάλεις τον task manager, διαπιστώνεις την CPU να δουλεύει στο 60%-70%, νομίζεις ότι δεν είναι θέμα της CPU. Λάθος. Οι devs του Tomb Raider αναφέρουν ρητά ότι είναι θέμα ταχύτητας CPU: http://forums.eidosgames.com/showthread.php?t=136427 Just to be clear again, all I was saying is that you are hitting a CPU bottleneck, and specifically a CPU bottleneck regarding the speed of each individual core. More cores (and especially) hyper threads will not help with this. Because the CPU is the bottleneck the GPU usage will drop, and the GPU usage dropping will be especially apparent on fast GPU configurations like SLI or Titans. And more so at lower resolutions. (At higher resolutions the GPU will have plenty of work to do...)I'm not sure what you are trying to convince me off. That these spots are specifically CPU heavy, much more so then some other spots? I am not disagreeing with that at all. This is fact. The main contributor to this performance drop is the LOD setting, and you can obviously set this to a lower setting to improve your performance. Also note that both the game and the driver contribute to CPU time spend, so it is quite difficult to compare with so many variables in play. Just one further clarification, Windows cannot really show CPU bottlenecks using a percentage number since it will move a single thread of work from one core to another all the time. So you can have a single block of work bottlenecking due to single core performance, while Windows will never show 100% CPU usage for any core. You could just see say 70% work on one and 30% on another, but if that is effectively the same thread or sequential work you could still be hitting a CPU limit.Only with overall CPU usage being below 25% on a quad-core (no HT) would you be sure you are not hitting a CPU bottleneck (though in most cases at only 25% you really wouldn't).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα