SPANK Δημοσ. 26 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 26 Μαρτίου 2013 Μολις το τελείωσα , πραγματικά το οσο πιο αργά μπορούσα (4 ημέρες) για να μην τελειώσει. Φοβερό παιχνίδι το απόλαυσα πραγματικά πολλά μπράβο 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ahristos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 TR (2013) 0.10 εκκ πωλήσεις, TR II μόνο σου βάζω, 2,29 εκκ. για PC. Μη μου πεις ότι δεν βλέπεις τίποτα περίεργο στα νούμερα Αντιστοιχούν σε φυσικά μέσα μήπως; Στην Steam έχουν πουλήσει πολλαπλάσιες ποσότητες αλλά η Steam ποτέ δεν δίνει νούμερα. Πάνε δες τα νούμερα για το Half-Life ας πούμε. 4.5 εκατομμύρια; Τόσα είχε πουλήσει τα 2 πρώτα χρόνια. Όταν βγήκε το Half-Life 2 είχε ξεπεράσει τα 8. Και σήμερα πλησιάζει τα 15. Την AMD την βάλανε μέσα; Αγόρασε πολλαπλάσιες άδειες από αυτό το ταπεινό νούμερο που δίνουν. Δεν έδωσε βέβαια 40 και 50 για την καθεμιά, αλλά ήταν καθαρά λεφτά στις τσέπες τους, δεν το πήρε τζάμπα επειδή "συνέβαλε στην ανάπτυξη του παιχνιδιού". Σίγουρα ο καθοριστικός παράγοντας είναι οι πωλήσεις στις κονσόλες, αλλά μη λέμε ότι στα PC πούλησε 70 και 100 χιλιάδες κομμάτια. Γελοίο ακούγεται. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Millennium Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Ναι στο financial report τους δεν έχουν ψηφιακές πωλήσεις και amd. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanosAIAS Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Ναι στο financial report τους δεν έχουν ψηφιακές πωλήσεις και amd. ΟΚ παιδιά, εγώ απλά σχολίασα με βάση το Link που είχε βγάλει ο άλλος. Πάντως και τα windows8 ισχυρίζονται ότι πούλησαν 60 εκκ άδειες, αλλά δε λένε ότι είναι στους κατασκευαστές. Άμα πουληθούνε τόσα PC κλπ κλπ κλπ θα είναι μεγάλη επιτυχία όντως. Γι'αυτό και εμφανίζονται να έχουν Online πολύ μικρό μερίδιο σε σχέση με τις ισχυριζόμενες πωλήσεις. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι αποτυχία το νέο τους λειτουργικό. Με βάση τις πωλήσεις πάντα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Oroku Saki Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Ναι στο financial report τους δεν έχουν ψηφιακές πωλήσεις και amd. Δεν εχουν ψηφιακες πωλησεις γιατι η valve δεν ανακοινωνει νουμερα πωλησεων. Ομως ολοι ξερουμε οτι το μεγαλυτερο ποσοστο πωλησεων στο pc ειναι απο το steam και αλλες ψηφιακες υπηρεσιες σε αντιθεση με τις κονσολες που πιο πολυ πουλανε σε retail. . Αφου λοιπον λενε οτι οι συνολικες retail πωλησεις σε pc και κονσολες ειναι 3.5 εκατομυρια αν ειχαν συμπεριλαβει και τις πωλησεις του steam θα ηταν σιγουρα 4 εκατομυρια η και ακομα πιο πανω. Το οτι το η square enix δεν συμπεριελαβε και τις πωλησεις του steam αυτο σημαινει οτι η valve δεν ενημερωνει τις εταιριες για το ποσο πουλανε τα παιχνιδια τους? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xavier Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 ειμαι λιγο πριν το τελος, εξαιρετικο παιχνιδι. αξια crystal dynamics, αcογο reboot. οι γριφοι στους ταφους νταξ δεν θα ελεγα οτι ηταν δυσκολοι, απλα θα επρεπε να ειναι περισσοτεροι και βαθμιαια να ανεβαζαν τη δυσκολια ή τουλαχιστον να μην ηταν one room γριφοι... οπως και να χει ελπιζω να εχει ανταξια συνεχεια... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ahristos Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 27 Μαρτίου 2013 αυτο σημαινει οτι η valve δεν ενημερωνει τις εταιριες για το ποσο πουλανε τα παιχνιδια τους? Σίγουρα όχι. Αλλά μάλλον υπάρχει κάποιο παραθυράκι στο νόμο, κι έτσι μπορούν να βάλουν τα κέρδη σε όποιο οικονομικό τρίμηνο τους βολεύει. Μπορεί ας πούμε να περιμένουν δυσκολότερο το επόμενο τρίμηνο και να βάλουν εκεί τα κέρδη από αυτό για να αντισταθμίσουν την κατάσταση. Ή το τελείως αντίθετο. Να περιμένουν ένα καλό τρίμηνο και να προσθέσουν και αυτά τα κέρδη και να το κάνουν να φαίνεται ιδανικό. Γιαυτό μισώ τα οικονομικά... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xavier Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 btw το τελειωσα στο 82%, μπραβο μου... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 28 Μαρτίου 2013 ΟΚ παιδιά, εγώ απλά σχολίασα με βάση το Link που είχε βγάλει ο άλλος. Πάντως και τα windows8 ισχυρίζονται ότι πούλησαν 60 εκκ άδειες, αλλά δε λένε ότι είναι στους κατασκευαστές. Άμα πουληθούνε τόσα PC κλπ κλπ κλπ θα είναι μεγάλη επιτυχία όντως. Γι'αυτό και εμφανίζονται να έχουν Online πολύ μικρό μερίδιο σε σχέση με τις ισχυριζόμενες πωλήσεις. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν είναι αποτυχία το νέο τους λειτουργικό. Με βάση τις πωλήσεις πάντα. ναι αλλα απο τη valve δεν αγοραζουν οι κατασκευαστες για να βαλουν το παιχνιδι στα ετοιμα pc τους, αγοραζει ο τελικος χρηστης (εξαιρεση καποιες προφορες οπως αυτη της amd που ετρεχε προσφατα) ξαναλεω οτι αν δεν ειχαν κερδος στα pc, δε θα εμπαιναν στο κοπο.. και στο συγκεκριμενο port επεσε δουλεια Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TEOKOS Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Το τέλειωσα και εγώ. Το καταευχαριστήθηκα. Πάω να το αγοράσω για επιβράβευση και για να συνεχίσουν να βγαίνουν τέτοιες παιχνιδάρες! 4 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SPANK Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 29 Μαρτίου 2013 Ακριβώς ετσι το αγόρασα και εγω απο την αρχή αν και ειχα να αγοράσω χρόοοονια παιχνίδια αλλα τα άξιζε τα χρήματα του. Το τέλειωσα με 75 % Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bluesattack Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Όσο ξεφεύγει η σειρά χάνει τους παλιούς gamers που είναι τώρα 30+...το target group είναι μικρότερες ηλικίες και φυσικά αυτούς κοιτούν να ευχαριστήσουν...δεν είναι τυχαίο που όλα τα franchise εξελίσσονται διαφορετικά. Επίσης δεν νομίζω ότι οι νεαρές ηλικίες έχουν την υπομονή να κολλήσουν σε ένα γρίφο καμια ώρα...χωρίς να σπάσουν το gamepad ή να δουν walkthrough. Μαλλον οι κατασκευαστες εχασαν την υπομονη και την διαθεση τους .Μπορουν να συνδυαστουν ολα , και δυσκολοι γριφοι και τον νεωτερισμο του πιστολιδιου .Φυσικα αυτο δεν γινεται αν το παιχνιδι εχει διαρκεια (φυσιολογικου παιξιματος ) 2,3 μερων . Μολις το τελείωσα , πραγματικά το οσο πιο αργά μπορούσα (4 ημέρες) για να μην τελειώσει. .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
LRoi Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Μάλλον οι παίχτες βαρέθηκαν να παίζουν με alt + tab, aka walkthrus 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
naruto14 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Τι απάλευτο multiplayer είναι αυτό. 1000 προβλήματα εντόπισα. Τι disconnects, τι ιπτάμενοι άνθρωποι, τι lag, 3 φορές φρίζαρε το παιχνίδι, 5 λεπτά μέχρι να μπει σε match. Απαίσια δουλειά σε αυτόν τον τομέα. Και όλα αυτά στο steam.Στο steam έχω βρει και ένα dlc για το single player, ένα tomb. Θα το τσιμπήσω σε καμιά έκπτωση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Greygore Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Share Δημοσ. 31 Μαρτίου 2013 Έχει λίγες μέρες παρακολουθώ το topic με ενδιαφέρον, οπότε ρίχνω ένα post με μερικές παρατηρήσεις: Όσο αφορά target groups και διάρκεια παιχνιδιού: Όσο ξεφεύγει η σειρά χάνει τους παλιούς gamers που είναι τώρα 30+...το target group είναι μικρότερες ηλικίες και φυσικά αυτούς κοιτούν να ευχαριστήσουν...δεν είναι τυχαίο που όλα τα franchise εξελίσσονται διαφορετικά. Επίσης δεν νομίζω ότι οι νεαρές ηλικίες έχουν την υπομονή να κολλήσουν σε ένα γρίφο καμια ώρα...χωρίς να σπάσουν το gamepad ή να δουν walkthrough. Μαλλον οι κατασκευαστες εχασαν την υπομονη και την διαθεση τους .Μπορουν να συνδυαστουν ολα , και δυσκολοι γριφοι και τον νεωτερισμο του πιστολιδιου .Φυσικα αυτο δεν γινεται αν το παιχνιδι εχει διαρκεια (φυσιολογικου παιξιματος ) 2,3 μερων . Κατ'αρχήν, το στερεότυπο του έφηβου/νεαρού gamer ως το μεγαλύτερο κομμάτι της αγοράς δεν ισχύει πλέον. Απο έρευνα της ESA στην Αμερικάνικη αγορά (η οποία προφανώς είναι και η βάση του marketing research των εταιριών, μια και μεγάλο μέρος των developing house βρίσκονται στις Η.Π.Α.) προκύπτει πως ο μέσος όρος σε ηλικία στο gaming community είναι 37, ενώ 30% της αγοράς είναι άτομα άνω των 50 και αντίστοιχα 53% της αγοράς περιλαμβάνει ηλικίες απο 18 μέχρι 49. Edit: Υπάρχει και πιο πρόσφατη έρευνα για το 2012 εδώ. Παράλληλα (τουλάχιστον στο εξωτερικό) ο μέσος "ενήλικας" (28+) έχει περισσότερο περίσσευμα εισοδήματος για αγορές μη-αναγκαίων αγαθών (σε αυτή την περίπτωση mid- και high-end PCs, consoles, παιχνίδια, περιφερειακά κ.ο.κ.) απο ότι ένας έφηβος (εξαρτώμενος ή μη απο γονείς) για τον απλό λόγο οτι συνήθως οι μεγαλύτεροι σε ηλικία είναι και υψηλότερα αμοιβόμενοι (υπάρχουν και εξαιρέσεις, αλλά εδώ κοιτάμε τον κανόνα), οπότε μια "λογική" επιχείρηση θα προσπαθήσει να προσελκύσει αυτό το target group. Δυό απορίες @bluesattack (και γενικά όσους λένε για το action κομμάτι του παιχνιδιού): 1. Στο συγκεκριμένο franchise, πως ακριβώς είναι "νεωτερισμός" το πιστολίδι; Η σειρά είχε πάντα σωρεία εχθρών για... σφαγή (απο τον 2ο και 3ο τίτλο δε, όλο και περισσότερους humanoid enemies παρά τα ζώα του 1ου), καθώς και βασιζόταν εν μέρει στα πυρομαχικά και τα early unlock όπλων ως ανταμοιβές για την εξερεύνηση των levels (ως παράδειγμα, θυμάμαι στο πρώτο level του TR2, η ανταμοιβή για την εύρεση των dragon statues ήταν το Grenade Launcher) - συνεπώς το combat πάντα είχε κεντρικό ρόλο στη σειρά. 2. Όταν λέμε φυσιολογική διάρκεια 2-3 μέρες, τι εννοούμε; Και επίσης φυσιολογική ως προς τι; Εδώ κυρίως είναι προσωπικές μου εμπειρίες αλλά το νέο TR μου πήρε περίπου 22 ώρες ως τον τερματισμό (100%) ενώ αντίστοιχα το Anniversary (remake του πρώτου) μου πήρε 20 ώρες (επίσης 100%). Οι μέρες ώς μέτρο σύγκρισης είναι πολύ υποκειμενικές, μια και μπορεί να σημαίνουν 2 ώρες ανά μέρα ή 15 ώρες ανά μέρα. Το να κολλάς σε ένα γρίφο επειδή δεν μπορείς να σκεφτείς με τον ίδιο τρόπο που σκέφτηκε ο designer όταν τον έφτιαχνε δεν το θεωρώ σημάδι ποιότητας* (παραθέτω ως παράδειγμα ένα "διάσημο" γρίφο απο το Gabriel Knight 3, με σατιρικό review απο το πρώην Old Man Murray site, όπου είχα κολλήσει για ώρες αλλά προφανώς δεν ήταν ευχάριστες). Οι σχεδιαστές των παιχνιδιών πάντα προσπαθούσαν να επιμηκύνουν την διάρκεια με τέτοια κόλπα (βλ. λαβύρινθους, action sequences σε adventure games, υποχρεωτικά collectibles, respawning enemies κ.ο.κ.), συνήθως θυσιάζοντας την ποιότητα του τίτλου για αχρείαστη ποσότητα. Δες ως παράδειγμα τα παιχνίδια "τρόμου" (δεν) Dead Space - το πρώτο necromorph σίγουρα είναι τρομακτικό, αλλά καθώς το παιχνίδι στα πετάει με το κιλό, μέχρι τα μισά του παιχνιδιού γίνονται παραπάνω ενοχλήτικα παρά τρομακτικά. Σε αντίθεση στα πρώτα Silent Hill περνάνε αρκετά μεγάλα κομμάτια του παιχνιδιού χωρίς εχθρούς και ως αποτέλεσμα όταν τους δεις επιτέλους, είναι σαφώς πιο αποτελεσματικοί στο να σε τρομάζουν. * Γράφω πριν απο αρκετές σελίδες πως θα μπορούσαν να έχουν πιο καλοφτιαγμένα puzzle sequences στα optional tombs και εδώ (νομίζω) συμφωνούμε - αλλά μόνο και μόνο επειδή είναι προαιρετικά και συνεπώς δεν προκείται να "σταματήσουν" την ροή του παιχνιδιού μέχρι ο παίκτης να τα λύσει. Όσο αφορά στοιχεία πωλήσεων σε digital distribution (λίγο offtopic): Μπορεί ας πούμε να περιμένουν δυσκολότερο το επόμενο τρίμηνο και να βάλουν εκεί τα κέρδη από αυτό για να αντισταθμίσουν την κατάσταση. Ή το τελείως αντίθετο. Να περιμένουν ένα καλό τρίμηνο και να προσθέσουν και αυτά τα κέρδη και να το κάνουν να φαίνεται ιδανικό. Δεν εχουν ψηφιακες πωλησεις γιατι η valve δεν ανακοινωνει νουμερα πωλησεων. Αυτό που λέει ο ahristos φαντάζομαι γίνεται, αλλά σίγουρα όχι σε μεγάλο βαθμό γιατί απ'όσο ξέρω είναι παράνομο (και αντίθετο με τα company policies) να παραποιείς στοιχεία που αφορούν πωλήσεις - κυρίως λόγω της δυνατότητας παραπλάνησης των μετόχων μιας εταιρίας. Αν για παράδειγμα η Square Enix αποφάσιζε να "φουσκώσει" την αναφορά κερδών για το Q4 2012 χρησιμοποιόντας τα δεδομένα του Sleeping Dogs (το οποίο κυκλοφόρησε Q3), θα υπήρχε μεγάλη πιθανότητα να διωχθούν ποινικά για: 1. Manipulation του χρηματιστηρίου (και συνεπώς οικονομική απάτη), μια και καλές πωλήσεις συνεπάγονται με αύξηση της αξίας των μετοχών της εταιρίας. 2. Εξαπάτηση των μετόχων και επενδυτών της εταιρίας, αφού με ψευδή δεδομένα μπορούν να προσελκύσουν νέους επενδυτές (και ξανά, οικονομική απάτη). 3. Μη συμμόρφωση με τον εταιρικό νόμο, όπου απαγορεύονται τέτοιες παραποιήσεις βάσει των CBC (Code of Business Conduct) που απαιτούνται για την ίδρυση μιας εταιρίας. Αυτό που λέει ο Orokusaki ισχύει, πιο συγκεκριμένα όμως στις συμφωνίες μεταξύ Valve και developers/publishers υπάρχει NDA (Non-Disclosure Agreement) όπου συμφωνούν να μην εκδίδουν δεδομένα πωλήσεων, ποσοστά αμοιβών και προμήθειες. Πηγές: Πηγή: http://www.theesa.com/facts/pdfs/ESA_EF_2011.pdf">ESA - Sales, Demographic and Usage Data 2011 Πηγή: http://www.theesa.com/facts/pdfs/ESA_EF_2012.pdf">ESA - Sales, Demographic and Usage Data 2012 Πηγή: http://www.oldmanmurray.com/features/77.html">Old Man Murray - Death of Adventure Games Πηγή: http://www.hd.square-enix.com/eng/company/index.html">Square Enix Corporate Information Πηγή: http://www.steampowered.com/steamworks/FAQ.php#Business">Steamworks FAQ 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα