Προς το περιεχόμενο

Tomb Raider


kostacurtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Με gamepad το παίζω,αλλά κατάλαβα τι λέτε.

Καλά αυτό που έχουν το χειρηστήριο του x360 με τρελαίνει,ΛΕΣ και δεν υπάρχουν άλλα..Άντε γω να ξέρω ποιό είναι το Y,X κτλ τρελαίνομαι..Κάθε φορά πάω και μελετάω το gamepad μέχρι να το συνιθίσω !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι όπως είναι σχεδιασμένο το παιχνίδι, δεν νομίζω να "ταίριαζαν" πιο μεγάλα puzzle sequences (στο κύριο storyline πάντα, σε optionals θα'ταν ωραία αν είχε περισσότερα/μεγαλύτερα sequences). Οι απαραίτητες* παύσεις μεταξύ action segments υπάρχουν ήδη στα διάφορα navigation και hunting κομμάτια (επίσης στα collection optionals, σε περίπτωση που ο παίκτης νιώσει οτι θέλει "διάλειμμα" απο την δράση, οπότε πιστεύω πως με πιο εκλεπτυσμένα/ανεπτυγμένα puzzles το παιχνίδι θα έχανε τον ρυθμό του.

 

*Με λίγα λόγια: στην θεωρία του game design είναι καλή τακτική μεταξύ action sequences όπως μάχες, timed events κ.ο.κ. να υπάρχουν στιγμές "ηρεμίας" όπως exploration, platforming κ.ο.κ., ώστε ο παίκτης να νιώθει τις σκηνές δράσης πιο "έντονες".

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι όπως είναι σχεδιασμένο το παιχνίδι, δεν νομίζω να "ταίριαζαν" πιο μεγάλα puzzle sequences (στο κύριο storyline πάντα, σε optionals θα'ταν ωραία αν είχε περισσότερα/μεγαλύτερα sequences). Οι απαραίτητες* παύσεις μεταξύ action segments υπάρχουν ήδη στα διάφορα navigation και hunting κομμάτια (επίσης στα collection optionals, σε περίπτωση που ο παίκτης νιώσει οτι θέλει "διάλειμμα" απο την δράση, οπότε πιστεύω πως με πιο εκλεπτυσμένα/ανεπτυγμένα puzzles το παιχνίδι θα έχανε τον ρυθμό του.

 

*Με λίγα λόγια: στην θεωρία του game design είναι καλή τακτική μεταξύ action sequences όπως μάχες, timed events κ.ο.κ. να υπάρχουν στιγμές "ηρεμίας" όπως exploration, platforming κ.ο.κ., ώστε ο παίκτης να νιώθει τις σκηνές δράσης πιο "έντονες".

και τα cut scenes να μην ήταν τόσα πολλά..Ειδικά στην αρχή,δηλαδή νισάφι!

Και να μην ήταν scripted πολλά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ετσι οπως ειναι τα cutscenes στο παιχνιδι ειναι να σαν βλεπω μια διαδραστικη action ταινια. τα κανω ολα εγω αλλα τα σημαντικα κομματια τα βλεπω σιγα σιγα σε cutscenes μεχρι να ολοκληρωθει η ταινια. 

σαν το the walking dead αλλα αλλου τυπου οχι adventure. Μαρεσει ομως αυτο γιατι εχω συμπαθησει την λαρα ετσι οπως την εχουν γραψει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι όπως είναι σχεδιασμένο το παιχνίδι, δεν νομίζω να "ταίριαζαν" πιο μεγάλα puzzle sequences (στο κύριο storyline πάντα, σε optionals θα'ταν ωραία αν είχε περισσότερα/μεγαλύτερα sequences). Οι απαραίτητες* παύσεις μεταξύ action segments υπάρχουν ήδη στα διάφορα navigation και hunting κομμάτια (επίσης στα collection optionals, σε περίπτωση που ο παίκτης νιώσει οτι θέλει "διάλειμμα" απο την δράση, οπότε πιστεύω πως με πιο εκλεπτυσμένα/ανεπτυγμένα puzzles το παιχνίδι θα έχανε τον ρυθμό του.

 

*Με λίγα λόγια: στην θεωρία του game design είναι καλή τακτική μεταξύ action sequences όπως μάχες, timed events κ.ο.κ. να υπάρχουν στιγμές "ηρεμίας" όπως exploration, platforming κ.ο.κ., ώστε ο παίκτης να νιώθει τις σκηνές δράσης πιο "έντονες".

 

Το παιχνιδι αποφασισαν οτι επρεπε να γινει πιο κινηματογραφικο και πιο action oriented. Για αυτο μιλησα οτι αυτο δεν μου θυμιζει TR αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.. ;)

Απο εκει και περα δεν συμφωνω οτι στα side missions θα εχανε το ρυθμο του με καλυτερους γριφους, καθοτι ο τροπος με τον οποιο μπαινεις στο side mission ουτως ή αλλως σε βαζει σε αλλο κοσμο με τα entrance tunnels κλπ... Ουτως ή αλλως υπαρχουν και πιστες στο παιχνιδι που αν θες να χασεις ρυθμο το χανεις οπως στην "παραγκουπολη" πριν μπεις στο παλατι που για να μαζεψεις τα παντα θες δεν ξερω και εγω ποση ωρα κανοντας και το side mission.

Η θα μπορουσαν να το ειχαν κανει πιο open world αφου του αλλαξανε τα φωτα που του τα αλλαξανε και να εμοιαζε πιο πολυ στο vast world του απιστευτου FC3. Εκει πιστευω το παιχνιδι αν τωρα ειναι πολυ καλο θα απογειωνοταν.

Δεν ξερω αν καταλαβαινεις αλλα οταν ενα παιχνιδι γριφων κατα κυριο λογο μετατρεπεται σε ενα κονσολιστικο uncharted σε καποιους καθεται καπως.. Μπορει εν τελει να αποδειχτηκε οτι σε ολους αυτο εκανε καλο στην σειρα αλλα υπαρχουν και αλλοι που θελανε να κρατησει και λιγο χαρακτηρα απο την σειρα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απο εκει και περα δεν συμφωνω οτι στα side missions θα εχανε το ρυθμο του με καλυτερους γριφους, καθοτι ο τροπος με τον οποιο μπαινεις στο side mission ουτως ή αλλως σε βαζει σε αλλο κοσμο με τα entrance tunnels κλπ...

 

στο κύριο storyline πάντα, σε optionals θα'ταν ωραία αν είχε περισσότερα/μεγαλύτερα sequences

 

Μα τα ίδια λέμε, είχα γράψει και πιο πίσω πως θα ήθελα να δω μεγαλύτερα/πιο ανεπτυγμένα optional tombs παρά αυτά που έχει τώρα με ένα δωμάτιο, ένα puzzle και το rewards chest στο τέλος. :P

 

Edit: Όσο για τον "χαρακτήρα" της σειράς:

 

 

 

Σαφώς και υπάρχουν άτομα τα οποία θα προτιμούσαν κάτι πιο παραδοσιακό (και με κάθε δικαίωμα), αλλά προσωπικά έχει απο το Angel of Darkness που έλπιζα να αλλάξει χέρια το franchise γιατί έκανε "κοιλιά" - ήταν κλασσικό παράδειγμα σειράς η οποία επαναπαύτηκε στην επιτυχία των πρώτων τίτλων και την "δύναμη" του franchise name ενώ άλλες σειρές (οι οποίες καλώς ή κακώς απλοποίησαν κάποια στοιχεία - βλ. Uncharted) τροποποιούσαν την συνταγή του around-the-world adventuring για να πλησιάζει τις ρίζες τους (τις ταινίες του στύλ Indiana Jones, Romancing the Stone, πιο πρόσφατα τα National Treasure) ως πιο cinematic.

 

Αγάπησα το πρώτο Tomb Raider για αυτόν ακριβώς τον λόγο (και το 2ο, 3ο - στο 4ο άρχισαν τα παρατράγουδα όταν επικεντρώθηκε σε μια περιοχή αντί για τις διάφορες ανά τον κόσμο - και απο εκεί συνέχισε η κατηφόρα), αλλά αυτή η στασιμότητα που είχαν δείξει μετά απο τρία sequel μου θυμίζει τα πιο πρόσφατα Call of Duty - κάθε χρόνο sequel, με λίγες εως ελάχιστες διαφοροποιήσεις (ώστε να μην "χαλάσει" η συνταγή), για την ίδια τιμή.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα τα ίδια λέμε, είχα γράψει και πιο πίσω πως θα ήθελα να δω μεγαλύτερα/πιο ανεπτυγμένα optional tombs παρά αυτά που έχει τώρα με ένα δωμάτιο, ένα puzzle και το rewards chest στο τέλος. :P

 

Α ναι το ξεχασα εσυ το ειχες γραψει λολολ :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν εχω δει ακομη το παιχνιδι, αλλα το open world το θεωρω δικοπο μαχαιρι σε ολα τα παιχνιδια. Προσωπικα το Skyrim με ξενερωσε οσο δεν παει μετα απο καποιο σημειο, πιο πολυ μου αρεσαν τα witcher και mass effect που δεν σου στερουν την αισθηση ελευθεριας αλλα σε απορροφουν ολοκληρωτικα στην ιστορια τους. Επισης γουσταρα πολυ ενα outsider, το game of thrones. Μετριο gameplay, σαν φτωχος συγγενης των dragon age, αλλα ατμοσφαιρα, σεναριο, πλοκη και διαλογοι που ομοιους του δεν εχω ξαναδει σε αλλο video-game.

 

Βεβαια αυτα ειναι rpg. Ελπιζω η υλοποιηση του open-world να ειναι αναλογη του sleeping dogs. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οφ τόπικ αλλά θέλω να πιστεύω ότι ο τρίτος γουίτσορας θα βάλει τα γυαλιά σε όλα τα δήθεν όπεν γουόρντ εκεί έξω.

 

Άσχετο, μπορεί κάποιος να μου πει πού υπάρχει κουμπάκι για σπόιλερ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το τελείωσα χθες.

Από τα καλύτερα παιχνίδια που έχω παίξει. Ένα μεγάλο μπράβο στους δημιουργούς. Αριστούργημα!

Ήταν να τελειώσω το Crysis πρώτα, αλλά τελικά με κράτησε περισσότερο το Tomb Raider.

 

Παιδί ήμουν!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οφ τόπικ αλλά θέλω να πιστεύω ότι ο τρίτος γουίτσορας θα βάλει τα γυαλιά σε όλα τα δήθεν όπεν γουόρντ εκεί έξω.

 

Άσχετο, μπορεί κάποιος να μου πει πού υπάρχει κουμπάκι για σπόιλερ;

Κανε παράθεση ένα post με spoiler και θα δεις ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

(νιώθω ήδη τραγικά που είμαι το μόνο κοριτσάκι εδώ μέσα, μην με λέτε και "φίλο"..!)

δεν εισαι μονη καλε!!

ειμαστε και εμεις εδω..εχω πηξει στις δουλειες και δεν προλαβαινω να το τελειωσω.ελπιζω σημερα αυριο να βρω καιρο.

 

καπου διαβασα δυσκολο στο χειρισμο.μπα αυτα τα αεροπλανικα που εκανε παλια η λαρα δεν τα κανει τωρα αρα το βρισκω ευκολο γενικα στο χειρισμο.

 

Πάντως

το ένα (και μοναδικό) παράπονο που είχα με το παιχνίδι αφορά τα

optional tombs - εκτός του μικρού τους αριθμού (7), όλα μα όλα

αποτελούνται απο ένα-δύο δωμάτια, ένα γρίφο (της πλάκας) και το ίδιο

carbon-copy chest στο τέλος. Θα προτιμούσα να συνδύαζαν τα tombs σε 2-3

ελαφρώς μεγαλύτερα και περισσότερο διαφοροποιημένα μεταξύ τους...

ειναι απλα γελοια.ελπιζω στο επομενο game να διορθωθεί αυτο..

 

μπορουν να συνυπαρξουν και κινηματογραφικη αισθηση και κανα γριφο της προκοπης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον ηχο που κανει σαν το bullet fx εννοει αν καταλαβα καλα..

Η αληθεια ειναι οτι το παιχνιδι ειναι αρκετα εθιστικο το ψιλοαδικησα, μου αρεσει οτι δεν με κουραζει καθολου να ψαχνω για ολα τα items και εχει ωραια ροη το gameplay..

Επιμενω ομως οτι οι γριφοι ειναι απλα αστειοι, αν το παιχνιδι ειχε καλυτερους γριφους και περισσοτερα side missions θα ηταν παρα πολυ καλο, ισως εφαμιλλο σε playability του Far Cry 3,που απλα τα σπαει για μενα.

ειχε γρίφους το farcry  3?

 

συμφωνω με  GhostRiderLSOV .Εμεινα με την απορία για ποια κοπέλα το είπε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...