Προς το περιεχόμενο

Tomb Raider


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

σιγα τα εφφε που θα ριξουν τις επιδοσεις , τα αιματα παντως γιατι εχω την εντυπωση οτι τα βλεπουμε ετσι κι αλλιως ; 

 

ο φωτισμος στη πρωτη σπηλια στις φωτο που εβαλε το gatokoritso νομιζω οτι οντως ηταν ετσι (ελειπε δηλαδη και υπηρχε αυτο το λευκο ) 

Δημοσ.

δν εχει σημασια το exclusive fullscreen,εκανα πολλες δοκιμες,αλλαξα ακομα κ τα Ηζ μπας κ γινει τιποτα,τα εφε ενεργοποιουνται μονο με full screen off.αν δεν σας πειραζει η μπαριτσα απο πανω το αφηνετε στο off

Δημοσ.

+1 για κλοκαρισμα του 2500 σε στοκ μορφη πρεπει να αποδιδει χειροτερα και απο τον δικο μου και απο τη στιγμη που παιζει σε τοσο μικρη αναλυση ο επεξεργαστης παιζει πρωταρχικο ρολο 

 

οσο για το vsync κοιτα τι παιζει... το βαζεις στη πρωτη ρυθμιση , αλλα οταν το εβγαλα για το bench παρατηρησα 2 πραγματα 

1) τα fps ηταν ακριβως ιδια με vsync ενεργοποιημενο 

2) δεν υπηρχε σκισιμο , πραγμα που με εκανε να σκεφτω οτι μαλλον ειναι παντα ενεργοποιημενο ο,τι κι αν κανεις 

(βεβαια δε δοκιμασα να το κλεισω εκτος παιχνιδιου να δω διαφορα, αν και δε θα ηθελα να παιζω τετοιο παιχνιδι χωρις vsync ) 

βεβαια μπορει να μην υπηρχε σκισιμο γιατι ετσι κι αλλιως δεν ξεπερναω ποτε τα 60 fps και γενικα δεν παιζουν αποτομες αλλαγες της καμερα οπως σε ενα fps  (με ρυθμισεις στο ultra) 

 

To σκεφτομαι ακομα αν θα τον κλοκαρω η οχι. Με αυτα που διαβαζω σκεφτομαι ολο και περισσοτερο να μην τον κλοκαρω γαιτι οι συνεπειες μπορει να ειναι καταστροφικε,  Αν ηταν τοσο ευκολο οσο στην καρτα γραφικων που το μονο που εκανα  ηταν να ανεβασω τον πυρηνα της 80 mhz παραπανω και την μνημη της 200 mhz παραπανω χωρις να πειραξω καθολου ρευματα θα το ειχα κανει ηδη. Επισης δεν ειμαι ακομα σιγουρος για το τι ψυκτρα εχει.

Δημοσ.

δε θεωρω οτι εχει νοημα το triple buffer , τσαμπα επιβαρυνεις τη καρτα σου με αυτο

 

αυτο που με ενδιαφερει περισσοτερο ειναι το tesselation , δε γινεται με τιποτα να το ενεργοποιησεις και να ειναι playable

χανει πολυ το παιχνιδι χωρις tesselation .. 

 

Οντως χαοτικη η διαφορα tesselation on/off . Το δοκιμασα και ΟΝ και απο 40-45fps επεσα 30-35. 

  • Like 1
Δημοσ.

Οι κάρτες σας δεν είναι για Tessellation.

εγω προσωπικα δεν ειχα ποτε θεμα με tessellation , υπαρχουν παντα πραγματα που μπορεις να βγαλεις για να εχεις αυτο 

και το συγκεκριμενο παιχνιδι ειναι και αρκετα ελαφρυ θα ελεγα σε σχεση με τα περισσοτερα dx11

Δημοσ.

Σε τι ανάλυση; 1366*768;

Όχι, 1920*1080 και high settings. Ούτε ένα κρασάρισμα, ούτε καν λαγκ δεν είχα πουθενά. Απλά ρωτάω γιατί κοιτάω παντού προβλήματα με τις nvidia κλπ, και εγώ τίποτα, και μου κάνει εντύπωση. 

Δημοσ.

Στο Batman Arkham City και στο Crysis 2 δεν είχε και τις καλύτερες επιδόσεις.

Σιγά μην θυσιάσω άλλα Settings για το χαζο-Tessellation, χίλιες φορές Shadows/Textures παρά το πρώτο.

Δημοσ.

Στο Batman Arkham City και στο Crysis 2 δεν είχε και τις καλύτερες επιδόσεις.

Σιγά μην θυσιάσω άλλα Settings για το χαζο-Tessellation, χίλιες φορές Shadows/Textures παρά το πρώτο.

textures ακόμα δεν έχω ρίξει πουθενά

Όσο για το crysis 2 το έπαιξα σε dx9 , δεν είδα το patch, το batman όμως δε βλεποταν χωρίς dx11 οπότε το έβαλα

 

το συγκεκριμένο πάντως παιχνίδι , το tr, είναι αρκετά ελαφρύ και με 42 fps avg εννοείται ότι δε θα το βγάλω

 

όσα λάθη κι αν έχουν κάνει, που θα φτιάξουν, η δουλειά που έχουν ρίξει στο παιχνίδι αυτό είναι φοβερή για το οπτικό αποτέλεσμα που έχεις σε συνάρτηση με τις απαιτήσεις

Επισκέπτης
Δημοσ.

Πάντως από αυτά που διαβάζω στις τελευταίες σελίδες, φαίνεται καλό παιχνίδι. :P

Δημοσ.

Για 800*600 ναι.

Στο benchmark του pc hardware  η καρτα μου το τρεχει με tasselation σε 1920χ1080 και μαλιστα χωρις το overclock που της εχω κανει εγω.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...