Προς το περιεχόμενο

Tomb Raider


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Tomb Raider campaign 12-15 hours long, sequel planned if successful

 

Tomb Raider’s campaign appears to be a lengthy one, according to Crystal Dynamics’ global brand director Karl Stewart. The studio member has also stated that a sequel is a possibility should the team’s reboot prove successful.

 

Over on the official Tomb Raider Twitter, Stewart answered questions about the game, revealing that Lara will have regenerative health and won’t be able to swim – an odd choice given the character’s previous ability to swim and the fact she’s on an island surrounded by water.

tumblr_me4utePIUQ1r4sy7i.gif

Δημοσ.

μα δεν ειναι μονο αυτο.πες μου ενα game που εχει βγει τα τελευταία χρονια και ο main χαρακτηρας να μην κολυμπαει αμα βρεθει νερο μπροστα του!δεν εχει λογικη!δεν παει σε βουνα και σε λαγκαδια αυτη τη φορα η λαρα?πως θα ειναι με το μαγικο χαλι?θελω πολυ να δω που το πανε με αυτο το παιχνιδι..

Δημοσ.

Batman: Arkham Asylum και Arkham City.

O Batman ή ρίχνει γάτζο ή μετά ανεβαίνει βρεγμένος κάπου. Δεν "κολυμπάει". :P

\

νομιζω σε μερικα μικρα scripted σημεια του επιτρεποταν λιγο κολυμπι.τεσπα ειναι batman εξαιρεση στο κανονα και ηταν στη πολη.εδω εχουμε ενα χαρακτηρα που τις περισοτερες φορες τη πετυχαίνουμε σε φυσικο περιβαλλον που τι να κανουμε εχει και νερο διπλα...

Δημοσ.

Μια μικρή λίστα με αρκετά παιχνίδια στα οποία δεν επιτρέπεται κολύμπι :P Ξεχωρίζουν τα inFamous/Prototype (έχει καιρό να παίξω, αλλά αν θυμάμαι οι πόλεις είναι surrounded με νερό), The Witcher (νομίζω λόγω περιορισμών της Aurora Engine), το πρώτο Assassin's Creed (ευτυχώς το άλλαξαν στα sequels) και special mention στο Psychonauts (όπου έχει... ehm, "ειδικό" λόγο που δεν κολυμπάει :P).

 

Φαντάζομαι πάντως ότι το no swimming θα προσπαθήσουν να το "εξηγήσουν" μέσω της κακοκαιρίας που βλέπω σε όλα τα promotion art (να της δίνουν regenerating health απο την άλλη το θεωρώ χαζό, ειδικά επειδή αρχικά λέγανε για survival "horror" game κ.τ.λ., τίποτα δεν σκοτώνει το tension - και γενικά το game flow - περισσότερο απο το να κάθεσαι σε μια γωνία και να περιμένεις να γεμίσει το life bar).

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...