Προς το περιεχόμενο

αγορα αυτοκινητου :leon 125 hp ή κατι καλυτερο στα λεφτα του?


barrcode

Προτεινόμενες αναρτήσεις

H συζήτηση για τη BMW νομίζω είναι off-topic γιατί δεν είναι στα λεφτά του Λεόν! Κοστίζει 50% παραπάνω σχεδόν!

To Λεόν νομίζω είναι πολύ καλή αγορά σε αυτά τα χρήματα.

Αν πραγματικά δεν μπορείς το εσωτερικό του δες τα υπόλοιπα τουρμπάτα Ευρωπαικά όπως το Bravo και το C4. Πρέπει να είναι σε κοντινές τιμές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Τι παει να πει αν δεν ειχε τον κινητηρα της VW?Τα seat εχουν groupVAG κινητηρες απο το 2000 περιπου,αρκετοι απο αυτους τουρμπο(ξεκινωντας απο τον 1.8Τ 20V).Το Leon εχει το ιδιο πατωμα με το Golf και τις ιδιες λυσεις σε κινητηρες,φρενα και αναρτηση.Η διαφορα τους ειναι τα πλαστικα στο εσωτερικο και το brand name.Προσωπικα επειδη δεν ερεθιζομαι σεξουαλικα με τα πλαστικα αρνουμαι να πληρωσω 3000+€ για το brand name.Αλλα γουστα ειναι αυτα....Καλουτσικη λυση αναγκης δε θεωρω το Λεον,το θεωρω το καλυτερο value for money στο segment C,ειτε στo 1.4TSI ειτε στο 1.8TSI.

 

Επειδη εχω κανει και εγω ερευνα προσφατα θα απαντησω για την 116.

O κινητηρας της BMW μπορει να ειναι ο καλυτερος ατμοσφαιρικος οπως λες στα 1.6 αλλα για το βαρος της BMW ειναι ανεπαρκης.Η 116 ειναι 1350 κιλα,και το συγκεκριμενο μοτερ βγαζει 16kgm ροπης πανω απο τις 4000 σαλ.Σε ολα τα αυτοκινητιστικα φορουμ χαρακτηριζεται ως αργη,και μην ξεχναμε οτι κανει 24 χιλιαρικα περιπου.Το δικο μου 1600αρι Xsara ειναι πιο γρηγορο απο την 116,και ειναι και 8 ετων.Τσαμπα η πισω κινηση δηλαδη,οχι τιποτα αλλο...Τα 116 και 316 τα θεωρω απαραδεκτες λυσεις που βγαινουν μονο στην Ελλαδα για να ικανοποιηθει ο εγωισμος του νεοελληνα που θελει να βλεπει προπελα.Τα BMW ειναι καταπληκτικα αυτοκινητα με τα V6 μοτερ,απο εκει και κατω δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο.

 

Επισης δεν καταλαβαινω την εμπαθεια με τα τουρμπο που κυκλοφορουν μαζικα εδω και μια δεκαετια χωρις προβληματα,αλλα ας πουμε οτι ειναι θεμα προσωπικου γουστου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί, αλλά δεν ξέρω ρε συ... δεν τα εμπιστεύομαι. Πες ότι έχω πέσει στις περιπτώσεις φίλων και γνωστών...

2-3 μηχανικοί μου είπαν επίσης οτι βγάζει πολλά προβλήματα ο κινητήρας αυτός, και οτι το 1.4 turbo δεν κάνει για το θερμό κλίμα της Ελλάδας.

 

Έχω φάει ένα κόλλημα μετά από αυτά που έχω ακούσει. Η Γερμανοί όμως που το ξεκίνησαν κατά κει το πηγαίνουν. Ας μην ξεχνάμε όμως οτι αλλάζουν αυτοκίνητα κάθε 2-3 χρόνια περίπου, οπότε δεν προλαβαίνουν να τους χαλάσουν...

 

PS και μην ξεχνάμε οτι θέλουν 98άρα βενζίνη ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην το αμαξι που αγοραζεις δεν ειναι SEAT αλλα VW. Ιδιο μοτερ, σασι με γκολφ έχεις.

 

Επιπλεον το Λεον ειναι απο τις καλυτερες επιλογες στην κατηγορια του κατα τη γνωμη μου και αποτελει value for money.

 

Σημαντικο πλεονεκτημα τυ Λεον πλην οσων προαναφερθηκαν ειναι η σχετικα φθηνη συντηρηση (σερβις, ανταλακτικα κλπ) που χρειαζεται σε σχεση με αλλα αμαξια της κατηγοριας (βλεπε Ιαπωνικα, γαλλικα, ιταλικα κλ).

 

Απο κει και περα θα πρεπει πριν προσωρησεις σε αγορα να καθορισεις τις αναγκες σου. Θες μικρο αμαξι για την πολη ή θες κατι παραπανω? Αλλιως ειναι στη πολη το ιμπιζα (καιει λιγοτερο, παρκαρει πιο ευκολα, μπαινει σε στενα πιο ευκολα) αλλιως το λεον. Μην παρασυρεσαι απο προσφορες και καταληξεις να αγορασεις ενα μοντελο που τελικως δε θα εξυπηρετει τις αρχικες σου αναγκες.

 

Ασπρο χρωμα ειναι πολυ ομορφο στο Λεον και επισης ειναι απο τις καλυτερες επιλογες χρωματος για διαφορους λογους.

 

Ιμπιζα εχω το προηγουμενο μοντελο και ειμαι αρκετα ευχαριστημενος. Μοναδικο προβλημα σε διαρκεια 5 ετων, ειναι οτι καιει λαδια. Οχι τρελες ποσοτητες προς το παρον.

 

Και αυτα που ακους περι αξιοπιστιας συγκεκριμενων χωρων παραγωγης ειναι γενικα και συνηθως υποκειμενικα. De facto το γερμανικο αμαξι εχει καλυτερο στησιμο αποτο ιαπωνικο. Απλα οι γιαπωνεζοι υποστηριζουν οτι φορανε καλυτερα και πιο αξιοπιστα μοτερ, πραγμα που ειναι σχετικο, διοτι τα μηχανικα μερη του αυτοκινητου οπως και τα ηλεκτρονικα ειναι κατα βαση θεμα τυχης. Δηλαδη μπορει την ιδια μερα να αγορασουν 2 ατομα το ιδιο μοντελο και σε πορεια 5 ετων ο ενας να εχει ενα σωρο προβληματα και ο αλλος να μην εχει τιποτα. Οπως σου κατσει ειναι.

 

IMO προχωρα στεγνα στο Λεον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε midi συμφωνω (μου θυμισε καμποσο το δικο μου ποστ)

 

αλλα μην λεμε οτι θελουμε για την αξιοπιστια των Ιαπωνικων (ο κοσμος το χει τουμπανο....)

 

νταξ καταλαβαινω οτι γουσταρεις Ευρωπη αλλα καπου να ειμαστε λιγο αντικειμενικοι

 

(δε απευθυνομαι μονο στον Midi) οσο για τα Ιαπωνικα και τα κρατηματα τους για οδηγησε ενα Civic η αμα θες απο μικρα ενα 2αρι Mazda και ελα να τα πουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Physics

Ρε συ σκεψου οτι σιγα σιγα ολοι προς τα εκει πηγαινουν(πλην ιαπωνων).Οι γαλλοι δουλευουν πλεον με turbo(1.6T απο Peugeot-Citroen,1.2TCE,1.4TCE,2.0TCE απο Renault) η Ford θα βγαλει το νεο Focus με 1.6Τ και 150-180 αλογα,Opel με 1.6Τ και 2.0Τ,Μερκ εδω και καιρο,Ιταλοι με 1.4Tjet,1.75TBi,1.4 multiair και ακουγεται και για 0.9Τ με 100 αλογα.Μεχρι και η BMW που ελεγε πριν μερικα χρονια οτι η πραγματικη δυναμη δε συμπιεζεται,εβαλε τουρμπο στην 335.

 

Εκει που εχει παει το βαρος των αυτοκινητων,απλα δε γινεται αλλιως.Το θεμα ειναι οτι οι κινητηρες αυτοι ειναι σε γενικες γραμμες οικονομικοι γιατι δεν πιεζονται σε υψηλες στροφες.Το θεμα με τις θερμοκρασιες ειναι οτι χανουν λιγο σε επιδοσεις οταν η θερμοκρασια περιβαλλοντος ειναι πανω απο τους 30 βαθμους.Εκει ετσι και αλλιως ολοι οι κινητηρες υποφερουν,απλα τα τουρμπο χανουν ενα 7-8% ισχυ.

 

Γενικα τα μικρα τουρμπο συμφερουν και τις εταιρειες γιατι κατασκευαζονται φτηνοτερα αλλα και τους καταναλωτες γιατι καινε λιγοτερο.Ειδικα στην Ελλαδα συμφερουν και οικονομικα λογω φορολογιας.Σκεψου οτι τα 150 αλογα ενος διλιτρου ατμοσφαιρικου τα φτανεις με 1400τουρμπο.Γιαυτο πιστευω οτι ειναι μονοδρομος για το μελλον...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

φιλε midi συμφωνω (μου θυμισε καμποσο το δικο μου ποστ)

 

αλλα μην λεμε οτι θελουμε για την αξιοπιστια των Ιαπωνικων (ο κοσμος το χει τουμπανο....)

 

νταξ καταλαβαινω οτι γουσταρεις Ευρωπη αλλα καπου να ειμαστε λιγο αντικειμενικοι

 

(δε απευθυνομαι μονο στον Midi) οσο για τα Ιαπωνικα και τα κρατηματα τους για οδηγησε ενα Civic η αμα θες απο μικρα ενα 2αρι Mazda και ελα να τα πουμε

 

Ειδικα το προηγουμενο Civic (το καινουριο δε το εχω οδηγησει) ειχε απτα χειροτερα κρατηματα της κατηγοριας του κατα γενικη ομολογια. Ανταγανωζιταν στα ισα τα ΚΙΑ και τα Huyndai. Για το προηγουμενο Type-R ηταν γνωστο οτι ηταν τοσο σημαντικο αυτο το μειονεκτημα του σε σχεση με καθε αλλο αμαξι της κατηγοριας του, που οπως ειπες ο κοσμος το χε τουμπανο..Απο οσους παιρνουν Honda ποτε δεν ακουσα καποιον να μιλαει για κρατηματα, ή ποιοτικες αναρτησεις, ή ποιοτικα υλικα στο εσωτερικο. Ολοι για ενα μοτερ μιλανε, τιποτα παραπανω.

 

Παντως αν πιασω το καινουριο Civic για να τσεκαρω κρατηματα, μετα θα πιασω μια το Focus, μετα το Audi a3, μετα το VW Golf, μετα την Alfa Romeo και φυσικα τα Γαλλικα και μετα θα σου πω τα συμπερασματα μου :) Στα αντιστοιχα μοντελα προ 5ετιας που αγοραζα αμαξι και τα τεσταρα, ΟΛΑ τα ιαπωνικα ειχαν κατωτερη ποιοτητα κυλισης και κρατηματα απο ολα τα αντιστοιχα Ευρωπαικα μοντελα. Μα ολα. Και οσοι πηγαιναν να υποστηριξουν Ιαπωνα, αυτο το δεχοντουσαν. Και μου αντιπαρερχονταν "ΟΜΩΣ το μοτερ και τα ηλεκτρονικα δε ΘΑ σου βγαλουν προβληματα". Με λιγα λογια εγω ειχα χειροπιαστες αποδειξεις για καθε μοντελο και αυτοι προσπαθουσαν να με πεισουν να παρω Γιαπωνεζικο μιλωντας σε υποθετικη βαση για το μελλον (σε φαση Λιτσα Πατερα κλπ).

 

Τεσπα επειδη αυτα κατα βαση ειναι υποκειμενικα και οδηγουν σε ατελειωτες διαφωνιες, θα πρεπει να πουμε οτι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Στο θεμα αυτοκινητων η συζητηση Ιαπωνας ή Γερμανος θα παψει οταν μια απτις 2 χωρες παψει να κατασκευαζει αυτοκινητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Physics

Ρε συ σκεψου οτι σιγα σιγα ολοι προς τα εκει πηγαινουν(πλην ιαπωνων).Οι γαλλοι δουλευουν πλεον με turbo(1.6T απο Peugeot-Citroen,1.2TCE,1.4TCE,2.0TCE απο Renault) η Ford θα βγαλει το νεο Focus με 1.6Τ και 150-180 αλογα,Opel με 1.6Τ και 2.0Τ,Μερκ εδω και καιρο,Ιταλοι με 1.4Tjet,1.75TBi,1.4 multiair και ακουγεται και για 0.9Τ με 100 αλογα.Μεχρι και η BMW που ελεγε πριν μερικα χρονια οτι η πραγματικη δυναμη δε συμπιεζεται,εβαλε τουρμπο στην 335.

 

Εκει που εχει παει το βαρος των αυτοκινητων,απλα δε γινεται αλλιως.Το θεμα ειναι οτι οι κινητηρες αυτοι ειναι σε γενικες γραμμες οικονομικοι γιατι δεν πιεζονται σε υψηλες στροφες.Το θεμα με τις θερμοκρασιες ειναι οτι χανουν λιγο σε επιδοσεις οταν η θερμοκρασια περιβαλλοντος ειναι πανω απο τους 30 βαθμους.Εκει ετσι και αλλιως ολοι οι κινητηρες υποφερουν,απλα τα τουρμπο χανουν ενα 7-8% ισχυ.

 

Γενικα τα μικρα τουρμπο συμφερουν και τις εταιρειες γιατι κατασκευαζονται φτηνοτερα αλλα και τους καταναλωτες γιατι καινε λιγοτερο.Ειδικα στην Ελλαδα συμφερουν και οικονομικα λογω φορολογιας.Σκεψου οτι τα 150 αλογα ενος διλιτρου ατμοσφαιρικου τα φτανεις με 1400τουρμπο.Γιαυτο πιστευω οτι ειναι μονοδρομος για το μελλον...

 

++ Στο ποστ του DoctorKωτσου. Ειχα και εγω παρομοιο κολλημα με τα τουρμπο αμαξια αλλα αν το σκεφτεις λιγο θα δεις οτι η κατασταση δεν ειναι ετσι οπως την νομιζεις. Σε τοσο μικρους κινητηρες απο δω και στο εξης το τουρμπο θα ειναι απαραιτητο "αξεσουαρ". Σκεψου οτι το Σιροκκο μου μαζι με εμενα μεσα ειναι γυρω στον 1.5 τονο. Φανταζεσαι να μην ειχε τουρμπο και να ημουν ακομα στα "παλια" 90 και 100 αλογα?

 

Off-topic. Διευκρινηση.

 

Η BMW δεν εχει τον καλυτερο ατμοσφαιρικο 1.6 της αγορας. Αυτη η "τιμη" ανηκει στο Auris που εχει πραγματικα εκπληκτικο κινητηρα 1.6. Κριμα που ειναι κουμπαρας ομως γιατι κατα τα αλλα ειναι αξιολογο αυτοκινητο :lol: (ακριβο ομως και δεν αξιζει τα λεφτα του κατ' εμε εκτος και αν εχεις ενα κολλημα με το θεμα αξιοπιστια/ after sales).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό το Auris αλλά πολύ ουδέτερο. Όσο για τον κινητήρα, είχα οδηγήσει τον προηγούμενο με τα 126 άλογα και πήγαινε χειρότερα από τα 115 άλογα του focus, και πράγματι δυναμομετρημένα του focus είναι παραπάνω.

Οπότε αν δε δούμε 0-100... ονομαστικά έχουμε όσα θέλουμε.

 

Τον έκαναν όμως πολύ οικονομικό με start n stop standard αν δεν κάνω λάθος

+++

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλό το Auris αλλά πολύ ουδέτερο. Όσο για τον κινητήρα, είχα οδηγήσει τον προηγούμενο με τα 126 άλογα και πήγαινε χειρότερα από τα 115 άλογα του focus, και πράγματι δυναμομετρημένα του focus είναι παραπάνω.

Οπότε αν δε δούμε 0-100... ονομαστικά έχουμε όσα θέλουμε.

 

Τον έκαναν όμως πολύ οικονομικό με start n stop standard αν δεν κάνω λάθος

+++

 

134 εχει το Auris. Οι 126 ειναι ο παλιος. Επισης τυχαινει να ειναι ποιο βαρυ και να εχει πραγματικα αθλια αεροδυναμικη γι αυτο και "χαντακωνεται" σε επιδοσεις απο σταση. Εν κινησει ομως μπορω και στεκομαι αξιοπρεπεστατα αναντια Golf Tsi 160 και στο Scirocco μου φυσικα (το εχει η ξαδερφη μου το αμαξι γι αυτο το ξερω καλα). Γενικα ο κινητηρας του ειναι διαμαντι αλλα τωρα παει, πεταξε το πουλακι, εχω συνιθισει σε τουρμπο :lol::lol:

 

Δεν θα ειχα προβλημα ομως πραγματικα με αυτο. Παντως το Leon ειναι καλυτερη προταση απο το Auris εκτως και αν, οπως ειπα, εχεις θεμα με την αξιοπιστια/ after sales που απλα δεν θα βρεις καλυτερα απο την Τουοτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια ωραια αυτα που λετε αλλα ακουστε

 

1ον Καλο να λετε την γνωμη σας για το εξωτερικο του λεον αλλα με το συμπαθειο δεν με νοιαζει.Γουστα ειναι αυτα.Εγω π.χ βλεπω λεον σε ασπρο και ερεθιζομαι οπως και με το καινουριο ρενο μεγκαν κουπε σε ασπρο(ασχετο).

 

2ον Ενω η μανα μου ειχε ψηθει και ειχαμε καταληξει στην σεατ ειτε σε ιμπιζα ειτε σε λεον μιλησε με συγκενολοι και ηταν διστακτικοι με την σεατ σαν αυτοκινητοβιομηχανια.

Ειναι οντως προβληματικη?Ποσα χρονια θα κρατισει το λεον αμα το παρω με σωστη χρηση ενοειται?Ειχα ακσεντ και κρατησε 9 χρονια,τωρα τρωει λαδια.

 

3ον Ασχετα αν σας αρεσει το λεον ή οχι μπορειτε να μου προτεινετε κατι καλυτερο στα λεφτα του?(Να ενημερωσω οτι βρηκα το σεατ λεον 1.4 125 αλογια στην εκδοση DESIGN με 15440 ενω η sport εχει 16160).Η μανα μου ενοειται προτιμαει το φθηνοτερο.Επομενως με 15440 παιρνω κατι καλυτερο του λεον?

 

4ον Μπορει καποιος να μου καταταξει καπως(αν και ακουγεται ηλιθιο) τις εταιριες π.χ seat--->opel---->audi βαζοντας μεσα και αλλες εταιριες (OXI porsika και ιστοριεσ)

 

Και 5ον καλες οι πληροφοριες για bmw και τετοια αλλα μαγκες και με το λεον ειμαι ηδη πανω απο το badget μου οποτε το να λετε ''μην παρεις λεον παρε α3'' δεν βοηθαει.

 

6ον Υπενθυμιζω οτι η σεατ μεχρι το τελος του μηνα θα εχει 10% εκπτωση,γι αυτο αλλωστε σκαλωνω με το λεον.αλλιως δεν θα εδινα για κανενα λογο 18000

 

Ευχαριστω πολυ :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Kατάταξη εταιρειών είναι λίγο δύσκολο να γίνει...

Τα Seat πάντως (γενικά το VW γκρουπ) έχουν κορυφαία συναρμογή, ανώτερη από Opel Ford κλπ.

Στα υλικά στο εσωτερικό πάσχουν και μάλλον εσκεμμένα γιατί πρέπει να υπάρχει και μια διαστρωμάτωση προιόντων αλλιώς κανείς δε θα πλήρωνε έξτρα για VW ή Audi.

To θέμα μάρκας δεν ευσταθεί και μια χαρά θα αντέξει το Leon μια δεκαετία (και παραπάνω).

Επίσης το Λεόν με τα αδερφάκια του είναι το μόνο τουρμπάτο μικρομεσαίο με ανεξάρτητη ανάρτηση πίσω (έχει και το Ford αλλά δεν έχει τούρμπο κινητήρα).

 

Αφιέρωσε 1-2 μέρες να επισκευτείς αντιπροσωπείες και να δεις πoιο σου αρέσει. Σήμερα γενικά δεν υπάρχουν κακά αυτοκίνητα. Οπότε, πέρα από όσα λέμε εμείς και οι γύρω σου, απλά πάρε αυτό που θα σου αρέσει περισσότερο.

 

Θα έλεγα να δεις το Ceed Bravo C4 207/308 και ίσως το Astra αν και είναι πολύ παλαιό μοντέλο και με τον 1,6Τ πρέπει να είναι και πιο ακριβό. Σε μη τούρμπο υπάρχουν και τα Auris και Focus.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...