grimpr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 (επεξεργασμένο) Τα racing games της Codemasters πάντα ήταν κάτι το ξεχωριστό - και αυτό είναι η φανταστική αίσθηση του αγώνα στο Race Driver : GRID, τον χειρισμό στο DiRT η τον απόλυτο ρεαλισμό στο F1 2010; Η εταιρεία είναι περήφανη για την τεχνολογική της αιχμή, αλλά δεν ξεχνάμε οτι αυτοί οι τίτλοι τρέχουνε άψογα και σε παλιότερα συστήματα. Μόλις λίγες ώρες πριν, η Codemasters ανακοίνωσε ότι καθυστερεί την κυκλοφορία του Colin McRae DiRT 2 για το PC ώστε να εκμεταλλευτεί πλήρως την τεχνολογία DirectX 11. Αρχικά προγραμματισμένη για ντεμπούτο με τα F1 2010 και Race Driver : GRID 2 παιχνίδια, η μηχανή 3D, EGO, της Codemasters αναβαθμίζεται με DirectX 11 υποστήριξη για κυκλοφορία μέσα στο 2009. Και δεν πρόκειται για μισή δουλειά. η EGO αναδομείται ριζικά, υλοποιώντας όλες τις τεχνολογίες κλειδιά του DirectX 11 οπως, Graphics Multi-threading, Hardware Tesselation, Shader Model 5.0. Οι διαφορές θα είναι θεαματικές. Οι gamers με DirectX 11 hardware θα δούνε μια σημαντική αλλαγή στις επιφάνειες, οπως water, glass, reflections/refractions, crowd animation, ambient occlusion, shadows. Ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της μηχανής EGO, τα εφέ Motion Blur/Depth Of Field, αναδομούνται με θεαματικά αποτελέσματα μέσα στο παιχνίδι. Για να καταφέρει να μεταφερθεί στο DirectX 11, η Codemasters κάλεσε την AMD ώστε να την βοηθήσει. Επίσημα, η AMD ανακοίνωσε ότι "έδωσε πρόσβαση στην Codemasters στην software τεχνογνωσία της περί DirectX 11". Για να κόψουμε την σάλτσα απο την ανακοίνωση, η Codemasters έχει ήδη στα χέρια της την κάρτα γραφικών DX11 της ATI (Evergreen) και μια ομάδα από μηχανικούς για να την βοηθήσουν σε αυτήν την προσπάθεια μεταφοράς της. Αυτη η είδηση είναι μια σημαντική νίκη της AMD για το DirectX11 και δεν έχουμε καμιά αμφιβολία ότι θα έρθουν αρκετές ακόμη. Ο άνθρωπος που οδήγησε το πρόγραμμα της Nvidia " The Way It's Meant To Be Played" άλλαξε πρόσφατα θέση, και εαν υπάρχει μια ευκαιρία για το gaming πρόγραμμα της AMD να ακολουθήσει το ανώτερο gaming development support πρόγραμμα της Nvidia, η στιγμή αυτή είναι τώρα. Site: Codemasters Πηγή: brightsideofnews Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2009 από grimpr
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 προφανώς βέβαια θα τρέχει και σε dx9.0c, dx10 έτσι?
grimpr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 (επεξεργασμένο) Όπως φαίνεται και ηταν αναμενόμενο, τα XP και οι ορκωτοί χρήστες τους μένουν με την..."μπουκάλα". Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2009 από grimpr
Super Moderators Thresh Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 nice, άκρως ενδιαφέρον... παίζει να είναι η πιο γρήγορη μεταφορά σε επόμενο dx...
grimpr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Και δεν είναι η πρώτη και μοναδική μεταφορά...
neovdr Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Από ότι φαίνεται δηλαδή για τους χρήστες με directx 9 θα είναι όπως και όταν βγήκε και το 10, δηλαδή θα πρέπει να αναβαθμίσουν κάποια στιγμή σύντομα, ενώ οι χρήστες με directx 10 και ειδικά με directx 10.1 δεν θα "τα βρουν σκούρα" επειδή το 11 είναι υπερσύνολο του dx 10.1 οι μόνες διαφορές θα είναι στα παραπάνω χαρακτηριστικά που έχει το 11. Πάλι καλά γιατί δεν θα το άντεχε το ψυχικό μου πάλι ίδιο σκηνικό όπως με το directx9!!
Panahs Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Τελικά ποια η οπτική διαφορά μεταξύ DX9 και DX10? Εγώ έχω μείνει στις μούφες με το Crysis που το έπαιζε και καλά DX10 παιχνίδι και τελικά αν έμπαινες στα configuration files και τα άλλαζες, τα έπαιζε όλα μια χαρά στα XP χωρίς πρόβλημα. Ή κάνω λάθος?
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 και οι χρήστες που έχουν κάρτες dx10.1 θα πρέπει να αναβαθμίσουν όχι μόνο αυτοί με dx9 & dx10...
Greek_Tornado Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Αυτό για το "η φανταστική αίσθηση του αγώνα στο Race Driver : GRID, τον χειρισμό στο DiRT η τον απόλυτο ρεαλισμό στο F1 2010" σοβαρά το γράφει ο reporter ή αστειεύεται; Οποιοδήποτε ασχολείται έστω και ελάχιστα σοβαρά με driving simulators έχει ξεγραμμένη την Codemasters εδώ και χρόνια...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Moderators Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Για οποιν ασχολειται ομως με αισθηση ARCADE αγωνα και ARCADE χειρισμο? Οσο για τον "ρεαλισμο", αυτος αναφερεται σε παιχνιδι που ΘΑ βγει, οποτε καλο θα ηταν να πρωτα να δοκιμαζουμε κ μετα να κρινουμε
21century Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Αφού υπαρχει συμβατοτητα προς τις προηγουμενες εκδοσεις ειναι θετικο, ομως τα 11 θα τα δουμε μονο με την κυκλοφορια μου φαινεται των windows 7...
Super Moderators Thresh Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Αφού υπαρχει συμβατοτητα προς τις προηγουμενες εκδοσεις ειναι θετικο, ομως τα 11 θα τα δουμε μονο με την κυκλοφορια μου φαινεται των windows 7... έτσι και αλλιώς τα games θα κυκλοφορήσουν μετά τα Windows 7
UpToDate_ Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Για οποιν ασχολειται ομως με αισθηση ARCADE αγωνα και ARCADE χειρισμο? Οσο για τον "ρεαλισμο", αυτος αναφερεται σε παιχνιδι που ΘΑ βγει, οποτε καλο θα ηταν να πρωτα να δοκιμαζουμε κ μετα να κρινουμε Θυχτηκε:p:p
liopyr Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2009 Για οποιν ασχολειται ομως με αισθηση ARCADE αγωνα και ARCADE χειρισμο? Νταξ τώρα, ήταν fail η προσσέγγιση, δεν γίνεται να παίρνεις το μεγαλύτερο μειονέκτημα ενός παιχνιδιού για να το διαφημίσεις. Και για arcade ο χειρισμός στο Dirt ήταν πολύ arcade. Οσο για τον "ρεαλισμο", αυτος αναφερεται σε παιχνιδι που ΘΑ βγει, οποτε καλο θα ηταν να πρωτα να δοκιμαζουμε κ μετα να κρινουμε Σύμφωνοι. Όπως δεν μπορούμε να κρίνουμε εμείς κάτι που δεν έχει κυκλοφορήσει, έτσι και αυτός που έγραψε το άρθρο να το αναφέρει ως πλεονέκτημα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα