Προς το περιεχόμενο

MechWarrior Online


privateer

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 423
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators

Το μέγιστο για μένα, είναι να βρεις group/clan και να μιλάτε μέσω TS. (το παιχνίδι έχει ένα δικό του πρόγραμμα μέσα, το C3, αλλά δεν το δοκίμασα ποτέ)

 

Εγώ παίζω με στους CORED (οι τύποι που είναι grouped μαζί μου στα streams) και περνάω καλά. :)

 

Το να παίζεις μόνος με άτομα που δεν ξέρεις και δεν νιώθουν, είναι απλά... εκνευριστικό. :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να παίζεις μόνος με άτομα που δεν ξέρεις και δεν νιώθουν, είναι απλά... εκνευριστικό. :P

όπως γενικά σε όλα τα teamplay

 

όλο λέω να μπω και να μπω, άλλα αυτήν η πρακτική είναι λίγο ζόρι

 

να σε πω, θα είσαι σήμερα αργάμιση μέσα να με μυήσεις; αν και χωρίς mad cat / daishi / cougar, θα μπω με catapult

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μπήκα επιτέλους χθες να το δοκιμάσω, ανάμεικτες εντυπώσεις, περισσότερο αρνητικές... εξηγούμαι:

 

1) Το πρώτο πράμα που με χάλασε ταμάλα, είναι ότι δεν υπάρχει enviromental destruction. Αφήνω κατά μέρος το αρχικό trailer, θυμάστε που το Warhammer κατέστρεψε το κτίριο πάνω στο οποίο ήταν ένα εχθρικό Jenner, ή τα κατεστραμμένα κομμάτια από το γωνιακό πάρκινγκ στη μάχη με το Atlas. Εδώ μιλάμε δεν καταστρέφονται ούτε τα δεντράκια! Στα προηγούμενα το destruction υπήρχε μια χαρά, προσθέτοντας στην όλη αίσθηση ότι μάχονται γιγάντια ρομποτ.

 

2) Κατεστραμμένα πόδια/χέρια δεν είδα, άλλα και πάλι δεν έπαιξα πολύ.

 

3) Επίσης δεν είδα να κουτσαίνουν ρομποτ με critical damage στα πόδια. Άλλα και πάλι, δεν έπαιξα πολύ.

 

4) Για το HUD το έχω ξαναπεί, αυτά τα generic mech images που εμφανίζονται τόσο για το δικό σου όσο και το αντίπαλο mech, όχι μόνο είναι η απόλυτη ξενέρα (στο 4 μπορούσες να βάλεις κανονικά 3D model αν θυμάμαι καλά), άλλα και από άποψη λειτουργικότητας, ΔΕΝ βοηθάνε. Αφενός μπερδεύεις ποιο είναι το δικό σου status (άντε, αυτό το συνιθήζεις), αφετέρου τα parts σε κάθε mech κατά κανόνα διαφέρουν, επομένος τι μου βάζεις παντού το ίδιο;

 

5) Η έλλειψη CTF για μένα θα είναι καθοριστικός παράγοντας και προς το παρόν δεν βλέπω να κουνιέται φύλλο...

 

 

Εν ολίγοις, μετά από 3-4 rounds πήγα PS2.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

1) Ναι, καιρό τώρα το έχει αυτό. Το πρώτο trailer επίσης ήταν του MWO5 που μετά "χάθηκε" για να βγει το Mechwarrior Online, δεν είναι το "ίδιο" game.

 

2) Tόσα βίντεο και streams και δεν έχεις δει τα χέρια που πετάνε από την θέση τους και μετά δεν έχουν τα Mechs; :(

 

3) Τα πόδια σέρνονται όταν καταστραφούν, όχι σε critical.

 

4) Τα parts είναι πάντα τα ίδια: Cockpit, Left Torso, Right Torso, Center Torso, Left Arm, Right Arm, Left Leg, Right Leg.

 

5) Πόλεμος με μεγάλα ρομπότ και CTF = weird.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1) Τι λες ρε Ghost, θα μας τρελάνεις; Επειδή άλλαξαν μηχανή γραφικών, άλλαξε και το παιχνίδι; ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο παιχνίδι είναι, με άλλη μηχανή. Ο λόγος που κατέβηκε εκείνο το βίντεο είναι τα copyrights της Gold Harmony. Στην πορεία βέβαια, ίσως γιατί έσφιξαν οι οικονομικοί πόροι και το time schedule, έκαναν drop και το SP Campaign. Αν ήθελαν πραγματικά άλλο παιχνίδι, MW Online, έπρεπε να το κάνουν MMO με persistent world (το οποίο ελπίζω και εύχομαι να είναι το επόμενο βήμα - τώρα απλά δοκιμάζουν την μηχανή).

 

3) Στα παλιότερα, κατεστραμμένο πόδι = κατεστραμμένο mech, game over. Για αυτό και κατά κανόνα προσπαθούσες να βαραίσεις στα πόδια (ειδικά σε κάτι Daishi που από torso και πάνω είχαν 30 τόνους μόνο armor). Σε critical damage άρχιζες και το έσερνες. Δεν ξέρω γιατί το άλλαξαν επομένως...

 

4) Τα ίδια parts έβαλαν αυτοί στο HUD, δεν είναι όμως τα ίδια. Τα light mechs (scouts) κατά κανόνα δεν έχουν καν χέρια, μόνο center torso. Επίσης άλλα mechs όπως Mad Cat, έχουν χέρια + "αυτιά", επιπλέον των torso parts.

 

5) Δοκιμάσε το αν υπάρχει ακόμη κανένας MW4 server, και θα δεις ότι είναι πολύ περισσότερο team based (όπως γενικά το CTF είναι περισσότερο team based από το TDM).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

1) Στα demo/trailers όταν ψάχνεις για publisher δείχνεις τι μπορείς να κάνεις. Προφανώς εκεί θα έδειχναν σούπερ-ουάου. Αυτή τη στιγμή κοιτάνε άλλα πράγματα από το αν σπάνε τα δέντρα.

 

3) Στα παλιότερα (2 και Mercenaries) κατεστραμμένο πόδι = Fallen αλλά όχι destroyed Mech. Στο tabletop αν δεν κάνω λάθος, 1 κατεστραμμένο πόδι ΔΕΝ σημαίνει κατεστραμμένο Mech. Αν έτσι γούσταραν στο 3 και στο 4 (το οποίο 4 το έλεγαν όλοι πώς πήρες τρελές ποιητικές άδειες), εδώ δεν είναι έτσι.

 

4) Πάρε Mech, όποιο[/b[ Mech πήγαινε στο Mechlab και θα δεις ακόμη και στα scouts πού βρίσκεται το κάθε τι. Στο Mad Cat τα launchers θα είναι στους ώμους, όπως στο hunchback,

 

5) Συγκεκριμένα στο MWO παίζουμε Capture the base. Οπότε δεν είναι TDM. Επίσης δεν έχει μπει το metagame ακόμα. CTF όμως, μόνο σε καμιά Solaris Arena αν βάλουν.

 

Και αν η ομάδα δεν νιώθει στο MWO, τότε θα το νιώσεις εσύ, γιατί 1 life = don't get screwed.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

http://twitch.tv/ghostriderlsov/c/1717248

 

Highlight από τα αποψινά matches.

Μιας κι έγινε open, φάγαμε το τελευταίο wipe και τώρα πάλι από την αρχή, οπότε Founder's C1 και "LRMs falling on my head...".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

έπαιξα αρκετά rounds με Awesome... όντως τελικά, αν οι teammates νιώθουν λίγο και δεν τραβάει ο καθένας το δρόμο του, θυμίζει τα παλιά

 

πάντως, λεφτά θα σκάσω μόνο όταν βγάλουν τα clan mechs :)

 

 

ps: και όταν καταστρέφονται τα δέντρα/κτίρια !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ενημέρωση για το αυριανό patch και το κοντινό μέλλον:

 

 

Next Patch - November 6th

  • New DHS values (1.4) applied to all heatsinks, including engines.
  • A fix for the glowing mechs and HDR blacking out screens.
  • A rollback of some netcode changes, hitbox detection improved, but still needs work on faster mechs.
  • Centurion CN9-D.
  • Artemis
  • Cockpit Damage FX
  • Missile Door Toggle/State Lights (Open, Closed, Destroyed)
  • Trial Mechs act like purchased mechs and stay locked until match ends. Reduces suicide farming, AFK players.
  • Phase 1 Matchmaking. Max pre-made group size is now set to 4.

Future Patches

 

 

The following items are new content being worked on in addition to bug fixing and performance improvements.

 

ECM

 

We've had several internal playtests. Overall I'm excited to see this hit the battlefield, as it adds a very interesting tactical component. However, in its current state is very overpowered and makes certain mech builds even more useful (Gausspults). There was some general usability feedback from the team. Some found it hard to visualize, others wanted more indication that a friendly unit had an ECM equipped.

 

We're keeping it in test until some HUD/BattleGrid changes help smooth out communication, along with making sure the ECM is not OP. For those wanting to hide from LRMs, this will be your must have item.

 

New Camo Spec

 

Exciting stuff! Players can customize their mechs skin and pattern for MC. The system is very easy to use, select a skin, select up to 3 colors and hit the save button. Like a paint shop, changes are permanent and erase any previous pain schemes. There will be some free skins, CB only content, but mostly camo spec will require MC to make changes.

 

Cockpit Items

 

Some of you have already redeemed your PC Gamer and NVIDIA codes, which gives you access to a skins and bobbleheads. Later this month we`ll be rolling out more items to beautify your in-game experience.

 

Modules

 

Two new modules in test. Details Forthcoming.

 

Bitchin Betty

 

Currently in the game, available by .cfg command only. Will be turned on in November with new dialogue, which sounds freaking awesome. Anyone seen or heard our new trailer. Hint Hint. Answer: Yes.

 

Conquest Mode

 

We've been play testing this for a few weeks now, things are coming along nicely! It's fun and requires lots of team coordination. We're fixing up some balance issues, resource/base locations, and general HUD/BattleGrid messaging to smooth out what's going on. We're taking a look at CB/EXP rewards, focusing on rewarding teamplay above all else. This means a reduction in kill/assist/damage done rewarding, and an increase in holding resources points. With a new mode, comes a new way to launch into matches. A new button will allow players to select/set their default mode to: Quick Play (random), Assault, or Conquest.

 

 

 

Edit:

Επίσης μια γεύση από τα Camo Specs:

http://static.mwomercs.com/img/bryan/camo_spec_preview.jpg

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...