Προς το περιεχόμενο

MechWarrior Online


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 423
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πρόλαβα πάλι, αλλά τα εύσημα πάνε στον John2Gr που μου το έδειξε. ;)

έχει χάρη που βιαζόμουνα να φύγω στο μάθημα, αλλιώς και οι δύο θα τρώγατε τη σκόνη μου :rolleyes:

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Dev Blog 6 - MechLab

 

καλό διάβασμα! librarian2.gif

 

 

PS: πολύ σημαντική διαφορά με τα παλιά MW είναι πλέον ότι το ammo είναι "φυσικά" πάνω στο mech και, όπως έχουνε πει, άμα εκτεθεί (αφού φύγει το armor), μπορεί να γίνει μεγάλο "μπουμ". Επομένως, πρέπει να δοθεί επιπλέον προσοχή στο που θα μπει το ammo depot + πόσο armor πρέπει να διαθέσετε για την κάλυψή του.

  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

http://www.youtube.com/watch?v=oWtkCWEPFnw

 

Καλά, η πυράκτωση της ασπίδας είναι όλα τα λεφτά! Και γενικά η CryEngine 3 δίνει ρέστα (animations, map deisgn, cockpit κτλ).

 

Επίσης, φαίνονται στιγμιότυπα από το MechLab που και αυτό έχει γίνει τούμπανο. Αναλυτικότερες φώτο στο site του ign.

 

Γενικά πάμε καλά, αν και θα προτιμούσα το MWO να είναι σε φάση PlanetSide 2. Άλλα one step at a time :)

Δημοσ.

Πολύ στατικές οι πίστες. CryEngine 3 χρησιμοποιεί οπότε περίμενα τα δέντρα τουλάχιστον να διαλύονται ώστε να δίνουν μια επιπλέον νότα μάχης :/

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...