Προς το περιεχόμενο

MechWarrior Online


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 423
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μάλλον ναι. Την Πέμπτη θα έχουμε info απο ign.

 

More information is coming to us regarding the amazing trailers we have seen in the last 24 hours. I am being told by an undisclosed source that these videos are real in-game footage of the next big thing in the Mechwarrior series. We have also been told that this game is powered by a heavily modified SOURCED Unreal Tournament 3 engine and is not the buried version of Mechwarrior5 which was canceled after MW4:Mercs was released. To put that to rest, the technology didn't exist back then to create this type of engine! If this is UT3 based then we certainly hope we will see a PC version as well as mod friendly version for MekTek to create and add content for

 

We await tomorrow and especially Thursday to learn more about what beholds for the Mechwarrior community.

Δημοσ.

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!! :shock:

 

Για όσους δεν έχουν παίξει τα υπόλοιπα MW, ίσως δεν μπορείτε να καταλάβετε προς τι ο ενθουσιασμός. Θα πω μόνο ότι η σειρά MechWarrior είχε σταματήσει το 2000 με το MechWarrior 4: Vengeance. Έκτοτε, και ενώ όλοι οι fans περίμεναν την συνέχεια, η Microsoft τα σταμάτησε όλα κλείνοντας (αν θυμάμαι καλά) την FASA studio που έκανε τη σειρά. Πριν 2 χρόνια περίπου είχε αρχίσει και online petition και......... να'μαστε, μετά από μία 10ετία σχεδόν, προφανώς υπάρχει η τεχνολογία για όχι ένα απλό "MechWarrior 5", άλλα για MechWarrior. Έχει σημασία το όνομα, αφού η Microsoft είναι σαν να λέει ότι "με αυτό το MW ξαναβάζω τα standards από την αρχή". Φαίνεται είναι της μόδας να γίνονται remakes με παλιές επιτυχίες (βλ. StarCraft, άλλα και στο χώρο του cinema Transformers, GIJOE), προσωπικά δεν με χαλάει καθόλου, ίσα ίσα, με την παρούσα τεχνολογία τα πράγματα μπορεί να είναι κλάσεις ανώτερα (από ένα sequel "εποχής"). Τα γραφικά πάντως του Teaser (in-game φαίνονται, όχι CG) είναι σχεδόν φωτορεαλιστικά, ειδικά σε σχέση με τα παλιά MW. :confused:

 

Δεν λέω τίποτα άλλο, μόνο ότι το MechWarrior είναι πραγματικά MECH-warrior. Είναι σαν να ελέγχεις πραγματικά ένα Mech, ο χειρισμός βέβαια δεν είναι παλούκι (δεν είναι "flight simulator" με ρομποτ), άλλα δεν είναι και σαν τα Walkers του Battlefield 2142 ή του Lost Planet. Πρέπει να ελέγχεις την ταχύτητα, τα όπλα (παρεπιμπτόντως κάθε χέρι μπορείς να το στρέφεις ανεξάρτητα - πχ αν περνάς ανάμεσα από 2 ρομποτ, μπορείς να ανοίξεις τα χέρια και να τα γαζώσεις), ενώ βέβαια το ρομπότ είναι πλήρως customisable, άλλα όχι απλώς βάζεις όπλα/hull/shields κτλ. Όσο πιο πολλά φορτώνεις, τόσο πιο βαρύ και δυσκίνητο το κάνεις κτλ κτλ, δηλαδή κάθε επιλογή έχει νόημα/αντίκτυπο. Μόνο ένα σημείο τέλος θα σημειώσω, ότι η αίσθηση που έχεις μέσα στο cockpit όταν τρέχεις, χρησιμοποιείς jetpacks, όταν σε λοκάρουν missiles, άλλα κυρίως όταν σε τρως ξύλο και χάνεις γη & ουρανό, είναι απίστευτη. Επίσης, σε όλα τα MW στα Campaign υπήρχαν και άλλοι αντίπαλοι εκτός από walkers, όπως mobile/static missile launcher, gunships, trucks κτλ. ΕΛΠΙΖΩ (προσωπική γνώμη, δεν το διάβασα πουθενά) αυτά τα είναι accessible και στο MP, οπότε τότε μιλάμε για έναν απίστευτο συνδυασμό MW + BF. :fear:

 

Α, και μιλώντας για BF, ξέχασα να πω ότι το teamplay απλώς "φυσούσε" σε όλα τα παιχνίδια της σειράς, νομίζω μάλιστα ότι τουρνούα τρέχουν ακόμη για το MW4. Άλλο να έχεις στο BF δίπλα σου ένα φίλο σαν infantry γνωρίζοντας ότι και αυτός είναι 2 σφαίρες όπως κι εσύ, και άλλο να έχεις δίπλα ένα MadCat φορτωμένο με τα άντερά του :P.

 

Btw, δείτε επίσης αυτό το Teaser trailer (το απλό Teaser, όχι το 2 ή 3 ---> http://media.pc.ign.com/media/018/018954/vids_1.html ) ** δεν ξέρω γιατί, όταν βάζω τον κώδικα δείχνει το τελευταίο Reveal Trailer...

 

To άσπρο το αμάξι σας θυμίζει τίποτα?!?!?! Ναι, είναι το Toyota FTHS, ένα concept sports car υβριδικής τεχνολογίας της Toyota που ανακοινώθηκε πέρυσι (ή πρόπερσι)! Δεν πάμε καλά μου φαίνεται!! :-D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Επίσης, σε όλα τα MW στα Campaign υπήρχαν και άλλοι αντίπαλοι εκτός από walkers, όπως mobile/static missile launcher, gunships, trucks κτλ. ΕΛΠΙΖΩ (προσωπική γνώμη, δεν το διάβασα πουθενά) αυτά τα είναι accessible και στο MP, οπότε τότε μιλάμε για έναν απίστευτο συνδυασμό MW + BF. :fear:

 

Λοιπόν παίδες, ούτε ψέμματα να το έλεγα. Σήμερα έκανα λίγο google για MW εξ αφορμής του Debut Trailer, και ιδού:

 

ΜechWarrior Living Legends mod: http://www.moddb.com/mods/mechwarrior-living-legends

 

Διαβάστε description και δείτε videos για να καταλάβετε :shock: .

 

Και το επίσημο site: http://www.mechlivinglegends.net/

 

Και η απάντηση ενός από τους mod-developers στο debut:

In all fairness, we should really hope that when the new "MechWarrior" actually comes out, that it's BETTER than MW:LL. It would be a shame if a full production studio with engine access and all the powers of a paid staff produce something at a lower level than a product that came out beforehand and was built as a game mod by a handful of BT fans spread all over the internet while fighting time differences, other life obligations, and time-consuming "real jobs". Not that I think our project will be anything less than awesome when it's released, but just knowing that if we had nothing else to do with our lives than MW:LL, it could be even better, and I'd hope the same goes for any full-time production team.

 

Θα δείξει τελικά τι θα γίνει, αν και από το debut το cockpit/γραφικά φαίνονται πολύ special. Από την άλλη όμως και στο MW:LL έχουν CryEngine 2.

 

Πλάκα - πλάκα, μπορεί να παιχτεί καλή κόντρα MW vs MW:LL. Ειδικά αν η Microsoft το έχει υπόψη το LL και ρίξει μέσα infantry/vehicles/gunships, θα γίνει σφαγή. Το μέλλον (και κανένα demo) θα δείξει...

Επεξ/σία από Athanasios2104
Δημοσ.

Το Living Legends ετοιμάζεται εδώ και αρκετά χρόνια και ενδέχεται να έχει την ίδια μοίρα με το Lost World Returns. Long story in short words, το Lost World Returns ήταν ένα φιλόδοξο Total Conversion και η ομάδα τα βρήκε σκούρα σε ένα σημείο. Δεν είναι νεκρό αλλά ακόμα δεν είναι σε κάποια Playable μορφή (έλεγαν ότι θα έβγαινε demo τον Μάρτιο αλλά @@).

 

Φοβάμαι ότι και το Living Legends (όπως και το πολυαναμενόμενο για μένα CryRecon: Nanowarrior) θα έχουν παρόμοια κατάληξη μιας και είναι πάρα πολύ φιλόδοξα!

Δημοσ.
Το Living Legends ετοιμάζεται εδώ και αρκετά χρόνια και ενδέχεται να έχει την ίδια μοίρα με το Lost World Returns. Long story in short words, το Lost World Returns ήταν ένα φιλόδοξο Total Conversion και η ομάδα τα βρήκε σκούρα σε ένα σημείο. Δεν είναι νεκρό αλλά ακόμα δεν είναι σε κάποια Playable μορφή (έλεγαν ότι θα έβγαινε demo τον Μάρτιο αλλά @@).

 

Φοβάμαι ότι και το Living Legends (όπως και το πολυαναμενόμενο για μένα CryRecon: Nanowarrior) θα έχουν παρόμοια κατάληξη μιας και είναι πάρα πολύ φιλόδοξα!

Δεν έχεις και άδικο, γενικά τα total conversion mods σε όλα τα παιχνίδια είτε δεν βγαίνουν ποτέ, είτε πολύ αργά, είτε κατώτερα των προσδοκιών. Η διαφορά με το LL είναι ότι φαίνεται playable όπως είναι τώρα.

 

Όπως και να έχει, δεν νομίζω ότι η Microsoft θα βγάλει κάτι "χειρότερο" ενός mod. Ολόκληρο studio εργάζεται και ήδη το debut trailer (in-game video) σε κάνει να χαζεύεις. Αν το προσέξουν πολύ και περιλάβουν tanks/infantry/gunships/turrets στο τελικό παιχνίδι, νομίζω θα εκτοπίσει κάθε LL. Άλλα δεν είμαι σίγουρος αν θα πάνε για BF+MW ή για καθαρό MW...

 

Προς το παρόν έχουν βγάλει το radar/wallhack που είχανε οι προηγούμενες σειρές, και αυτό ίσως είναι μία ένδειξη ότι θέλουν να κάνουν σοβαρή δουλεία. Άλλωστε και από το όνομα "MechWarrior" (και όχι MechWarrior 5) όπως έγραψα, νομίζω αυτό θέλουν να περάσουν στους fans. Στο ιντερνετ μάλιστα πολλοί το λένε "MechWarrior reboot".

 

Πάντως νομίζω θα είναι σκέτη τρέλα να είσαι infantry και δίπλα να βλέπεις μία 10μετρη Daishi να περπατάει δίπλα... ίσως τότε καταλάβουμε πως νιώθουν τα μυρμήγκια :-D .

Δημοσ.
MechWarrior is an upcoming action simulation game currently under development by Piranha Games and Smith & Tinker for Microsoft Windows and Xbox 360. This game is essentially a reboot of the franchise, with the storyline taking place before the original MechWarrior. Development of the game is being led by two main project leaders, Jordan Weisman from Smith & Tinker and Russ Bullock, president of Piranha Games.

 

 

Story

The story takes place in the year 3015 set on a planet called Deshler, near the end of the Third Succession War, set before the events of the original MechWarrior and right before Hanse Davion comes into power. The main protagonist is Adrian Khol, fourth son of the noble family who rules Deshler in the name of House Davion. Although in training as a MechWarrior, Adrian never takes his training and duties seriously, until the day his entire family is wiped out during the war. Spared from the massacre during a make-up test for mech training, Adrian eventually changes his thinking and takes up responsibility against the rebels who killed his family and takes his place as successor of the family throne.

Πηγή: Wikipedia

 

Επίσης, το MechWarrior 4 + όλα τα expansion του θα διατεθούν σύντομα δωρεάν από Battletech: http://www.smithandtinker.com/news/mechwarrior-to-be-distributed-free-on-battletech-com.php

Δημοσ.

To MW 2 ήταν ο ένας από τους τρεις λόγους που αγόρασα PC, οι άλλοι δύο ήταν το C&C και το UFO enemy unknown!

To 3 και το 4 ήταν λιγότερο καλά, το δύο πιστεύω ότι ήταν το πιο σκληροπυρηνικό. Άντε να δούμε

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

Ένα βίντεο με πληροφορίες από το debut, αρκετά ενδιαφέρουσες. Υπάρχουν και άλλα τέτοια βίντεο που "αποκωδικοποιούν" το debut, παραθέτω μόνο του GT για τα υπόλοιπα, googlit. Το ξέρω είναι παλιό (13 Ιουλίου), άλλα τώρα το είδα στο GT :-)

 

http://www.gametrailers.com/user-movie/frame-by-frame-mechwarrior/324024

  • 5 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Μερικά νέα από το μέτωπο :-)

 

MechWarrior reboot could be caught in trademark dispute

 

If you were excited about the MechWarrior reboot being teased by Piranha Games, we've got some possibly unfortunate news. Apparently, IGN received a cease-and-desist order from Harmony Gold, the unfortunately named co-owner of the Robotech universe, regarding some imagery in a recent trailer teasing Piranha's project.

 

There's no relation between the two 'verses, but Harmony Gold claims that some of the bots in the trailer are a little too close to a few from Robotech. At this point, we don't know: 1) if those characters really are infringing on Harmony Gold's trademark; or 2) how difficult it would be to remove said characters from the game. So, there's still a chance this dispute may go away. We'll keep an eye on things for you.

 

Πηγή

 

Το παραπάνω "νομικό κώλυμα" το έχω διαβάσει και άλλου, ωστόσο είναι σχεδόν αδύνατον να σταματήσει πλέον το project. Αν διαβάσετε τα comments στο internet, το όλο νταραβέρι με την Harmony Gold και το MechWarrior franchise κρατάει από εποχής MW2, οπότε δεν νομίζω ότι συντρέχει λόγος ανησυχίας.

 

Επί της ουσίας, στο ign υπάρχουν κάποιες ενδιαφέρουσες πληροφορίες:

 

Story

This new MechWarrior is set on the planet Deshler in the year 3015, and places players in the role of Adrian Khol, a wayward nobleman who prefers partying and shirking responsibility over his training and studies. However, when House Kurita launches a massive invasion to conquer Deshler, resulting in the death of his entire family, Khol discovers a purpose to fight for.

Δλδ είμαστε στην εποχή που υπάρχει η Inner Sphere και η Star League αν θυμάμαι καλά (είχα διαβάσει το MW storyline άλλα γίνεται λίγο χαμός με τους πολέμους και τις περιόδους. Όποιος ενδιαφέρεται --> wiki), όπου τεχνολογία των Battlemech εξελίσσεται ραγδαία. Οι Clans δεν έχουν εμφανιστεί ακόμη (άρα δεν θα υπάρχει Mad Cat της Smoke Cougar clan :-().

 

 

MP

While the two companies are still talking to potential publishers that could determine the final production budget, Weisman and Bullock explained that they plan to have a full single-player campaign, as well as support for a four-player co-op campaign, and a full multiplayer suite.

 

Gameplay

The designers want to reward you for picking a mech and sticking with it -- you will gain experience and become better at piloting your chosen mech, and that will translate into better accuracy and damage with weapon systems. This way, a player could specialize in a light mech throughout the entire game if they choose. It also means there are multiple playthroughs with different mechs. The developers also said the game will change based on your chosen mech class.

 

Full article: http://pc.ign.com/articles/100/1002275p1.html#

 

 

 

Επίσης, υπάρχει και ένα 6-σέλιδο Q&A :shock: ... από το οποίο θα δώσω details, μόλις το διαβάσω :-D

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...