Προς το περιεχόμενο

psp 1004

_dim

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,:-D

Θα ήθελα να σας ρωτήσω το εξής:

Έχω ένα psp 1004 και επειδή είμαι άσχετος από αυτά, θέλω να μου πείτε πώς μπορώ να

παίζω παιχνίδια, που κατεβάζω από το internet, στο psp μου.Αν μπορείτε, απαντήστε μου αναλυτικά πώς μπορώ να το κάνω.

Ευχαριστω πολυ!

Δημοσ.

Έχω ένα psp 1004 και επειδή είμαι άσχετος από αυτά, θέλω να μου πείτε πώς μπορώ να

παίζω παιχνίδια, που κατεβάζω από το internet, στο psp μου.Αν μπορείτε, απαντήστε μου αναλυτικά πώς μπορώ να το κάνω.

Ευχαριστω πολυ!

βέβαιος πάρε αυτή το site που έχει games www.freepsp1004games.com για το psp και όσα για το πως θα τα πεζής δεν εδώ www.howplayfreepsp1004games.com

(εδώ που τα λέμε εχείς δίκιο που ρωτάς βλέπεις δεν υπάρχουν οδηγεί για το psp στο insomnia πρέπει να κάνουμε κανένα)

Δημοσ.

Ευχαριστω πολυ!

Απλα δες εδω

Δημοσ.
βέβαιος πάρε αυτή το site που έχει games www.freepsp1004games.com για το psp και όσα για το πως θα τα πεζής δεν εδώ www.howplayfreepsp1004games.com

(εδώ που τα λέμε εχείς δίκιο που ρωτάς βλέπεις δεν υπάρχουν οδηγεί για το psp στο insomnia πρέπει να κάνουμε κανένα)

Αγαπητέ Dimitris1948 θα μπορούσες τουλάχιστον να απαντάς με σωστή ελληνική γραφή.

Δημοσ.
Αγαπητέ Dimitris1948 θα μπορούσες τουλάχιστον να απαντάς με σωστή ελληνική γραφή.

φιλε εισαι νεο μελος με 0 posts κ ανοιγεις νεο topic ρωτωντας κατι το οποιο εχει χιλιοσυζητηθει κ εχουν γραφτει τουλαχιστον 3 οδηγοι σε αυτο το site. τον ενα απο αυτους μαλιστα τον εκανα εγω. οποτε δεν ειναι πολυ φυσιολογικο να ρωτας κατι τετοιο.

περα απο αυτο οταν καποιος κανει register στο insomnia δεν υπαρχει κανενας κανονας που να λεει οτι θα πρεπει ολοι να τσεκαρουμε την ορθογραφια των μηνυματων μας.

Δημοσ.
φιλε εισαι νεο μελος με 0 posts κ ανοιγεις νεο topic ρωτωντας κατι το οποιο εχει χιλιοσυζητηθει κ εχουν γραφτει τουλαχιστον 3 οδηγοι σε αυτο το site. τον ενα απο αυτους μαλιστα τον εκανα εγω. οποτε δεν ειναι πολυ φυσιολογικο να ρωτας κατι τετοιο.