vrodinos Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης σε φορητούς ηλεκτρονικούς υποολογιστές και netbooks των ετραιρειών Toshiba, Sony, Hewlett Packard, Innovator και Acer προσφέρει -πλέον- το e-shop.gr, σε μια προσπάθεια περαιτέρω βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών after sales. Συγκεκριμένα, για οποιαδήποτε βλάβη hardware των προαναφερθέντων brands που κατατάσσεται εντός εγγύησης, το e-shop.gr θα αντικαθιστά άμεσα το "ελαττωματικό" φορητό PC με καινούργιο! capital.gr
guardianx71 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Aμέσως μετά απο κάτι βδομάδες και άμα υπάρχει A...και αν εντοπίσουν ότι έχει όντως πρόβλημα hardware και δεν πρέπει να το στείλουν Ιταλία και εγώ δεν ξέρω που. Για το e-shop service Μιλάμε μην ξεχνιόμαστε
leukonas Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Και φυσικά δεν γίνεται αντικατάσταση γιατί πρέπει να το ελεγξει τεχνικός,και για να το ελεγξει πρέπει να πειστεί πρώτα ότι δεν δουλέυει....
spector Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Και φυσικά αν μετά από όλα αυτά σου δώσουν νέο pc, το παλιό σου θα το <επισκευάσουν> και θα το πουλήσουν πάλι σαν καινούργιο ! Οπότε στο τέλος θα καταλήξει κάποιος με <νέο> pc, που έχει μέσα parts από 10 άλλα
Physics_Rulez Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δηλαδή πχ μια ωραία μέρα που το laptop μου δεν ανοίγει ή ανοίγει και έχει χτυπήσει ο σκληρός ή έχει καεί κάτι, θα το πάω πίσω στο e-shop και αντί να κοιτάξουν τι έχει και να μου βγάλουν την παναγία, θα κάνουν "άμεση αντικατάσταση" Ας γελάσω ha ha ha Γέλασα. Εδώ δεν απαντάνε στα email, θα κάνουν "άμεση" αντικατάσταση
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Aμέσως μετά απο κάτι βδομάδες και άμα υπάρχει A...και αν εντοπίσουν ότι έχει όντως πρόβλημα hardware και δεν πρέπει να το στείλουν Ιταλία και εγώ δεν ξέρω που. Για το e-shop service Μιλάμε μην ξεχνιόμαστε θεωρητικά πάντως θα είναι πολύ πιο γρήγορο το service από το να το στείλουν στους αντιπροσώπους...
guardianx71 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Thresh έχει το eshop service acer και τα λοιπά για να το ανοίξουν να δουν αν έχει χαλάσει τίποτα? Γιατί αν δεν έχουν άδεια (που δεν νομίζω) πάλι στην αντιπροσωπία θα το στείλουν και θα φάει περισόττερο από εσένα στο eshop και από το eshop (όοοοταν θυμιθούν) στην αντιπροσωπία
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 για να λέει ΑΜΕΣΗ αντικατάσταση προφανώς θα έχει, αλλιώς πρόκειται να διαφημιστική παραπλάνηση και έχει να φάει τρελή ήττα, άρα δεν νομίζω ότι θα το διακινδυνεύσει...
alex89 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Αν το e-shop έλεγε ψέματα στην ανακοίνωση οι πρώτοι που θα το διέψευδαν θα ήτανε οι εταιρίες που αναγράφονται στην ανακοίνωση. Πιθανότατα θα ήρθε σε συνεννόηση με τις εν λόγω εταιρίες για να προέβη σε αυτήν την ανακοίνωση. Πάντως για καλό και για κακό ας κρατάμε μικρό καλάθι.
guardianx71 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Quote από το site του eshop: "Από 01/07/2009 το e-shop.gr προσφέρει διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του laptop σου με ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ. Με τον τρόπο αυτό μηδενίζεις τον χρόνο αναμονής για την επισκευή του φορητού σου υπολογιστή από «εξουσιοδοτημένα κέντρα Service» ενώ δεν σου προσφέρουμε απλά τον υπολογιστή σου επισκευασμένο αλλά σου δίνουμε ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ!" Απότι κατάλαβα από αυτό ΔΕΝ είναι εξουσιοδοτιμένα service point , άρα ήτε θα έχουν τρομερά καλή θέληση και μεγάλη καρδιά (εδώ γελάμε) για να στον αντικαταστήσουν αμέσως, και μάλιστα με ολοκαίνουριο ίδιο μοντέλο (κάτι που σημαίνει ότι πρέπει να έχουν 1 τουλάχιστον απότι πουλήσουν) ειδικά στα περίεργα προβλήματα. .... Έχοντας ώς γνώμονα την μέχρι σήμερα εξυπηρέτηση πελατών του eshop , αφήνω την κρίση σε εσάς και περιμένω νέα threads περι τις αντικατάστασης στο μέλλον
cave__man Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Πριν 2 μήνες πήγα στο e-shop) ένα λαπτοπ της Toshiba για service (δεν άνοιγε το πς) δεν το έστειλαν καν στην αντιπροσωπεία γιατί είχε ραγίσει λίγο στη γωνία το λαπτοπ…. το pc δεν άνοιγε γιατί είχε γεμίσει ιούς.
aGka8l Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2009 αλλο δεν ανογει το pc και αλλο το δεν φορτωνει το λειτουργικο τα service points δεν αναλαμβανουν πανω στην εγγυηση "ζημιες" λογισμικου
manolisher Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Διετή εγγύηση άμεσης αντικατάστασης σε φορητούς ηλεκτρονικούς υποολογιστές και netbooks των ετραιρειών Toshiba, Sony, Hewlett Packard, Innovator και Acer προσφέρει -πλέον- το e-shop.gr, σε μια προσπάθεια περαιτέρω βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών after sales. Συγκεκριμένα, για οποιαδήποτε βλάβη hardware των προαναφερθέντων brands που κατατάσσεται εντός εγγύησης, το e-shop.gr θα αντικαθιστά άμεσα το "ελαττωματικό" φορητό PC με καινούργιο! capital.gr Μην πιστεύεις τίποτα! Είναι ακόμα ένας πόλεμος ενάντια στο πλαίσιο που διαφημίζει ότι έχει σερβις στα φορητά. Στοίχημα ότι σε λίγο και το πλαίσιο θα βγάλει στον "αέρα" κάτι κουφό. Εντύπωση μου κάνει που π.χ. τα Toshiba που έχει το eshop δεν το έχει κανένας άλλος. Εγώ που ρώτησα εδώ στο Ηράκλειο το σερβις της Toshiba για το σερβις των υπολογιστών του eshop μου είπαν ότι δεν τα γνωρίζουν τα συγκεκριμένα μοντέλα μιας και δεν τα εισάγει ο επίσημος διανομέας και ως εκ τουτου δεν ξέρουν λεπτομέριες και θα πρέπει να ρωτήσω το eshop.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Moderators Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Πριν 2 μήνες πήγα στο e-shop) ένα λαπτοπ της Toshiba για service (δεν άνοιγε το πς) δεν το έστειλαν καν στην αντιπροσωπεία γιατί είχε ραγίσει λίγο στη γωνία το λαπτοπ…. Και πολυ καλα εκαναν. Δεν υπαρχει "ειχε ραγισει λιγο". Ή ειχε, ή δεν ειχε ραγισει. Εφοσον ειχε ραγισει παπαλα εγγυηση. Εχουν καθε δικαιωμα να το κανουν
manolisher Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Πριν 2 μήνες πήγα στο e-shop) ένα λαπτοπ της Toshiba για service (δεν άνοιγε το πς) δεν το έστειλαν καν στην αντιπροσωπεία γιατί είχε ραγίσει λίγο στη γωνία το λαπτοπ….το pc δεν άνοιγε γιατί είχε γεμίσει ιούς. Σε αυτές τις περιπτώσεις καλύτερα να το πηγαίνεις στην Ideal απευθείας ή σε ένα από τα επίσημα service center της Toshiba.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.