Προς το περιεχόμενο

Αγορά παπουτσιών μέσω internet και απορίες


slipknot

Προτεινόμενες αναρτήσεις

εμενα μου ηρθε σημερα email οτι τα εστειλαν αλλα στο mail μου αναφερουν ενα ζευγαρι και μπαινω στο λογαριασμο μου και το αλλο εχει ακυρωθει ενω το εχω πληρωσει και τους εστειλα email γιατι δεν με ενημερωσαν.λετε να κανω καταγγελια στο paypal?

 

---------- Προσθήκη στις 21:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:01 ----------

 

μου εστειλαν απαντηση και μου λενε αυτο

 

Dear Stamatis,

 

Thank you for your email.

 

Unfortunately, that product is no longer available and we have not

received information indicating we will be restocking the item. We

encourage you to visit our website often for updates of the newest

brands, the latest styles, and the best prices!

 

Please let us know if we can assist you further.

 

Sincerely,

 

Jessica M.

Customer Service

στην ουσια ειναι οτι δεν μου δινουνα απαντηση για το προβλημα που δημιουργηθηκε και δεν μου αναφερουν πως θα μου επιστρεψουν τα χρηματα.

καμια ιδεα τι να κανω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ξαναστείλε δεύτερο e-mail αναφέροντας ότι σε έχουν χρεώσει για αντικείμενο που δεν θα σου στείλουν και ότι θέλεις επιστροφή των χρημάτων σου. Περίμενε 1-2 ημέρες για απάντηση, και αν δεν ικανοποιηθείς και πάλι, άνοιξε case στο PayPal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα Nike από το eastbay οι φίλοι που τα αγόρασαν μπορούν να κοιτάξουν από που γράφουν πως είναι; Από Ελληνικό site που αγόρασα πέρυσι Nike έγραφαν από Κίνα. Από Αγγλία που αγόρασα πριν λίγες μέρες πάλι από Κίνα έγραφαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εμενα μου ηρθε σημερα email οτι τα εστειλαν αλλα στο mail μου αναφερουν ενα ζευγαρι και μπαινω στο λογαριασμο μου και το αλλο εχει ακυρωθει ενω το εχω πληρωσει και τους εστειλα email γιατι δεν με ενημερωσαν.λετε να κανω καταγγελια στο paypal?

 

---------- Προσθήκη στις 21:57 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:01 ----------

 

μου εστειλαν απαντηση και μου λενε αυτο

 

Dear Stamatis,

 

Thank you for your email.

 

Unfortunately, that product is no longer available and we have not

received information indicating we will be restocking the item. We

encourage you to visit our website often for updates of the newest

brands, the latest styles, and the best prices!

 

Please let us know if we can assist you further.

 

Sincerely,

 

Jessica M.

Customer Service

στην ουσια ειναι οτι δεν μου δινουνα απαντηση για το προβλημα που δημιουργηθηκε και δεν μου αναφερουν πως θα μου επιστρεψουν τα χρηματα.

καμια ιδεα τι να κανω?

 

Το είχα πάθει και εγώ και το ανακάλυψα μόλις πήγα να πάρω τα παπούτσια απο το ταχυδρομείο, είχε μόνο ένα ζευγάρι. ΜΗΝ ανησυχείς καθόλου για τα λεφτά σου, εμένα μου είπαν ή να μου τα επιστρέψουν στην κάρτα μου ή να πάρω κάτι και να μου κόψουν τα χρήματα και μεταφορικά πληρωμένα απο αυτούς! Μην αρχίσεις να κάνεις καταγγελία στο Paypal πριν καν σου δώσουν μια ξεκάθαρη απάντηση. Στείλε mail πάλι και ρώτα τι θα κάνουμε τώρα με το υπόλοιπο? να επιλέξω κάποιο άλλο προϊόν ή να μου τα επιστρέψετε. Καταγγελία κάνουμε όταν έχουμε φτάσει στο σημείο να μην καταλαβαίνει το λάθος του ο πωλητής και να μας γράφει. Αν θεωρείς οτι με αυτό το e-mail σε έγραψε κάνε... Αλλα εγώ είμαι 100000000000000% σίγουρος οτι δεν θα χάσεις τα χρήματά σου.

 

 

Τα Nike από το eastbay οι φίλοι που τα αγόρασαν μπορούν να κοιτάξουν από που γράφουν πως είναι; Από Ελληνικό site που αγόρασα πέρυσι Nike έγραφαν από Κίνα. Από Αγγλία που αγόρασα πριν λίγες μέρες πάλι από Κίνα έγραφαν.

 

3 ζευγάρια που έχω πάρει China λένε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκανα χτεσ το βραδυ και μου εστειλαν ενα email πως θα μου βαλουν τα χρηματα μου σε 5-6 εργασιμες αν δεν μου γυρισουνα τα χρηματα δεν κλεινω το dipsute.παντως εμενα δεν μου ανεφεραν να παρω κατι αλλο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κακώς έκανες dispute. Καλή θέληση χρειάζεσαι και λιγότερη καχυποψία. Το όριο για να ανοίξεις dispute είναι 45 ημερολογιακές ημέρες, ήμαρτον δηλαδή. Πρώτα εξαντλούμε κάθε δυνατότητα εύρεσης λύσης με τον πωλητή και ύστερα κοιτάμε για dispute/claim. Άνθρωποι είναι δηλαδή και αυτοί, ένα λάθος μπορούν να κάνουν. Θα εκπλαγείς όμως από το πόσο συνεργάσιμοι είναι όταν κάτι δε πάει καλά. Αρκεί φυσικά να τους δώσεις την ευκαιρία.

 

Εάν σε ενοχλεί ο γείτονας πρώτα τους μιλάς και ύστερα καλείς την αστυνομία. Παρόμοια αντιμετώπιση θέλει κι εδώ. ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έκανα αγορά 2 παπουτσιών από το eastbay αλλά δυστυχώς δεν έβαλα postal code το οποίο έκανα εκ των υστέρων όταν το δέμα μου έφυγε.

Ηδη περιμένω από τις 13/10 και ακόμη δεν μου έχει έλθει ειδοποίηση από το ταχυδρομείο... Εστειλα mail στο eastbay και μου είπαν πως εάν δεν έλθουν τα πακέτα θα έχω πιστωτικό αλλά λογικά πάλι δεν θα χρειαστεί να πληρώσω μεταφορικά για επαναποστολή των παπουτσιών?Οέο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκανα χτεσ το βραδυ και μου εστειλαν ενα email πως θα μου βαλουν τα χρηματα μου σε 5-6 εργασιμες αν δεν μου γυρισουνα τα χρηματα δεν κλεινω το dipsute.παντως εμενα δεν μου ανεφεραν να παρω κατι αλλο

 

Καλά έκαναν. Βασικά αν ήμουν υπεύθυνος του site χωρίς παρεξήγηση δεν θα ήθελα ξανα συνεργασία μαζί σου!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά έκαναν. Βασικά αν ήμουν υπεύθυνος του site χωρίς παρεξήγηση δεν θα ήθελα ξανα συνεργασία μαζί σου!

 

σωπα ρε μεγαλε!!!δηλαδη αν αγοραζες απο εμενα κατι και μου ειχες στειλει τα χρηματα και σου εστελνα ενημερωση οτι στα εχω ταχυδρομηση ολα εκτοσ απο κατι(χωρις να σε εχω ενημερωσει νωριτερα)και οταν με ρωτουσες γιατι δεν το εστειλες και αυτο και επερνες απο εμενα απαντηση πως δεν το εχω διαθεσιμο και δεν ξερω ουτε ποτε θα το εχω..:mad:

 

---------- Προσθήκη στις 23:53 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:51 ----------

 

Εάν σε ενοχλεί ο γείτονας πρώτα τους μιλάς και ύστερα καλείς την αστυνομία. Παρόμοια αντιμετώπιση θέλει κι εδώ. ;)

 

γενικα παντως εχεις δικιο απλα περιμενα να με ειχαν ενημερωσει νωριτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σωπα ρε μεγαλε!!!δηλαδη αν αγοραζες απο εμενα κατι και μου ειχες στειλει τα χρηματα και σου εστελνα ενημερωση οτι στα εχω ταχυδρομηση ολα εκτοσ απο κατι(χωρις να σε εχω ενημερωσει νωριτερα)και οταν με ρωτουσες γιατι δεν το εστειλες και αυτο και επερνες απο εμενα απαντηση πως δεν το εχω διαθεσιμο και δεν ξερω ουτε ποτε θα το εχω..:mad:

 

Και σοθ λέω ακριβώς το ίδιο έπαθα και αυτό μου απάντησαν και εμένα. Στέλνεις μετά άλλο ένα mail και λες με τα λεφτά μου που έχετε πάρει τί θα γίνει? Αν εκεί σε γράψουν και σου πούν μα μου, τότε οκ καταφεύγεις σε άλλες λύσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ σήμερα εστειλα για επιστροφή ενα ρουχο που ειχα παρει από eastbay, 14€ κοστιζει το 1kg συστημένο, σε επικοινωνία μαζι τους μου ειπαν οτι το αλλαγμενο ρουχο θα μου το στειλουν χωρίς να μου χρεώσουν εξοδα αποστολής, αντε να δουμε πώς θα εξελιχθεί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...