Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Όσοι παραγγέλνουμε από eastbay (και είμαστε πολλοί) καλό θα ήταν να τους στείλουμε μέιλ αγανάκτησης για το νέο στυλ μεταφορικών που εφαρμόζουν.

Δημοσ.

Εγω παιδιά έκανα μια παραγγελεια στις 7 Νοεμβρη και δεν έχει έρθει. Τους ρώτησα για tracking number και μου δώσανε ένα νούμερο για να ρωτήσω στο τελωνείο όπως μου είπαν. Εβαλα το νούμερο στο site που δώσατε παραπάνω και μου έβγαλε ότι το δέμα μου πάει Ισπανια. Τους ξαναρωτάω στο chat τι γίνεται και μου είπαν ότι έχει ήδη δοθεί εντολή να μου επιστραφούν τα λεφτά .

Το θέμα είναι ότι ένα προιον από την παραγγελεεια δεν υπάρχει πλέον κου ούτε πρόκειται να το φέρουν όπως μου είπαν και έτσι έχω ξενερώσει και νευριάσει παρα πολύ. Τουε έστειλα email και τους ψιλοεκραξα που αλλάξανε τον τρόπο αποστολης. Λογικα αλλάξανε τρόπο γιατί τους βγαίνει πιο φθηνά αλλα τα μεταφορικά για εμάς είναι τα ιδια.

Δημοσ.

...είναι και τα δύο από ΗΠΑ σταλμένα με USPS...

...το ένα από eastgay περίπου 250$ το άλλο από άλλο μαγαζί γύρω στά 500$...

...έχω ψωνίσει αρκετά παπούτσια από eastgay τα τελευταία τέσσερα χρόνια...

...ποτέ δεν έχω πληρώσει τέλη εισαγωγής + δεν έχουν κολλήσει τα πακέτα μου στο τελωνείο τόσες μέρες...

...τους έριξα χοντρό χέσιμο διότι δεν με ενημέρωσαν γιά τις αλλαγές, παρότι επικοινώνησα μαζί τους μία μέρα πρίν βάλω την παραγγελία , για να επιβεβαιώσω γιά αποστολή με USPS(όπως κάνω πάντα)...

...ζήτησαν συγνώμη, μου είπαν ότι είμαι πολύτιμος πελάτης ( LOL !) + ότι πάντα απολαμβάνουν τα μυνήματά μου + άλλες παρεμφερείς μαλακίες...

...και τέλος γιά να μού χρυσώσουν το χάπι, μου έστειλαν μιά ηλεκτρονική κάρτα με μείωση 25$...

...από εξυπηρέτηση πελατών στά ΕΛΤΑ μού είπαν ότι δεν μπορώ να τα εκτελωνίσω μόνος μου όπως γίνεται με τους κουριεράδες, θα τα εκτελωνίσουν αυτοί, και όταν σκάσουν μύτη στο ταχυδρομείο της γειτονιάς μου, θα πάω να τα πάρω + θα πληρώσω τους φόρους...έχουν περάσει 10 μέρες...

...τα κάνανε σκατά οι μαλάκες, και οι δικοί μας + οι απέναντι...

Δημοσ.

Τελικά τι παίζει με το eastbay? έχει κάνει και ενας γνωστός παραγγελία και την έχουν αργήσει 500$ έκανε (ενώ του χα πει να τις σπάσει) και έχει κολλήσει σύμφωνα με τηλεφώνημα που έκανε στο τελωνείο του Πειραιά εδώ και 15 μέρες (κάτι τέτοιο)

Δημοσ.

Η απάντησή τους στο μέιλ-κράξιμο που τους έστειλα.

 

Hello,

 

Thank you for your email.

 

Your opinion does matter. We listen very carefully to our customers'

needs and concerns regarding our shipping services.

 

As we consider future changes to our shipping structure, we want you to

know that your feedback is extremely important to us. We appreciate your

comments and look forward to your continued business.

 

Please let us know if we can assist you further.

 

Sincerely,

 

Cassie R.

eCustomer Care

 

Παντελώς τυπικό και αυτοματοποιημένο. Ας στείλουν περισσότεροι μήπως και πάρουν χαμπάρι οτι τα έχουν κάνει σκατά.

Δημοσ.

...έχω λάβει πάνω από 20 μυνήματα από eastgay στις συνομιλίες που είχαμε τις τελευταίες δύο εβδομάδες...

...το όνομα τού υπαλλήλου που υπογράφει από κάτω,είναι κάθε φορά διαφορετικό... LOL...

 

:lol: :lol: :lol:

Δημοσ.

...είναι και τα δύο από ΗΠΑ σταλμένα με USPS...

...το ένα από eastgay περίπου 250$ το άλλο από άλλο μαγαζί γύρω στά 500$...

...έχω ψωνίσει αρκετά παπούτσια από eastgay τα τελευταία τέσσερα χρόνια...

...ποτέ δεν έχω πληρώσει τέλη εισαγωγής + δεν έχουν κολλήσει τα πακέτα μου στο τελωνείο τόσες μέρες...

...τους έριξα χοντρό χέσιμο διότι δεν με ενημέρωσαν γιά τις αλλαγές, παρότι επικοινώνησα μαζί τους μία μέρα πρίν βάλω την παραγγελία , για να επιβεβαιώσω γιά αποστολή με USPS(όπως κάνω πάντα)...

...ζήτησαν συγνώμη, μου είπαν ότι είμαι πολύτιμος πελάτης ( LOL !) + ότι πάντα απολαμβάνουν τα μυνήματά μου + άλλες παρεμφερείς μαλακίες...

...και τέλος γιά να μού χρυσώσουν το χάπι, μου έστειλαν μιά ηλεκτρονική κάρτα με μείωση 25$...

...από εξυπηρέτηση πελατών στά ΕΛΤΑ μού είπαν ότι δεν μπορώ να τα εκτελωνίσω μόνος μου όπως γίνεται με τους κουριεράδες, θα τα εκτελωνίσουν αυτοί, και όταν σκάσουν μύτη στο ταχυδρομείο της γειτονιάς μου, θα πάω να τα πάρω + θα πληρώσω τους φόρους...έχουν περάσει 10 μέρες...

...τα κάνανε σκατά οι μαλάκες, και οι δικοί μας + οι απέναντι...

 

Με 250$ παραγγελία δεν ήταν σίγουρο εξ' αρχής ότι θα περνούσε από τελωνείο η παραγγελία σου και θα πλήρωνες φόρους και όλα τα συναφή; Μέχρι 150$ ξέρουμε ψιλοστάνταρ ότι δεν περνάνε τελωνείο. Το έχουν πει πολλά άτομα εδώ.

 

Τελικά τι παίζει με το eastbay? έχει κάνει και ενας γνωστός παραγγελία και την έχουν αργήσει 500$ έκανε (ενώ του χα πει να τις σπάσει) και έχει κολλήσει σύμφωνα με τηλεφώνημα που έκανε στο τελωνείο του Πειραιά εδώ και 15 μέρες (κάτι τέτοιο)

 

Γιατί δεν την έσπασε αφού του το είπες; Τελωνείο +1 δηλαδή χωρίς καμία αμφιβολία.

 

 

Η απάντησή τους στο μέιλ-κράξιμο που τους έστειλα.

 

Hello,

 

Thank you for your email.

 

Your opinion does matter. We listen very carefully to our customers'

needs and concerns regarding our shipping services.

 

As we consider future changes to our shipping structure, we want you to

know that your feedback is extremely important to us. We appreciate your

comments and look forward to your continued business.

 

Please let us know if we can assist you further.

 

Sincerely,

 

Cassie R.

eCustomer Care

 

Παντελώς τυπικό και αυτοματοποιημένο. Ας στείλουν περισσότεροι μήπως και πάρουν χαμπάρι οτι τα έχουν κάνει σκατά.

 

Όντως είναι αυτοματοποιημένο το mail αλλά λέει ότι πάλι θα κάνουν αλλαγές στον τρόπο αποστολής. Ίσως κάτι να λάβουν υπ' όψη τους αυτή τη φορά.... :unsure:

Δημοσ.

...έχω λάβει πάνω από 20 μυνήματα από eastgay στις συνομιλίες που είχαμε τις τελευταίες δύο εβδομάδες...

...το όνομα τού υπαλλήλου που υπογράφει από κάτω,είναι κάθε φορά διαφορετικό... LOL...

 

:lol: :lol: :lol:

 

Αυτό είναι αναμενόμενο. Περίμενες να δουλεύει μόνο ένα άτομο στο customer service?

Δημοσ.

...η πιό μεγάλη πλάκα είναι ότι εσείς είστε φοβεροί παντογνώστες + έχετε τη σίγουρη + απόλυτη απάντηση σέ όλα ...

...κι εγώ ο κουτός τόσα χρόνια κάθομαι και ασχολούμαι με τους διάφορους άσχετους των customer service...

...από τότε που σάς διαβάζω, το νοιώθω ότι έγινα σοφότερος...

 

:lol: :lol: :lol:

Δημοσ.

Παιδια καλησπερα... Ειμαι καινουριος στο φορουμ και αρχικα θα ηθελα να πω ενα γεια! Εχω αγορασει καποια πραγματα απο το ιντερνετ αλλα ποτε οχι παπουτσια και ποτε οχι απο την αμερικη ...Παντα ειχα προβλημα... Συγκεκριμενα αγορασα απο ιταλια μια ρακετα για την παραλια .. αργησε παρα πολυ να ερθει και πηγε σε λαθος διευθυνση...στο σπιτι αντι το γραφειο που εβαλα.. δεν ειμουν εκει και την αφησαν στον γειτονα.. ενταξει την πηρα αλλα πολυ αργα και γιατι το λαθος..?

Και διαφορα αλλα...Βρικα τις πληροφοριες σας πολυ χρησιμες και ενδιαφερουσες .. κυριως θα ηθελα να ψωνισω παπουτσια δωρο απο το eastbay για τον γιο μου ( που ζει στο εξωτερικο με την μητερα του αλλα θα ερθει για τα χριστουγεννα στην ελλαδα).

Το θεμα μου ειναϊ ποσο διαστημα παραδοσης περιπου να υπολογιζω διαστημα παραδοσης και ποσο καλα λειτουργουν οι επιστροφες.. Το θεμα μου ειναι ποτε ακριβως να τα παραγγειλω ετσι ωστε να ειναι στην ωρα τους οταν ερθει ο γιος μου ( ερχεται στις 17.12 και θα μεινει μεχρι τις 08.01) αλλα και επισης να μπορεσω να τα στειλω πισω και να τα ξαναπαραλαβω πριν φυγει. Ειδα οτι πολλοι εχετε προβληματα αλλα καποιοι οχι ...

Να το κανω ή ειναι επιφοβο? Τι λετε?

Δημοσ.

Με τα νεα δεδομένα οι αποστολές κανουν γύρω στις 20 μερες να τις παραλαβεις, συνυπολογισε οτι οσο πλησιαζουμε στις γιορτες τα ταχυδρομια θα εχουν ακομα μεγαλυτερο αριθμό δεματων να διαχειριστουν οποτε οτι ειναι να κανεις καντο καλύτερα γρηγορα. Σε περιπτωση αλλαγής αστο, 20 μερες να ερθει το δεμα, αλλες 15 να το επιστρεψεις, κι αλλες 20 για να σου ερθει το καινουργιο...καλό Φλεβάρη

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...