vumba Δημοσ. 5 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2009 Καλησπέρα σε όλους/ες τους φίλους/ες της κοινότητας, θα ήθελα να ζητήσω λίγο την βοήθεια σας εάν μπορείτε να μου δώσετε λίγο τα φώτα σας. Λοιπόν έχω εγκαταστημένο μόνο το OpenOffice3 και έχω δημιουργήση μια βάση δεδομένων δηλαδή έκανα έναν πίνακα με γενικές πληροφορίες : ID - Ονοματεπώνυμο - Διεύθυνση - περιοχή - Κατάστημα. Θα ήθελα να κάνω της εξής ρυθμίσεις όμως δεν το κατέχω καλά το πράγμα μιας και τώρα ξεκίνησα να το δουλεύω και για αυτό σας ρωτάω δηλαδή 1. Όταν τελειώνει η γράμμη και πάει στην 2 γραμμή να μου βάζει αυτόματα τον αριθμό στον ID . Δηλαδή να έχει μια αύξηση αυτόματή ( 1, 2, 3, ....100 ). 2. Εάν γίνεται να μου βάζει το ID με βάση την περιοχή , Δηλαδή : 1 - - - κεντρο 2 - - - κεντρο 54 - - - Εύοσμος 109 - τούμπα Δηλαδή η ταξινόμηση μου να γίνεται με βάση την περιοχή και μετά να προσθέτεται και το ID για να έχουν μια σείρα . Ελπίζω να μπορέσετε να με καταλάβαιτε για να με βοηθήσετε !
black_widow Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2009 Λοιπόν υποθέτοντας ότι τα στοιχεία αυτά έχουνε να κάνουνε με υπαλλήλους διαφόρων καταστημάτων (για να μπορέσω να φτιάξω τη δομή) έφτιαξα έναν πίνακα(table) με πεδία: πρωτεύον κλειδί: το ΙD του υπαλλήλου και μετά τα υπόλοιπα πεδία που είπες.Στη συνέχεια έφτιαξα μία αναφορά (report) με πεδία αναφοράς την περιοχή και το id του υπαλλήλου και το έβαλα να κάνει πρώτα ταξινόμηση σύμφωνα με την περιοχή και έπειτα ταξινόμηση σύμφωνα με το id του υπαλλήλου. Ασχέτως αν μιλάμε για υπαλλήλους σαν δομή κάτι τέτοιο θες να κάνεις; http://rapidshare.com/files/253516444/test.odb Για την αυτόματη αρίθμηση δε ξέρω πώς μπαίνει , δεν είμαι πολύ εξοικειωμένη με Open Office. Σημείωση: Προσωπικά θα το έφτιαχνα με το αντίστοιχο Excel του ΟpenOffice και όχι με database, αλλά φαντάζομαι θες βάση δεδομένων.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.