makfil Δημοσ. 5 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2009 Είμαι νέος στο forum και αφού αναζήτησα θέματα σχετικά με την Εθνική και το e-Code κατέληξα ότι αυτό το θέμα δεν έχει συζητηθεί και ζητώ βοήθεια και εμπειρία. Έχω συνδεθεί με το internet banking της Εθνικής (όπως και άλλων τραπεζών) πριν από αρκετά χρόνια γιατί πιστεύω στις νέες τεχνολογίες και στις δυνατότητες που προσφέρουν στην καθημερινότητά μας. Από τις τράπεζες που συνεργάζομαι, μόνο η ΕΤΕ λειτουργεί με το σύστημα ΤΑΝ και πριν από ένα χρόνο περίπου σταμάτησε να δίνει νέους αριθμούς ΤΑΝ και πλασάρησε το e-Code. Μέχρι έδώ καλά. Αλλά το θέμα ξεκινάει από τη στγμή που αποφασίζει αυθαίρετα να περάσει το κόστος της διαδικασίας των αριθμών ΤΑΝ στους πελάτες και χρεώνει κάθε πελάτη για να πάρει τη συσκευή παραγωγής των αριθμών ενώ με την προηγούμενη διαδικασία (που ήταν δικής της επιλογή) έστελνε στο υποκατάστημα νέα σελίδα με αριθμούς κάθε φορά που το ζητούσες. Έψαξα το θέμα και διαπίστωσα ότι η σύμβαση που είχα υπογράψει στις αρχές της δεκαετίας του 2000 είναι διαφορετική από τη σημερινή, στην οποία έχει προστεθεί ο όρος που αφορά στην αγορά του μηχανήματος. Ο στόχος μου είναι να βρω και να επικοινωνήσω με χρήστες του internet banking της Εθνικής που είναι στην ίδια κατηγορία μ' εμένα. Κάθε απάντηση σχετική με το θέμα αυτό θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.