Προς το περιεχόμενο

Νεο ibiza fr?


imr

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν εχω σκοπο να κανω σοβαρες μετατροπες, αλλα το πολυ πολυ ενα προγραματακι θα το βαλω καποια στιγμη

 

Στον 1.4 που ετσι και αλλιως δεν νομιζω να πηγαινει πολυ πανω απο τα 25κιλα ροπη δεν με πειραζε, αλλα μου φαινεται κριμα στον 1.8 να σε περιοριζει ετσι, οποτε μαλλον κλασικο manual με βλεπω :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

- 1.8 με 160 αλογακια (ξερω οτι ειναι 175 στροφαλο)

 

Να υποθέσω οτι υπονοείς οτι τα 160 (απο την στιγμή που τα 175 είναι στον στρόφαλο) είναι στον τροχό???

Κάτι τέτοιο δεν ισχύει φυσικά, απο 2 λιτρο μοτέρ με 167 άλογα ζήτημα είναι αν φτάνουν τα 128 στον τροχό....

 

καταραμένες απώλειες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Timour

Το VAG group παντα ανακοινωνει λιγο μικροτερες ιπποδυναμεις για τους κινητηρες του,ειδικα τωρα με τα τουρμπο.Λογικα για φορολογικους λογους γιατι στις περισσοτερες χωρες φορολογουν με βαση την ισχυ(αλογα) και οχι τα κυβικα.Ο 1.8TSI εχει δυναμομετρηθει απο διαφορους και αποδιδει περιπου 175 αλογα στροφαλο οπως λεει και ο ikaruga24.Τα 160 ειναι η "επισημη" ισχυς.Με το DSG οι απωλειες ειναι λιγο μικροτερες απ'οτι με manual.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σύμφωνοι.

Και ναι, ανακοινώνει χαμηλότερες ιπποδυνάμεις, για φορολογικούς λόγους όπως είπες. Οι αποκλείσεις που βλέπουμε στους turbo κινητήρες ενδεχομένως να έχουν να κάνουν περισσότερο με τις ambient temperatures που γίνονται οι μετρήσεις, το ίδιο αμάξι θα "δείξει" λιγότερα άλογα αν μετρηθεί καλοκαίρι και περισσότερα αν μετρηθεί χειμώνα.

Όσο καλό και να είναι ένα κιβώτιο έχει απώλειες (ακόμα και αυτά των F1). Και δυστυχώς (οι απώλειες) δεν περιορίζονται μόνο σε αυτό. Όπως και να 'χει θα μου προξενούσε μεγάλη εντύπωση αν το συγκεκριμένο αμάξι έβγαζε παραπάνω απο 140 άλογα στον τροχό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα αλλα οπως λενε εχουν μετρησει περιπου 158 αλογακια στον τροχο. Οπως και σε Golf k Scirocco. Τωρα το ποσες απολειες υπαρχουν σε καθε περιοδο αυτο δεν θα κατσουμε να το ψαξουμε και πολυ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σιγουρα αλλα οπως λενε εχουν μετρησει περιπου 158 αλογακια στον τροχο. Οπως και σε Golf k Scirocco. Τωρα το ποσες απολειες υπαρχουν σε καθε περιοδο αυτο δεν θα κατσουμε να το ψαξουμε και πολυ.

 

Ποιοι το λένε αυτό? Έχεις κάποιο link να παραθέσεις?

Επειδή έχει τύχει να δω live δυναμομετρήσεις (και εδώ και στην Αγγλία) και σε πολλά δυναμόμετρα, ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ παίζει μια απώλεια της τάξης του 20-25%, της ιπποδύναμης του στροφάλου με την ιπποδύναμη του τροχού.

Οπότε η ΜΟΝΑΔΙΚΗ περίπτωση να είδες/διάβασες/άκουσες για 158 άλογα τροχό, είναι να είχε 200+ άλογα στον στρόφαλο. Με 175 απλά ΔΕΝ παίζει....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιοι το λένε αυτό? Έχεις κάποιο link να παραθέσεις?

Επειδή έχει τύχει να δω live δυναμομετρήσεις (και εδώ και στην Αγγλία) και σε πολλά δυναμόμετρα, ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ παίζει μια απώλεια της τάξης του 20-25%, της ιπποδύναμης του στροφάλου με την ιπποδύναμη του τροχού.

Οπότε η ΜΟΝΑΔΙΚΗ περίπτωση να είδες/διάβασες/άκουσες για 158 άλογα τροχό, είναι να είχε 200+ άλογα στον στρόφαλο. Με 175 απλά ΔΕΝ παίζει....

 

Club Vag και 4 τροχοι φορουμ ;)

 

Μπες εκει να διαβασεις. Φυσικα και δεν ξερω ποια ειναι η πραγματικοτητα, αυτα που διαβαζουμε λεω. Ειχε γινει μια μετρηση μπροστα μου στην Wild tune racing πριν απο μερικες μερες σε golf 160 και εβγαλε 161.3 αρα και το δικο μου Scirocco εκει σιγουρα βρισκεται οπως και το Leon φανταζομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω θα λεγα να περιμενεις αντι για ιμπιζα το bocanegra http://www.pestaola.gr/seat-bocanegra-well-done-seat/

http://www.autoevolution.com/news/seat-bocanegra-priced-at-19700-euro-7740.html

 

+10000.Σωστός ο παίκτης!Τούμπανο είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι αλλα ειναι και 20Κ ....

 

Το ibiza το ηθελα κυριως για το value for money αλλα απο οτι φαινεται σε αυτα τα λεφτα καλυτερα να ανεβω κατηγορια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εχει δικιο ο φιλος. Αν ειναι να ανεβει τοσο ψηλα στην τιμη τοτε μπορει να ανεβει κατηγορια εστω και σε σχετικα ποιο αδυναμο αμαξι που ξερουμε οτι δεν ειναι και ποιο αδυνατα. Και το Leon και το Golf ειναι σιγουρα πολυ καλυτερες προτασεις στα 20 - 21κ απο το Ibiza.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα το golf καλη επιλογη(θεωρητικα), αλλα ρε γμτ το εχουν κανει αθλιο σχεδιαστικα, 0 πρωτοτυπια, οποτε δεν το κοιταω καν

 

Αν ηταν να διαθεσω κατι πανω απο 20Κ θα πηγαινα σε sirocco με κλειστα ματια

 

Ξερει κανενας αν υπαρχει περιπτωση να βαλουν τον 1.4tsi (με τα 160) στο λεον?

Βεβαια μετα δεν θα αγοραζει κανενας το golf αλλα μηπως υπαρχει περιπτωση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι,δεν παιζει κατι τετοιο.Ενα πλεονεκτημα του Λεον απεναντι στο γκολφ ειναι ακριβως αυτος ο κινητηρας.Για ποιο λογο θες τον 1.4?

 

Το bocanegra δε μου αρεσει καθολου btw.Σαν καγκουρεμενο απο ελληνα βελτιωτη μου μοιαζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλα το golf καλη επιλογη(θεωρητικα), αλλα ρε γμτ το εχουν κανει αθλιο σχεδιαστικα, 0 πρωτοτυπια, οποτε δεν το κοιταω καν

 

Αν ηταν να διαθεσω κατι πανω απο 20Κ θα πηγαινα σε sirocco με κλειστα ματια

 

Ξερει κανενας αν υπαρχει περιπτωση να βαλουν τον 1.4tsi (με τα 160) στο λεον?

Βεβαια μετα δεν θα αγοραζει κανενας το golf αλλα μηπως υπαρχει περιπτωση?

 

Ναι δεν μπορω να πω το Golf καλο χρυσο αλλα σχεδιαστικα ειναι απαραδεκτο ασχετα αν ειναι σοβαρο σε ολα του αυτοκινητο. Μπορω να καταλαβω ομως καποιον που δεν το θελει για τον οποιονδηποτε λογο (ακριβα service, κακη εξυπηρετηση γενικα απο αντιπροσωπειες και αλλα) και σιγουρα με κλειστα ματια προτεινω σε αυτον που κοιταει Golf να διαθεσει το κατιτις παραπανω και να παρει το Scirocco. Οχι οτι τα λεφτα δεν παν καπου στο Scirocco, την επιλογη της αναρτησης την εχει σαν στανταρ το Scirocco αρα απο εκει βγαινει και η διαφορα τιμης σε σχεση με Golf.

 

Ο 1.4 Tsi δεν προκειται να βγει στο Leon αλλα απο την αλλη γιατι να θελεις τον 1.4? Κερδιζεις κατι? Τα ιδια τελη θα εχεις, σχεδον τις ιδιες ασφαλεις και σχεδον τα ιδια εξοδα χωρια που σαν μεγαλυτερος κινητηρας θα εχεις σιγουρα λιγοτερα πιθανα προβληματα. Εγω αν μπορουσα να διαλεξω στο Scirocco μου μεταξυ 1.8tsi και 1.4tsi θα διαλεγα σιγουρα τον 1.8 με κλειστα τα ματια. Εδω που τα λεμε το Leon θα ηταν το αμαξι μου τωρα αν δεν ειχε αυτο το πραγματικα απαραδεκτο σαλονι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

με κλειστα ματια προτεινω σε αυτον που κοιταει Golf να διαθεσει το κατιτις παραπανω και να παρει το Scirocco. Οχι οτι τα λεφτα δεν παν καπου στο Scirocco, την επιλογη της αναρτησης την εχει σαν στανταρ το Scirocco αρα απο εκει βγαινει και η διαφορα τιμης σε σχεση με Golf.

 

Βασικα ποια διαφορα τιμης? Απο 20900 ειναι το σιροκο στα 122, στο γκολφ αν βαλεις μεταλλικο χρωμα (γιατι εννοειται το σιροκκο -ασπρο) + το5θυρο αμαξωμα, ξεπερνας αρκετα το σιροκκο! + του επειδη το σιροκκο δε φευγει οσο το γκολφ (σε περιπτωση που ο αντιπροσωπος εχει καποιο στο τελωνειο) μπορεις να πιεσεις για καλυτερη τιμη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...