Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 59
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πρέπει να αντιδρούμε άμεσα. Τι είδους αντίδραση; Μποϋκοτάζ. Στην πρόσφατη περίπτωση του e-shop με τους i7-920 ας πούμε, να μην αγοράσει κανείς το συγκεκριμένο επεξεργαστή από εκεί για έναν-δύο μήνες. Σε επόμενο συμβάν γενικό μποϋκοτάζ για ένα-δύο μήνες σε όλα τα προϊόντα κι ας ρίξει τις τιμές.

 

Παράλληλα να επικροτούμε και να διαφημίζουμε τα καταστήματα που τιμούν τα "λάθη" τους, π.χ. το Multirama που πριν ένα μήνα πούλησε σε όσους παρήγγειλαν τους Q9550 στα 138 ευρώ.

 

Ας καλλιεργήσουμε συνείδηση αξιοπρεπούς καταναλωτή-πολίτη.

Δημοσ.
Συνάδελφος μου μπήκε Κυριακάτικα στο site, βρήκε 4870 σε πολύ χαμηλή τιμή, παράγγειλε τρία κομμάτια, τον πήραν τηλέφωνο μετά από 2 ημέρες να τον ενημερώσουν για το λάθος...

 

Πάντως το αντίστροφο έχει συμβεί σε κανένα?

Εννοώ να του στείλουν σε χαμηλότερη τιμή το προιόν από αυτό που είχε παραγγείλει'';

 

Απορία το χω...

Μόνο από τη μιά μεριά γίνονται ''λάθη'' μάλλον ε;

 

Α ρε Ελλαδιστάν!!!

 

Φταίμε βέβαια και εμείς οι ''χαχόλοι'' οι καταναλωτές.

Θυμάμαι εκείνη την Κυριακή με το Πλαίσιο που έπεφταν

''βροχή'' τα μυνήματα για να ''κλείσει'' γρήγορα το θέμα

για να μη χάσουν κάποιοι των 685 Ευρώ τη δουλειά τους...

 

(Το ότι τους στίβουν για ψίχουλα δε μας πείραζει ή το πόσα μαγαζάκια έχουν κλείσει εξαιτίας τους ούτε κι αυτό...)

 

Ταιβάν και πάλι Ταιβάν!!!

Δημοσ.
Πρέπει να αντιδρούμε άμεσα. Τι είδους αντίδραση; Μποϋκοτάζ. Στην πρόσφατη περίπτωση του e-shop με τους i7-920 ας πούμε, να μην αγοράσει κανείς το συγκεκριμένο επεξεργαστή από εκεί για έναν-δύο μήνες. Σε επόμενο συμβάν γενικό μποϋκοτάζ για ένα-δύο μήνες σε όλα τα προϊόντα κι ας ρίξει τις τιμές.

 

Παράλληλα να επικροτούμε και να διαφημίζουμε τα καταστήματα που τιμούν τα "λάθη" τους, π.χ. το Multirama που πριν ένα μήνα πούλησε σε όσους παρήγγειλαν τους Q9550 στα 138 ευρώ.

 

Ας καλλιεργήσουμε συνείδηση αξιοπρεπούς καταναλωτή-πολίτη.

 

Συμφων'ω απολύτως. Όμως η φτήνια τρώει τον παρά και πολύς κόσμος δε κοιτάει ούτε συνειδήσεις, ούτες μποϋκοτάζ... :(

Δημοσ.

Παιδιά λίγη αντικειμενικότητα,

 

Δεν μπορείς για ένα λάθος να υποχρεώσεις τον άλλο να καταστραφεί. Όσοι τρέξαν να παραγγείλουν με 15$ οθόνη δλδ το κάναν απονήρευτοί, δεν το κάναν με δόλο? Πιστέψαν πως είναι προσφορά?

 

Ναι οκ ίσως είναι σύστημα, και το κάνουν και εκείνοι με πονηρό σκοπό.

 

Η λύση λοιπόν δεν είναι να δεσμεύονται από την τιμή. Η λύση είναι να πέφτει κάθε φορά ένα καλό πρόστιμο μπάς και στρώσουν χαρακτήρα. Άλλο όμως το πρόστιμο, άλλο να υποχρεώσεις τον άλλο να χαρίσει όλες του τις αποθήκες στο κοινό. Δηλαδή αν γινόταν με αυτοκινητοβιομηχανία λάθος (ο νόμος είναι νόμος σε όλα τα πράγματα...) θα χάριζε BMW σε τιμές 10$, αν κάπου γινόταν το λάθος? Πές ρε παιδί μου υπήρχε ένας τρελός υπάλληλος που έκανε την βλακεία μέχρι να τον πάρουν χαμπάρι. Δλδ ένας υπάλληλος θα είχε την δύναμη με 2-3 κλίκ να καταστρέψει μια εταιρία?

Γιατί αλλιώς αφενός πάντα υπάρχουν πλάγιοι τρόποι να ξεφύγεις (είχα στοκ 50-100-200 κομμάτια μόνο, λογικό δεν είναι?) αφετέρου όπως είπα δεν είναι σωστό.

Δημοσ.

Η λύση λοιπόν δεν είναι να δεσμεύονται από την τιμή. Η λύση είναι να πέφτει κάθε φορά ένα καλό πρόστιμο μπάς και στρώσουν χαρακτήρα. Άλλο όμως το πρόστιμο, άλλο να υποχρεώσεις τον άλλο να χαρίσει όλες του τις αποθήκες στο κοινό.

 

Συμφωνώ με το σκεπτικό σου. Για αρχή είναι καλο, όταν η όποια Αρχή που το εξετάζει "τα βρει" με κάποιους πρέπει να περάσουμε στη δραστική λύση.

  • Moderators
Δημοσ.
Παιδιά λίγη αντικειμενικότητα,

 

Δεν μπορείς για ένα λάθος να υποχρεώσεις τον άλλο να καταστραφεί. Όσοι τρέξαν να παραγγείλουν με 15$ οθόνη δλδ το κάναν απονήρευτοί, δεν το κάναν με δόλο? Πιστέψαν πως είναι προσφορά?

 

Ναι οκ ίσως είναι σύστημα, και το κάνουν και εκείνοι με πονηρό σκοπό.

 

Η λύση λοιπόν δεν είναι να δεσμεύονται από την τιμή. Η λύση είναι να πέφτει κάθε φορά ένα καλό πρόστιμο μπάς και στρώσουν χαρακτήρα. Άλλο όμως το πρόστιμο, άλλο να υποχρεώσεις τον άλλο να χαρίσει όλες του τις αποθήκες στο κοινό. Δηλαδή αν γινόταν με αυτοκινητοβιομηχανία λάθος (ο νόμος είναι νόμος σε όλα τα πράγματα...) θα χάριζε BMW σε τιμές 10$, αν κάπου γινόταν το λάθος? Πές ρε παιδί μου υπήρχε ένας τρελός υπάλληλος που έκανε την βλακεία μέχρι να τον πάρουν χαμπάρι. Δλδ ένας υπάλληλος θα είχε την δύναμη με 2-3 κλίκ να καταστρέψει μια εταιρία?

Γιατί αλλιώς αφενός πάντα υπάρχουν πλάγιοι τρόποι να ξεφύγεις (είχα στοκ 50-100-200 κομμάτια μόνο, λογικό δεν είναι?) αφετέρου όπως είπα δεν είναι σωστό.

Σωστο το σκεπτικο σου.Αλλα δεν νομιζω πως η bmw θα εκανε ποτε τετοιο λαθος(αν εχει γινει ποτε τετοιο λαθος ας με ενημερωσει καποιος).Πιστευω πως ο μονος τροπος για να μην εχουμε τετοια"λαθη"ειναι να το φυσανε και να μην κρυωνει.Και οταν πια φτασουμε στο σημειο να μην υφιστανται τετοια"λαθη",ας το γυρισουμε στα προστιμα οπως προτεινεις.Οταν τα λαθη θα ειναι οντως λαθη.Μεχρι τοτε αυτου του ειδους η κουτοπονηρια,μονο με αυστηρες ποινες σαν αυτη της dell μπορει να αποφευχθει.

Δεν δεχομαι να με περνανε για χαζο και να μου δινουν αστειες δικαιολογιες για να καλυψουν τετοια τεχνασματα.

Δημοσ.

Θα μπορούσε θεσπιστεί πολύ εύκολα σε περίπτωση "λάθους" τιμής ο πελάτης να έχει την δυνατότητα την αγορά του προϊόντος σε τιμή κόστους. Έτσι και ο πελάτης θα είναι ικανοποιημένος και το κατάστημα δε θα μπει μέσα.

Δημοσ.
Θα μπορούσε θεσπιστεί πολύ εύκολα σε περίπτωση "λάθους" τιμής ο πελάτης να έχει την δυνατότητα την αγορά του προϊόντος σε τιμή κόστους. Έτσι και ο πελάτης θα είναι ικανοποιημένος και το κατάστημα δε θα μπει μέσα.

 

Ουτε αυτη ειναι ασχημη ιδεα.

Δημοσ.
Σωστο το σκεπτικο σου.Αλλα δεν νομιζω πως η bmw θα εκανε ποτε τετοιο λαθος(αν εχει γινει ποτε τετοιο λαθος ας με ενημερωσει καποιος).Πιστευω πως ο μονος τροπος για να μην εχουμε τετοια"λαθη"ειναι να το φυσανε και να μην κρυωνει.Και οταν πια φτασουμε στο σημειο να μην υφιστανται τετοια"λαθη",ας το γυρισουμε στα προστιμα οπως προτεινεις.Οταν τα λαθη θα ειναι οντως λαθη.Μεχρι τοτε αυτου του ειδους η κουτοπονηρια,μονο με αυστηρες ποινες σαν αυτη της dell μπορει να αποφευχθει.

Δεν δεχομαι να με περνανε για χαζο και να μου δινουν αστειες δικαιολογιες για να καλυψουν τετοια τεχνασματα.

 

Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, και ενώ έχεις εν μέρει δίκιο, το χάνεις με το παράδειγμα σου.

Σε ένα online shop όπως του e-shop , πλαίσιο κλπ. που διαχειρίζονται χιλιάδες ενεργούς κωδικούς, είναι αστείο να υποστηρίζουμε ότι δεν θα γίνονται λάθη.

 

Το αν είναι τέχνασμα ή όχι , εξετάζεται κατά περίπτωση και δεν μπορούν να μπουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι.

 

Το λάθος μπορεί να γίνει πολύ εύκολα, και δεν νομίζω ότι φαντάζεται κανείς πως όταν γίνονται αλλαγές τιμών για εκατοντάδες κωδικών ή εισαγωγές ειδών στα συστήματα, αυτές γίνονται σε ένα ένα κωδικό ξεχωριστά.

 

Λάθη γίνονται συνέχεια σε μαγαζιά - σε supermarkets σε ηλεκτρονικά καταστήματα κ.ο.κ.

 

Συμφων'ω απολύτως. Όμως η φτήνια τρώει τον παρά και πολύς κόσμος δε κοιτάει ούτε συνειδήσεις, ούτες μποϋκοτάζ... :(

 

Εντάξει, κάναμε την τρίχα τριχιά.

 

Αυτό που πρέπει να κάνει ο καθένας, είναι να μην κοιμάται όρθιος όταν ψωνίζει,

να ελέγχει τις τιμές στο ράφι και στο ταμείο, και αν υποπέσει κάτι στην αντίληψη του, να διεκδικεί το δίκιο του και στο κατάστημα, και κάνοντας καταγγελία (τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά).

 

 

Πάντως το αντίστροφο έχει συμβεί σε κανένα?

Εννοώ να του στείλουν σε χαμηλότερη τιμή το προιόν από αυτό που είχε παραγγείλει'';

 

Απορία το χω...

Μόνο από τη μιά μεριά γίνονται ''λάθη'' μάλλον ε;

 

Α ρε Ελλαδιστάν!!!

 

Φταίμε βέβαια και εμείς οι ''χαχόλοι'' οι καταναλωτές.

Θυμάμαι εκείνη την Κυριακή με το Πλαίσιο που έπεφταν

''βροχή'' τα μυνήματα για να ''κλείσει'' γρήγορα το θέμα

για να μη χάσουν κάποιοι των 685 Ευρώ τη δουλειά τους...

 

(Το ότι τους στίβουν για ψίχουλα δε μας πείραζει ή το πόσα μαγαζάκια έχουν κλείσει εξαιτίας τους ούτε κι αυτό...)

 

Ταιβάν και πάλι Ταιβάν!!!

 

Εγώ έχω ψωνίσει πάντως αρκετές φορές φθηνότερα από τις αναγραφόμενες τιμές ή τις τιμές παραγγελίας.

Κυρίως σε είδη που τα παραγγέλνω και δεν έχουν άμεση παράδοση, και μέχρι να παραδοθούν έχουν βγει σε προσφορά (οπότε τα παίρνω στην χαμηλότερη τιμή), αλλά και σε είδη που είχαν λάθος τιμές στο ράφι.

 

Στα ηλεκτρονικά καταστήματα συνήθως γίνονται από λάθος οι αλλαγές τιμών (είτε προς τα πάνω είτε προς τα κάτω).

Σε supermarkets συνήθως γίνονται λόγω καθυστέρησης του προσωπικού ή βαρεμάρας. Έτσι υπάρχουν τιμές πχ. προσφοράς στο ράφι (ή παλιότερες τιμές), και νέες τιμές στο ταμείο το οποίο είναι ενημερωμένο ηλεκτρονικά.

Και επειδή συνήθως οι αλλαγές τιμών είναι προς τα πάνω στα supermarkets, το λάθος είναι σχεδόν πάντα σε βάρος του πελάτη. Δεν έχω συναντήσει κάπου κεντρική πολιτική απατεωνιάς σε supermarkets (έχοντας συνεργαστεί με κάποια , ως σύμβουλος). Μπορεί και να υπάρχει βέβαια, δεν το αποκλείω!

Αν άλλαζαν οι τιμές προς τα κάτω, και οι παλιές στα ράφια ήταν ακριβότερες , το λάθος θα ήταν υπέρ του πελάτη (αυτό θα γίνει όταν μπουν φυλακή 5-6 χονδρέμποροι για αθέμιτο ανταγωνισμό και καρτέλ [που κρατάει-ανεβάζει τις τιμές, δηλαδή ποτέ!!!!)

 

 

Επίσης για την νομοθεσία δεν υπάρχει λάθος, και πάντα το λάθος είναι σε βάρος του καταστήματος.

Στην πληροφορική, όπως και σε πολλές επιχειρήσεις (κυρίως ένδυση-υπόδυση-αξεσουάρ) που υπάρχει γρήγορη απαξίωση των εμπορευμάτων, υπάρχουν τα στοκατζίδικα (outlets) στα οποία υποχρεωτικά πρέπει να πωλούνται μόνο είδη stock τα οποία δεν πουλιούνται στα κανονικά μαγαζιά της ίδιας εταιρίας ,

καιυπάρχουν οι περίοδοι εκπτώσεων και προσφορών ώστε να γίνεται εκποίηση των απαξιωμένων εμπορευμάτων.

 

Οι περίοδοι εκπτώσεων είναι συγκεκριμένες και σε αυτές επιτρέπεται η πώληση του απαξιωμένου εμπορεύματος σε τιμή κάτω του κόστους,

ενώ οι προσφορές μπορούν να γίνονται οποτεδήποτε αρκεί να αφορούν περιορισμένο χρονικό διάστημα κάποιων ημερών και συγκεκριμένους κωδικούς. Τα είδη σε προσφορά δεν μπορούν να ξεπερνούν σε κόστος το 50% των ειδών που πουλάει μια εταιρία.

Οι προσφορές πρέπει να ανακοινώνονται ή να αναρτώνται εμφανώς στα καταστήματα (κανονικά ή ηλεκτρονικά) και νομίζω ότι πρέπει να κοινοποιούνται στο υπουργείο εμπορίου.

 

Αν κάποιο είδος πουλιέται σε τιμή κάτω του κόστους , και δεν είναι σε προσφορά, τότε το υπουργείο ανάπτυξης ρίχνει πρόστιμα για αθέμιτο ανταγωνισμό εφόσον γίνει καταγγελία ή βρουν τέτοια παράβαση ελεγκτές (τα πρόστιμα είναι βαρβάτα).

Παρόλα αυτά, ο καταναλωτής μπορεί να απαιτήσει να αγοράσει εμπόρευμα στην τιμή που το βρήκε (και ας είναι λάθος), και ο καταστηματάρχης είναι υποχρεωμένος να του το πουλήσει σε αυτή την τιμή (εκτός από τα ηλεκτρονικα καταστήματα όπου το καθεστώς είναι φλου, και μέχρι την έκδοση των σχετικών παραστατικών πώλησης δεν υπάρχει δέσμευση του καταστήματος).

Σε κάθε περίπτωση βλέπουμε ότι δεν επιτρέπεται το λάθος, αφού αυτός που πουλάει χαμηλά είτε από λάθος είτε λόγω αθέμιτου ανταγωνισμού την πληρώνει την νύφη.

 

Αρκεί να προσέχουμε.

 

Πάντως εγώ προτείνω κάθε περίπτωση να εξετάζεται ξεχωριστά.

Αν βλέπουμε ότι υπάρχει pattern σε κάποια εταιρία - ηλεκτρονικά κατάστημα, τότε διεκδικούμε τα νόμιμα , και καταγγέλουμε τους παραβάτες.

 

Όσες φορές το έχω κάνει έχω δικαιωθεί, και έχουν γίνει και διώξεις στον παραβάτη.

Και μόνο το τρέξιμο και τα δικαστικά, τους κάνει να το ξανασκεφτούν πριν το παίξουν μάγκες...

  • Moderators
Δημοσ.
Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα, και ενώ έχεις εν μέρει δίκιο, το χάνεις με το παράδειγμα σου.

Μονο που δεν την εκανα εγω την συγκριση;)

Διαβασε λιγα post πιο πριν απο το δικο μου.

Δημοσ.
Μονο που δεν την εκανα εγω την συγκριση;)

Διαβασε λιγα post πιο πριν απο το δικο μου.

sorry, λάθος παράθεση :-)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...