ghostaki Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Ας μη βιαζόμαστε να κρίνουμε και να λέμε ότι η Ελλάδα είναι ένα μπ$%#έλο! Σε κάποιες χώρες, για παράδειγμα (π.χ. Αγγλία που η καταναλωτική συνείδηση και προστασία είναι πολύ μπροστά σε σχέση με την Ελλάδα), η νομολογία και οι όροι χρήσης πολλών ηλεκτρονικών καταστημάτων αναφέρουν ότι το να κάνεις παραγγελία με τη "λάθος" τιμή δε σου εξασφαλίζει τίποτα, δε δημιουργεί δέσμευση στο κατάστημα να σου πουλήσει σε αυτή την τιμή. Αν τα θυμάμαι σωστά από το αντίστοιχο μάθημα (Law & IT) στο πανεπιστήμιο, μόνο όταν πλέον ελεγχτεί η παραγγελία, επιβεβαιωθεί και δρομολογηθεί, τότε ξεκινάει η δέσμευση του καταστήματος. Κάθε περίπτωση/χώρα μπορεί βέβαια να είναι διαφορετική, οπότε μένει στα εκάστοτε αρμόδια όργανα και κανονισμούς να αποφασίσουν τι πρέπει να γίνει .
sv1eex Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Μου συνέβει στο Πλαίσιο στη μεταμόρφωση πριν 2 χρονια...πήρα ένα HP pda κοντά 250 euro φτηνότερα πάλι από λάθος στην ταμπέλα της τιμής που είχε στο stand, μου ζήτησαν και συγγνώμη και μου το πέρασαν αν θυμάμαι καλά τη διαφορά της τιμής ως έκπτωση χωρίς να κάνω φασαρία...αν και ήμουν έτοιμος για σφαγή. Νομίζω πως είναι υποχρεωμένοι να πουλήσουν στην αναγραφόμενη τιμή και πως το υπουργείο εμπορίου αν δεχτεί καταγγελία για δήθεν λάθος τιμολόγηση λιανικής έστω και από το διαδίκτυο δεν θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια.....από τότε παρακαλάω να μου ξανατύχει τέτοιο κελεπούρι.
tierney Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Επίσης λέει ότι έγιναν 471 καταγγελίες μετά την αλλαγή της τιμής και για αυτό έγινε ότι έγινεΕδώ έκανε κανείς τίποτα ή μόνο Ελλάντα και Ελλάντα λέμε "Οί Έλληνες Καταναλωτές διστάζουν στις επίσημες καταγγελίες. Το 2008, το 16% των καταναλωτών ηλικίας 15 ετών και άνω στην ΕΕ-27 είχε πραγματοποιήσει επίσημη καταγγελία κατά τους τελευταίους 12 μήνες για τον πωλητή ή τον πάροχο υπηρεσιών. Στην Έλλάδα το ποσοστό φθάνει στο επίπεδα του 9% πού έχει προβεί σε επίσημη καταγγελία. Το μεγαλύτερο μερίδιο των καταναλωτών που καταγγέλλουν βρέθηκαν στη Σουηδία (34%), η Κάτω Χώρες (25%), τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο (και οι δύο 24%), Φινλανδία (23%) και Δανία (22%) και το χαμηλότερο στη Βουλγαρία (4%), τη Λετονία και την Πορτογαλία (και τα δύο 5%), τη Λιθουανία και τη Ρουμανία (6% και οι δύο). Στην ΕΕ27, λίγο πάνω από το ήμισυ (51%) αυτών που έχουν υποβάλει καταγγελία ήταν ικανοποιημένοι με το τρόπο με τον οποίο εξετάστηκαν. Στην Έλλάδα το ποσοστό φθάνει στα επίπεδα του 45% που έμειναν ικανοποιημένοι. Τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης βρέθηκαν στη Σλοβακία (80%), τη Σλοβενία (73%), την Τσεχική Δημοκρατία και την Αυστρία (και οι δύο 68%) και το χαμηλότερο στην Γαλλία (30%), την Ισπανία, τη Λετονία και την Ουγγαρία (όλα 39%)." από εδώ
FoXfOxFoX Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Θα ήμασταν παράλογοι όλοι εμείς να ζητούμε-απαιτούμε να πουλήσουν μια οθόνη 15€ επειδή έκαναν ένα προφανές τυπογραφικό-λάθος.. (Δεν είναι δυνατόν σε όλα να βρίσκουμε δόλο κύριοι αλάθητοι..) Εσείς πάντως που το σκεφτήκατε αναρωτηθείτε για την ηθική σας Κοινώς έλεος ή καλύτερα σπορέλεος εμεις απλα βλεπουμε κατι εκει που καθομαστε στον καναπε μας που λεει ο λογος καθως μας πλασαρουν το χψ φυλλαδιο με προσφορες... το χψ μαγαζι ομως αυτο που κανει ειναι εμποριο - επάγγελμα - και ολα τα συναφη που πρεπει να προσδιδουν τη σοβαροτητα και τον ελεγχο σε αυτο που κανουν.... (χωρια την πιθανοτοτητα επιτηδες λαθους - πολιτική marketing!!!) εμεις καθομαστε στον καναπε.... οχι αυτοι!!! p.s. για να μην πουμε περιπτωσεις που ενω ειμαι σπιτι μου, αποφασιζω να παω να το παρω απο το καταστημα... αποζημειωση για τις βενζινες - ταλαιπωρία και εκνευρισμός στο κυκλοφοριακο - χασιμο χρόνου...????
sv1eex Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Θα ήμασταν παράλογοι όλοι εμείς να ζητούμε-απαιτούμε να πουλήσουν μια οθόνη 15€ επειδή έκαναν ένα προφανές τυπογραφικό-λάθος.. (Δεν είναι δυνατόν σε όλα να βρίσκουμε δόλο κύριοι αλάθητοι..) Εσείς πάντως που το σκεφτήκατε αναρωτηθείτε για την ηθική σας Κοινώς έλεος ή καλύτερα σπορέλεος Λοιπόν παίδες πήρα τηλέφωνο το 1520 για να ρωτήσω τη γραμμή υποστήριξης καταναλωτή για το τι συμβαίνει σε αυτή την περίπτωση. Επιασα γραμμή αμέσως και το άτομο που μίλησα ήταν απόλυτα κατατοπισμένο και σαφές για τα εξής: Α) αν είμαστε σε κατάστημα και δούμε στο Stand κάποιο προιόν με μια τιμή τότε είναι υποχρεωμένοι στο ταμείο να μας παρέχουν το προϊόν αυτό στην τιμή που αναγράφεται. Αν κάνουν κόλπα στο ταμείο και μαγκιές τότε με βάση το νόμο 3043/2002 μπορεί να γίνει καταγγελία για παραπλανητική διαφήμιση. Είναι υποχρεωμένοι να δεχτούν την πληρωμή στην τιμή και την ποσότητα που προβλέπει η πινακίδα. Β) Ο παραπάνω νόμος δεν καλύπτει την περίπτωση του ηλεκτρονικού καταστήματος για ένα είδος. Σε αυτή την περίπτωση ο έμπορος μπορεί να προφασιστεί το "λάθος στην αναγραφόμενη τιμή". Γ) Αν σε ηλεκτρονικό κατάστημα γίνει ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ/ΕΣ για κατά συρροή παραπλάνηση του κοινού για ένα ή περισσότερα είδη τότε μπορεί να κινηθεί η αρχή προστασίας εναντίον του καταστήματος και να το διευρευνήσει αλλά δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο ακόμα για να αναγκαστεί το κατάστημα να πουλήσει στην τιμή αυτή. Ελπίζω να διευλεύκανα το θέμα λίγο.
kamui Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Σιγά το νέο (δεν μιλάω για το νόμο αυτό είναι ενδιαφέρον) κάθε βδομάδα πια νομίζω έχουμε ένα τέτοιο. Μου θυμίζει εκείνη τι φορά με τους εξωτερικούς δίσκους του eshop. Που γίναν πόσες χιλιάδες παραγγελίες...στο τέλος πήραμε τα...και μετά οι εφημερίδες λέγαν πως το eshop έκανε τεράστιο τζίρο ( χωρίς να έχει πουλήσει τπτ βέβαια ) χαχαχαχα
Super Moderators Thresh Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 ευχαριστούμε sv1eex, ήσουν κατατοπιστικότατος
Sadamiraq Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Αρα καλυμενο το e-shop,αντε παμε να στηθουμε σαν τα κορακια σε πλαισιο σε καμια βιτρινα μπας και πετυχουμε καμια καλη τιμουλα,βαση νομου πρεπει να την πουλησουν στην τιμη που αναγραφετε:devil:
Highlander Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Σε όλα τα σύγχρονα εμπορικά, ERP και ότι άλλο τέλος πάντων προγράμματα, έχουν μία, δύο δικλίδες ασφαλείας που δεν σου επιτρέπουν να πουλάς (ή να εμφανίζεις τιμοκατάλογο) με τιμές κάτω του κόστους ή τιμές κάτω από το ελάχιστο ποσοστό κέρδους που του έχεις ορίσει εσύ. Όταν εταιρίες τόσο μεγάλες εταιρίες σαν αυτές που αναφέρθηκαν πιο πάνω, πέφτουν σε τέτοια λάθη, τότε το μόνο που δεν μπορώ να φανταστώ, είναι ότι έγιναν από λάθος χειρισμό ή πληκτρολόγηση. Αν πραγματικά ισχυρίζονται κάτι τέτοιο, τότε αυτό που μπορούν να κάνουν, είναι να βάψουν πράσινο και να πετάξουν σε κάδο ανακύκλωσης το πρόγραμμα που χρησιμοποιούν και να αγοράσουν (σε κανονική τιμή) ένα άλλο πρόγραμμα που θα τους προστατεύει από τέτοιες βλακείες. /Highlander
kostas2142 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Εγώ πάντως νομίζω ότι υπάρχει νομοθεσία που απογορέυει στις εταιρείες να πουλάνε κάτω του κόστους γιατί αλλίως είναι αθέμιτος ανταγωνισμός. Οπότε και λάθος να μην κάνει αν μια εταιρεία πουλάει προϊόντα σε εξευτελιστική τιμή πάλι είναι παράνομη.
SeKoS Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Υπαρχει και λέγετε Price Dumping policy. http://en.wikipedia.org/wiki/Dumping_(pricing_policy) If a company exports a product at a price lower than the price it normally charges on its own home market, it is said to be "dumping" the product. Opinions differ as to whether or not this is unfair competition, but many governments take action against dumping in order to defend their domestic industries. The WTO agreement does not pass judgment. Its focus is on how governments can or cannot react to dumping—it disciplines anti-dumping actions, and it is often called the "Anti-Dumping Agreement". (This focuses only on the reaction to dumping contrasts with the approach of the Subsidies and Countervailing Measures Agreement.)
sv1eex Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Εγώ πάντως νομίζω ότι υπάρχει νομοθεσία που απογορέυει στις εταιρείες να πουλάνε κάτω του κόστους γιατί αλλίως είναι αθέμιτος ανταγωνισμός. Οπότε και λάθος να μην κάνει αν μια εταιρεία πουλάει προϊόντα σε εξευτελιστική τιμή πάλι είναι παράνομη. Πράγματι.....http://www.esathena.gr/modules/article/view.article.php/c36/213 Αρθρο 15 &1 1. Το πρώτο εδάφιο της παρ. 1 του άρθρου 24 του ν. 2941/2001 (ΦΕΚ201 Α) αντικαθίσταται ως εξής: «1. Απαγορεύεται η πώληση εμπορευμάτων σε τιμές κάτω του κόστους αγοράς, όταν αυτή θέτει υπό διακινδύνευση ορισμένη αγορά ή θίγει κατά τρόπο ουσιώδη τις αρχές του ανταγωνισμού και τα συμφέροντα των καταναλωτών.»
Barbattilas Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2009 Δηλαδή εσύ όταν γράφεις στο πληκτρολόγιο δε σου'χει τύχει ποτέ να γράψεις 4.99 αντί για 528.99? :lol: Κορυφαίο παράδειγμα...
400philip Δημοσ. 4 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2009 (επεξεργασμένο) Δεν είναι πάντα θέμα πληκτρολόγησης. Ακόμη και η πάνάκριβη μηχανογράφηση του Πλαισίου έχει τρύπες και γίνονται και πατατιές. Για πολλούς στο εξωτερικό θεωρείται και αναξιόπιστη πλατφόρμα. Σε ένα SUPER MARKET οι υπάλληλοι που γράφουν με μαρκαδόρο πάνω σε μια ταμπέλα αν γίνει λάθος τότε ΟΚ συμφωνω να το πάρουμε στην αναγραφόμενη τιμή. Σε ένα τεράστιο ERP - Logistics program αν κάνει μουφιες ο SERVER η τρώει κολλήματα με τα REFRESH του ? Τι μπορεί να γίνει ? Να τραβάμε SCREEN SHOT και να τα στέλνουμε ? Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2009 από 400philip
plpapadopoulos Δημοσ. 4 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2009 Δηλαδή εσύ όταν γράφεις στο πληκτρολόγιο δε σου'χει τύχει ποτέ να γράψεις 4.99 αντί για 528.99? Εσένα δηλαδή σου μοιάζει κοντινό το 4.99 με το 528.99 ??? ή το 15 με το 148??? Δε μπηκε ούτε η υποδιαστολή σε λάθος θέση, ούτε πατήθηκε ένα κουμπί λιγότερο (π.χ. 15 με 150), ούτε τα νούμερα συνορεύουνε στο keyboard (πες και καλά κεκτημένη ταχύτητα κατά την πληκτρολόγηση)... Διαφωνώ με αυτό! Τα λάθη ανθρώπινα μεν, αλλά να μην υποτιμάται και η νοημοσύνη του κόσμου... Δηλαδή εσύ όταν γράφεις στο πληκτρολόγιο δε σου'χει τύχει ποτέ να γράψεις 4.99 αντί για 528.99? :lol: Κορυφαίο παράδειγμα... +1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα