alexisgt Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Μπορεί να μας απαντήσει κάποιος αν καλύπτονται νομικά με το να αναφέρουν στο site οτι δεν ευθύνονται για τυπογραφικά λάθη?
Dimitris1948 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 δεν το κατάλαβα αυτό έκανα λάθος να πληρώσουν. στείλε τους e-mail: ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ
Merdock Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Για στείλτε τους με e-mail την είδηση με τη Dell μπας και ανοίξουν λίγο τα μάτια τους.
caution Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 ...και εμένα μου τηλεφώνησαν και όλο ευγένειες και στεναχώρια ήταν, βαριόμουν να το τραβήξω (δεν έχω και mobo ) και τον ακύρωσα
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Moderators Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Εφοσον αναφερουν οτι αποποιουνται πασα ευθυνη για τυπογραφικα λαθη, δε νομιζω οτι μπορεις στην ελλαδα να τους κανεις κατι.
UpToDate_ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 δεν το κατάλαβα αυτό έκανα λάθος να πληρώσουν.στείλε τους e-mail: ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ Ηδη στελνω mail. Oχι που θα μας κανουν οτι αυτοι ...σταρουν.
noths Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Κι εγώ παρήγγειλα έναν και με πήραν τηλ. και ισχυρίζονται πως στην παραγγελία δεν είχα βάλει προϊόν. Αν είναι δυνατόν, τι άλλο θα σκαρφιστούν; Πώς δέχτηκε το online τους καταχώρηση παραγγελίας χωρίς προϊόν, θα μας τρελάνουν; Επειδή αυτή καταντάει συνήθης τακτική, ώστε να ανεβάζουν επισκεψιμότητα, δεν πρέπει να το αφήσουμε να περάσει έτσι. ΠΡΟΤΕΙΝΩ να κάνουμε ομαδική καταγγελία στο ΙΝΚΑ, στα περιοδικά του χώρου με επιστολή και κοινοποίηση στο e-shop. Κρατήστε τα screenprints όσοι έχετε και το δημοσίευμα για τη Dell. Τα λάθη πληρώνονται, αν είναι και "λάθη" τότε διπλά.
UpToDate_ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Κι εγώ παρήγγειλα έναν και με πήραν τηλ. και ισχυρίζονται πως στην παραγγελία δεν είχα βάλει προϊόν. Αν είναι δυνατόν, τι άλλο θα σκαρφιστούν; Πώς δέχτηκε το online τους καταχώρηση παραγγελίας χωρίς προϊόν, θα μας τρελάνουν; Επειδή αυτή καταντάει συνήθης τακτική, ώστε να ανεβάζουν επισκεψιμότητα, δεν πρέπει να το αφήσουμε να περάσει έτσι. ΠΡΟΤΕΙΝΩ να κάνουμε ομαδική καταγγελία στο ΙΝΚΑ, στα περιοδικά του χώρου με επιστολή και κοινοποίηση στο e-shop. Κρατήστε τα screenprints όσοι έχετε και το δημοσίευμα για τη Dell. Τα λάθη πληρώνονται, αν είναι και "λάθη" τότε διπλά. Ειπαμε,αλλο DELL,μιλαμε για αλλη χωρα,taiwan. Kαι δεν μεσολαβει και καταστημα εκι. Εγω το στελνω ετσι και αλλιως το mail τωρα παντως.
UpToDate_ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Live your myth in Greece.Μπεεε Tι δουλευεις ρε; Τους εριξα μια απαντηση.....μμμμουρλια
disqualified Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 φυσικα για ακομα μια φορα καταφερατε να διαφημισετε δωρεαν το καταστημα που βριζετε
StavrosD Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Εξέλιξη Παραγγελίας με αριθμό 09070201091821270213129 Υποβολή Παραγγελίας 02/07/09 01:09 Έλεγχος Ομαλότητας Παραγγελίας 02/07/09 08:53 Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων ματαιώθηκε ... Η παραγγελία σας ακυρώθηκε. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε κάποια άλλη φορά.
UpToDate_ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Εξέλιξη Παραγγελίας με αριθμό 09070201091821270213129 Υποβολή Παραγγελίας 02/07/09 01:09 Έλεγχος Ομαλότητας Παραγγελίας 02/07/09 08:53 Έλεγχος Διαθεσιμότητας Προϊόντων ματαιώθηκε ... Η παραγγελία σας ακυρώθηκε. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε κάποια άλλη φορά. Kαποια αλλη φορα! Τι ψαχνετε,σ'ολους στο ιδιο σημειο ακυρωνεται...
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Moderators Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Kαποια αλλη φορα!Τι ψαχνετε,σ'ολους στο ιδιο σημειο ακυρωνεται... Bασικα η ακυρωση σε αυτο το σταδιο δεν ειναι λογω τιμης.... :lol: Αλληλοαναιρεισαι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.