UpToDate_ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 σορυ κιολας αλλα ολα αυτα ειναι μπουρδες του κερατα... κανατε παραγγελια ενω ξερατε οτι η τιμη ειναι λαθος και περιμενατε να ισχυει;ποιος δουλευει ποιον;το e-shop αφου λεει οτι δεν ευθυνεται για τυπογραφικα λαθη...τι ψαχνετε τωρα να βρειτε... Kαι γιατι να μην ειναι η τωρινη τιμη το τυπογραφικο λαθος;
JIMBOAthens Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 ...ενω ξερατε οτι η τιμη ειναι λαθος και περιμενατε να ισχυει;ποιος δουλευει ποιον; Δεν κατάλαβα? Ποιος το λέει αυτό? Εσύ? Και που ξέρεις ότι το e-shop δεν έχει stock 5000 κομμάτια i7-920 και θέλει σιγά-σιγά να αρχίσει να ξεστοκάρει καθώς έρχονται άμεσα νέοι επεξεργαστές? Μην λέμε ότι θέλουμε. Τα λάθη πληρώνονται παιδιά. Αλλιώς να το κλείσουν το μαγαζί...
UpToDate_ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δεν κατάλαβα? Ποιος το λέει αυτό? Εσύ? Και που ξέρεις ότι το e-shop δεν έχει stock 5000 κομμάτια i7-920 και θέλει σιγά-σιγά να αρχίσει να ξεστοκάρει καθώς έρχονται άμεσα νέοι επεξεργαστές? Μην λέμε ότι θέλουμε. Τα λάθη πληρώνονται παιδιά. Αλλιώς να το κλείσουν το μαγαζί... Εγω θα προσπαθησω να τους το παιξω τρελος οταν παρουν.....κανουν τους τρελους αυτοι;ε τρελοι κ εμεις..κ οποιος κερδισει.
gilardino Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 jim στην πρωτη σελιδα του συγκεκριμενου θεματος ολοι,αναμεσα σ αυτους και εσυ, αναφερουν οτι η τιμη του e-shop ειναι λαθος...τωρα τι εγινε, μας το παιζεις και καλα οτι δεν ηξερες;και οπως ειπα και πριν το e-shop ειναι καλυμμενο απο τι στιγμη που αναφερει οτι δεν ευθυνεται για τυπογραφικα λαθη...εσυ δηλαδη θα τους κανεις μηνυση για το λαθος; ε ρε δουλεμα που πεφτει....
UpToDate_ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 jim στην πρωτη σελιδα του συγκεκριμενου θεματος ολοι,αναμεσα σ αυτους και εσυ, αναφερουν οτι η τιμη του e-shop ειναι λαθος...τωρα τι εγινε, μας το παιζεις και καλα οτι δεν ηξερες;και οπως ειπα και πριν το e-shop ειναι καλυμμενο απο τι στιγμη που αναφερει οτι δεν ευθυνεται για τυπογραφικα λαθη...εσυ δηλαδη θα τους κανεις μηνυση για το λαθος; ε ρε δουλεμα που πεφτει.... Oντως στην αρχη ...ολοι αυτο ειπαμε και το ξεραμε... Γιατι ομως να μην αναλυσουμε το θεμα; Kαι πολυ σωστα τα ειπε...
gilardino Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 αναλυσε το οσο θες και κανε οτι θες....δεν μ απασχολει αυτο...το θεμα ειναι οτι μη λεμε στην αρχη οτι ειναι λαθος η τιμη και μετα οτι και καλα δεν ξεραμε οτι η τιμη ειναι λαθος...τζαμπα μπηκατε στο κοπο να παραγγειλετε...και θα ταλαιπωρηθητε και δε θα κερδισετε απολυτως τιποτα...
UpToDate_ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 αναλυσε το οσο θες και κανε οτι θες....δεν μ απασχολει αυτο...το θεμα ειναι οτι μη λεμε στην αρχη οτι ειναι λαθος η τιμη και μετα οτι και καλα δεν ξεραμε οτι η τιμη ειναι λαθος...τζαμπα μπηκατε στο κοπο να παραγγειλετε...και θα ταλαιπωρηθητε και δε θα κερδισετε απολυτως τιποτα... Eν μερει εισαι σωστος...αλλα γιατι να μην το παλεψεις; Exεις κατι να χασεις; Παλι κερδισμενος θα βγεις γιατι θα τους εχεις βγαλει και το ονομα μαλιστα για ακομη μια φορα.... ...μια ακομη μαυρη σελιδα γι'αυτο το αθλιο καταστημα που ψαχνει τροπους για την προβολη του...
JIMBOAthens Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Απλά προσπαθούμε να κάνουμε τον δικηγόρο του διαβόλου. Παρόμοιο περιστατικό είχε γίνει και με το Πλαίσο με τους εξωτερικούς Seagate και τις 4870. Το άφησα όπως και οι περισσότεροι. Κάποιοι όμως που το κυνήγησαν τελικά δικαιώθηκαν. Όπως τόνισα όμως τα λάθη σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να πληρώνονται αν θέλεις να είσαι σοβαρό μαγαζί και να κρατάς τον πήχη ψηλά στην επιχείρησή σου. Θεωρά ότι και το Πλαίσιο και το e-shop θα έπρεπε να αναγνωρίσουν το λάθος τους, να καταλογίσουν τις ευθύνες (αυτό είναι δικό τους εσωτερικό θέμα) ΑΛΛΑ σε καμία περίπτωση να ΜΗΝ κρεμάσουν τον πελάτη. Να δώσουν τα προϊόντα στην τιμή που είχαν ανακοινώσει και να μην επικαλούνται αστείες δικαιολογίες που δεν θα άκουγες ούτε σε συνοικιακό μπακάλικο.
Merdock Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Άσε που τους συμφέρει να τους δώσουν γιατί έτσι και αλλιώς μετά οι περισσότεροι θα τρέχουν και για Motherboard,μνήμες κτλ οπότε θα τα βγάλουν από εκεί τα σπασμένα.
Narayan Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 αναλυσε το οσο θες και κανε οτι θες....δεν μ απασχολει αυτο...το θεμα ειναι οτι μη λεμε στην αρχη οτι ειναι λαθος η τιμη και μετα οτι και καλα δεν ξεραμε οτι η τιμη ειναι λαθος...τζαμπα μπηκατε στο κοπο να παραγγειλετε...και θα ταλαιπωρηθητε και δε θα κερδισετε απολυτως τιποτα...
Merdock Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Να ρωτησω,τηλεφωνο ποτε περνουνε συνηθως; Όταν δουν ότι έκανα μαμακία Λογικά όταν φτάσουν στη τιμολόγηση της παραγγελίας θα πρέπει να πάρουν τηλέφωνο. Btw αν πάρουν τηλέφωνο τι τους λέμε;Ότι θα κάνουμε καταγγελία;Το παίζουμε τρελοί;Κάνουμε κανά παζάρι;Για πείτε να είμαστε οργανωμένοι αν είναι. United we stand,divided we fall που λένε...
UpToDate_ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Όταν δουν ότι έκανα μαμακία Λογικά όταν φτάσουν στη τιμολόγηση της παραγγελίας θα πρέπει να πάρουν τηλέφωνο. Btw αν πάρουν τηλέφωνο τι τους λέμε;Ότι θα κάνουμε καταγγελία;Το παίζουμε τρελοί;Κάνουμε κανά παζάρι;Για πείτε να είμαστε οργανωμένοι αν είναι. United we stand,divided we fall που λένε... Eμπρος συντροφοι!...... inb4 καταγγελίες στο ΙΝ.ΚΑ. Kαι γιατι να μην ειναι η τωρινη τιμη το τυπογραφικο λαθος; Μην λέμε ότι θέλουμε. Τα λάθη πληρώνονται παιδιά. Αλλιώς να το κλείσουν το μαγαζί... Εγω θα προσπαθησω να τους το παιξω τρελος οταν παρουν.....κανουν τους τρελους αυτοι;ε τρελοι κ εμεις..κ οποιος κερδισει. Eν μερει εισαι σωστος...αλλα γιατι να μην το παλεψεις;Exεις κατι να χασεις; Παλι κερδισμενος θα βγεις γιατι θα τους εχεις βγαλει και το ονομα μαλιστα για ακομη μια φορα.... Βασικα μια χαρα μπορουμε να το κυνηγησουμε....ειναι σαν κατι που μου'πε πριν ο nikos21...Να'χουμε παραγγειλει κατι....και την επομένη να πεσει ξαφνικα η τιμη του....θα μας πουν ομως...οτι δεν μπορουμε να το εχουμε με την καινουργια τιμη...διοτι εμεις ειχαμε κανει την παραγγελια επι της προηγουμενης..... Ιδιο πραγμα με λιγα λογια.... Όπως τόνισα όμως τα λάθη σε τέτοιες περιπτώσεις πρέπει να πληρώνονται αν θέλεις να είσαι σοβαρό μαγαζί και να κρατάς τον πήχη ψηλά στην επιχείρησή σου. Θεωρά ότι και το Πλαίσιο και το e-shop θα έπρεπε να αναγνωρίσουν το λάθος τους, να καταλογίσουν τις ευθύνες (αυτό είναι δικό τους εσωτερικό θέμα) ΑΛΛΑ σε καμία περίπτωση να ΜΗΝ κρεμάσουν τον πελάτη. Να δώσουν τα προϊόντα στην τιμή που είχαν ανακοινώσει και να μην επικαλούνται αστείες δικαιολογίες που δεν θα άκουγες ούτε σε συνοικιακό μπακάλικο.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 Super Moderators Δημοσ. 2 Ιουλίου 2009 deja vu κατάσταση... απορώ με μερικούς πάντως πηρα τηλεφωνο...λαθος η τιμη λεει...στα 256 αμα τον θελετε...οχι που θα ηταν αληθια... σορυ κιολας αλλα ολα αυτα ειναι μπουρδες του κερατα... κανατε παραγγελια ενω ξερατε οτι η τιμη ειναι λαθος και περιμενατε να ισχυει;ποιος δουλευει ποιον;το e-shop αφου λεει οτι δεν ευθυνεται για τυπογραφικα λαθη...τι ψαχνετε τωρα να βρειτε... πέστα πέστα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.