Προς το περιεχόμενο

Η προσωπικη ζωή ενός καλλιτεχνη σας επηρεαζει οταν κρινετε το εργο του;


Mika

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
elven οκ η τεχνη ειναι γενικως κατι πολυ σχετικο-δυσκολο να οριστει

 

γνωμη μου ειναι οτι οι πωλησεις δεν ειναι o καθοριστικος παραγοντος ουτε μετρο της αξιας

 

Δεν πολυδιαφωνώ,λέω όμως ότι εκτός απο τα εμπορικά που καναν πάταγο έχει και πολύ καλές ποιοτικές μπαλάντες (νταξ δεν είναι και σαν του Χατζηγιάννη αλλά ακούγονται)

  • Απαντ. 180
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Στις πιο πολλές περιπτώσεις πρέπει να διαχωρίζουμε τον καλλιτέχνη απο το έργο του.

 

Το οτι είναι κάποιος ταλαντούχος στις τέχνες δεν σημαίνει οτι είναι απαραίτητα αξιόλογος και ευφυής ως άνθρωπος.

Η μουσική ευφυία δεν συμβαδίζει πάντα και με την πνευματική καλλιέργεια σε άλλους τομείς.

 

Το ίδιο ισχύει και σε διάφορα άλλα επαγγέλματα. Οταν κάποιος είναι επιτυχημένος επιχειρηματίας ή επιστήμονας δεν σημαίνει απαραίτητα οτι έχει γνώσεις και ευφυία σε άλλους τομείς ούτε οτι είναι απαραίτητα σημείο αναφοράς ως χαρακτήρας.

Δημοσ.
Συγκεκριμένα όταν κάποιος με 1 άλμπουμ έκανε 100 εκατομύρια πωλήσεις,με συνολικές πωλήσεις σχεδόν 1 δις και με τα τραγούδια του να ακούγονται επι σχεδόν 30 χρόννια,τον λές τεράστιο-epic καλλιτέχνη,όχι απλά καλλιτέχνη

 

Αν εξαιρέσουμε το bold πιστεύω πως είσαι πολύ λάθος. Αν ήταν να κρίνουμε έναν καλλιτέχνη απο τις πωλήσεις του, καήκαμε. Άσε που πιστεύω και το ρητό που λέει ότι ''το καλό δεν είναι αναγκαστικά στο πολύ''.

Δημοσ.
Αν εξαιρέσουμε το bold πιστεύω πως είσαι πολύ λάθος. Αν ήταν να κρίνουμε έναν καλλιτέχνη απο τις πωλήσεις του, καήκαμε. Άσε που πιστεύω και το ρητό που λέει ότι ''το καλό δεν είναι αναγκαστικά στο πολύ''.

 

Όχι ρε sy, αν κάνεις ένα fixed θα συμφωνείς μετά,να δες:

Συγκεκριμένα όταν κάποιος με 1 άλμπουμ έκανε 100 εκατομύρια πωλήσεις,με συνολικές πωλήσεις σχεδόν 1 δις και με τα τραγούδια του να ακούγονται επι σχεδόν 30 χρόννια,τον λές τεράστιο-epic πετυχημένο καλλιτέχνη,όχι απλά πετυχημένο καλλιτέχνη

 

Ε; :P

Δημοσ.
Όχι ρε αν κάνεις ένα fixed θα συμφωνείς μετά,να δες:

 

:lol::lol::lol:

 

Τώρα σααααν να πάει κάτι να γίνει. Βάλε και το καλλιτέχνης σε αυτάκια για να δείχνει ότι και είναι και δεν είναι, όχι ότι δηλαδή ντε και καλά είναι καλλιτέχνης και μετά κάνω edit στο μήνυμα μου και γράφω +1000 ή όποιον αριθμό εσύ διαλέξεις.

 

Σοβαρά τώρα, πολύ εύκολα χρησιμοποιούμε τον όρο καλλιτέχνης και έχουν μάθει όλοι και δηλώνουν έτσι. Βέβαια εδώ πέρα ισχύει και το ότι δηλώσεις είσαι, οπότε περιπλέκεται το πρά(γ)μα...

Δημοσ.
Δεν πολυδιαφωνώ,λέω όμως ότι εκτός απο τα εμπορικά που καναν πάταγο έχει και πολύ καλές ποιοτικές μπαλάντες (νταξ δεν είναι και σαν του Χατζηγιάννη αλλά ακούγονται)

 

man το εμπορικο δεν ειναι κακο απριορι

 

οπως ειπα και παραπανω η τεχνη ειναι προσωπικη υποθεση τελικα

 

απλα με ενοχλει πολυ που το καθε σκατο βαφτιζεται μεγας καλλιτεχνης επειδη τον αγορασαν πολλοι νεατερταλ,φουστηδες και παλικαρια γιναμε μαλια κουβαρια if u know what i mean

Δημοσ.

Γενικώς, έχω πάντα ένα μικρό ενδιαφέρον για κάθε καλλιτέχνη που με συγκινεί κάπως το έργο του. Από το να δω απλά το πρόσωπό του έως το να διαβάσω ένα-δυο πράγματα για τις εμπειρίες του και το τι πέρασε στη ζωή του, αναλόγως του τι και πόσο με εντυπωσίασε.

 

Από εκεί και πέρα, ό,τι μαθαίνω για έναν καλλιτέχνη σίγουρα με κάνει να βλέπω διαφορετικά το έργο του, με την έννοια του ότι διακρίνω διαφορετικά πράγματα από αυτά που διέκρινα πριν. Το έργο, όμως, σπάνια αλλάζει αξία για μένα και, αν αλλάξει, συνήθως είναι προς το θετικό.

 

Πολλές φορές, ακόμη, διαχωρίζω τη γνώμη που έχω για τον καλλιτέχνη σαν άνθρωπο από τη γνώμη που έχω για το έργο του (όπως επίσης διαχωρίζω τη γνώμη που έχω για το σύνολο του έργου του από τη γνώμη που έχω για κάθε πτυχή ξεχωριστά).

 

Στην ερώτηση που τίθεται στον τίτλο του thread, απαντώ "όχι". Αν έλειπε η λέξη "προσωπική", θα έλεγα ένα "ίσως, υπό προϋποθέσεις".

Δημοσ.
ο μόνος παράγοντας επιρροής ανθρώπου/καλλιτέχνη που με πιάνει, είναι η υποκρισία

 

Aκριβώς αυτό. Για όλα τ' άλλα, να μου.

Δημοσ.

Δεν τραγουδούσε σκέτο.Ήταν περφόμερ.Ο καλύτερος.Ξεκολλάτε με τη μονοδιάστατη οπτική "τραγουδούσε μόνο και τι να κλάσει μπροστά στους μπητλς-και-δεν-ξερωγω-ποιον-άλλο".Στο σύνολό του,έσπερνε. Φαν ξεφάν, είναι το γεγονός.

Το οτι είναι κάποιος ταλαντούχος στις τέχνες δεν σημαίνει οτι είναι απαραίτητα αξιόλογος και ευφυής ως άνθρωπος.

Η μουσική ευφυία δεν συμβαδίζει πάντα και με την πνευματική καλλιέργεια σε άλλους τομείς.

Το ίδιο ισχύει και σε διάφορα άλλα επαγγέλματα. Οταν κάποιος είναι επιτυχημένος επιχειρηματίας ή επιστήμονας δεν σημαίνει απαραίτητα οτι έχει γνώσεις και ευφυία σε άλλους τομείς ούτε οτι είναι απαραίτητα σημείο αναφοράς ως χαρακτήρας.

Δεν συμφωνώ απόλυτα με το παραπάνω σκεπτικό. Το τι πτυχή της προσωπικότητας ενός ανθρώπου θα με απασχολήσει, έχει να κάνει με το ποια είναι η σχέση που έχω μαζί του. Ένας φίλος δε με νοιάζει αν ενίοτε ζωγραφίζει ένα αριστουργηματάκι για παράδειγμα. Το ζήτημα είναι να μπορώ να επικοινωνήσω μαζί του λεκτικά και εγκεφαλικά σε καθημερινό επίπεδο.

Αν ο άλλος τώρα έχει το ταλέντο να μαγεύει πλήθη με τις μουσικές του ή με τη μπάλα που παίζει ή με τους πίνακες που ζωγραφίζει ή με τον κώλο που διαθέτει επί σειρά ετών, ε πάσσο αν είναι ηλίθιος ή κοκάκιας κλπ κλπ.

Δημοσ.
man το εμπορικο δεν ειναι κακο απριορι

 

οπως ειπα και παραπανω η τεχνη ειναι προσωπικη υποθεση τελικα

 

απλα με ενοχλει πολυ που το καθε σκατο βαφτιζεται μεγας καλλιτεχνης επειδη τον αγορασαν πολλοι νεατερταλ,φουστηδες και παλικαρια γιναμε μαλια κουβαρια if u know what i mean

 

Tες πα αλλιώς το εννοούσα δεν ήθελα να βγάλω αυτό το νόημα

 

@Sellers

Που θα πάει θα γράψεις +1000 μετά το 39 fixed :P

Καλλιτέχνης = Κάλλος +τέχνη

Ο χορός νομίζω είναι τέχνη άρα μιας και ήταν απο τους καλύτερους στο είδος του δεν θα μπορούσαμε να τον λέμε έτσι μόνο και μόνο για αυτό;

Δημοσ.
ρε συ κουνουπαινα για τσεκαρε λιγο το περφορμανς της jenna που λεω παραπανω:P:p:p
Την έχω τσεκάρει αγαπητέ.H ψήφος εμπιστοσύνης μου πέφτει στη μπελλαντόννα πάραυτα.
Δημοσ.

Γενικότερα, σε Κ.Σ. η προσωπική ζωή, το "κρεβάτι" αν θέλετε του καλλιτέχνη δεν μας απασχολεί, ούτε κατά το ελάχιστον.

Επειδή όμως είναι ο κανόνας πλέον, η καλλιτεχνική υπόσταση να επιτάσσει τις επιλογές που αφορούν την προσωπική ζωή ενός καλλιτέχνη άκα το κοινό λατρεύει την κλειδαρότρυπα, είναι λυπηρό να βλέπεις περιπτώσεις όπου η υπερβολική έκθεση των προσωπικών ζητημάτων επιχειρείται να λειτουργήσει ως αντιπερισπασμός για την καλλιτεχνική αφλογιστία.

Εκεί έχουμε σοβαρό πρόβλημα και δεν διστάζουμε να τραβήξουμε ένα Χ.

Το μοναστήρι nun καλά.

 

 

Όσον αφορά, τώρα,την περίπτωση Κορκολή,

το γεγονός ότι μουσικά/καλλιτεχνικά είναι ζομλ, ροφλ και :cry:, δεν μας εμποδίζει να του αναγνωρίσουμε ότι με τις γυναίκες υπήρξε ένας πραγματικός καζανόβας.

Δημοσ.

Γράφτηκε κάτι για υποκρισία, για μένα είναι και αυτή μια ανθρώπινη αδυναμία όπως άλλες. Δεν επηρεάζει τη γνώμη μου για τον καλλιτέχνη. Ίσως αν μάθαινα ότι έτρωγε μωρά για πρωινό να κλονιζόμουν λίγο αλλά οι περισσότεροι κάνουν ακρότητες εντός "λογικών" ορίων και από ένα σημείο και μετά, έχεις (ή πρέπει να έχεις) την ικανότητα να κρατάς από τους άλλους αυτά που θεωρείς ευεργετικά για σένα και να απορρίπτεις τα υπόλοιπα, είτε πρόκειται για τον πατέρα σου - πρότυπο είτε για τον καθηγητή είτε για το μουσικό είδωλο της εποχής. Δεν υπάρχει κάτι άλλο που μπορεί να κάνει κανείς.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...