Προς το περιεχόμενο

Αναπηρικό αμαξίδιο της Toyota κινείται με τη δύναμη της σκέψης


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

τωρα τελευταια και τα αυτοκινητα τους λειτουργουν αυτονομα!κολλαει το γκαζι σε στροφες και τετοια!και δυστυχως σκοτωθηκαν ανθρωποι ετσι.μερικοι για το κερδος δεν υπολογιζουν τιποτα.ειδατε τι εγινε στην αμερικη που καλεσαν τον προεδρο της εταιριας στο κογκρεσο για να δωσει εξηγησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τωρα τελευταια και τα αυτοκινητα τους λειτουργουν αυτονομα!κολλαει το γκαζι σε στροφες και τετοια!και δυστυχως σκοτωθηκαν ανθρωποι ετσι.μερικοι για το κερδος δεν υπολογιζουν τιποτα.ειδατε τι εγινε στην αμερικη που καλεσαν τον προεδρο της εταιριας στο κογκρεσο για να δωσει εξηγησεις.

 

Πολύ FUD σκορπίστηκε λόγω των recall από τα αμερικανικά μίντια πάντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ FUD σκορπίστηκε λόγω των recall από τα αμερικανικά μίντια πάντως.

δεν ειναι και λιγο πραγμα να σε καλει το κογκρεσο και να γινεσαι παγκοσμιως ρομπα κλαιγοντας σαν παιδακι.μαλιστα ο προεδρος της toyota ειπε οτι ηταν λαθος αυτο που καναμε αφου βαλαμε ως προτεραιοτητα την γρηγορη εξελιξη για να προλαβουμε τον ανταγωνισμο χωρις να υπολογισουμε την ασφαλεια, χωρις να δοκιμασουμε τις νεες τεχνολογιες μας σε βαθος χρονου.εμενα παντως η εικονα ενος προεδρου μιας εταιριας που κλαιει μπροστα στους δημοσιογραφους με αποτρεπει απο την αγορα οποιουδηποτςε προιοντος της, διοτι, και ειναι το βασικοτερο, παραδεχεται ευθεως οτι εκανε λαθη.σε αυτη την περιπτωση η εντιμοτητα κοστιζει εκατομμυρια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μimidon αυτα ισχυαν πολλα χρονια πριν που λες,τοτε που ηταν στα πρωτα της χρονια η ιαπωνια σε αυτο τον τομεα,και να σου πω και κατι?Τι φταινε οι ιαπωνες που ο αμερικανος εβγαλε μια τεχνολογια αλλα που ποτε δεν την ανεπτυξε?Τι φταιει ο ιαπωνας που εβλεπε πιο μπροστα?Αυτο μου φερνει στο μυαλο,τον μεταβλητο χρονισμο βαλβιδων που ναι μεν τον εβγαλε η alfa romeο αλλα δεν την ανεπτυξε,και βλεπετε τι γινεται τωρα,πολλες εταιριες χρησιμοποιουν την τεχλογια αυτη αλλα σαν το Vtec της Honda δεν εχει :) Μπραβο λοιπον στην Toyota και ειμαι σιγουρος οτι περιμενουμε πολλες ακομα λαμπρες τεχνολογιες

 

Απλα μια υπερεκτιμημενη τεχνολογια κινητηρα, τπτ περισσοτερο τπτ λιγοτερο.

 

Οι Ιαπωνες και γενικα οι χωρες της Ανατολης ανεκαθεν βασιζοντουσαν στα φτηνα εργατικα χερια, μπορει η Ιαπωνια να μην ειναι Κινα αλλα και παλι το κοστος κατασκευης εκει ειναι κατα πολυ υποδιεστερο απο το αν κατασκευαζες το ιδιο προιον πχ στην Γερμανια. Ακομα οταν στην Ευρωπη ειχαν κατασκευαστει τα πρωτα αυτοκινητα οι χωρες της Ανατολης τα κοιτουσαν με κυαλια. Οσο για το θεμα της καρεκλας οποιος εχει δει το nia game controller της OCZ μαλλον δεν θα εντυπωσιαστηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο αρχάριος πάντα ξεκινάει αντιγράφοντας! Δεν υπάρχει παρθενογένεση.

 

Οι Αμερικάνοι και οι Ρώσοι ξεκίνησαν να φτιάχνουν αεροσκάφη τζετ αντιγράφοντας τα σχέδια που είχαν κλέψει από τους Γερμανούς στο τέλος του Β' ΠΠ.

 

Κάτι παρόμοιο έκαναν και οι Ιάπωνες μέχρι που δημιούργησαν δικές τους τεχνολογίες. Τώρα κάτι παρόμοιο ξεκινάνε να κάνουν και οι Κινέζοι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...