Προς το περιεχόμενο

Recovery Discs για Sony Vaio

Cassiopeia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους. Φτιάχνω τους δίσκους ανάκτησης για το καινούργιο λάπτοπ μου. Πριν ξεκινήσω όμως τη διαδικασία έκανα πρώτα update τα windows. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα μ'αυτό :o? Επίσης, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία μπορώ να την επαναλάβω?

(Πρώτη φορά χρησιμοποιώ αυτό το σύστημα και είμαι τελείως άσχετη..)

Δημοσ.

Αν και ούτε κι εγώ το έχω χρησιμοποιήσει σε εμένα, παρα μόνο 1 φορά σε άλλον υπολογιστή, να σου πω οτι σίγουρα δεν υπάρχει πρόβλημα που έκανες update, απλά αν τύχει και χρειαστεί επαναφορά, θα στο επαναφέρει σε εκείνη την κατάσταση φαντάζομαι.

Για το 2ο, έχω την εντύπωση πως μόνο μια φορά μπορείς να το κάνεις. Αυτή είναι η συνηθισμένη τακτική που ισχύει τουλάχιστον

Δημοσ.

Εγω θα σου προτεινα να φερεις το laptop στα μετρα σου (απο προγραμματα και ρυθμισεις) και μετα να κανεις ενα ακριβες αντιγραφο με το Acronis True Image Home 2009.

Δημοσ.
Καλησπέρα σε όλους. Φτιάχνω τους δίσκους ανάκτησης για το καινούργιο λάπτοπ μου. Πριν ξεκινήσω όμως τη διαδικασία έκανα πρώτα update τα windows. Υπάρχει κάποιο πρόβλημα μ'αυτό :o? Επίσης, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία μπορώ να την επαναλάβω?

(Πρώτη φορά χρησιμοποιώ αυτό το σύστημα και είμαι τελείως άσχετη..)

Δεν θα εχεις κανενα προβλημα γιατι η διαδικασία της εγγραφής γινεται μέσω του κρυφού Partition που υπάρχει στον σκληρό και δεν εχει καμια σχεση με το πως ειναι στημενα εκεινη τη στιγμή τα windows. Όσο για την επανάληψη φυσικά και μπορείς να κάνεις εκ νέου δισκάκια. Εγω πάντα επαναλαμβάνω την διαδικασια 2 φορές για να είμαι σίγουρος ότι δεν θα προκύψει κάποιο ελλατωμματικό δισκάκι.

Όταν με το καλό ολοκληρώσεις την διαδικασία ακολούθησε αυτό που σου προτείνει ο epivitor. Είναι η πρακτικότερη και ταχύτερη μέθοδος για να κανεις recovery...

Δημοσ.