Προς το περιεχόμενο

Honda Civic 1.8 5d ή VW Golf VI 1.4(122hp) ή κατι αλλο ;


EXARXEIA_CITY

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Η προσφατη μειωση της εγγυησης της Honda απο τα 10 χρονια στα 3 δεν λεει τιποτα?

 

Δεν ειμαι εναντιον του Civic αλλα για 22 χιλιαρικα ειναι πανακριβο και πραγματικα δεν εχει να δειξει απολυτως τιποτα απο νεα τεχνολογια επανω του για να αξιζει τοσα λεφτα. Απλα υπαρχουν καλυτερες και φθηνοτερες λυσεις απο το Civic.

 

Το οτι υπάρχουν και άλλες φτηνότερες προτάσεις είναι δεδομένο. Ο φίλος ζήτησε άποψη για αυτά τα 2 όμως. Όχι για άλλα.

Για μένα δε λέει τίποτα η μείωση εγγύησης στα 3 χρόνια. Σε συγκεκριμένα εξαρτήματα είναι ακόμα 6 ή 7 νομίζω. Η Honda παράγει κινητήρες που αντέχουν στο χρόνο, δεν μείωσε την ποιότητα ούτε οι Ιάπωνες έγιναν παπατζήδες ξαφνικά. Απλά λόγω της οικονομικής κρίσης μείωσε την εγγύηση για να μην μειώσει την ποιότητα...ο καταναλωτής δεν χάνει και τίποτα ουσιαστικά.

Το γιατί κοστίζει 22χιλιάρικα (19+ με τη μείωση) είναι γιατί αντέχει χρόνια... Δεν πρόκειται να χαλάσει τίποτα (αν δεν το πειράξεις). Τα άλλα είναι φυσιολογική φθορά. Τώρα αν κάποιος δεν θέλει να πληρώνει ούτε service, ούτε φυσιολογική φθορά, ας πάρει κανα Κορεάτικο κανά άλλο μοντέλο (υπάρχουν κι αυτά άλλωστε με τα δωρεάν service για πάντα - που μάλλον εννοούν αφού θα είστε συνέχεια για service απ' την πρώτη μέρα, άντε δεν πληρώνετε)..

Τα γκολφ έχουν αρκετά μειονεκτήματα, λίγα πλεονεκτήματα και ένα σούπερ πλεονέκτημα. Έχουν καλό marketing...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Το οτι υπάρχουν και άλλες φτηνότερες προτάσεις είναι δεδομένο. Ο φίλος ζήτησε άποψη για αυτά τα 2 όμως. Όχι για άλλα.

Για μένα δε λέει τίποτα η μείωση εγγύησης στα 3 χρόνια. Σε συγκεκριμένα εξαρτήματα είναι ακόμα 6 ή 7 νομίζω. Η Honda παράγει κινητήρες που αντέχουν στο χρόνο, δεν μείωσε την ποιότητα ούτε οι Ιάπωνες έγιναν παπατζήδες ξαφνικά. Απλά λόγω της οικονομικής κρίσης μείωσε την εγγύηση για να μην μειώσει την ποιότητα...ο καταναλωτής δεν χάνει και τίποτα ουσιαστικά.

Το γιατί κοστίζει 22χιλιάρικα (19+ με τη μείωση) είναι γιατί αντέχει χρόνια... Δεν πρόκειται να χαλάσει τίποτα (αν δεν το πειράξεις). Τα άλλα είναι φυσιολογική φθορά. Τώρα αν κάποιος δεν θέλει να πληρώνει ούτε service, ούτε φυσιολογική φθορά, ας πάρει κανα Κορεάτικο κανά άλλο μοντέλο (υπάρχουν κι αυτά άλλωστε με τα δωρεάν service για πάντα - που μάλλον εννοούν αφού θα είστε συνέχεια για service απ' την πρώτη μέρα, άντε δεν πληρώνετε)..

Τα γκολφ έχουν αρκετά μειονεκτήματα, λίγα πλεονεκτήματα και ένα σούπερ πλεονέκτημα. Έχουν καλό marketing...

 

Ο ανθρωπος ζηταει και κατι αλλο αν κοιταξεις τον τιτλο του thread. Το γεγονος το οτι η Honda μειωσε την εγγυηση της θα επρεπε να παει μαζι με μειωση της τιμης που με βαση αυτο http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=364&sub_model_id=621 η εντελως βασικη εκδοση του type S κανει 21.578 οι οποιες τιμες ειναι μετα τη μειωση αρα δεν κανει 19 χιλιαρικα.

 

Αν ειναι να παρει ενα αμαξι που θεωριτικα δεν χαλαει σε βαθος χρονου τοτε ειναι προτιμοτερο να παει σε Toyota μιας και εχουν παγκοσμια το καλυτερο after sales service το οποιο ισχυει και για την Ελλαδα που σαφως ειναι χιλιομετρα καλυτερο απο οποιαδηποτε αλλη εταιρια αλλα τα αυτοκινητα τους ειναι κλασικα "japan" και το σχημα τους και εσωτερικο τους δεν "χωνευονται" ευκολα. Αναλογα τα γουστα ομως.

 

Τα Golf απο την αλλη οντως εχουν σοβαρα προβληματα μονο ομως στην εκδοση 1.6 FSI και οι κινητηρες TSi δεν εχουν να επιδειξουν σοβαρα προβληματα ως τωρα στα 5 χρονια που υπαρχουν. Λογο της φυσης τους οι ιδιοκτητες "πατανε" αρκετα τα συγκεκριμενα αυτοκινητα γι αυτο και απο εκει προκυπτουν καποια προβληματα ειδικα αν σκεφτεις οτι σαν τουρμπο χρειαζονται μια ψευτοδιαδικασια οταν τους βαζεις μπρος και οταν τους σβηνεις. Αυτο φυσικα δεν το κανουν ολοι.

 

Ασε που στο honda "κοψανε" πραγματα που ειχε το προηγουμενο (οπως την ανεξαρτητη αναρτηση) και το χρεωνουν χρυσο. Μην λεμε οτι θελουμε εδω, το honda με τετοια τιμη δεν θα επρεπε καν να υπαρχει. Ας ηταν η τιμη του (η βασικη) κοντα στα 17-18 χιλιαρικα και τοτε σιγουρα θα ηταν και αυτο αμαξι για εχει στο μυαλο του ο ανθρωπος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η εντελως βασικη εκδοση του type S κανει 21.578 οι οποιες τιμες ειναι μετα τη μειωση αρα δεν κανει 19 χιλιαρικα.

 

 

κάνεις λάθος. 19.500 είναι τελική τιμή. Τώρα αν εσύ θες να πάρεις civic και θες να δώσεις άλλα 2χιλιάρικα...δώστα σε μένα...

η διαδικασία είναι να φύγεις όταν ο κινητήρας ζεσταθεί.

Η χαρά της οδήγησης δηλαδή...Έλεος!! Γι' αυτό του βάλανε τούρμπο; Για να προλαβαίνεις μετά μπας και καλύψεις το χαμένο έδαφος;;

 

Στην πόλη τα vw καίνε τα κέρατά τους...

το αμάξι του λαού (γκολφ my ass)...πανάκριβο και στην αγορά και στη συντήρηση και στην κατανάλωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η διαδικασια στο turbo(σε καθε turbo) ειναι να το πηγαινεις χαλαρα μεχρι να ζεσταθει.Να μην το σκιζεις δηλαδη με το που γυρνας τη μιζα.Αντιστοιχα και πριν το σβησεις να το πηγαινεις χαλαρα για κανα 5λεπτο.Δε χρειαζεται να περιμενεις στο ρελαντι,απλα μετα το σκισιμο το πηγαινεις 2-3 χιλιομετρα χαλαρα πριν φτασεις σπιτι σου και μετα το σβηνεις.Not a big deal δηλαδη.

Το ιδιο πρεπει να γινεται και στα ατμοσφαιρικα,δεν το σκισεις αν δεν εχουν ζεσταθει τα λαδια,αν θες να δουλευει σωστα ο κινητηρας...

 

Τα καινουρια downsized turbo καθε αλλο παρα τα κερατα τους καινε.Αν λαβεις υποψιν τα αλογα τους(και δεν τα συγκρινεις με αλλα ατμοσφαιρικα 1400αρια) θα ελεγα οτι ειναι αρκετα οικονομικα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια και έχει αρχίσει και παραγίνεται το θέμα με τους τυφλούς ιαπωνόφιλους, ας αναφέρω τι έγινε σήμερα στη δουλειά.

 

Πιτσιρίκα νέα οδηγός έρχονταν βόλτα στη δουλειά για να δει τη μαμά της και με την ευκαιρία να οδηγήσει κιόλας το καινούργιο της Toyota Aygo, ηλικίας 3 εβδομάδων. Ακριβώς μπροστά λοιπόν, και χωρίς καν να πέσει σε κάποια λακούβα, ανοιξαν οι αερόσακοι.

 

Αποτέλεσμα κάψιμο στον ώμο από τη ζώνη, εξάρθρωση γνάθου και μια κοπελίτσα που θέλει να πουλήσει το Aygo ακόμα και όταν θα της το φτιάξουν (και της πληρώσουν και αποζημίωση).

 

Όλα τα άλλα περί αξιοπιστίας και αθάνατων αυτοκινήτων αφορούν το παρελθόν και όχι τα τωρινά μοντέλα, όποιος να να είναι ο κατασκευαστής.

 

ΥΓ: Τα περί ειδικής φροντίδας που θέλουν τα τούρμπο καθώς και τα περί αυξημένης ανάγκης σέρβις, επίσης μύθος σε μεγάλο βαθμό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κάνεις λάθος. 19.500 είναι τελική τιμή. Τώρα αν εσύ θες να πάρεις civic και θες να δώσεις άλλα 2χιλιάρικα...δώστα σε μένα...

η διαδικασία είναι να φύγεις όταν ο κινητήρας ζεσταθεί.

Η χαρά της οδήγησης δηλαδή...Έλεος!! Γι' αυτό του βάλανε τούρμπο; Για να προλαβαίνεις μετά μπας και καλύψεις το χαμένο έδαφος;;

 

Στην πόλη τα vw καίνε τα κέρατά τους...

το αμάξι του λαού (γκολφ my ass)...πανάκριβο και στην αγορά και στη συντήρηση και στην κατανάλωση.

 

http://www.honda.gr/cars/

 

H εγω δεν ξερω να διαβαζω η εσυ δεν ξερεις τι λες.

 

Η διαδικασια ειναι απλη. Οδηγεις χαλαρα και νορμαλ ως να ζεσταθει ο κινητηρας και να διχνει την κανονικη του θερμοκρασια, δεν χρειαζεται να εισαι στασιμος. Επισης επειτα απο πιεση και τρελο πατημα αν ειναι να το σβησεις θα πρεπει να περιμενεις περιπου 1 λεπτο πριν το κανεις αφου το παρκαρεις. Αυτο ειναι ολο. Αυτες οι "τεχνικες" ισχυουν ακομα και για ατμοσφαιρικα και δεν ειναι απαραιτητες μονο για τουρμο κινητηρες.

 

Οσο για την καταναλωση του Golf TSi 160 θα μου επιτρεψεις να ξερω ποσο καιει στην πολη. Ξερω σιγουρα οτι καιει το ιδιο με παλιο μου Corolla G6 που ειχε τα μισα αλογα απο το Golf. Οσο για το αν ειναι ακριβο, ναι μπορει να ειναι αλλα σιγουρα δεν νιωθεις οτι τα λεφτα σου πηγαν χαμενα. Η συντηρηση του ειναι λογικη για ενα τουρμπο αυτοκινητο.

 

---------- Το μήνυμα προστέθηκε στις 14:47 ----------

 

Όλα τα άλλα περί αξιοπιστίας και αθάνατων αυτοκινήτων αφορούν το παρελθόν και όχι τα τωρινά μοντέλα, όποιος να να είναι ο κατασκευαστής.

 

ΥΓ: Τα περί ειδικής φροντίδας που θέλουν τα τούρμπο καθώς και τα περί αυξημένης ανάγκης σέρβις, επίσης μύθος σε μεγάλο βαθμό.

 

Ακριβως αυτο. Παλια ανοιγες καπο αυτοκινητου και εγραφε "made in Japan" και τα υλικα μεσα γραφαν "Toyota, Honda, Mazda, Nissan". Σημερα γραφουν "made in Germany, Turkey, England" k "Brembo, Garret, Recaro" και οτι αλλο after market προιον μπορεις να σκεφτεις. Το ιδιο ισχυει και για τα υπολοιπα υλικα του αυτοκινητου.

 

Nα συμπληρωσω οτι ειμαι σιγουρα μεγαλος Ιαπωνεζοφιλος αλλα τα τελευταια χρονια εχω χαλαστει πολυ ασχημα. Εχω παει και εχω δει απο κοντα καθως και test drive πολλα μα ΠΑΡΑ πολλα αυτοκινητα για να καταληξω τελικα στο Scirocco που ειναι ενα σπορ Golf γι αυτο και ξερω για την καταναλωση του. Τα ιαπωνικα τα σημερινα σε καμια περιπτωση δεν θυμιζουν το "ενδοξο" παρελθον με μονη εξαιρεση τη Mazda που ειναι "made in japan" σε καποια μοντελα της και αυτο φενεται απο παντου σε συγκριση με τους αλλους ιαπωνεζους. Αν ειχαν κανενα αμαξακι κατω απο 2000cc με πανω απο 150 ιππους τοτε πολυ πιθανο να τους προτιμουσα.

 

Το παλιο μου Corolla G6 συνεχιζει να ζει και να βασιλευει επειτα απο 230κ χιλιομετρα χωρις να καιει το παραμικρο λαδι, χωρις κανενα προβλημα μηχανικο, χωρις να τριζει σαν κουδουνιστρα και χωρις γενικα κανενα προβλημα. Δεν καταλαβαινεις με τιποτα οτι προκειται για αμαξι 10ετιας. Αντιθετα το Auris της ξαδερφης μου εβγαλε προβληματα τα οποια για μενα και για Toyota θα ηταν αδιανοητα παλιοτερα αλλα γι αυτην και μετα απο ενα Α3 της φενεται "νορμαλ" και "αξιοπιστο" αλλα θα το πουλησει γιατι τελικα δεν την βολευει η θεση οδηγησης ωντας πολυ ψηλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.honda.gr/cars/

 

H εγω δεν ξερω να διαβαζω η εσυ δεν ξερεις τι λες.

 

 

Το 1ο ισχύει...Διάβασε καλύτερα ή μάλλον για να στα κάνω λιανά και να μην ξαναστέλνουμε γιατί βαριέμαι να σε διορθώνω, μπες στο Link χρηματοδότηση...

και κάνε τις προσθαφαιρέσεις.

 

Όσο για κάποια άλλα πράγματα που λες συμφωνώ εν μέρη αλλά όχι οτι το vw είναι πιο αξιόπιστο απ' το honda. Αυτό δεν παίζει, ούτε θα καίει λάδια το μοτέρ μετά από 10 χρόνια, εν αντιθέση με το vw που καίει και καινούργιο (ως τούρμπο).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1ο ισχύει...Διάβασε καλύτερα ή μάλλον για να στα κάνω λιανά και να μην ξαναστέλνουμε γιατί βαριέμαι να σε διορθώνω, μπες στο Link χρηματοδότηση...

και κάνε τις προσθαφαιρέσεις.

 

Όσο για κάποια άλλα πράγματα που λες συμφωνώ εν μέρη αλλά όχι οτι το vw είναι πιο αξιόπιστο απ' το honda. Αυτό δεν παίζει, ούτε θα καίει λάδια το μοτέρ μετά από 10 χρόνια, εν αντιθέση με το vw που καίει και καινούργιο (ως τούρμπο).

 

Ελάχιστα (τονίζω το ελάχιστα) λάδια καίνε όλοι οι κηνητήρες με άμεσο ψεκασμό, λόγω σχεδιασμού.

 

Ο υπερσυμπιεστής δεν παίζει ρόλο.

 

Πολλά (τονίζω το πολλά) λάδια έκαιγαν οι πρώτοι 1,6 FSi που γενικότερα είχαν προβλήματα. Πλέον καίνε τα κανονικά και αυτοί (αν μπορέσεις να βρεις τέτοιον να βάλεις και υπάρχει κάποιος συνταρακτικός λόγος που θα τον προτιμήσεις από έναν TSi).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το 1ο ισχύει...Διάβασε καλύτερα ή μάλλον για να στα κάνω λιανά και να μην ξαναστέλνουμε γιατί βαριέμαι να σε διορθώνω, μπες στο Link χρηματοδότηση...

και κάνε τις προσθαφαιρέσεις.

 

Όσο για κάποια άλλα πράγματα που λες συμφωνώ εν μέρη αλλά όχι οτι το vw είναι πιο αξιόπιστο απ' το honda. Αυτό δεν παίζει, ούτε θα καίει λάδια το μοτέρ μετά από 10 χρόνια, εν αντιθέση με το vw που καίει και καινούργιο (ως τούρμπο).

 

Οχι, αυτο ισχυει ΜΟΝΟ για οσους παρουν την εγκριση απο την Alpha Bank αλλιως πληρωνεις το κανονικο ποσο των 21.5κ ευρω. Εγω οταν πηγα στην Honda για το test drive και για να μου βγαλουν εναν τιμοκαταλογο για το αυτοκινητο η τιμη ηταν αυτη ακριβως.

 

Μου ειπαν μερικες "πουστιες" που θα μπορουσα να κανω και που θα εχουν και αυτοι μιλημενους καποιους ανθρωπους αλλα δεν ηταν σιγουρο οτι θα μου την εδιναν. Εγω δεν μιλαω για "αν" και "ισως" και "οταν" λέω πως εχει η τιμη καθως εχει και η τιμη του παει πολυ. Ακομα και στα 19 να το πανε επισημα απο μονοι τους ειναι ΠΑΛΙ πολυ ακριβο γι αυτο που ειναι.

 

Οσο για το αν καινε λαδια τα VW ναι καινε αλλα ΟΧΙ τα TSi. Τα προβληματα με τα TSi ηταν ελαχιστα και πολυ χαμηλης σοβαροτητας για τα 5 χρονια που υπαρχουν αυτοι οι κινητηρες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάπου σε ένα άλλο thread είχε εξηγήσει κάποιο παιδί γιατί οι κινητήρες βενζίνης άμεσου ψεκασμού καίνε μια ελάχιστη ποσότητα λαδιού, ώστε να μην κολλήσουν οι βαλβίδες εισαγωγής (η βενζίνη έχει και λιπαντικές ικανότητες). Το ίδιο αναφέρει και ο KWSN παραπάνω και έχει δίκιο. Πλέον πρόκειται για στοιχείο του σχεδιασμού τους, και δεν μου φαίνεται ότι το Turbo έχει και μεγάλη σχέση με αυτό. Μάλλον θα έλεγα ότι η επιλογή του turbo (downsizing* λέγεται αυτό, όταν δηλαδή πας να βγάλεις ίδια ισχύ από λιγότερα κυβικά) οδηγεί αναγκαστικά σε άμεσο ψεκασμό για βελτιστοποίηση όλων των παραμέτρων. Δεν είναι απαραίτητο αν έχεις turbo να βάλεις άμεσο ψεκασμό, αλλά βοηθάει πολύ (τώρα το γιατί βοηθάει είναι μεγάλη κουβέντα, και μπαίνουν πάρα πολλοί παράμετροι μέσα, όπως κρουστική καύση,διασκορπισμός του μίγματος, μειώσω των απωλειών ροής κλπ).

 

*Το downsizing οι εταιρίες δεν το κάνουν για να βγάζουν περισσότερα άλογα, όπως νομίζει ο περισσότερος κόσμος ή οτιδήποτε άλλο. Η φιλοσοφία που κρύβεται πίσω από αυτό (και είναι η σωστή) υποδεικνύει ότι τις περισσότερες ώρες λειτουργίας του, από τον κινητήρα δεν θα ζητηθεί η μέγιστη ισχύς του. Συνεπώς, πρέπει να είναι βελτιστοποιημένος για τις περιπτώσεις αυτές (όταν λέμε βελτιστοποιημένος ενοούμε βαθμό απόδοσης και συνεπώς εκπομπές). Όταν του ζητηθέι η μέγιστη ισχύς (5-10% των ωρών λειτουργίας του) να μπορεί απλά να την αποδόσει με ένα turbo, όπου εκεί θα έχει χαμηλό βαθμός απόδοσης, αλλά για μικρό χρονικό διάστημα. Άμα το πηγαίνει ο άλλος κόφτες βέβαια, πιο πολύ χαμένος βγαίνει από την κατανάλωση και από την όλη ρύθμιση του αυτοκινήτου. Γι' αυτές τις περιπτώσεις, τα αυτοκίνητα είναι ρυθμισμένα αλλιώς, και απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό. Άλλη η ρύθμιση που έχει το punto στον κινητήρα του και άλλη η ρύθμιση της Ferrari (αναφέρομαι καθαρά σε ρυθμίσεις, όπως λόγος αέρα καυσίμου κλπ, όχι κυβικά και τέτοια). Βέβαια, και οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν χάσει λίγο αυτόν τον προσανατολισμό γιατί και αυτές εταιρίες είναι και θέλουν να πουλήσουν και βλέπουν ότι ο περισσότερος αδαής κόσμος κοιτάει τα άλογα, οπότε πάνε να βγάλουν όσο περισσότερα μπορούνε (εντάξει, κοιτάνε να είναι και σωστά ρυθμισμένος ο κινητήρας προφανώς...)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παντως Europe Turbo engines VS Japan Turbo engines χαλαρα japan αν καποιος ιαπωνας εκανε την κινηση στους μικροτερους κιβυσμου κινητηρες τους. Βγαζει η Mazda to 3 MPS που εχει 2.3cc. Τι να το κανω αυτο το πραγμα? Στην Ελλαδα βρισκομαι και δεν ειμαι ουτε μεγιστανας (τετοιος πρεπει να εισαι για αμαξι 2κ+ cc) ουτε επιχειρηματιας ουτε τιποτα.

 

Ποιος ξεχναει το αθανατο τουρμπισιο μοτερ του Starlet Glanza? Ημουν πολυ βλακας που δεν το εβαλα στο G6 μου οταν μπορουσα. Πιθανως να το ειχα ακομα σαν δικο μου αμαξι (τωρα μεταφερθηκε στην αδερφη μου μιας και εχω Scirocco) και να γλυτωνα και τα λεφτα της αγορας νεου αμαξιου (οχι οτι το μετανιωσα απλα δεν θα ειχα την εντυπωση οτι δεν μου φτανει η δυναμη πλεον).

 

Οπως και να εχει παντως οσοι πιστευουν οτι οι turbo Κινητηρες εχουν "προβληματα", ρουφανε τα αντερα τους και γενικα πολλα τετοια στερεοτυπα που ανηκουν στο παρελθον καλυτερα να δουν το πραγμα με λιγο ποιο ανοιχτο μυαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άλλη φιλοσοφία έχουν οι Ιάπωνες και άλλη οι Ευρωπαίοι. Οι Ιάπωνες τα τελευταία χρόνια για οικονομία ακολουθούν την υβριδική τεχνολογία και τους ατμοσφαιρικούς κινητήρες με μικρή κατανάλωση και εκπομπή καυσαερίων, ενώ οι Ευρωπαίοι βάζουν τούρμπο με χαμηλή κατανάλωση (όσο γίνεται) σε κινητήρες από 1.2 λίτρα. Προσωπικά προτιμώ ατμοσφαιρικό μοτέρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γραψε λιγα πραγματα παραπανω για το σιροκκο..κυριως ποσο σου καιει, επιδοσεις, βλαβες κτλ..αν δε σου κανει κοπο εννοειται..

 

Φιλε μου δεν εχω να πω πολλα πανω σε αυτο. Golf 6 ειναι με αλλο αμαξωμα και διαφορετικο λιγακι οπτικα εσωτερικο (του Golf ειναι ομορφοτερο το εσωτερικο). Με το αμαξι ειμαι για 8000 χιλιομετρα ως τωρα. Δεν μου εβγαλε τιποτα ακομα ευτυχως, επιδοσεις αψογες για 160 ιππους (172-175 στροφαλο) απο αποψη κινητηρα, απο αποψη οδηγησης δεν μπορω να το χαρακτηρισω "οπλο" αλλα σιγουρα ειναι σπορτιφ και πολυ γρηγορο σε στροφες, αναρτηση παρα πολυ καλη ουτε πολυ μαλακη ουτε πολυ σκληρη, τιμονι και κιβωτιο παρα πολυ καλα αν και πιστευω πως επρεπε να δωσω τα εξτρα φραγκα για το DSG μετα αφου οδηγησα το Golf 6 του κολλητου μου.

 

Η πλακα με ολα αυτα τα παραπανω ειναι οτι μου καιει κατι ελαφρα περισσοτερο απο το G6 μου σε γενικες γραμμες κατι το οποιο θεωρω εξαιρετικο για αμαξι βαρυτερο και διπλασιας δυναμης. Μεσο ορο μεσα στην πολη ειναι κατω απο τα 10 λιτρα ενω στην Εθνικη με νορμαλ για τα δεδομενα του ταχυτητα (140 - 150) εχω κατω απο 6 λιτρα.

 

Γενικα ειναι ενα παρα πολυ καλο αυτοκινητο και αξιζει τα λεφτα του με το παραπανω αν δεχτεις να κανεις παραχωρησεις στους χωρους και στο πορτ μπαγκαζ. Ατομα πανω απο 1.75 πισω δεν μπαινουν και απο οτι μου εχουν πει ειναι αρκετα κλειστοφοβικα πισω. I dont care ομως, εμενα και την κοπελα μου να μας χωραει ανετα μεσα (ανετοτατα μπορω να πω) και οι θεσεις πισω ειναι απλα μπονους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα και είδα το golf από κοντά. Εσωτερικά το αυτοκίνητο δείχνει πολύ ωραίο και άνετο. Προσωπικά εγω θέλω ιαπωνικά αυτοκίνητα καθοτι το nissan sunny που εχουμε χρονια τωρα μας εχει βγάλει ασπροπρόσωπους από θέματα βλαβών και απο άποψη οδήγησης αν και έχει 75 άλογα. Τα υπολοιπα μελη θελουν golf οπότε θα πάμε προς τα εκεί. Το μόνο που προσπαθώ να τους πείσω ειναι για το dsg κιβώτιο αλλα δεν τα καταφέρνω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...