Προς το περιεχόμενο

Honda Civic 1.8 5d ή VW Golf VI 1.4(122hp) ή κατι αλλο ;


EXARXEIA_CITY

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Το Γκολφ για μενα σ αυτα τα λεφτα ειναι μονοδρομος. Αλλα με 122hp θα σερνεσαι, η εκδοση με 160 ειναι λιγοτερο απο 1500ευρω πανω.

 

imho αξιζει και με το παραπανω τα επιπλεον χρηματα..

 

Τωρα για σπορ εμφανιση, κατα τη γνωμη μου δε θα σε καλυψει κανενα. Το Γκολφ ειναι ενα αδιαφορο αμαξι και το σιβικ εντελως κιτς...αλλα η εμφανιση ειναι καθαρα υποκειμενικο ζητημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Golf ειναι πολυ ποιο ολοκληρωμενο, ποιο ποιοτικο, ποιο γρηγορο, ποιο ησυχο, ποιο ανετο, με σαφως ανωτερο στησιμο...

 

Βασικα, δεν υπαρχει καν θεμα συγκρισης! Το Honda το αγοραζεις μονο αμα σου αρεσει το look... για ολα τα αλλα VI.

 

Μάλιστα θα προτεινω ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ αγορα με DSG... απλα οδηγησε το με DSG και θα τα δωσεις χωρις ενδοιασμο τα extra που ζητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δύο διαφορετικές σχολές είναι. Αν κοιτάς αξιοπιστία τότε Honda (χώρια τα 7 χρόνια εγγύησης από την αντιπροσωπεία). Σε επιδόσεις το Golf είναι υπερτροφοδοτούμενο οπότε δε μπορεί να συγκριθεί, είναι σαφώς στις ρεπριζ ταχύτερο αλλά (όσο και αν θέλουν να το βγάλουν οικονομικό) πιο πεινασμένο για βενζίνη. Η εμφάνιση είναι θέμα καθαρά υποκειμενικό. Το Golf πάει για εμένα προς το συντηρητικό, ενώ το civic είναι περισσότερο σπορ. Είχα Golf ΙΙΙ 2λιτρο, έμεινα ικανοποιημένος σε γενικές γραμμές (ποιότητα κατασκευής πολύ καλή, κράτημα καλό) όμως με μεγάλο κόστος συντήρησης (ανταλλακτικά και service) για vw. Και τα honda έχουν ακριβά ανταλλακτικά και μια αντιπροσωπεία που δεν είχε δεν ξέρω αν ακόμα εξακολουθεί, μεγάλο στοκ. Όμως υπάρχει αξιοπιστία και δεν νομίζω να είσαι συχνός πελάτης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικα, δεν υπαρχει καν θεμα συγκρισης! Το Honda το αγοραζεις μονο αμα σου αρεσει το look... για ολα τα αλλα VI.

 

...ή κοιτας την τιμη μεχρι τελευταιου ευρω...

 

κ απο μενα δεν υπαρχει συγκριση. Ειναι αλλης κατηγοριας αυτοκινητο το Γκολφ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=364&sub_model_id=621

 

http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Model&model_id=501&sub_model_id=719

 

Πολυ ακριβο το Honda και δεν εχει τιποτε να προσφερει για τα λεφτα που το ζητανε. Απο εμενα δαγκωτο Golf 160TSi highline εκδοση. Ειναι ποιο καινουργιο, ποιο ποιοτηκο απο μεσα, ποιο δυνατος κινητηρας ωντας turbo, ανεξαρτητη πισω αναρτηση, γενικα ποιο ολοκληρομενο και φθηνοτερο.

 

Οι αντιπροσωπειες και των 2 ειναι χαλια μαυρα οπως και να εχει και θα αντιμετωπισεις σιγουρα και εσυ τα δικα σου προβληματα με καθεναν απο αυτους με οποιον και αν πας.

 

Για Honda θα πας για την ξεχωριστη εμφανιση (μεσα-εξω), μεγαλυτερους χωρους, ατμοσφαιρικο μοτερ μεγαλυτερων κυβικων και λογικα σαφως μεγαλυτερης αξιοπιστιας (βεβαια το ονομα Σαρακακης απο μονο του θα πρεπει να σε κανει να το σκεφτεις πολυ για την αγορα του) και για τον χαρακτηρα του που σε καμια περιπτωση δεν ειναι τοσο ξενερωτη οσο του Golf.

 

Παρα αυτα συνεχιζω να διαλεγω Golf γιατι απλα ειναι ποιο "αυτοκινητο" και ειναι και ποιο καινουργιο οποτε δεν θα εχεις να φοβασαι για "facelifts" και για νεες εκδοσεις για τουλαχιστον 3-4 χρονια ακομα.

 

Σκεψου και το Fiat Bravo Sport παντως αν και σε λιγο θα βγαινει με νεους κινητηρες οποτε καλο ειναι να το περιμενεις και αυτο αν το πας για μετα το καλοκαιρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με ενδιαφέρει η ασφάλεια και η σπορ εμφάνιση, επίσης το θέλω 4θυρο ή 5θυρο. Από χρήματα το πολύ 21-22K.

 

civic ρε άνθρωπε. Τι vw; Θα είσαι στα συνεργεία και θα τους πληρώνεις και μετά την αγορά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

civic ρε άνθρωπε. Τι vw; Θα είσαι στα συνεργεία και θα τους πληρώνεις και μετά την αγορά...

 

Το οτι θα πληρωσει τα κερατα του για ενα αμαξι που δεν εχει να δειξει τιποτα + το οτι θα μπλεξει με τον ΣΑΡΑΚΑΚΗ (:shock::shock::shock::shock::shock::shock:) δεν λεει τιποτα? Η προσφατη μειωση της εγγυησης της Honda απο τα 10 χρονια στα 3 δεν λεει τιποτα?

 

Δεν ειμαι εναντιον του Civic αλλα για 22 χιλιαρικα ειναι πανακριβο και πραγματικα δεν εχει να δειξει απολυτως τιποτα απο νεα τεχνολογια επανω του για να αξιζει τοσα λεφτα. Απλα υπαρχουν καλυτερες και φθηνοτερες λυσεις απο το Civic.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To πρόβλημα με το Civic είναι ότι είναι πολύ ακριβό, κοστίζει όσο περίπου ένα Golf 160 DSG (δηλ. αυτόματο) ενώ θα έπρεπε να κοστίζει παρόμοια με το Golf 122 DSG.

Aπό πλευράς επιδόσεων είναι ανάμεσα σε αυτά τα δύο Golf όπως και από πλευράς κατανάλωσης.

Το μειονέκτημά του για εμένα είναι ο ημιάκαμπτος πίσω και γενικά η ανάρτηση που είναι πολύ σκληρή.

Μέχρι πριν λίγο καιρό τουλάχιστον στα Honda έδιναν 10 χρόνια εγγύηση!

Προσέξτε όμως (δηλαδή ρωτήστε!) τα διαστήματα συντήρησης.

Αν είναι να πληρώνεις σέρβις κάθε 7.500χλμ./6μήνες θα βγει πολύ ακριβή αυτή η συντήρηση (αν και είναι σχετικό αυτό)

...και λένε πως ο Σαρακάκης ήταν τουλάχιστον "τυπικός" σε αυτά. Αν καθυστερούσες ένα σέρβις για 2 εβδομάδες έχανες την εγγύηση!

 

edit: Αν έχει πέσει η εγγύηση στα 3 χρόνια τότε το Civic όντως είναι πανάκριβο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το turbo δεν έχει ακριβή συντήρηση; Χρειάζεται περισσότερο και πολύ καλύτερης ποιότητας λάδι, χώρια που μετά από κάποια χιλιόμετρα χρειάζεται και η τουρμπίνα συντήρηση. Σχετικά με το τι προσφέρει η honda ας κοιτάξει κάποιος ποιες εταιρίες έχουν το μεγαλύτερο δείκτη αξιοπιστίας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...